Ja, weggooien.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:19 schreef Qunix het volgende:
Maandag heb ik voor de 2e keer Theorie examen.
Vorige keer had ik 9 fout
Nu heb ik een nieuwe boek van de ANWB doorgelezen maar weer twijfel ik. Ben niet zenuwachtig of iets dergelijks. Wel ben ik voorbereid: boek uitgelezen en cdrom beetje gedaan. Toch ben ik niet tevreden.
Iemand nog studeer tips wat ik met dat boek kan doen?
Vreemd zeg.quote:Op zondag 7 september 2008 12:26 schreef Sh0g het volgende:
Verder moest ik altijd van mijn instructeur de voet bij de koppeling houden als ik gelijkwaardige kruispunten, voorrangswegen, rotondes, etc nader, maar van deze instructeur mocht ik dat niet doen.
Je moet niet bang zijn maar er gewoon ZIN in hebben en lekker proberen te rijden.quote:Op maandag 8 september 2008 08:39 schreef pinquit het volgende:
je hebt toch nog een uurtje les voor het afrijden? je moet het wel tegen je instructeur even zeggen denk.
ik moet vandaag lessen en ik zie er echt tegenopvorige week geen les gehad omdat die man op vakantie was, dus ben echt bang dat ik er weer helemaal uit ben. bleeh. en de vorige les was echt een rotles, nou er zal er weer zo een volgen vandaag ben ik bang
Van mijn instructeur mocht het eigenlijk niet, maar ik deed het altijd en doe het nog steeds. Voelt toch veiliger als je onverwacht moet stoppen.. Mijn examinator heeft er trouwens niks over gezegd.quote:Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Vreemd zeg.
Ik heb dat ook altijd 'moeten' doen, maar deed het sowieso uit mezelf al. Ook nu ik m'n rijbewijs heb doe ik het nog altijd... Althans, ik heb het dan alleen over de onoverzichtelijke punten natuurlijk. Op de kruisingen waar je al lang en breed kunt zien of er iets aankomt, vind ik 't een beetje overbodig.
Hoe dan ook lijkt 't me behoorlijk sterk dat je op zo'n detail zou zakken, denk niet dat dat kan eigenlijk.
Dus vanavond vertellen hoe het vandaag gegaan is hè.quote:Op maandag 8 september 2008 13:06 schreef Sh0g het volgende:
Over een uur word ik opgehaald voor een laatste lesje en dan mag ik het voor de 3e keer proberen.
Precies. Vind het op mogelijk gevaarlijke punten ook veel logischer om je voet al bij de koppeling te houden eigenlijk. Je reactiesnelheid wordt er alleen maar langer op als je je voet eerst nog naar de koppeling toe moet brengen.quote:Op maandag 8 september 2008 09:40 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Van mijn instructeur mocht het eigenlijk niet, maar ik deed het altijd en doe het nog steeds. Voelt toch veiliger als je onverwacht moet stoppen.. Mijn examinator heeft er trouwens niks over gezegd.
quote:Op maandag 8 september 2008 15:07 schreef Sanvean het volgende:
[..]
Dus vanavond vertellen hoe het vandaag gegaan is hè.
Ik dacht dat ik ook volgens het boekje spiegelde en remde en afsloeg, maar het was misschien te plotseling? Had ik dan door moeten rijden? Ik denk het niet toch. Die mafkees achter me had ook gewoon genoeg afstand moeten houden.quote:Op maandag 8 september 2008 20:08 schreef Omniej het volgende:
Zonde, Sh0g...
Die 'verderop' opdrachten zijn inderdaad wel 'ns irritant. Had dat ook bij m'n examen en reed ook bijna de weg voorbij waar ik naar links moest. Was ook nog maar net op tijd om nog even volgens het boekje te spiegelen en linksaf te slaan, en dan had ik nog het geluk dat er niets achter me zat... Denk dat ik anders gewoon door zou zijn gereden en de volgende linksaf had gepakt.
Ja, zeg dat wel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:38 schreef pinquit het volgende:
Oh Sh0g, wat sund!! echt naar van die examinator, die vakantievraag
Ik kan natuurlijk niet zeggen of je door had moeten rijden of niet, simpelweg omdat ik de precieze situatie niet mee heb gemaakt, maar eerlijk gezegd denk ik dat het in sommige gevallen wel degelijk beter is om gewoon door te rijden. Een opdracht missen is veel minder erg dan onveilig rijden...quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:25 schreef Sh0g het volgende:
Ik dacht dat ik ook volgens het boekje spiegelde en remde en afsloeg, maar het was misschien te plotseling? Had ik dan door moeten rijden? Ik denk het niet toch. Die mafkees achter me had ook gewoon genoeg afstand moeten houden.
Aangepaste auto?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:29 schreef denthemen het volgende:
Morgen TTT, nog steeds met de aangepaste auto
Duurde allemaal vrij lang, ik heb 2 mensen van het CBR mee. Iemand die met de aanpassingen kan omgaan en mijn examinator. De examinator zit zelfs achterinHopen dat alles goed gaat
Ja, door mijn spierziekte rij ik met aanpassingenquote:
En wat voor aanpassingen zijn er dan gedaan aan de auto?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, door mijn spierziekte rij ik met aanpassingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |