abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 23:04:09 #1
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60256040

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP

Vorige topic: [Apple iPhone #10] Stormloop, uitverkocht, country/simlock
  maandag 21 juli 2008 @ 23:06:19 #2
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60256090
Laatste post van mij

Naja als je een geadresseerde hebt ingevoerd spring je automatisch naar het tekstvlak waar je je smsje typt. Maar je kunt ook gewoon weer het vakje aanklikken waar de geadresseerde staat en klik je weer op + en daar kun je je volgende invoeren
  maandag 21 juli 2008 @ 23:11:01 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_60256235
Dat is toch niet zo'n hele spannende functie: sms naar meerdere personen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 21 juli 2008 @ 23:17:39 #4
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60256421
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:11 schreef Adelante het volgende:
Dat is toch niet zo'n hele spannende functie: sms naar meerdere personen?
Nee klopt maar iemand wist niet hoe het moest
  maandag 21 juli 2008 @ 23:20:00 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60256486
Meuie eauP.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 21 juli 2008 @ 23:25:44 #7
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60256845
Nope.

En tvp.
pi_60256857
Tvp. Ik krijg hem bij het verlengen van m'n abo, zal dus nog wel een maandje of 2 duren
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:05:31 #11
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60257645
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:06 schreef RHCPeter het volgende:
Laatste post van mij

Naja als je een geadresseerde hebt ingevoerd spring je automatisch naar het tekstvlak waar je je smsje typt. Maar je kunt ook gewoon weer het vakje aanklikken waar de geadresseerde staat en klik je weer op + en daar kun je je volgende invoeren
Het werkt dankje! (ik dacht dat ik zoiets al wel had geprobeerd maar blijkbaar niet)

Groepssmsjes zijn erg spannend als je dingen wil afspreken
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_60257685
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:05 schreef shroomer het volgende:

[..]

Het werkt dankje! (ik dacht dat ik zoiets al wel had geprobeerd maar blijkbaar niet)

Groepssmsjes zijn erg spannend als je dingen wil afspreken
als je het zo zegt, geloof ik dat het toch dingen zijn die ik liever gewoon met zn 2en doe
pi_60257856
quote:
iPhone wereldwijd uitverkocht

De iPhone 3G, de nieuwste versie van Apple's felbegeerde gadget, is wereldwijd uitverkocht. Dat meldt The Washington Post. Enkele analisten beweren dat het tekort aan telefoons eind augustus pas opgelost zal worden.

In de Verenigde Staten staan vrijwel dagelijks nog steeds mensen urenlang in de rij, in de hoop een exemplaar te bemachtigen. T-Mobile, de provider die in Nederland exclusief de iPhone verkoopt, heeft nog niet duidelijk gemaakt wanneer nieuwe iPhones beschikbaar zullen zijn.
Daarmee bedoelen ze hopelijk dat er tot eind augustus wachtlijsten zijn en dat ze daarna gewoon volop in de winkel liggen, en niet dat ze simpelweg op zijn voorlopig? Of ben ik nou te positief?
pi_60259203
gft
pi_60260028
Tvp. Heb hem binnen 5 weken.

Bij een verlenging is de 16gig met een 300 abbo maar 1 euro.
PS4 online: micro_nl
pi_60260134
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:19 schreef FLG het volgende:
iPhone wereldwijd uitverkocht
Eigenlijk toch te gek voor woorden. Ik bedoel, krappe voorraden helpen mee aan het hype effect, dat snap ik, maar toch. Of zou Apple het écht niet kunnen bijbenen qua productie?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:40:26 #17
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_60260156
Als ze een beetje handig zijn bij Apple, verschepen ze in elk geval een groot gedeelte van hun productie naar Europa. Ze kunnen hier een stuk meer op de telefoons verdienen dan in de VS met die lousy dollarkoersen.
pi_60260159
Goed idee. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:46:28 #19
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_60260194
Tvp
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_60260492
Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem
Maar kan pas 17 okt. m'n abbo verlengen
pi_60260513
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:26 schreef c0nd0r het volgende:
Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem
Maar kan pas 17 okt. m'n abbo verlengen
Als je al T-mobile hebt kun je je abbo vroegtijdig verlengen!
pi_60260524
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:28 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Als je al T-mobile hebt kun je je abbo vroegtijdig verlengen!
Ja 4 maand voor einde van je contract
17 okt. dus
pi_60260554
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:28 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ja 4 maand voor einde van je contract
17 okt. dus
Neeeeee, Ik mag mijn abbo pas in November verlengen. Maar met de Lost&Broken regelen kan het nu eerder..... dus je kan nu al een iPhone aanvragen.
Helaas heb je hem dan pas over 5 a 6 weken. Maar toch.
pi_60260585
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:32 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Neeeeee, Ik mag mijn abbo pas in November verlengen. Maar met de Lost&Broken regelen kan het nu eerder..... dus je kan nu al een iPhone aanvragen.
Helaas heb je hem dan pas over 5 a 6 weken. Maar toch.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!
Ik zon egel van de klantenservice gebeld; "Nee meneer, kan echt niet kan me niet schelen hoe goed u betaald of hoe trouwe klant u bent kan niet bla bal ablablablaa"

Maar tell me more!

Hoe doe ik dat?
pi_60260594
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:35 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ik zon egel van de klantenservice gebeld; "Nee meneer, kan echt niet kan me niet schelen hoe goed u betaald of hoe trouwe klant u bent kan niet bla bal ablablablaa"

Maar tell me more!

Hoe doe ik dat?
Overigens was het niet echt een egel, en is het een vrije vertaling van wat hij daadwerkelijk zei
pi_60260605
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:35 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Maar tell me more!

Hoe doe ik dat?
Bellen en zeggen dat je telefoon stuk is en dat je nu alvast je abbo wil verlengen met een iPhone. Werkte bij mij prima. Maar ik betaal hun ook echt goed!
pi_60260614
Ik heb het vrijdag(eeeeeh, middag, dacht ik) gedaan en toen was het geen probleem. Maar dat was echt 2 tellen na het verschijnen van het artikel op Bright.nl, waardoor half Nederland dit opeens ging doen, dus ik hoop nog mazzel te helpen. De klantenservice was in ieder geval erg behulpzaam en netjes en wekte bij mij op geen enkel moment de indruk dat ik iets aan het doen was wat eigenlijk niet de bedoeling was.
pi_60260641
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:37 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Bellen en zeggen dat je telefoon stuk is en dat je nu alvast je abbo wil verlengen met een iPhone. Werkte bij mij prima. Maar ik betaal hun ook echt goed!
Hmm misschien was ik iets te direct.. Misschien willen ze stiekem wel al eerder verlengen alleen willen ze er niets van weten
pi_60260662
Je moet vooral niet de iPhone klanteningang kiezen heb ik het idee. Ik heb gewoon het standaardmenu doorlopen en gekozen voor vragen omtrent mijn abbonement.
pi_60260670
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:43 schreef Jarno het volgende:
Je moet vooral niet de iPhone klanteningang kiezen heb ik het idee. Ik heb gewoon het standaardmenu doorlopen en gekozen voor vragen omtrent mijn abbonement.
En dan dus gewoon zeiken dat je telefoon kapot is en vragen of ik niet alvast kan verlengen?
pi_60260728
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:44 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

En dan dus gewoon zeiken dat je telefoon kapot is en vragen of ik niet alvast kan verlengen?
Ja. Ik heb gewoon gezegd dat mijn N95 (die ik destijds heb 'gekregen') het 'niet meer doet' en dat ik gehoord had dat ik een ander toestel kon 'krijgen'. Pas later ben ik begonnen over de iPhone en toen was het geen probleem.
pi_60260739
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:49 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja. Ik heb gewoon gezegd dat mijn N95 (die ik destijds heb 'gekregen') het 'niet meer doet' en dat ik gehoord had dat ik een ander toestel kon 'krijgen'. Pas later ben ik begonnen over de iPhone en toen was het geen probleem.
Check! Dat ga ik vanmiddag ook is even proberen!
Thnx lui
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:16:50 #33
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60261162
't Is weer dinsdag, dus als het goed is krijgen de T-Mobile's weer een nieuwe levering! Fingers crossed. Hoop echt dat ik nu aan de beurt ben! Ben het wachten beu!
pi_60261291
Hoe kan ik een link uit de AppStore kopiëren en hier plakken?
pi_60261359
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:22 schreef super-muffin het volgende:
Hoe kan ik een link uit de AppStore kopiëren en hier plakken?
Rechter muisknop op een URL? Ik krijg dan "copy iTunes URL".
pi_60261369
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:27 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Rechter muisknop op een URL? Ik krijg dan "copy iTunes URL".
Test: http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=285465867&mt=8
pi_60261436
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef nelisb het volgende:
Ik lees op tweakers dat een update naar de nieuwe Firmware ook nog weleens wil helpen met netwerkbereik.
Het schijnt bij een aantal aanzienlijk verbeterd te zijn!!!

Ik ga hem vanavond update, hou jullie op de hoogte heb namelijk in mijn woonkamer regelmatig no service
Und?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:40:21 #38
126637 Onnib
lekker dan...
pi_60261596
Heb ook verlengd. Kreeg een brief thuis met de bevestiging en de mededeling dat ik het nieuwe toestel binnen 10 werkdagen thuis gestuurd krijg.

Zou wel heel mooi zijn, maar ben bang dat ik toch 6 tot 8 weken moet wachten.
pi_60261636
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:40 schreef Onnib het volgende:
Heb ook verlengd. Kreeg een brief thuis met de bevestiging en de mededeling dat ik het nieuwe toestel binnen 10 werkdagen thuis gestuurd krijg.

Ook middels toestel 'kaput'?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:43:29 #40
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_60261650
Vraagje over de Iphone:

Hoe zet ik die hoeren autocomplete uit? Ik haat het als apparaten pretenderen te weten wat ik wil schrijven. Ben 10min bezig geweest om mijn hostname te corrigeren voordat het eindelijk goed in de vnc config stond.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_60261853
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:43 schreef Ps2K het volgende:
Vraagje over de Iphone:

Hoe zet ik die hoeren autocomplete uit? Ik haat het als apparaten pretenderen te weten wat ik wil schrijven. Ben 10min bezig geweest om mijn hostname te corrigeren voordat het eindelijk goed in de vnc config stond.
da's wel grappig

Je kan er vast wel omheen toch, je zal in een sms ook weleens woorden willen typen die Apple niet kent?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:55:41 #42
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60261895
quote:
WinPwn 2.0

So planet and i have been working on updating winpwn to allow for 2.0 pwning. Expect a release within the next few days!
Again thanks for all the support. Everyone has been very supportive and i can't thank everyone enough
http://www.winpwn.com/index.php/Main_Page

Straks dus ook te jailbreaken op een gewone PC
pi_60261929
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:40 schreef Onnib het volgende:

Wanneer heb je hem verlengt?
pi_60262339
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:12 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Oh ja. Bedankt.

Ik wou deze applicatie met jullie delen :
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=285559215&mt=

Behalve dat ik hem graag wil en er wat mee heb mogen spelen ben ik een redelijke iN00b.. Maar hoe zit het precies met die apps? Aparte apps moet je er echt bij kopen? Of zijn gratis te verkrijgen (of verschilt?) en is er al iets bekend over een navigatiepakket voor de GPS?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:21:25 #46
3185 Adelante
To let it go now
pi_60262431
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:43 schreef Ps2K het volgende:
Vraagje over de Iphone:

kan niet uit
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:25:39 #47
94617 Ps2K
pi_60262517
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

kan niet uit
Aaaw meen je niet! Hmm dan ga ik daar eens een ticket voor inspelen want dit is af en toe flink ruk. (Ook het enige minpuntje aan de iphone btw)

Weet iemand of er nog een MSN (kloon) in de appstore komt binnenkort?
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:26:33 #48
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60262536
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

kan niet uit
http://www.everythingicaf(...)7185.html#post245240

Wel effe jailbreaken dan... Stom dat dit standaard niet uit kan.
pi_60262552
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:12 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Oh ja. Bedankt.

Ik wou deze applicatie met jullie delen :
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=285559215&mt=

Hij is tof. Ik had hem al toen ik m'n iPod gejailbreaked had!
pi_60262554
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:25 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Aaaw meen je niet! Hmm dan ga ik daar eens een ticket voor inspelen want dit is af en toe flink ruk. (Ook het enige minpuntje aan de iphone btw)

Weet iemand of er nog een MSN (kloon) in de appstore komt binnenkort?
Kun je er ook niet (ala de PS3, ik weet het kromme vergelijking ) woorden aan toevoegen?
pi_60262667
Ik denk dat ik mijn verjaardagskado een maand later ga krijgen dit jaar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:38:54 #52
94617 Ps2K
pi_60262827
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:27 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Kun je er ook niet (ala de PS3, ik weet het kromme vergelijking ) woorden aan toevoegen?
Ook die optie is niet gevonden...
pi_60262848
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:38 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hmm waar kan ik je ticket ondertekenen? (Weet nu al dat ik me er zometeen aan ga ergeren )
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:12:29 #54
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60263613
YESSSSSS! Zojuist telefoon gehad van de T-Mobile! Hij is binnen! Morgen er om!
pi_60263652
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
YESSSSSS! Zojuist telefoon gehad van de T-Mobile! Hij is binnen! Morgen er om!
Gefeliciteerd!
Ik hang zojuist aan de lijn met ze
pi_60263796
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:38 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Die leert hij automatisch.

Overigens heb ik een heel erg vaag probleem. Ik heb een liedje die in iTunes gewoon normaal klinkt, maar op mijn iPhone word 'ie in een soort van slowmotion afgespeeld. Heel vaag. Op mijn iPod touch kon ik 'em we normaal luisteren.

Echt heel erg vaag. Snap er echt niks van.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:26:26 #57
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60263969
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Overigens heb ik een heel erg vaag probleem. Ik heb een liedje die in iTunes gewoon normaal klinkt, maar op mijn iPhone word 'ie in een soort van slowmotion afgespeeld. Heel vaag. Op mijn iPod touch kon ik 'em we normaal luisteren.

Settings van het nummer staan in iTunes gewoon goed? Daar kun je ook nog klooien met het volume enzo... Wellicht ook met de snelheid?
pi_60263970
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Verschillende firmware versies?
quote:
JF Versluis (22-7-2008 11:13:52) :
Mijn toestel werkt niet meer naar behoren, nu heb ik gehoord dat het mogelijk zou zijn via een speciale regeling mijn abonnement te verlegen voor een toestel?

Anne-Marie (22-7-2008 11:15:12):
Goedemorgen, ik zoek uw gegevens erbij en ben zo bij u terug. Een moment alstublieft.

JF Versluis (22-7-2008 11:16:13) :
Prima

Anne-Marie (22-7-2008 11:17:11):
Ja, dat klopt, u mag op dit moment uw contract al vernieuwen. U kunt hiervoor bellen naar T-Mobile Commercieel: 0800 - 8104 of langsgaan bij een T-Mobile Shop.

JF Versluis (22-7-2008 11:17:46) :
ok dus als ik langsga bij een T-mobile shop zouden die mij verder kunnen helpen? Moet ik daarvoor nog iets meenemen of speciaals doen?

Anne-Marie (22-7-2008 11:19:12):
Nee, u hoeft alleen uw legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen en dan kunnen mijn collega's het verder direct in orde maken voor u. Het toestel krijgt u direct mee, tenzij u de iPhone wilt hebben, dit toestel heeft een levertijd.

JF Versluis (22-7-2008 11:19:43) :
ok, maar ik kom wel eventueel in aanmerking voor het iPhone abonnement? (ondanks de levertijd)

Anne-Marie (22-7-2008 11:20:35):
Ja, u kunt uw huidige abonnement om laten zetten naar een iPhone abonnement zodra u het toestel heeft ontvanegn.
;d:D;d: :D:D:D
pi_60264576
Zo simpel kan het zijn idd. Alhoewel ik dus op Bright las dat er nu ook tegen sommige mensen verteld wordt dat de iPhone hierbuiten valt, maar dat geloof ik niet zo (wel dat het verteld wordt, niet dat het ook echt zo is dus).

Overigens kost de 16GB versie via de telefoon maar 50 euro en in de winkel moet je via Lost & Stolen de volle mep (159) betalen dacht ik.
pi_60264610
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:50 schreef Jarno het volgende:
Zo simpel kan het zijn idd. Alhoewel ik dus op Bright las dat er nu ook tegen sommige mensen verteld wordt dat de iPhone hierbuiten valt, maar dat geloof ik niet zo (wel dat het verteld wordt, niet dat het ook echt zo is dus).

Overigens kost de 16GB versie via de telefoon maar 50 euro en in de winkel moet je via Lost & Stolen de volle mep (159) betalen dacht ik.
Wablief?
pi_60264705
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:52 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Wablief?
Ja, nu begin ik ook te twijfelen. Maar ik dacht zoiets op iPhoneclub of GoT gelezen te hebben. Kan ook onwetendheid van de store medewerker zijn geweest natuurlijk. Iig betaal ik nu 50 euro voor de zwarte 16GB variant (telefonisch 'besteld').
pi_60264871
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, nu begin ik ook te twijfelen. Maar ik dacht zoiets op iPhoneclub of GoT gelezen te hebben. Kan ook onwetendheid van de store medewerker zijn geweest natuurlijk. Iig betaal ik nu 50 euro voor de zwarte 16GB variant (telefonisch 'besteld').
Ik bedoelde meer dat ik je niet helemaal begreep..
Op welke manier betaal je 50? En op welke manier betaal je 159?
pi_60264922
Hoe mij het bijstaat:

Lost & Stolen via de fysieke T-Mobile winkel = 159 euro voor een 16GB iPhone 3G.
Lost & Stolen via telefonische klantenservice = 50 euro voor een 16GB iPhone 3G.

Maar zoals ik net al zei, ik kan er naast zitten. Die tweede klopt in ieder geval, want zo heb ik hem besteld.
pi_60264998
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
Hoe mij het bijstaat:

Lost & Stolen via de fysieke T-Mobile winkel = 159 euro voor een 16GB iPhone 3G.
Lost & Stolen via telefonische klantenservice = 50 euro voor een 16GB iPhone 3G.

Maar zoals ik net al zei, ik kan er naast zitten. Die tweede klopt in ieder geval, want zo heb ik hem besteld.
Oow op die manier
Hmm lijkt me erg sterk.. Hoe dan ook ga ik toch bellen omdat ik geen tijd heb om langs een shop te gaan en dan hoor ik het wel
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:07:19 #65
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60265024
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
Hoe mij het bijstaat:

Jahoor... Nog gekker! Welk abo heb je erbij dan?
pi_60266295
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Jahoor... Nog gekker! Welk abo heb je erbij dan?
i150.
pi_60266337
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

i150.
Dus..
Jij krijgt voor 30 euro in de maand een 16gig iPhone met eenmalig 50 euro voor het toestel?
pi_60266358
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:58 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Dus..
Jij krijgt voor 30 euro in de maand een 16gig iPhone met eenmalig 50 euro voor het toestel?
Zo heb ik het wel begrepen ja.
pi_60266381
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zo heb ik het wel begrepen ja.
Dat zou een goeie deal zijn.
pi_60266483
Sterker nog:
quote:
Ok, even iets interessants:
Ik kan sinds vandaag verlengen, en heb even in de shop gekeken wat het zou kosten als ik een I-150 abo (29,95) zou pakken voor 2 jaar met een 16gb iphone. Toe te betalen bedrag op het nieuwe toestel is 19,96 euro.
Van GoT geplukt. Kennelijk wordt er sinds kort nog een extra korting verrekend voor bestaande klanten op het toestel? Andere logischere verklaring is dat T-Mobile het zelf ook allemaal niet meer snapt en maar wat doet. .
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:42:34 #71
126637 Onnib
lekker dan...
pi_60267587
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:57 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Wanneer heb je hem verlengt?
16 juli heb ik m verlengd.
mijn huidige abonnement loopt af in september.
en nee, ik heb m niet verlengd via de "kapotte telefoon" methode.
gewoon normaal, omdat hij toch snel afloopt.
pi_60267620
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:03 schreef Jarno het volgende:
Sterker nog:
[..]

Van GoT geplukt. Kennelijk wordt er sinds kort nog een extra korting verrekend voor bestaande klanten op het toestel? Andere logischere verklaring is dat T-Mobile het zelf ook allemaal niet meer snapt en maar wat doet. .
Ik geloof dat ik zometeen even naar het blondje van de afdeling moet vragen
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Onnib het volgende:

[..]

16 juli heb ik m verlengd.
mijn huidige abonnement loopt af in september.
en nee, ik heb m niet verlengd via de "kapotte telefoon" methode.
gewoon normaal, omdat hij toch snel afloopt.
Helder
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:48:10 #73
126637 Onnib
lekker dan...
pi_60267721
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:03 schreef Jarno het volgende:
Sterker nog:
[..]

Dit probleem had ik ook, dat het niet duidelijk is. Volgens mijn lokale T-Mobile Shop kon ik verlengen, maar dan zouden de gewone prijzen gelden (i-150 + 16GB voor 159,-).
Via de website en de helpdesk kon ik het goedkoper krijgen (i-150 +16GB voor 19,95)
pi_60268264
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:48 schreef Onnib het volgende:

[..]

Dit probleem had ik ook, dat het niet duidelijk is. Volgens mijn lokale T-Mobile Shop kon ik verlengen, maar dan zouden de gewone prijzen gelden (i-150 + 16GB voor 159,-).
Via de website en de helpdesk kon ik het goedkoper krijgen (i-150 +16GB voor 19,95)
Niet erg eenduidig dus.. Naja ik ga zo is even bellen.. Kijken wat voor aanbod ze mij gaan doen
  dinsdag 22 juli 2008 @ 14:50:35 #75
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60269392
Zal het morgen wel horen als ik bij de T-Mobile winkel ben...
pi_60273659
Zijn er al mensen die hem besteld hebben via internet en al gebeld zijn door de koerier?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:28:44 #77
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60274300
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Settings van het nummer staan in iTunes gewoon goed? Daar kun je ook nog klooien met het volume enzo... Wellicht ook met de snelheid?
Ik heb alleen het volume voluit gezet, voor de rest niks bijzonders.

Het is wel een gedownloade versie, maar gewoon eentje van nieuwsgroepen. Daar is nooit wat mis mee. Maar ik heb dat album ook wel in de kast staan hier, en even opnieuw importeren.
pi_60275908
Iemand nog tips om te doen als 'voorbereiding', behalve je itunes-playlists op orde te maken?
Je moet toch wat als je zo lang moet wachten
pi_60276948
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:19 schreef FLG het volgende:
Iemand nog tips om te doen als 'voorbereiding', behalve je itunes-playlists op orde te maken?
Met je 2G spelen.

Oh, wacht. .
pi_60277266
quote:
Foto albums klaar maken, films omzetten. En zo weinig mogelijk dingen over de iPhone lezen, anders hou je het nooit vol.

Vraagje: Hoe kan ik er voor zorgen dat iPhoto niet opent als ik mijn iPhone aansluit?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 20:46:47 #82
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_60277780
google google:

Open up Image Capture. Click on Image Capture> Preferences.

For "when camera is connected, open:", choose no application.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 20:54:08 #83
180572 Zotheid
De lof der
pi_60277962
quote:
Daar ben ik anders al een behoorlijk lange tijd mee bezig.
Vandaag met Tmobile gebeld en gezegd dat ik mijn bestelling wil annuleren zodat ik hem bij TPH kan bestellen, dan heb ik hem hopelijk voor volgende week woensdag, als ik op vakantie ga (m'n laatste telefoon is eergisteren namelijk in de wasmachine beland. )
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_60278004
Is dat 'contacts' op het tweede scherm van je springboard nou Apple default in firmware 2.0 of hebben die leute van het dev-team 'm daar voor je neergezet?
pi_60278554
dat is standaard. Staat ook op mijn 3G al vanaf het begin.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:25:00 #86
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60278761
Heeft iedereen zich ook nog laten naaien met verzekering van 6,95 per maand? ("je hoeft maar 1x in de drie maand te betalen")

Verkoopster: "Stel je laat hem vallen en je touchscreen is kapot, dan heb je er dus helemaal niks meer aan.. Het is wel een apparaat van 1300 euro"
Ik::"ik hoef dat niet te verzekeren, ik weet wel dat jullie er heelveel winst mee maken. Dingen die je zelf wel 'zo even' kunt betalen moet je nooit verzekeren"
Verkoopster:"Dat kan ik niets over zeggen, ik krijg wel een provisie als ik een verzekering afsluit"
Ik:
...
Ik:Doe maar niet dus.
Verkoopster: Nou je hebt nog 2 weken bedenktijd mocht je nog van mening veranderen.

Spreekt de manager later je voicemail nog in of je hem niet alsnog wilt afsluiten.

Oja ik kreeg ook nog een gratis prepaykaartje mee (met 15 euro beltegoed), kreeg ze ook provisie voor. Ok doe dat danmaar
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_60280412
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef shroomer het volgende:
Heeft iedereen zich ook nog laten naaien met verzekering van 6,95 per maand? ("je hoeft maar 1x in de drie maand te betalen")

Verkoopster: "Stel je laat hem vallen en je touchscreen is kapot, dan heb je er dus helemaal niks meer aan.. Het is wel een apparaat van 1300 euro"
Ik::"ik hoef dat niet te verzekeren, ik weet wel dat jullie er heelveel winst mee maken. Dingen die je zelf wel 'zo even' kunt betalen moet je nooit verzekeren"
Verkoopster:"Dat kan ik niets over zeggen, ik krijg wel een provisie als ik een verzekering afsluit"
Ik:
...
Ik:Doe maar niet dus.
Verkoopster: Nou je hebt nog 2 weken bedenktijd mocht je nog van mening veranderen.

Spreekt de manager later je voicemail nog in of je hem niet alsnog wilt afsluiten.

Oja ik kreeg ook nog een gratis prepaykaartje mee (met 15 euro beltegoed), kreeg ze ook provisie voor. Ok doe dat danmaar
waar heb je hem gehaald?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:13:07 #88
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60280649
Bij 'een' t-mobile shop. Hoezo?
pi_60281152
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef shroomer het volgende:
Bij 'een' t-mobile shop. Hoezo?
mss had je em in belgie gehaald ofzow
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:55:36 #90
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60282608
Push werkt niet met Yahoo bij mij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60282712
quote:
Ik lees paar dingen:
quote:
contacten goed zetten
nummers goed in itunes zetten
albumplaatjes zoeken
Ik heb zelf geen ervaring met ipod/iphone/itunes, maar ik kan nergens vinden waar je mapjes kunt maken

tot nu toe heb ik dus dit:

alles in 1 grote lijst.

Ik kan nergens zien waar ik contactpersonen in moet zetten..

[edit]

of sorteert iphone de nummers op album?

[edit2]

en ik heb gevoel dat ik veel met itunes moet gaan werken, maar dat stomme programma loopt gewoon niet fijn hier. Telkens crashed hij. Is serieus enige programma wat hier crashed.
Dit keer zonder signature
  dinsdag 22 juli 2008 @ 23:05:29 #92
53267 TC03
pi_60283038
Ik vind 2.0 trouwens maar buggy. Ik heb sinds 2.0 twee keer gehad dat mijn iPhone bevoor na het syncen, heb de telefoon aan en uit moeten zetten omdat GPRS niet werkte, en ook is mijn iPhone bevroren nadat ik een gesprek ophing. Ook ondervind ik sync-foutjes, album-art die je wel in iTunes ziet bij coverflow maar niet op je iPhone bijvoorbeeld. Het geheel voelt over het algemeen trager aan, vooral tijdens het typen wil het nog weleens haperen...

Schiet niet echt op. Ik hoop op dat er snel een nieuwe versie uitkomt.
pi_60283380
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:28 schreef FLG het volgende:
Zijn er al mensen die hem besteld hebben via internet en al gebeld zijn door de koerier?
Nog niks
if you can't beat them, arrange to have them beaten
pi_60287152
Haha, dat Shazam is echt briljant! .
  woensdag 23 juli 2008 @ 07:49:10 #95
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_60287168
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 07:45 schreef Jarno het volgende:
Haha, dat Shazam is echt briljant! .
Wat is het?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_60287184
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:57 schreef Ericjuh het volgende:

Ik kan nergens zien waar ik contactpersonen in moet zetten..
Contactpersonen doe je onder Windows toch in Outlook beheren? Op de Mac doe je dit ook niet in iTunes.
quote:
of sorteert iphone de nummers op album?
Op album, artist, genre, wat jij wilt. Als je er maar voor zorgt dat je mp3 tags kloppen! Dus zorg ervoor dat in ieder geval artist, album en name ingevuld zijn, plus de andere tags die jij interessant vindt!
quote:
en ik heb gevoel dat ik veel met itunes moet gaan werken, maar dat stomme programma loopt gewoon niet fijn hier. Telkens crashed hij. Is serieus enige programma wat hier crashed.
Mja. Ik was ook nooit zo'n fan van iTunes (onder Windows). Niet dat jij er wat aan hebt, maar op de Mac is het echt een heerlijke applicatie. De port naar Windows is gewoon beroerd helaas.

Ohja, iTunes werkt niet echt met mappen, hooguit met wat ,in jouw Nederlandse versie, afspeellijsten heet. Maar het idee is dus dat je alles in iTunes flikkert, het doorzoekbaar maakt dmv tags en je snel je muziek kunt vinden mbv het zoekvenster rechtsboven. Het hele filesystem-browsen idee moet je loslaten (alhoewel dat lastig is op een Windows bak omdat de rest gewoon zo niet werkt).
pi_60287189
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 07:49 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Wat is het?
Een applicatie die muziek kan herkennen die je bijv. op de radio hoort. Je houdt je iPhone even 10 tellen bij de speaker, hij upload 'iets' naar 'een server' en je krijgt de song info terug. En ja, dat werkt. .
  woensdag 23 juli 2008 @ 08:18:04 #98
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60287376
Ik ga er vandaag om Jeeeeeeeej!
  woensdag 23 juli 2008 @ 08:18:53 #99
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_60287387
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 07:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Een applicatie die muziek kan herkennen die je bijv. op de radio hoort. Je houdt je iPhone even 10 tellen bij de speaker, hij upload 'iets' naar 'een server' en je krijgt de song info terug. En ja, dat werkt. .
Klinkt wel aardig inderdaad.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_60287392
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:18 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Klinkt wel aardig inderdaad.
En 't kost niks. .
pi_60287434
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:19 schreef Jarno het volgende:

[..]

En 't kost niks. .
Zag hem gister staan ja
Maar dat uploaden ed kost ook niet? Nooit niet? Niet eerste 10 nrs gratis ofzo en daarna dokken? Werkt ook nog goed?

Stomme t-mobile lijn is nog niemand aanwezig om dit tijdstip
pi_60287470
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Zag hem gister staan ja
Maar dat uploaden ed kost ook niet? Nooit niet? Niet eerste 10 nrs gratis ofzo en daarna dokken? Werkt ook nog goed?
Nope, iesj gratiesj. Heb ook nergens hoeven registreren ofzo, dus geen idee hoe ze iets in rekening zouden willen brengen. En het werkt idd. Heb gisteren op goed geluk wat radio stations geprobeerd en alles werd herkend. Ook de wat vagere muziek uit m'n iTunes. Hij schijnt wel moeite te hebben met klassiek en jazz, dus als dat je ding is...
pi_60287499
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nope, iesj gratiesj. Heb ook nergens hoeven registreren ofzo, dus geen idee hoe ze iets in rekening zouden willen brengen. En het werkt idd. Heb gisteren op goed geluk wat radio stations geprobeerd en alles werd herkend. Ook de wat vagere muziek uit m'n iTunes. Hij schijnt wel moeite te hebben met klassiek en jazz, dus als dat je ding is...
Hmm nee over het algemeen niet
Wel handig want ik loop nog steeds met een nummer waarvan ik niet weet hoe die heet.. over een wek of 5-6 is dat dus voorbij
pi_60289121
ahhh nice.. Ik heb probleem van itunes ook gefixed. Blijkt dat nod32 de oorzaak was. Als ik itunes afsloot dan bleef het programma hangen. Daarnaast kreeg ik soms willekeurige crashes. Oplossing was om itunes te excluden in nod32.

ff wat info voor de mensen die hier ook last van heeft
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:49:45 #105
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60290051
Zijn die Mobile Applications (c:\Documents and Settings\Username\Mijn Documenten\Mijn Muziek\iTunes\MobileApplications) net als Ringtones gewoon te importeren in iTunes? En zit er dan een controle in of je wel betaald hebt voor 't bijbehorende tooltje? Anders is het toch supersimpel om bijvoorbeeld een app als Monkey Ball even over te nemen van een maat van je?
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:09:52 #106
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60290538
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Zag hem gister staan ja
Snap dat je sceptisch bent, het 'addertje' is dat je ook meteen de link naar 'kopen in itunes' krijgt, vandaar dat het verder helemaal gratis is. Maar je krijgt gelukkig ook een link naar de clip van het nummer op youtube
pi_60290634
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:09 schreef shroomer het volgende:

[..]

Snap dat je sceptisch bent, het 'addertje' is dat je ook meteen de link naar 'kopen in itunes' krijgt, vandaar dat het verder helemaal gratis is. Maar je krijgt gelukkig ook een link naar de clip van het nummer op youtube
Vind het gewoon knap dat zo'n kwalitatief goede service voor nop aangeboden kan worden Inderdaad misschien wat sceptisch, maar geweldig om te zien dat het op die manier kan!
pi_60290693
Ah, wat is dat iTunes kut. Heel mijn bibliotheek staat vol muziek, meer als mijn iPhone aankan. Wil ik een simpel album overzetten, kan dat niet. Wil ik de nummers uit mijn bibliotheek verwijderen, zodat hij die niet mee kopierd, kan dat niet.. want dan waarschuwd hij fijntjes dat ze dan ook van iPhone worden verwijderd :x.

Wanneer komt er een drag & drop update?
pi_60290737
Ja er waren mensen die net zo sceptisch waren, maar die hebben via een directe mail van de makers te horen gekregen dat het echt niet zo is.

Er gingen verhalen van 30 dagen gratis of betalen per zoekopdracht, maar dat kan niet. Dat kan ook niet met de voorwaarden van Apple. Die krijgen zoveel procent van de verkochte applicatie en als ze dan later nog dingen gaan afrekenen, krijgt apple hier niets van en worden ze meteen uit de appstore gegooid.
pi_60290752
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef XiChico het volgende:
Ah, wat is dat iTunes kut. Heel mijn bibliotheek staat vol muziek, meer als mijn iPhone aankan. Wil ik een simpel album overzetten, kan dat niet. Wil ik de nummers uit mijn bibliotheek verwijderen, zodat hij die niet mee kopierd, kan dat niet.. want dan waarschuwd hij fijntjes dat ze dan ook van iPhone worden verwijderd :x.

Wanneer komt er een drag & drop update?
gewoon even aanvinken in itunes dat je je muziek handmatig wil beheren??
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:19:40 #111
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_60290767
Ik heb de voorgaande en dit topic gelezen, sinds de release van de nieuwe iPhone, toch nog even een vraagje. Ik kwam namelijk nog geen antwoord tegen.

Ik heb wel al gelezen dat je een iPhone in Belgie kunt kopen met een pre-paid Belgische sim om op die manier je iPhone te activeren en daarna kun je een Nederlandse sim zou moeten kunnen gebruiken.
Ik heb een KPN abo inclusief onbeperkt internetten, werkt dat dan ook gewoon of geeft de internettechnologie van de iPhone "problemen"?
could you just [i]not[/i] breathe?
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:24:00 #112
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60290871
Net gebeld door de T-mobile shop dat ik hem kan ophalen

Gast zei overigens dat je de Lost&Stolen-procedure ook kan volgen zonder dat je telefoon kapot is Je moet dan wel je huidige contract uitzitten tot je HSDPSDPSDA en Visual Voicemail wordt aangezet, en je zit dan wel 2 jaar + huidige contractduur aan T-mob vast.

Ik denk dat ik 't niet ga doen maar gewoon een nieuw abo nemen.. Heb nog wel een paar maanden over, maar teveel losers hebben inmiddels mijn 06 en het is ook wel weer eens tijd voor een nieuw nummer
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60291137
iphone net ontvangen en werkt zonder problemen. enige nadeel is dat ik geen 3g heb, terwijl ik toch dik in dekkingsgebied zit. daarnaast stuitert mijn t-mobile bereik op en neer. ene moment heb ik vol bereik en andere moment heb ik net 1 streepje. Maar dat is wel algemeen bekent.

Ik ga nu ff prutsen met het dingetje
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:38:44 #114
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60291274
Veel plezier. En 3G kan uitgeschakeld zijn. Kijk daarvoor bij je instellingen
pi_60291754
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:38 schreef RHCPeter het volgende:
Veel plezier. En 3G kan uitgeschakeld zijn. Kijk daarvoor bij je instellingen
ahh wacht.. ik had mijn wi-fi aanstaan.. Toen ik hem uitzette kreeg ik gelijk 3g logo.

ff vraagje.. hoe kan ik mijn oude telefoon het beste synchroniseren met mij iphone. Ik wil namelijk de telefoonnummers van mijn sony ericson 810i ff op iphone hebben
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:59:13 #116
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60292742
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:55 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

ahh wacht.. ik had mijn wi-fi aanstaan.. Toen ik hem uitzette kreeg ik gelijk 3g logo.

ff vraagje.. hoe kan ik mijn oude telefoon het beste synchroniseren met mij iphone. Ik wil namelijk de telefoonnummers van mijn sony ericson 810i ff op iphone hebben
simkaartje erin en in het menu kiezen voor sim-gegevens overzetten?
maar dat werkt natuurlijk niet als je geen t-mobile hebt in die SE

Kan je niet je SE syncen met je computer dat al die gegevens in je outlook komen en daarna je iphone syncen met outlook-contacten?
pi_60292801
Er was hier toch laatst iemand die zijn vodafone contract wou laten ontbinden, omdat hij zijn belgegevens niet kon inzien?

Er is dus toch hoop:
http://www.nu.nl/news/166(...)met_schadeclaim.html
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:48:18 #119
180572 Zotheid
De lof der
pi_60293014
Update tijd!
T-mobile bestelling is geannuleerd. Dus ik net snel rond bellen, De Phonehouse waar ik gisteren nog snel aan de beurt zou zijn kon vandaag mijn reservering niet aannemen. Bij de Belcompany verkochten ze net de laatste iPhone en wouden ze niet reserveren, woensdag rond 11 uur is de beste tijd om gewoon langs te komen kreeg ik te horen.

Na veel gebeld te hebben in elk geval bij de Phonehouse in Rijswijk te reserveren alwaar ik 8e op de lijst ben. Het kan een dag duren maar ook een maand.

Ondertussen heeft m'n stiefmoeder die de 11e gereserveerd heeft te horen dat het nog 8 (!) ( ) weken gaat duren dus die gaat de bestelling ook annuleren.
[..]
pi_60294480
Zoo net even T-mobile gebeld.
Mohammed is vanaf nu mijn beste vriend! Hij kon mij een 16 gig aanbieden voor 20 euro icm het goedkoopste abonnement
pi_60295409
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
Mohammed is vanaf nu mijn beste vriend! Hij kon mij een 16 gig aanbieden voor 20 euro icm het goedkoopste abonnement
Gejat ja.
pi_60295450
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:26 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Gejat ja.
Hoeveel grappen ik daar hier al niet over ingekopt heb
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:59:11 #123
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60296133
Ik heb 'm en hij is gaaf!!!
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:16:23 #124
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60296835
Is de dock die bij de 2G iPhone geleverd werd compatibel met de 3G iPhone? Als je dus een dock adapter voor de 3G hebt?
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:44:36 #126
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60297009
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:37 schreef Jarno het volgende:
Is de dock die bij de 2G iPhone geleverd werd compatibel met de 3G iPhone? Als je dus een dock adapter voor de 3G hebt?
Met een beetje drebelwerk is die dock compatible...
pi_60297118
Nee, ik bedoel, ik wil best een nieuwe dock adapter halen a 7 euro, dan past het toch gewoon?
pi_60297164
Deze dus:

http://store.apple.com/nl/product/MB546G/A?fnode=home/shop_iphone/iphone_accessories/cables_docks&mco=MTM3MDU0MA

Dit is dus alles wat ik nodig heb om mijn 2G dock geschikt te maken voor de 3G?
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:15:22 #129
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60297761
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:51 schreef Jarno het volgende:
Deze dus:

http://store.apple.com/nl/product/MB546G/A?fnode=home/shop_iphone/iphone_accessories/cables_docks&mco=MTM3MDU0MA

Dit is dus alles wat ik nodig heb om mijn 2G dock geschikt te maken voor de 3G?
2G dock is volgens mij NIET hetzelfde als "universal apple dock"
pi_60297861
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

2G dock is volgens mij NIET hetzelfde als "universal apple dock"
Dat was dus precies waar ik bang voor was ja.
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:32:10 #131
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60298191
Hoppetee! Klantenservice effe gebeld of het mogelijk is om mijn huidige abo (Flex 15 sim only) alvast om te zetten naar 't i-150 abo, zodat ik ook gebruik kan maken van 't internet enzo zonder dat het me klauwen vol met geld kost... "Geen enkel probleem meneer. Zet over een half uurtje uw telefoon even uit en weer aan en het is geregeld". Moooooi!
pi_60298537
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:32 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoppetee! Klantenservice effe gebeld of het mogelijk is om mijn huidige abo (Flex 15 sim only) alvast om te zetten naar 't i-150 abo, zodat ik ook gebruik kan maken van 't internet enzo zonder dat het me klauwen vol met geld kost... "Geen enkel probleem meneer. Zet over een half uurtje uw telefoon even uit en weer aan en het is geregeld". Moooooi!
Whoa, dat ga ik dus ook proberen als m'n 3G er is.
pi_60300066
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Ik ben géén tmobile-lid, maar wil heb ook voor 20euro (16gb)

Nu ziet het kosteplaatje het alsvolgt uit:

Per maand: 29,95 (i150 abbo)
Aansluitkosten: 26,25
Iphone 8 gb: 79,95
Iphone 16 gb: 159,95

Wilde dus de i150 nemen incombo met de 8gb. Omdat 80euro extra een stapje te hoog is.

Maar nu is hoor over de 20euro voor een 16gb.. Whats up daarmee? Wie kan me er meer uitsluitsel over geven?
  woensdag 23 juli 2008 @ 17:58:09 #134
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60300281
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef Jarno het volgende:

[..]

Whoa, dat ga ik dus ook proberen als m'n 3G er is.
Hoef je niet te "proberen" hoor, dat doen ze dus gewoon Je moet er alleen wel even specifiek naar vragen. Had op Tweakers gelezen dat dat kon en dat ze daar niet moeilijk over deden.
pi_60300893
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef Mr.Brightsight het volgende:

[..]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Ik ben géén tmobile-lid, maar wil heb ook voor 20euro (16gb)

Nu ziet het kosteplaatje het alsvolgt uit:

Per maand: 29,95 (i150 abbo)
Aansluitkosten: 26,25
Iphone 8 gb: 79,95
Iphone 16 gb: 159,95

Wilde dus de i150 nemen incombo met de 8gb. Omdat 80euro extra een stapje te hoog is.

Maar nu is hoor over de 20euro voor een 16gb.. Whats up daarmee? Wie kan me er meer uitsluitsel over geven?
dan moet je dus wél T-mobile lid zijn..
pi_60301941
Kutzooi.

Vanmiddag mijn zwarte iphone 16 gig opgehaald. Itunes geinstalleerd, krijg ik de melding dat mijn simkaart niet ondersteund wordt

Mijn sim stamt nog uit het Ben tijdperk. Ik krijg een nieuwe toegestuurd, dat duurt dan wel weer drie werkdagen. Zucht. Dat hadden ze toch ook al in de winkel kunnen zien, toen ik hem bestelde? GVD
So my mind was filled with wonder when the evening headlines read: "Richard Cory went home last night and put a bullet through his head."
pi_60302169
-foutje-
pi_60302229
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:14 schreef Durango79 het volgende:
Kutzooi.

Vanmiddag mijn zwarte iphone 16 gig opgehaald. Itunes geinstalleerd, krijg ik de melding dat mijn simkaart niet ondersteund wordt

Mijn sim stamt nog uit het Ben tijdperk. Ik krijg een nieuwe toegestuurd, dat duurt dan wel weer drie werkdagen. Zucht. Dat hadden ze toch ook al in de winkel kunnen zien, toen ik hem bestelde? GVD
Ik las laatst dat ze in de winkel de simkaart konden kopiëren. Misschien is dit wel erger dan moeten wachten op een iphone. Nu ligt je iphone daar maar te liggen! Ik wens je sterkte!

anyway.. ik krijg die bluetooth maar niet aan de praat. Ik kan niet normaal een plaatje verzenden naar de iphone. Is de bluetooth van de iphone anders of doe ik wat verkeerd?
pi_60302257
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:58 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Hoef je niet te "proberen" hoor, dat doen ze dus gewoon Je moet er alleen wel even specifiek naar vragen. Had op Tweakers gelezen dat dat kon en dat ze daar niet moeilijk over deden.
Tegen mij werd verteld dat ik eerst mijn huidige abbo (Relax 250 met PIT+) uit moest dienen en dat ik wanneer mijn huidig contract officieel afloopt over zou gaan naar i150. Maar dat kan dus eerder? Kewl.
pi_60302425
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Ik las laatst dat ze in de winkel de simkaart konden kopiëren. Misschien is dit wel erger dan moeten wachten op een iphone. Nu ligt je iphone daar maar te liggen! Ik wens je sterkte!

anyway.. ik krijg die bluetooth maar niet aan de praat. Ik kan niet normaal een plaatje verzenden naar de iphone. Is de bluetooth van de iphone anders of doe ik wat verkeerd?
gelukkig heb je je verdiept
Bluetooth op de iphone is alleen te gebruiken om je headsetje te pairen of je carkit. Verder niet.
pi_60303712
Vriend van me werkt in een t-mobileshop, hij is alleen nu voor 3 weken op vakantie. Weet iemand misschien of je als werknemer korting krijgt ?
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 23:26:39 #142
18653 crew  D.
pi_60309120
Iemand een idee hoe je een telefoonnummer van een telefoonwinkel kunt vinden
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:50:53 #143
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60309733
De T-mobileshop nummers zijn niet bekend gemaakt. (Lees: ze willen niet door consumenten opgebeld worden maar willen dat je persoonlijk in de winkel komt, zodat beter over te halen bent.)
pi_60312795
Nog maar 5 weken en 6 dagen!
pi_60312856
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:39 schreef nicomart het volgende:
Er was hier toch laatst iemand die zijn vodafone contract wou laten ontbinden, omdat hij zijn belgegevens niet kon inzien?

Er is dus toch hoop:
http://www.nu.nl/news/166(...)met_schadeclaim.html
Heeft dit er iets mee te maken? Vodafone Maastricht ontvangt poederbrief
pi_60313356
Ik had het al een keer gevraagd maar volgens mij geen reactie op gehad.. Is er al iets bekend over navigatie-software op de iPhone?
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:06:04 #147
173686 Oneens
is het er niet mee eens
pi_60316766
ff bellen, en ineens heb ik er 2 op reservering staan, beide vandaag op te halen

Ik heb er uiteraard maar 1 nodig
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:34:16 #148
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60317313
Hebben jullie ook applicaties die op een gegeven moment crashen?! Super Monkeyball krijg ik nu niet meer opgestart, heb Shazam al een keer opnieuw geinstalleerd en nu kwapt Twinkle er bijvoorbeeld ook direct na het opstarten al mee... Beetje jammer...
pi_60317909
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:06 schreef Oneens het volgende:
ff bellen, en ineens heb ik er 2 op reservering staan, beide vandaag op te halen

Ik heb er uiteraard maar 1 nodig
Okeeeeeee.. Ik neem die andere wel!
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:49:53 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60319421
Ladies and gentlemen, we got him.
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:37:33 #151
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60320788
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hebben jullie ook applicaties die op een gegeven moment crashen?! Super Monkeyball krijg ik nu niet meer opgestart, heb Shazam al een keer opnieuw geinstalleerd en nu kwapt Twinkle er bijvoorbeeld ook direct na het opstarten al mee... Beetje jammer...
Ik heb hier ook af en toe last van... Ik heb het idee dat het iets met internet te maken heeft cache ofzo? Opnieuw opstarten(van de foon) helpt ook weleens
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:06:32 #152
173686 Oneens
is het er niet mee eens
pi_60321417
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:06 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Okeeeeeee.. Ik neem die andere wel!
Hij ligt voor je klaar in Nijmegen
pi_60329174
ja hoor.. gebeurt alleen bij mij! Heb ik de iphone net 1 dag, laat ik hem gelijk al op de grond flikkeren. En dan niet op een zachte ondergrond.. gelijk op de stoeptegels! En als het niet erger kan met het schermpje naar beneden.

conclusie van de val:

Geen één kras op het schermpje, maar wel een behoorlijk aantal putjes in de grijze strip langs het schermpje.

Gelijk maar ff naar apple shop gegaan om een beschermhoes te kopen. Blijkt gewoon alle beschermhoesjes, met uitzonderingen van die nerdy grote harde, verkocht te zijn. Moet mijn iphone dus nu nog een week onbeschermd door het leven.

b.v. de leuke dame van de applestore feliciteerde me wel met mijn iphone
pi_60329246
ik laat mn telefoon eigenlijk alleen op mn werk weleens vallen.. Zit nog te denken hoe dat zal gaan doen als ik een iphone heb
pi_60329375
misschien moeten ze bij de iphone ook een pakketje hand-oog coördinatie verkopen?
pi_60330037
trouwens,

ik zag in een tweakers topic een paar mooie linkjes staan:

http://m.telefoonboek.nl (zeer gave website. Je kunt de gezochte personen gelijk bellen en zoeken via de maps)

http://iphone.savvy.nl/tvgids (nu en straks op tv)

www.NUiPhone.nl

Als je op de + drukt dan kun je die site toevoegen aan het beginscherm.
  Moderator donderdag 24 juli 2008 @ 23:02:34 #157
18653 crew  D.
pi_60330847
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:49 schreef soylent het volgende:
Ladies and gentlemen, we got him.
Dat dus
pi_60334314
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:02 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dat dus
Eik0ls
Nog 5 weken en 4 dagen..
  Moderator vrijdag 25 juli 2008 @ 08:14:28 #159
18653 crew  D.
pi_60334409
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:03 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Eik0ls
Nog 5 weken en 4 dagen..
Geen mogelijkheid je online bestelling te cancelen en gewoon naar een winkel te gaan?
Gisteren gereserveerd en nog dezelfde dag opgehaald
pi_60334416
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:14 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Geen mogelijkheid je online bestelling te cancelen en gewoon naar een winkel te gaan.
Dat kan vast niet als je van Lost & Stolen gebruik wilt maken he?
pi_60334424
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor ja
  vrijdag 25 juli 2008 @ 08:36:46 #162
180572 Zotheid
De lof der
pi_60334626
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:14 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Geen mogelijkheid je online bestelling te cancelen en gewoon naar een winkel te gaan?
Dat heb ik dus ook gedaan. Maar ik sta nog wel 9e op een wachtrij en woensdag ga ik weg, hopen dat ze hem voor die tijd hebben.
En anders geluk hebben dat ze hem bij de Belcompany krijgen waar je niet mag reserveren. De komende dagen maar even voor hun deur posten.

Edit: En vast niemand die weet wanneer de BC in het centrum van Den Haag geleverd krijgt he?
[..]
pi_60335139
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:36 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook gedaan. Maar ik sta nog wel 9e op een wachtrij en woensdag ga ik weg, hopen dat ze hem voor die tijd hebben.

let er wel op dat, als je een nieuwe abbo neemt, je de eerste 2 maand niet in het buitenland kunt bellen.
pi_60335203
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Heb ik toevallig gisteren geprobeerd. Maar kan niet. Je kan wel de telefoon weigeren als de postbode hem brengt.
Nog 4 weken en 1 dag wachten..
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:23:29 #165
180572 Zotheid
De lof der
pi_60335269
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:16 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

let er wel op dat, als je een nieuwe abbo neemt, je de eerste 2 maand niet in het buitenland kunt bellen.
Dat is ook zo maar ik wil wel van de overige functies gebruik kunnen maken (m'n 30g iPod is dood dus vandaar).
[..]
pi_60335531
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:28 schreef Ericjuh het volgende:
trouwens,

ik zag in een tweakers topic een paar mooie linkjes staan:

[ afbeelding ]
http://m.telefoonboek.nl (zeer gave website. Je kunt de gezochte personen gelijk bellen en zoeken via de maps)

[ afbeelding ]
http://iphone.savvy.nl/tvgids (nu en straks op tv)

[ afbeelding ]
www.NUiPhone.nl

Als je op de + drukt dan kun je die site toevoegen aan het beginscherm.
iphone.sossie.nl is ook een aanrader vind ik persoonlijk.
pi_60338080
goed nieuws voor mensen die beter gps willen:

http://www.iphoneclub.nl/(...)t-bij-ontwikkelaars/
pi_60338253
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef Ericjuh het volgende:
goed nieuws voor mensen die beter gps willen:

http://www.iphoneclub.nl/(...)t-bij-ontwikkelaars/
Goed nieuws! Dan nog voor een zachtprijsje een leuk navigatiepakketje erop!
pi_60338303
slecht nieuws voor de t-mobile gebruikers:

Van de T-mobile site:
quote:
Vanwege een technische storing is het voor een gedeelte van onze klanten niet altijd mogelijk om gebruik te maken van onze dienstverlening. Klanten kunnen hierdoor hinder ondervinden en mogelijk niet bellen of gebeld worden. Deze verminderde dienstverlening doet zich voor bij een gedeelte van onze klanten en is niet geografisch gebonden.

De exacte oorzaak van de storing is nog niet bekend. Wanneer de dienstverlening weer in orde is, kan T-Mobile op dit moment nog niet aangeven. T-Mobile werkt nu met man en macht aan een oplossing om de dienstverlening weer zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra er meer bekend is, volgt nadere info.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:57:18 #170
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60338587
Kenker T-mobile

Ik vanochtend: GODVERDOMME NU AL KAPOT?

Maar goed, gelukkig een landelijke storing
  Moderator vrijdag 25 juli 2008 @ 12:29:54 #172
18653 crew  D.
pi_60339282
Ik kon/kan gewoon bellen en heb 3G ontvangst, dus gelukkig slaan ze de storing hier over
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:03:57 #173
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60340146
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:03 schreef RHCPeter het volgende:
Hier ook geen storing nee
Ook hier niet!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:49:49 #175
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60342696
Ik heb er ook geen last van (gehad)?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:01:07 #176
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60342928
Ik kan weer bellen
pi_60344015
hehe! Van status 1 naar 4!

ordernummer : 1136222
bestelnummer: 2503

ik heb een contractverlenging gedaan!!

Ik ben benieuwd hoe snel die geleverd wordt.
[img]http://www.danasoft.com/sig/Hendriks.jpg[/img]
pi_60344207
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 15:27 schreef LoggedIn het volgende:
wel stom dat iphoneclub.nl er nu uit ligt
Hoezo? Was gewoon een geplande overgang naar een nieuwe server. Hij ligt er nu even uit, om te voorkomen dat hij er de komende tijd vaker en ongepland uitligt. Iets wat in de voorgaande weken wel een aantal keer is voorgekomen.

Overigens is de storing wel erg plaatselijk. Ik was net bij een vriend (aan de overkant van de rivier) en daar inderdaad totaal geen ontvangst. Dat had ik hier thuis vanochtend ook, maar die kwam later terug en nu ben ik weer terug en ook gewoon vol bereik.
pi_60344241
weet ik, maar waarom moeten ze nou precies op vrijdagmiddag eruit gaan, terwijl ik me verveel op mn werk
pi_60344555
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 15:59 schreef LoggedIn het volgende:
weet ik, maar waarom moeten ze nou precies op vrijdagmiddag eruit gaan, terwijl ik me verveel op mn werk
das waar
Zal het even doorgeven dat ze voortaan ff bij jou moeten checken of jij je op die geplande datum verveeld
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:16:22 #182
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60344578
W00t! WinPwn 2.0.2 is uit! (How-To)

Iemand enig idee of je hier je telefoon mee kan bricken?
pi_60344616
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 16:15 schreef nicomart het volgende:

[..]

das waar
Zal het even doorgeven dat ze voortaan ff bij jou moeten checken of jij je op die geplande datum verveeld
Doe dat, scheelt toch weer volgende keer
  vrijdag 25 juli 2008 @ 17:24:43 #184
67670 Skv
Cynist.
pi_60345837
Ik krijg 'm als het goed is volgende week (simlockvrij) en dan een Vodafone abo dr bij halen.
Witte versie
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_60347506
Vraagje, hoe kan ik een foto uploaden naar m'n comp (OSX) die ik met de iPhone gemaakt heb ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:21:59 #186
53267 TC03
pi_60347557
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:19 schreef Roi het volgende:
Vraagje, hoe kan ik een foto uploaden naar m'n comp (OSX) die ik met de iPhone gemaakt heb ?
In Windows staat hij gewoon bij verwisselbare apparaten en kan je zo gemaakte foto's opslaan. Hoe het bij OS X is weet ik niet, het lijkt me gewoon dat je ze moet synchroniseren via iTunes. Als je er echt niet uit komt kan je de foto ook even naar jezelf e-mailen.
pi_60347914
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:19 schreef Roi het volgende:
Met iPhoto.
pi_60347993
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:24 schreef Skv het volgende:
Ik krijg 'm als het goed is volgende week (simlockvrij) en dan een Vodafone abo dr bij halen.
Witte versie
bij welke toko haal jij hem dan?
  Moderator vrijdag 25 juli 2008 @ 20:25:59 #189
18653 crew  D.
pi_60348743
Hij zegt dat ie youtube bestanden niet ondersteund
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:36:32 #190
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60348964
Dat is gek.

T-mobile: smsjes halve dag te laat, en allerlei oproepen gemist waar ik nooit melding van heb ontvangen(mensen die wachten tot ik terug zou bellen)
pi_60353160
Kan ik mn bestelling bij T-Mobile annuleren? Zoja, wat is daarna de beste en snelste plek om de 3G te bestellen?
pi_60354519
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:36 schreef shroomer het volgende:
Dat is gek.

T-mobile: smsjes halve dag te laat, en allerlei oproepen gemist waar ik nooit melding van heb ontvangen(mensen die wachten tot ik terug zou bellen)
t-mobile heeft netwerk problemen gehad, komt misschien daardoor..
pi_60357180
Gister uit betrouwbare bron gehoord (Filiaalmanager t-mobile shop) dat via de Lost & Stolen procedure nu geen iPhones meer te krijgen zijn!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:41:13 #194
71115 Rnej
I walk the line
pi_60357266
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:41 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Met iPhoto.
en voor de mensen die iphoto keihard vinden zuigen :

de standaard fotolader van apple doet het ook
alsmede aperture en lightroom..
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:48:44 #195
180572 Zotheid
De lof der
pi_60357362
Net met TPH in RIjswijk gebeld alweer ik besteld heb, het leek ze sterk dat ze voor woensdag (als ik op vakantie ga) m'n iPhone binnen hebben. Vasthouden doen ze ook niet maar ze zorgen er wel voor dat ik als eerset aan de beurt ben als ik terug kom van vakantie.
[..]
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:53:47 #196
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60358330
Netjes

Net mijn 3G met succes gejailbreakt Werkte eerst niet en kreeg allerlei foutmeldingen. Maar nu met de nieuwe versie van winpwn 2.0.0.3 deed hij het goed gelijk
pi_60362965
Pff kun je een contractverlenging ook annuleren? duurt sowieso nog enkele weken, wist een vrouw bij de klantenservice me te vertellen (terwijl ik hem 2 weken geleden al verlengd heb). Daarna, als ik hem eenmaal heb krijg ik een simkaart met een tijdelijk t-mobile nummer, die ik ook nog eens moet activeren wat nog eens 48 uur duurt?

Vind het gewoon een schande dat winkels hem wel hebben voor nieuwe klanten en vaste klanten achter in de rij komen te staan ik sluit wel een nieuw abo af, dan maar géén korting.
pi_60363665
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:53 schreef RHCPeter het volgende:
Netjes

Net mijn 3G met succes gejailbreakt Werkte eerst niet en kreeg allerlei foutmeldingen. Maar nu met de nieuwe versie van winpwn 2.0.0.3 deed hij het goed gelijk
Ik krijg het met die nieuwe versie ook niet voor elkaar. Uitsluitend de onbekende fout (6) als ik de gecreëerde firmware wil restoren.
pi_60364114
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:00 schreef E... het volgende:
Pff kun je een contractverlenging ook annuleren? duurt sowieso nog enkele weken, wist een vrouw bij de klantenservice me te vertellen (terwijl ik hem 2 weken geleden al verlengd heb). Daarna, als ik hem eenmaal heb krijg ik een simkaart met een tijdelijk t-mobile nummer, die ik ook nog eens moet activeren wat nog eens 48 uur duurt?

Vind het gewoon een schande dat winkels hem wel hebben voor nieuwe klanten en vaste klanten achter in de rij komen te staan ik sluit wel een nieuw abo af, dan maar géén korting.
schandalig dat ze kiezen voor het grote geld i.p.v. weinig geld?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:56:08 #200
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60364929
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:34 schreef nicomart het volgende:

[..]

Ik krijg het met die nieuwe versie ook niet voor elkaar. Uitsluitend de onbekende fout (6) als ik de gecreëerde firmware wil restoren.
Heb je hem niet goed in DFU mode staan. Dat betekend error 6.

Eerst je phone uitzetten, daarna 10 seconden de powerknop en homeknop tegelijk ingedrukt houden. Daarna alleen de powerknop loslaten en de homeknop nog 10 seconden ingedrukt houden. Dan kun je hem restoren. Wel eerst dus met winpwn de nieuwe ispw maken he
pi_60365408
Ik kom er ook bij Ik ga er ook 1 aanschaffen, 2e hands wel, een first generation
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60365552
ja die nieuwe ipsw heb ik al gemaakt.. die hoef ik nu toch niet opnieuw weer te maken dan?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 19:36:53 #203
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60365635
nou ik ga het gewoon nog eens proberen dan

Ik heb m op de manier waarop je zei in DFU gezet, maar weer hetzelfde resultaat.. Ik snap er geen pepernoot van..

[ Bericht 31% gewijzigd door Psychonikeo op 26-07-2008 19:47:44 ]
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:03:27 #205
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60366061
Als hij in de dfu mode staat krijg je hem ook niet meer aan he? Dus nadat je dat van mij gedaan hebt kun je ff proberen om je phone weer aan te zetten door een tijdje op de powerknop te drukken
pi_60366238
Misschien dat ik dat morgen nog wel een keer ga proberen.. ik ben het nu wel een beetje zat eigenlijk
pi_60374975
trouwens parlingo werkt bij mij mooi zeker aanrader voor mensen die graag msn op hun iphone willen hebben. Is te downloaden op de appstore gratis!
  zondag 27 juli 2008 @ 12:00:13 #208
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_60375277
Voor degenen die hun sms-archief van hun iPhone (inclusief 3G) willen opslaan:
check www.youarchive.it . Die site biedt je de mogelijkheid om de je hele sms-archief wireless op te slaan en via een webapp te bekijken. Je kunt je sms'jes per nummer of per dag lezen. Kost allemaal niets.
  zondag 27 juli 2008 @ 15:08:29 #209
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60378302
Gejailbreakte 3G

w000000000t!
pi_60380166
quote:
Op zondag 27 juli 2008 15:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
Gejailbreakte 3G

w000000000t!
en nu?

Misschien dat ik me daar niet zo in verdiept hebt, maar wat is nu voordeel van gejailbreakte 3g? dat je naast je t-mobile abbo ook andere abbo d'r in kunt doen? Dat je een paar extra programma's kunt installeren?

Want volgens mij zijn dat de enige 2 voordelen... of heb ik het mis?
  zondag 27 juli 2008 @ 17:22:12 #211
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60380342
quote:
Op zondag 27 juli 2008 17:08 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

en nu?

Misschien dat ik me daar niet zo in verdiept hebt, maar wat is nu voordeel van gejailbreakte 3g? dat je naast je t-mobile abbo ook andere abbo d'r in kunt doen? Dat je een paar extra programma's kunt installeren?

Voornamelijk dat je programma's kan draaien die niet Apple's zegel van goedkeuring hebben verkregen. Maar inderdaad ook dat je zelf de simlock eraf kan halen.

Ik zit er zelf niet echt op te wachten, maar ik wil bijv wel een internet connection sharing-achtig tooltje hebben of maken. (Verander je iPhone in een wifi accesspoint en laat mensen daarmee op je 3G - vrij handig voor besprekingen in het park ) Maar in dat soort tools heeft Apple geen zin, omdat je ermee de gebruiksvoorwaarden van je internet-abo zou schenden. Dus dan moet je toch de crack runnen en het zelf installeren. Ik heb het er waarschijnlijk niet voor over.
  zondag 27 juli 2008 @ 17:23:33 #212
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60380364
Meer wat voor de echte fanatics dus Is je garantie nu ook weg? Of kun je alles nog zo terugzetten dat ze niet merken wat je ermee gedaan hebt?
  zondag 27 juli 2008 @ 17:27:46 #213
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60380442
Ik kan me voorstellen dat T-mobile gaat janken dat de garantie niet geldt, maar dat is onzin. Er zijn diverse uitspraken geweest dat onjuist gebruik van een onderdeel, nog niet de garantie op overige onderdelen tenietdoet. Als je dus iets 'ongeautoriseerds' aan de software verandert, heb je dus gewoon garantie als het frontje eraf valt. Maar als de telefoon constant gaat vastlopen door gekut met cracks, en je krijgt het niet meer goed, tja, dan zullen ze best geld vragen voor de reparatie, en terecht

En je kan hem inderdaad weer zo terugzetten als je hem kreeg.
  zondag 27 juli 2008 @ 21:14:33 #214
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60383990
quote:
Op zondag 27 juli 2008 17:08 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

en nu?

Mjah, dat zijn de enige twee mogelijkheden. Wilde gewoon eens kijken of het "moeilijk" was ofzo, maar voor ik er erg in had was het eigenlijk al gebeurt. Cydia, het programma dat nu min of meer in de plaats is gekomen van de Installer app is bij lange na nog niet zo goed gevuld, maar dat gaat ongetwijfeld in de komende paar weken / maanden helemaal goed komen.
  zondag 27 juli 2008 @ 21:38:04 #215
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  Redactie Games zondag 27 juli 2008 @ 22:40:22 #216
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60385640
Ik weet niet of het Spuit 11 is, maar Vodafone tarieven zijn niet verkeerd iig..

http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 27 juli 2008 @ 22:49:57 #217
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60385861
Ik ga 'm maar weer herstellen met de originele firmware geloof ik... Jailbreak maakt de boel traag voor m'n gevoel.
pi_60392023
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:32 schreef Ericjuh het volgende:
trouwens parlingo werkt bij mij mooi zeker aanrader voor mensen die graag msn op hun iphone willen hebben. Is te downloaden op de appstore gratis!
jammer vind ik dan wel weer dat palringo in combinatie met muziek niet helemaal werkt, tenminste, mijn muziek ging automatisch op pauze zodra palringo opstartte
  maandag 28 juli 2008 @ 11:13:12 #219
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60392056
Gisterenavond een herstelactie gedaan met de originele firmware en de boel loopt duidelijk beter, soepeler, stabieler. Misschien later nog eens proberen als het hele jailbreak verhaal wat meer uitgedevelopt is...
pi_60393018
Ik heb nu net de Iphone 8GB usa versie. Ben er zeer blij mee
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 28 juli 2008 @ 12:10:00 #221
148823 znarch
ondertitel
pi_60393149
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:14 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Mjah, dat zijn de enige twee mogelijkheden. Wilde gewoon eens kijken of het "moeilijk" was ofzo, maar voor ik er erg in had was het eigenlijk al gebeurt. Cydia, het programma dat nu min of meer in de plaats is gekomen van de Installer app is bij lange na nog niet zo goed gevuld, maar dat gaat ongetwijfeld in de komende paar weken / maanden helemaal goed komen.
Zijn der uberhaubt al fatsoenlijke Cydia apps ?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_60393174
quote:
Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

jammer vind ik dan wel weer dat palringo in combinatie met muziek niet helemaal werkt, tenminste, mijn muziek ging automatisch op pauze zodra palringo opstartte
voor zover ik het begrepen heb ligt dit aan apple. Tis namelijk nu nog niet (goed) mogelijk om applicaties op de achtergrond te runnen voor sdk programmers) Wel het leuke aan palringo is dat je foto's kan maken en het gelijk kunt versturen via msn! leuke optie!
  maandag 28 juli 2008 @ 12:44:39 #223
148823 znarch
ondertitel
pi_60393705
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:11 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

voor zover ik het begrepen heb ligt dit aan apple. Tis namelijk nu nog niet (goed) mogelijk om applicaties op de achtergrond te runnen voor sdk programmers) Wel het leuke aan palringo is dat je foto's kan maken en het gelijk kunt versturen via msn! leuke optie!
Ik krijg dat palringo dus niet aan de praat he :S Iemand een noobie guide ? ALs ik op dat edit en dan + druk kan ik alleen een palringo account toevoegen.
  maandag 28 juli 2008 @ 13:15:07 #224
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60394307
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:44 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik krijg dat palringo dus niet aan de praat he :S Iemand een noobie guide ? ALs ik op dat edit en dan + druk kan ik alleen een palringo account toevoegen.
Heb je dat al gedaan? Als je een palringo account hebt aangemaakt kan je van alles toevoegen. Althans, mij is het gelukt. Leuk tooltje wel, lijkt goed te werken
  maandag 28 juli 2008 @ 13:17:17 #225
148823 znarch
ondertitel
pi_60394358
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:15 schreef soylent het volgende:

[..]

Heb je dat al gedaan? Als je een palringo account hebt aangemaakt kan je van alles toevoegen. Althans, mij is het gelukt. Leuk tooltje wel, lijkt goed te werken
Hij werkt, maar vind beejive opzich toch fijner werken.

[ Bericht 8% gewijzigd door znarch op 28-07-2008 13:30:02 ]
  maandag 28 juli 2008 @ 14:24:05 #226
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60395841
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:10 schreef znarch het volgende:

[..]

Zijn der uberhaubt al fatsoenlijke Cydia apps ?
NES emulator
Quake4iPhone
deze week: MxTube

verder blijft het nogal leeg...
  Moderator maandag 28 juli 2008 @ 18:07:17 #227
18653 crew  D.
pi_60400554
Iemand een idee hoe het volgende 'probleem' op te lossen?

ik heb jpeg's op mijn pc die ik op mijn telefoon wil hebben.
Als ik ze gewoon overzet staat de naam van de foto er niet bij, wat ik wel graag zou willen.
pi_60402272
quote:
Geachte heer/mevrouw snoopy,

In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer x voor een MB497DN/A Apple iPhone 3G 16GB BK opgegeven. Helaas is dit product momenteel niet op voorraad. Wij zullen spoedig contact met u opnemen, voor het maken van een nieuwe afspraak.

Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,

AMP Logistics
pi_60402462
In hoeverre hebben jullie problemen met het aantal sms/belminuten? Op een ander forum zijn er toch wel veel mensen met de nieuwe 3g, die problemen hebben met hun belminuten. Op de ene moment hebben ze 140 min, waar ze een dag later niks meer over hebben.

Hebben jullie deze vage toestanden ook?
pi_60402706
wat wil je daarmee zeggen? dat de iphone spooktelefoontjes maakt?
pi_60402832
http://www.iphoneclub.nl/(...)nuten-ineens-op.html

Lees dit anders even.

Enne... Apple maakt de iPhone's...
  maandag 28 juli 2008 @ 19:57:48 #232
180572 Zotheid
De lof der
pi_60402896
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:31 schreef snoopy het volgende:

[..]

Die heb ik dus ook gehad, erg raar aangezien ik bij t-mobile de bestelling geannulleerd heb. Morgen maar bellen hoe dat nou wee zit.

Ondertussen ben ik wel de eerstvolgende bij de TPH in Rijswijk, als het goed is zou hij er morgen of woensdag zijn, net op tijd voordat ik op vakantie ga. (nu maar hopen dat ik geen problemen krijg met die weblevering)
[..]
pi_60403027
Ik snap niet dat ze 2 weken na mijn bestelling gaan mailen dat er geen voorraad is. Wat zouden ze daar mee bedoelen? Dat het langer gaat duren dan 6 weken? Vaag...
  maandag 28 juli 2008 @ 20:07:50 #234
180572 Zotheid
De lof der
pi_60403135
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:03 schreef snoopy het volgende:
Ik snap niet dat ze 2 weken na mijn bestelling gaan mailen dat er geen voorraad is. Wat zouden ze daar mee bedoelen? Dat het langer gaat duren dan 6 weken? Vaag...
Ik vind het ook raar, zeker aangezien het van de koerier is.
Handig ook dat dat mailtje een paar muinuten voor 6 aankwam, kan ik ook niet meer bellen.
Overigens kan ik dat ordernummer; 00813662xx nergens anders terug vinden.
[..]
  maandag 28 juli 2008 @ 20:40:12 #235
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  Moderator maandag 28 juli 2008 @ 21:40:49 #236
18653 crew  D.
pi_60405307
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:07 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar, zeker aangezien het van de koerier is.
Handig ook dat dat mailtje een paar muinuten voor 6 aankwam, kan ik ook niet meer bellen.

AMP is tot 21:00u bereikbaar
  Moderator maandag 28 juli 2008 @ 21:41:49 #237
18653 crew  D.
pi_60405327
edit: nevermind

[ Bericht 84% gewijzigd door D. op 28-07-2008 21:49:01 ]
pi_60405877
De Iphone lijkt me wel een leuk toestel (moet over 2-3 maanden een nieuwe) alleen ik heb wel mn twijfels over de camera die er op zit. Is het een beetje een goede? Of kan iemand even foto's uploaden ofzo?
  Moderator maandag 28 juli 2008 @ 22:09:30 #239
18653 crew  D.
pi_60406064
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:02 schreef reconnect het volgende:
De Iphone lijkt me wel een leuk toestel (moet over 2-3 maanden een nieuwe) alleen ik heb wel mn twijfels over de camera die er op zit. Is het een beetje een goede? Of kan iemand even foto's uploaden ofzo?
2MP, dus idd geen hoogstaande camera
pi_60406087
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:09 schreef D.Rose het volgende:

[..]

nee okee, dat wist ik..maar soms valt de kwaliteit wel mee..daar ben ik dus benieuwd naar
  maandag 28 juli 2008 @ 22:16:33 #241
53267 TC03
pi_60406255
Voor een camera zonder flits en AF is het de beste telefooncamera die je kan vinden. Ik vind de foto's met genoeg licht echt prima, scherp en kleurrijk. Ook bij donkerdere situaties weet hij zich te redden. Ok, de kwaliteit is dan niet top, maar de foto's zijn niet bewogen en niet te donker. Ik verwachtte er weinig van, maar hij verraste mij zeer. Zie hier voor een full-res foto gemaakt met mijn iPhone.
pi_60406378
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:16 schreef TC03 het volgende:
Voor een camera zonder flits en AF is het de beste telefooncamera die je kan vinden. Ik vind de foto's met genoeg licht echt prima, scherp en kleurrijk. Ook bij donkerdere situaties weet hij zich te redden. Ok, de kwaliteit is dan niet top, maar de foto's zijn niet bewogen en niet te donker. Ik verwachtte er weinig van, maar hij verraste mij zeer. Zie hier voor een full-res foto gemaakt met mijn iPhone.
bedankt voor je reactie en je foto! Ik wist niet dat er ook geen flits op zat..hmm dan moet ik nog maar even kijken wat ik doe. Het is niet zo dat ik heel vaak foto's maak met mn telefoon maar soms heb je van die momenten en dan wil ik wel een (redelijk) goede foto hebben
  maandag 28 juli 2008 @ 22:28:10 #243
53267 TC03
pi_60406516
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:21 schreef reconnect het volgende:

[..]

bedankt voor je reactie en je foto! Ik wist niet dat er ook geen flits op zat..hmm dan moet ik nog maar even kijken wat ik doe. Het is niet zo dat ik heel vaak foto's maak met mn telefoon maar soms heb je van die momenten en dan wil ik wel een (redelijk) goede foto hebben
Definieer 'redeijk goed'. In slecht verlichte ruimtes functioneert ie ook nog redelijk.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:33:16 #244
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60406642
Ik heb op vakantie foto's gemaakt bij bewolking en die zijn dus vaak veels te donker maar ik zie gewoon op m'n scherm dat hij hem zelf automatisch in die donkere stand zet... Iemand hier een oplossing voor?

Verder vraag ik me af of ik een nieuwe 'filmrol' map kan beginnen
pi_60416961
alles werkt automatisch bij de camera en een nieuwe map kan niet.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:44:40 #246
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60417105
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:09 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Die is nou typisch iets een opmerking gemaakt door de Iphone doelgroep
2MP zegt bijna niks over de kwaliteit. Mijn 3.2 MP compact camera maakt betere foto's dan een 5 MP Nokia N95. En de foto's van de Iphone zijn gewoon goed als ik de reviews moet geloven.
pi_60418430
quote:
Geachte heer/mevrouw snoopy,

In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer x voor een MB497DN/A Apple iPhone 3G 16GB BK opgegeven. Voor het maken van een afspraak voor de aflevering van uw bestelling, hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken op telefoonnummer 06-x. Wij bellen u opnieuw om een bestelafspraak te maken. U kunt ons hiervoor ook zelf bereiken op werkdagen tussen 08.30 en 21.00 en op zaterdag tussen 10.00 en 14.00 uur op 030 240 80 24.

Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,

AMP Logistics
mijn mobieltje is leeg en mijn oplader ligt op het werk. Ik ga ze nu bellen!
pi_60418564
5 augustus wordt ie bezorgd
pi_60418822
Om eerlijk te zijn vind ik de foto's van de iphone beetje tegenvallen. Op mijn 2 1/2 jaar oude sony ericsson 810i kan ik veel betere foto's maken. Er zit idd geen flits op, maar op mijn sony ericsson gebruikte ik ook nooit een flits (werden foto's lelijk van). Ik wil niet gelijk zeggen dat de camera kut is, want ik denk dat ik telkens de camera iets beweeg bij het maken van een foto! De foto die hier gepost is kan ik niet maken. ook niet bij mooi weer en voldoende licht.

Daarnaast heb ik toch echt mijn twijfels over het bereik van de iphone. Ik weet dat t-mobile niet zo'n super bereik heeft overal, maar ik denk dat de iphone ook behuurlijk buggy is qua bereik. Voorbeeld:

Mijn signaal zakt opeens met 50 procent in als ik 3g aanzet (misschien is dat normaal.. zou het zo niet weten). Ik kan bij mij thuis gewoon met 3g internetten als ik achter de pc zit. In mijn huiskamer heb ik gewoon vol bereik. Gisteren avond zat ik even te internetten en opeens viel mijn hele verbinding weg (dus kon niet bellen/gps of 3g gebruiken). voor ongeveer 2 uur.

Bij mijn ouders, in een klein gat in overijssel, heb ik binnen helemaal geen bereik. Mijn vriendin, die ook t-mobile heeft, heeft gewoon normaal bereik bij mijn ouders. Als ik vervolgens 2 stappen naar buiten zet heb ik opeens weer normaal bereik. Het rare is dat als ik dan bel en weer naar binnen loop alles gewoon goed blijft gaan. De verbinding wordt niet verbroken omdat ik dan opeens geen bereik maar heb.

Ik heb gewoon te vaak dat mijn iphone van "geen service" naar een vol signaal springt (terwijl de iphone zich niet verplaatst)

Ligt dit nu aan mijn iphone of hebben jullie hier ook last van?
pi_60419017
Zit er verschil tussen de iphone's uit US en de iphone's uit nederland?

En een iphone kan je toch ook gewoon als ipod gebruiken?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60419239
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:03 schreef Noshiba het volgende:
Zit er verschil tussen de iphone's uit US en de iphone's uit nederland?

En een iphone kan je toch ook gewoon als ipod gebruiken?
Het verschil is dat je in de US een AT&T abonnement erbij moet nemen en in Nederland T-mobile.
En het feit dat je hem als ipod kan gebruiken is toch juist een van de grote voordelen van de hele iPhone?
pi_60419284
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:13 schreef nicomart het volgende:

[..]

Het verschil is dat je in de US een AT&T abonnement erbij moet nemen en in Nederland T-mobile.
En het feit dat je hem als ipod kan gebruiken is toch juist een van de grote voordelen van de hele iPhone?
Klopt maar is ook niet los te koop in een apple winkel in us?

[ Bericht 8% gewijzigd door Noshiba op 29-07-2008 14:28:04 ]
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 15:19:58 #253
18653 crew  D.
pi_60420533
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:55 schreef Ericjuh het volgende:

Ik heb gewoon te vaak dat mijn iphone van "geen service" naar een vol signaal springt (terwijl de iphone zich niet verplaatst)

Ook last van

Gisteren 'geen bereik' nu 'computer is niet verbonden met internet'
pi_60422336
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:15 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Klopt maar is ook niet los te koop in een apple winkel in us?
nee
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:53:11 #255
53267 TC03
pi_60422757
quote:
Om eerlijk te zijn vind ik de foto's van de iphone beetje tegenvallen. Op mijn 2 1/2 jaar oude sony ericsson 810i kan ik veel betere foto's maken. Er zit idd geen flits op, maar op mijn sony ericsson gebruikte ik ook nooit een flits (werden foto's lelijk van). Ik wil niet gelijk zeggen dat de camera kut is, want ik denk dat ik telkens de camera iets beweeg bij het maken van een foto! De foto die hier gepost is kan ik niet maken. ook niet bij mooi weer en voldoende licht.
De SE K810i is uitgebracht in mei 2007 en kan dus nooit 2,5 jaar oud zijn. Ten tweede is de camera gebruikt in de SE K810i beter dan die van iPhone (K810i heeft wél AF bijvoorbeeld), hoe oud een telefoon is heeft daar niks mee te maken.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:29:15 #256
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60423458
quote:

Heb ik last van maar dat had ik ook al bij t-mobile. (wanneer ik in twente ben. in groningen(studie) geen last) Als ik op de bank zit geen bereik als ik hem bij het raam leg(anderhalf meter verderop) 3 streepjes. Heb gewoon heel verschillend bereik per vierkante meter van het huis Maar dit had ik met m'n nokia 6300 ook.

Hopelijk kunnen we binnenkort gratiz ook gebruikmaken het netwerk van orange?
pi_60426297
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Definieer 'redeijk goed'. In slecht verlichte ruimtes functioneert ie ook nog redelijk.
met redelijk goed bedoel ik dat ik scherpe en duidelijke foto's kan maken (het is duidelijk wat er op de foto staat). Ik hoef ze niet af e drukken oid, maar op mn computer moeten ze ook nog scherp zijn (dus niet alleen op een klein scherm)

dat er geen flits op zit is opzich niet erg, want de flits (bij meeste telefoons is het gewoon een lampje) zorgt niet voor goede foto's. Ik heb nu een 3.2 mp camera en daar ben ik tevreden over.ik hoop dat de iphone ook zulke foto's kan maken
pi_60427112
Foto gemaakt met iPhone:

Mits stil gehouden en in goed licht is het wel te doen. In het donker kun je de camera beter in je zak houden .
pi_60429331
Hebben meer mensen last van een traag toetsenbord? Dat als je een letter in tikt de letter een tijdje hangen.

Echt heel storend.

Heb er overigens niet altijd last van, zoals nu. Typ dit namelijk vanaf mijn iPhone.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:57:53 #261
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_60429534
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:50 schreef super-muffin het volgende:
Hebben meer mensen last van een traag toetsenbord? Dat als je een letter in tikt de letter een tijdje hangen.

Echt heel storend.

Heb er overigens niet altijd last van, zoals nu. Typ dit namelijk vanaf mijn iPhone.
Soms wel, maar niet echt last van.
pi_60429720
quote:

Echt heel storend.

Even een keer uit en aan doen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:14:32 #263
53267 TC03
pi_60430013
quote:
Typ dit namelijk vanaf mijn iPhone.
Ben blij dat je er blij mee bent, maar dit is niet stoer ofzo in het iPhone topic.
pi_60430039
ik ga die van mij morgen terugbrengen naar t-mobile, mijn geluidsknopje is aan een kant lam en het irriteert me een beetje. Zal wel weer ff duren voor ik hem terug heb
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_60430104
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ga die van mij morgen terugbrengen naar t-mobile, mijn geluidsknopje is aan een kant lam en het irriteert me een beetje. Zal wel weer ff duren voor ik hem terug heb
kan je niet beter wachten tot de voorraad acceptabel is?
pi_60430238
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

kan je niet beter wachten tot de voorraad acceptabel is?
nee schijnt dat ze iphones hebben liggen die niet bij de gewone voorraad horen maar speciaal voor deze gevallen zijn. Hoop dan maar dat dat waar is
pi_60430483
ja en anders troost ik mezelf wel achter mijn nieuwe 24 inch imac
pi_60432410
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ben blij dat je er blij mee bent, maar dit is niet stoer ofzo in het iPhone topic.
ik wou gewoon wat ogen uitsteken bij de mensen die nog weken moeten wachten op een iPhone.

Overigens helpt de applicatie sluiten door de homebutton een aantal seconden ingedrukt houden ook wel goed tegen het langzame toetsenbord. Maar ideaal is het nog steeds niet.
pi_60432819
quote:
Foto gemaakt met iPhone:
Dit is bij mij precies het zelfde. Maar als ik reviews lees:

http://i35.tinypic.com/b9dvsj.jpg

en

http://www.flickr.com/pho(...)t-72157606078369449/

zien de review foto's er toch beter uit. En dat zijn geen foto's van apple zelf.

Maar goed we gaan natuurlijk alles gooien op een update die alles zomaar fixed
quote:
De SE K810i is uitgebracht in mei 2007 en kan dus nooit 2,5 jaar oud zijn. Ten tweede is de camera gebruikt in de SE K810i beter dan die van iPhone (K810i heeft wél AF bijvoorbeeld), hoe oud een telefoon is heeft daar niks mee te maken.
sorry .. bedoelde de w810i. Die is al wel 2 1/2 jaar uit nu:
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w810i?cc=nl&lc=nl .

Ik weet ook wel dat nieuwe camera's niet automatisch beter moet zijn, maar je verwacht het eigenlijk toch wel
  woensdag 30 juli 2008 @ 00:06:54 #271
53267 TC03
pi_60432907
Je moet hem wel full-size bekijken hè. Als ik deze twee foto's met elkaar vergelijk, zie ik geen verschil qua wazigheid of ruis.

pi_60433296
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 00:06 schreef TC03 het volgende:
Je moet hem wel full-size bekijken hè. Als ik deze twee foto's met elkaar vergelijk, zie ik geen verschil qua wazigheid of ruis.

Ik zie toch echt grote verschillen tussen de foto's, want:

zijn foto's die ik verwacht van een 3g (en volgens de reviewers ook te halen is) met weinig licht.

als ik na zijn 2de foto kijk is het toch echt heel anders:

http://xs.to/xs.php?h=xs129&d=08312&f=afbeelding_004701.jpg

jij kunt mij in die foto niet aanwijzen waar het eind van het bureaublad precies is!

[edit]
quote:
In het donker kun je de camera beter in je zak houden
ook dat vind ik nog reuze meevallen:

woensdag 30 juli 2008 @ 00:33:43 #273
53267 TC03
pi_60433338
Die tweede foto is gewoon bewogen.
  woensdag 30 juli 2008 @ 00:35:28 #274
180572 Zotheid
De lof der
pi_60433362
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:40 schreef super-muffin het volgende:

[..]

ik wou gewoon wat ogen uitsteken bij de mensen die nog weken moeten wachten op een iPhone.

Overigens helpt de applicatie sluiten door de homebutton een aantal seconden ingedrukt houden ook wel goed tegen het langzame toetsenbord. Maar ideaal is het nog steeds niet.
Nou dat is je prima gelukt.
Donderdag komt m'n iPhone en morgen ga ik op vakantie. Nu maar hopen dat de locale belcompany, die niet aan reserveringen doet, nog een iPhone voor me heeft voordat ik weg ga.
[..]
  woensdag 30 juli 2008 @ 01:10:45 #275
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60433851
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 00:29 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Ik zie toch echt grote verschillen tussen de foto's, want:

zijn foto's die ik verwacht van een 3g (en volgens de reviewers ook te halen is) met weinig licht.

als ik na zijn 2de foto kijk is het toch echt heel anders:

http://xs.to/xs.php?h=xs129&d=08312&f=afbeelding_004701.jpg

jij kunt mij in die foto niet aanwijzen waar het eind van het bureaublad precies is!

[edit]
[..]

Leer bewegingsonscherpte herkennen.
2000 light years from home
  woensdag 30 juli 2008 @ 10:26:36 #276
67670 Skv
Cynist.
pi_60438086
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 00:29 schreef Ericjuh het volgende:

die is echt superpauper.
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 11:46:34 #277
18653 crew  D.
pi_60439934
Vandaag wederom geen internet op het werk. Bellen werkt wel.

Beetje vaag dat als je het geluid uitzet dat dan ook de beltoon uit staat.
Nu dus maar alleen de toestenbordgeluiden uitgezet.

Als ik in de map 'geluiden' zit staat helemaal bovenaan (onder instellingen) 'geluid uit'
Staat dat er bij iedereen? Heb nl. mijn geluid gewoon aanstaan nu.
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:50:48 #278
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60440042
Vaag? Relaxt toch het is een knop op je telefoon in 1 handeling 'stil' te maken. Ik gebruik hem elke dag wel een keer.
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 11:52:45 #279
18653 crew  D.
pi_60440086
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:50 schreef shroomer het volgende:
Vaag? Relaxt toch het is een knop op je telefoon in 1 handeling 'stil' te maken. Ik gebruik hem elke dag wel een keer.
Het is handig als ie niet piept bij iedere knopje, maar als ik gebeld wordt hoor ik dat graag wel
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:55:30 #280
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60440162
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:52 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Het is handig als ie niet piept bij iedere knopje, maar als ik gebeld wordt hoor ik dat graag wel
Geluiden -> toetsenbordgeluiden effe uitzetten?
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 12:09:10 #281
18653 crew  D.
pi_60440474
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:55 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Geluiden -> toetsenbordgeluiden effe uitzetten?
Als je gewoon even leest voor je bijdehand probeert te zijn had je kunnen zien dat ik dat al gedaan had
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 12:14:04 #282
18653 crew  D.
pi_60440591
Iemand hier antwoord op?
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:46 schreef D.Rose het volgende:

Als ik in de map 'geluiden' zit staat helemaal bovenaan (onder instellingen) 'geluid uit'
Staat dat er bij iedereen? Heb nl. mijn geluid gewoon aanstaan nu.
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:16:06 #283
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60440637
Die Aurora Feint game is echt fucking verslavend als je het making van combo's beetje doorkrijgt
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:21:47 #284
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60440769
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:14 schreef D.Rose het volgende:
Iemand hier antwoord op?
[..]
Ja dit klopt dit is een kopje. Hier kun je als je het geluid uit hebt gezet met het tastbare schuifknopje, instellen of je dan nog wel trilling wilt voelen.

daaronder met het kopje "beltoon" (dus met het tastbare schuifknopje op geluid aan)
kun je instellen welke geluiden je hier wilt horen.

Zoals jij het wilt moet je dus alle schuifjes op het scherm onder dit kopje uitzetten en de tastbare schuifknop op geluidsstand (belletje zonder streepje) op aan zetten. Dan hoor je geluid als je wordt gebeld maar maakt de telefoon verder geen geluid.

Het is niet zo moeilijk als het lijkt
pi_60440965
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:16 schreef shroomer het volgende:
Die Aurora Feint game is echt fucking verslavend als je het making van combo's beetje doorkrijgt
http://macenstein.com/default/archives/1523
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 13:12:38 #286
18653 crew  D.
pi_60441941
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef shroomer het volgende:

[..]

Ja dit klopt dit is een kopje. Hier kun je als je het geluid uit hebt gezet met het tastbare schuifknopje, instellen of je dan nog wel trilling wilt voelen.
Ah, ok. Vond het een beetje vreemd om 2 keer de optie 'trillen' te hebben.
quote:
daaronder met het kopje "beltoon" (dus met het tastbare schuifknopje op geluid aan)
kun je instellen welke geluiden je hier wilt horen.

Zoals jij het wilt moet je dus alle schuifjes op het scherm onder dit kopje uitzetten en de tastbare schuifknop op geluidsstand (belletje zonder streepje) op aan zetten. Dan hoor je geluid als je wordt gebeld maar maakt de telefoon verder geen geluid.

Het is niet zo moeilijk als het lijkt
Dat laatste was dan ook al allemaal duidelijk

Maar, toch bedankt voor je antwoord
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:35:20 #287
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60442397
quote:
Heb de nieuwe versie waarin dit probleem is verholpen al gedownload Verder had ik m'n telefoonnummer en email nog niet ingevoerd.
pi_60448407
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:37 schreef nicomart het volgende:

[..]

iphone.sossie.nl is ook een aanrader vind ik persoonlijk.
Deze is echt heel relaxed. Iemand nog meer tips??? En zijn deze links misschien handig om in de OP te zetten?

Als je naar www.veronicamagazine.nl ga heb je ook een handige tv gids

[ Bericht 13% gewijzigd door ryan_atwood op 30-07-2008 18:16:57 ]
  woensdag 30 juli 2008 @ 18:53:32 #289
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_60449435
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:58 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Deze is echt heel relaxed. Iemand nog meer tips??? En zijn deze links misschien handig om in de OP te zetten?

Als je naar www.veronicamagazine.nl ga heb je ook een handige tv gids
Van de buren @ GoT sites die ik stuk voor stuk ook handig vind:
quote:
beejive (msn etc.)
http://iphone.beejive.com

iTweedehands (alle 'marktplaatsen' afzoeken)
http://itweedehands.nl

Netlog (iPhone versie):
http://nl.netlog.com/m

RTL Nieuws:
http://www.rtl.nl/service/iphone/

Seeqpod.com (luister 1000en liedjes online!):
http://www.seeqpod.com/m

Telegraaf (iphone versie):
http://telegraaf.mobi/

En.nl (nieuws en meer)
http://en.nl/iphone

iHome v2 (hele mooie startpagina voor je iphone)
http://iphone.sossie.nl

NOS Teletekst (iPhone versie)
http://iphone.amphora.nl/teletekst/

Wikipedia (iPhone versie)
http://wikipedia.comoki.com

iPhonePro (mooie startpagina voor je iPhone)
http://start.iphonepro.nl

DAG.nl
http://mobiel.dag.nl

Nos.nl (tekstversie, om heel snel het laatste nieuws te checken)
http://m.nos.nl/tekst/

NS vertrektijden (per treinstation de vertrektijden snel bekijken)
http://www.hktoday.nl/iphone/

Kieskeurig (mobiele versie van de bekende prijsvergelijkings-site)
http://mobile.kieskeurig.nl
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:42:23 #290
53267 TC03
pi_60453502
VI.nl heeft ook een mobiele versie die erg goed werkt op de iPhone.

http://mobiel.vi.nl/
pi_60455824
zucht

*staart naar huistelefoon*

*wacht op koerier*
pi_60460815
Iemand enig idee hoe het kan dat binnenhalen van youtube filmpjes sneller gaat met 3G dan via wifi?
b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:19:05 #293
67670 Skv
Cynist.
pi_60462653
Mijn bestelling is niet doorgegaan. Iemand een adres waar ik het ding los kan kopen? Heb geen zin in vervelende shipments met dingen die nooit aankomen en wil 'm gebruiken met het Vodafone-abonnement..
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:24:37 #294
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60462783
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:34 schreef Shogen het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan dat binnenhalen van youtube filmpjes sneller gaat met 3G dan via wifi?
Wellicht schakelt hij over op een lagere beeldkwaliteit bij 3G? (I'd hope so!)
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:40:14 #295
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_60463152
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:36 schreef shroomer het volgende:
Dat is gek.

Dat is de reden, waarom ik 2 jaar geleden bij T-Mobile mijn contract heb verbroken. Met daar nog eens bij, dat ik niet kon bellen of sms-en naar bepaalde buitenlandse nummers. In die tijd had ik veel kennissen die tijdelijk in het buitenland woonde. Niet echt handig...
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:41:32 #296
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_60463184
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef FUCKlisa het volgende:
zucht

*staart naar huistelefoon*

*wacht op koerier*
Zucht ook,

*Wacht op geld
*Wacht op voorraad België
pi_60463357
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:34 schreef Shogen het volgende:
WiFi van T-Mobile? Of gewoon je eigen internet?
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:50:20 #298
67670 Skv
Cynist.
pi_60463424
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:41 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Zucht ook,

*Wacht op geld
*Wacht op voorraad België
Heb je een bestelling gedaan in Belgié? Zo ja, waar? Ik wil ook.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:55:04 #299
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60463554
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:40 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Dat is de reden, waarom ik 2 jaar geleden bij T-Mobile mijn contract heb verbroken. Met daar nog eens bij, dat ik niet kon bellen of sms-en naar bepaalde buitenlandse nummers. In die tijd had ik veel kennissen die tijdelijk in het buitenland woonde. Niet echt handig...
Ja maar dit was 2 dagen he, waarschijnlijk omdat ze met Orange samengingen, dat heb ik verder anderhalf jaar lang niet meegemaakt. Die problemen met naar buitenland bellen of sms-en zijn nu hopelijk verholpen?
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:58:13 #300
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60463649
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

WiFi van T-Mobile? Of gewoon je eigen internet?
ik neem aan dat hij niet 1 van die t-mobile hotspots bedoelt
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 12:02:13 #301
18653 crew  D.
pi_60463771
Iemand enig idee vanaf wanneer T-Mobile ook via het Orange netwerk gaat en dus het bereik 'verdubbeld' wordt?
Ik neem tenminste aan dat dat wel gaat gebeuren n.a.v. de overname, en ik neem ook aan dat het nu nog niet het geval is gezien de huidige ontvangst.

[ Bericht 29% gewijzigd door D. op 31-07-2008 12:11:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')