quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
Nee klopt maar iemand wist niet hoe het moestquote:Op maandag 21 juli 2008 23:11 schreef Adelante het volgende:
Dat is toch niet zo'n hele spannende functie: sms naar meerdere personen?
Het werkt dankje! (ik dacht dat ik zoiets al wel had geprobeerd maar blijkbaar niet)quote:Op maandag 21 juli 2008 23:06 schreef RHCPeter het volgende:
Laatste post van mij
Naja als je een geadresseerde hebt ingevoerd spring je automatisch naar het tekstvlak waar je je smsje typt. Maar je kunt ook gewoon weer het vakje aanklikken waar de geadresseerde staat en klik je weer op + en daar kun je je volgende invoeren
als je het zo zegt, geloof ik dat het toch dingen zijn die ik liever gewoon met zn 2en doequote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:05 schreef shroomer het volgende:
[..]
Het werkt dankje! (ik dacht dat ik zoiets al wel had geprobeerd maar blijkbaar niet)
Groepssmsjes zijn erg spannend als je dingen wil afspreken
Daarmee bedoelen ze hopelijk dat er tot eind augustus wachtlijsten zijn en dat ze daarna gewoon volop in de winkel liggen, en niet dat ze simpelweg op zijn voorlopig? Of ben ik nou te positief?quote:iPhone wereldwijd uitverkocht
De iPhone 3G, de nieuwste versie van Apple's felbegeerde gadget, is wereldwijd uitverkocht. Dat meldt The Washington Post. Enkele analisten beweren dat het tekort aan telefoons eind augustus pas opgelost zal worden.
In de Verenigde Staten staan vrijwel dagelijks nog steeds mensen urenlang in de rij, in de hoop een exemplaar te bemachtigen. T-Mobile, de provider die in Nederland exclusief de iPhone verkoopt, heeft nog niet duidelijk gemaakt wanneer nieuwe iPhones beschikbaar zullen zijn.
Eigenlijk toch te gek voor woorden. Ik bedoel, krappe voorraden helpen mee aan het hype effect, dat snap ik, maar toch. Of zou Apple het écht niet kunnen bijbenen qua productie?quote:
Als je al T-mobile hebt kun je je abbo vroegtijdig verlengen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:26 schreef c0nd0r het volgende:
Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem
Maar kan pas 17 okt. m'n abbo verlengen
Ja 4 maand voor einde van je contractquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je al T-mobile hebt kun je je abbo vroegtijdig verlengen!
Neeeeee, Ik mag mijn abbo pas in November verlengen. Maar met de Lost&Broken regelen kan het nu eerder..... dus je kan nu al een iPhone aanvragen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja 4 maand voor einde van je contract
17 okt. dus
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neeeeee, Ik mag mijn abbo pas in November verlengen. Maar met de Lost&Broken regelen kan het nu eerder..... dus je kan nu al een iPhone aanvragen.
Helaas heb je hem dan pas over 5 a 6 weken. Maar toch.
Overigens was het niet echt een egel, en is het een vrije vertaling van wat hij daadwerkelijk zeiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!
Ik zon egel van de klantenservice gebeld; "Nee meneer, kan echt niet kan me niet schelen hoe goed u betaald of hoe trouwe klant u bent kan niet bla bal ablablablaa"
Maar tell me more!
Hoe doe ik dat?
Bellen en zeggen dat je telefoon stuk is en dat je nu alvast je abbo wil verlengen met een iPhone.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!
Ik zon egel van de klantenservice gebeld; "Nee meneer, kan echt niet kan me niet schelen hoe goed u betaald of hoe trouwe klant u bent kan niet bla bal ablablablaa"
Maar tell me more!
Hoe doe ik dat?
Hmm misschien was ik iets te direct.. Misschien willen ze stiekem wel al eerder verlengen alleen willen ze er niets van wetenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bellen en zeggen dat je telefoon stuk is en dat je nu alvast je abbo wil verlengen met een iPhone.Werkte bij mij prima. Maar ik betaal hun ook echt goed!
En dan dus gewoon zeiken dat je telefoon kapot is en vragen of ik niet alvast kan verlengen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:43 schreef Jarno het volgende:
Je moet vooral niet de iPhone klanteningang kiezen heb ik het idee. Ik heb gewoon het standaardmenu doorlopen en gekozen voor vragen omtrent mijn abbonement.
Ja. Ik heb gewoon gezegd dat mijn N95 (die ik destijds heb 'gekregen') het 'niet meer doet' en dat ik gehoord had dat ik een ander toestel kon 'krijgen'. Pas later ben ik begonnen over de iPhone en toen was het geen probleem.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En dan dus gewoon zeiken dat je telefoon kapot is en vragen of ik niet alvast kan verlengen?
Check! Dat ga ik vanmiddag ook is even proberen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja. Ik heb gewoon gezegd dat mijn N95 (die ik destijds heb 'gekregen') het 'niet meer doet' en dat ik gehoord had dat ik een ander toestel kon 'krijgen'. Pas later ben ik begonnen over de iPhone en toen was het geen probleem.
Rechter muisknop op een URL? Ik krijg dan "copy iTunes URL".quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:22 schreef super-muffin het volgende:
Hoe kan ik een link uit de AppStore kopiëren en hier plakken?
Test: http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=285465867&mt=8quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Rechter muisknop op een URL? Ik krijg dan "copy iTunes URL".
Und?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef nelisb het volgende:
Ik lees op tweakers dat een update naar de nieuwe Firmware ook nog weleens wil helpen met netwerkbereik.
Het schijnt bij een aantal aanzienlijk verbeterd te zijn!!!
Ik ga hem vanavond update, hou jullie op de hoogte heb namelijk in mijn woonkamer regelmatig no service
Ook middels toestel 'kaput'?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:40 schreef Onnib het volgende:
Heb ook verlengd. Kreeg een brief thuis met de bevestiging en de mededeling dat ik het nieuwe toestel binnen 10 werkdagen thuis gestuurd krijg.
Zou wel heel mooi zijn, maar ben bang dat ik toch 6 tot 8 weken moet wachten.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:43 schreef Ps2K het volgende:
Vraagje over de Iphone:
Hoe zet ik die hoeren autocomplete uit? Ik haat het als apparaten pretenderen te weten wat ik wil schrijven. Ben 10min bezig geweest om mijn hostname te corrigeren voordat het eindelijk goed in de vnc config stond.
http://www.winpwn.com/index.php/Main_Pagequote:WinPwn 2.0
So planet and i have been working on updating winpwn to allow for 2.0 pwning. Expect a release within the next few days!
Again thanks for all the support. Everyone has been very supportive and i can't thank everyone enough
Wanneer heb je hem verlengt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:40 schreef Onnib het volgende:
Heb ook verlengd. Kreeg een brief thuis met de bevestiging en de mededeling dat ik het nieuwe toestel binnen 10 werkdagen thuis gestuurd krijg.
Zou wel heel mooi zijn, maar ben bang dat ik toch 6 tot 8 weken moet wachten.
Oh ja. Bedankt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Test: http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=285465867&mt=8
Behalve dat ik hem graag wil en er wat mee heb mogen spelen ben ik een redelijke iN00b.. Maar hoe zit het precies met die apps? Aparte apps moet je er echt bij kopen? Of zijn gratis te verkrijgen (of verschilt?) en is er al iets bekend over een navigatiepakket voor de GPS?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oh ja. Bedankt.
Ik wou deze applicatie met jullie delen :
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=285559215&mt=
kan niet uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:43 schreef Ps2K het volgende:
Vraagje over de Iphone:
Hoe zet ik die hoeren autocomplete uit? Ik haat het als apparaten pretenderen te weten wat ik wil schrijven. Ben 10min bezig geweest om mijn hostname te corrigeren voordat het eindelijk goed in de vnc config stond.
Aaaw meen je niet! Hmm dan ga ik daar eens een ticket voor inspelen want dit is af en toe flink ruk. (Ook het enige minpuntje aan de iphone btw)quote:
http://www.everythingicaf(...)7185.html#post245240quote:
Hij is tof. Ik had hem al toen ik m'n iPod gejailbreaked had!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oh ja. Bedankt.
Ik wou deze applicatie met jullie delen :
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=285559215&mt=
Kun je er ook niet (ala de PS3, ik weet het kromme vergelijkingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Aaaw meen je niet! Hmm dan ga ik daar eens een ticket voor inspelen want dit is af en toe flink ruk. (Ook het enige minpuntje aan de iphone btw)
Weet iemand of er nog een MSN (kloon) in de appstore komt binnenkort?
Ook die optie is niet gevonden...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kun je er ook niet (ala de PS3, ik weet het kromme vergelijking) woorden aan toevoegen?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
YESSSSSS! Zojuist telefoon gehad van de T-Mobile! Hij is binnen! Morgen er om!
Die leert hij automatisch.quote:
Settings van het nummer staan in iTunes gewoon goed? Daar kun je ook nog klooien met het volume enzo... Wellicht ook met de snelheid?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die leert hij automatisch.
Overigens heb ik een heel erg vaag probleem. Ik heb een liedje die in iTunes gewoon normaal klinkt, maar op mijn iPhone word 'ie in een soort van slowmotion afgespeeld.Heel vaag. Op mijn iPod touch kon ik 'em we normaal luisteren.
Echt heel erg vaag. Snap er echt niks van.
Verschillende firmware versies?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die leert hij automatisch.
Overigens heb ik een heel erg vaag probleem. Ik heb een liedje die in iTunes gewoon normaal klinkt, maar op mijn iPhone word 'ie in een soort van slowmotion afgespeeld.Heel vaag. Op mijn iPod touch kon ik 'em we normaal luisteren.
Echt heel erg vaag. Snap er echt niks van.
quote:JF Versluis (22-7-2008 11:13:52) :
Mijn toestel werkt niet meer naar behoren, nu heb ik gehoord dat het mogelijk zou zijn via een speciale regeling mijn abonnement te verlegen voor een toestel?
Anne-Marie (22-7-2008 11:15:12):
Goedemorgen, ik zoek uw gegevens erbij en ben zo bij u terug. Een moment alstublieft.
JF Versluis (22-7-2008 11:16:13) :
Prima
Anne-Marie (22-7-2008 11:17:11):
Ja, dat klopt, u mag op dit moment uw contract al vernieuwen. U kunt hiervoor bellen naar T-Mobile Commercieel: 0800 - 8104 of langsgaan bij een T-Mobile Shop.
JF Versluis (22-7-2008 11:17:46) :
ok dus als ik langsga bij een T-mobile shop zouden die mij verder kunnen helpen? Moet ik daarvoor nog iets meenemen of speciaals doen?
Anne-Marie (22-7-2008 11:19:12):
Nee, u hoeft alleen uw legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen en dan kunnen mijn collega's het verder direct in orde maken voor u. Het toestel krijgt u direct mee, tenzij u de iPhone wilt hebben, dit toestel heeft een levertijd.
JF Versluis (22-7-2008 11:19:43) :
ok, maar ik kom wel eventueel in aanmerking voor het iPhone abonnement? (ondanks de levertijd)
Anne-Marie (22-7-2008 11:20:35):
Ja, u kunt uw huidige abonnement om laten zetten naar een iPhone abonnement zodra u het toestel heeft ontvanegn.
Wablief?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:50 schreef Jarno het volgende:
Zo simpel kan het zijn idd. Alhoewel ik dus op Bright las dat er nu ook tegen sommige mensen verteld wordt dat de iPhone hierbuiten valt, maar dat geloof ik niet zo (wel dat het verteld wordt, niet dat het ook echt zo is dus).
Overigens kost de 16GB versie via de telefoon maar 50 euro en in de winkel moet je via Lost & Stolen de volle mep (159) betalen dacht ik.
Ja, nu begin ik ook te twijfelen. Maar ik dacht zoiets op iPhoneclub of GoT gelezen te hebben. Kan ook onwetendheid van de store medewerker zijn geweest natuurlijk. Iig betaal ik nu 50 euro voor de zwarte 16GB variant (telefonisch 'besteld').quote:
Ik bedoelde meer dat ik je niet helemaal begreep..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, nu begin ik ook te twijfelen. Maar ik dacht zoiets op iPhoneclub of GoT gelezen te hebben. Kan ook onwetendheid van de store medewerker zijn geweest natuurlijk. Iig betaal ik nu 50 euro voor de zwarte 16GB variant (telefonisch 'besteld').
Oow op die manierquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
Hoe mij het bijstaat:
Lost & Stolen via de fysieke T-Mobile winkel = 159 euro voor een 16GB iPhone 3G.
Lost & Stolen via telefonische klantenservice = 50 euro voor een 16GB iPhone 3G.
Maar zoals ik net al zei, ik kan er naast zitten. Die tweede klopt in ieder geval, want zo heb ik hem besteld.
Jahoor... Nog gekker! Welk abo heb je erbij dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
Hoe mij het bijstaat:
Lost & Stolen via de fysieke T-Mobile winkel = 159 euro voor een 16GB iPhone 3G.
Lost & Stolen via telefonische klantenservice = 50 euro voor een 16GB iPhone 3G.
Maar zoals ik net al zei, ik kan er naast zitten. Die tweede klopt in ieder geval, want zo heb ik hem besteld.
i150.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Jahoor... Nog gekker! Welk abo heb je erbij dan?
Dus..quote:
Zo heb ik het wel begrepen ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus..
Jij krijgt voor 30 euro in de maand een 16gig iPhone met eenmalig 50 euro voor het toestel?
Van GoT geplukt. Kennelijk wordt er sinds kort nog een extra korting verrekend voor bestaande klanten op het toestel? Andere logischere verklaring is dat T-Mobile het zelf ook allemaal niet meer snapt en maar wat doet.quote:Ok, even iets interessants:
Ik kan sinds vandaag verlengen, en heb even in de shop gekeken wat het zou kosten als ik een I-150 abo (29,95) zou pakken voor 2 jaar met een 16gb iphone. Toe te betalen bedrag op het nieuwe toestel is 19,96 euro.
16 juli heb ik m verlengd.quote:
Ik geloof dat ik zometeen even naar het blondje van de afdeling moet vragenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:03 schreef Jarno het volgende:
Sterker nog:
[..]
Van GoT geplukt. Kennelijk wordt er sinds kort nog een extra korting verrekend voor bestaande klanten op het toestel? Andere logischere verklaring is dat T-Mobile het zelf ook allemaal niet meer snapt en maar wat doet..
Helderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Onnib het volgende:
[..]
16 juli heb ik m verlengd.
mijn huidige abonnement loopt af in september.
en nee, ik heb m niet verlengd via de "kapotte telefoon" methode.
gewoon normaal, omdat hij toch snel afloopt.
Dit probleem had ik ook, dat het niet duidelijk is. Volgens mijn lokale T-Mobile Shop kon ik verlengen, maar dan zouden de gewone prijzen gelden (i-150 + 16GB voor 159,-).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:03 schreef Jarno het volgende:
Sterker nog:
[..]
Van GoT geplukt. Kennelijk wordt er sinds kort nog een extra korting verrekend voor bestaande klanten op het toestel? Andere logischere verklaring is dat T-Mobile het zelf ook allemaal niet meer snapt en maar wat doet..
Niet erg eenduidig dus.. Naja ik ga zo is even bellen.. Kijken wat voor aanbod ze mij gaan doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:48 schreef Onnib het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook, dat het niet duidelijk is. Volgens mijn lokale T-Mobile Shop kon ik verlengen, maar dan zouden de gewone prijzen gelden (i-150 + 16GB voor 159,-).
Via de website en de helpdesk kon ik het goedkoper krijgen (i-150 +16GB voor 19,95)
Ik heb alleen het volume voluit gezet, voor de rest niks bijzonders.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Settings van het nummer staan in iTunes gewoon goed? Daar kun je ook nog klooien met het volume enzo... Wellicht ook met de snelheid?
Met je 2G spelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:19 schreef FLG het volgende:
Iemand nog tips om te doen als 'voorbereiding', behalve je itunes-playlists op orde te maken?![]()
Je moet toch wat als je zo lang moet wachten
Foto albums klaar maken, films omzetten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:19 schreef FLG het volgende:
Iemand nog tips om te doen als 'voorbereiding', behalve je itunes-playlists op orde te maken?![]()
Daar ben ik anders al een behoorlijk lange tijd mee bezig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:19 schreef FLG het volgende:
waar heb je hem gehaald?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef shroomer het volgende:
Heeft iedereen zich ook nog laten naaien met verzekering van 6,95 per maand? ("je hoeft maar 1x in de drie maand te betalen")
Verkoopster: "Stel je laat hem vallen en je touchscreen is kapot, dan heb je er dus helemaal niks meer aan.. Het is wel een apparaat van 1300 euro"
Ik::"ik hoef dat niet te verzekeren, ik weet wel dat jullie er heelveel winst mee maken. Dingen die je zelf wel 'zo even' kunt betalen moet je nooit verzekeren"
Verkoopster:"Dat kan ik niets over zeggen, ik krijg wel een provisie als ik een verzekering afsluit"
Ik:![]()
...
Ik:Doe maar niet dus.
Verkoopster: Nou je hebt nog 2 weken bedenktijd mocht je nog van mening veranderen.
Spreekt de manager later je voicemail nog in of je hem niet alsnog wilt afsluiten.
Oja ik kreeg ook nog een gratis prepaykaartje mee (met 15 euro beltegoed), kreeg ze ook provisie voor. Ok doe dat danmaar![]()
mss had je em in belgie gehaald ofzowquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef shroomer het volgende:
Bij 'een' t-mobile shop. Hoezo?
Ik lees paar dingen:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:19 schreef FLG het volgende:
Ik heb zelf geen ervaring met ipod/iphone/itunes, maar ik kan nergens vinden waar je mapjes kunt makenquote:contacten goed zetten
nummers goed in itunes zetten
albumplaatjes zoeken
Nog niksquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:28 schreef FLG het volgende:
Zijn er al mensen die hem besteld hebben via internet en al gebeld zijn door de koerier?
Wat is het?quote:
Contactpersonen doe je onder Windows toch in Outlook beheren? Op de Mac doe je dit ook niet in iTunes.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:57 schreef Ericjuh het volgende:
Ik kan nergens zien waar ik contactpersonen in moet zetten..
Op album, artist, genre, wat jij wilt. Als je er maar voor zorgt dat je mp3 tags kloppen! Dus zorg ervoor dat in ieder geval artist, album en name ingevuld zijn, plus de andere tags die jij interessant vindt!quote:of sorteert iphone de nummers op album?
Mja. Ik was ook nooit zo'n fan van iTunes (onder Windows). Niet dat jij er wat aan hebt, maar op de Mac is het echt een heerlijke applicatie. De port naar Windows is gewoon beroerd helaas.quote:en ik heb gevoel dat ik veel met itunes moet gaan werken, maar dat stomme programma loopt gewoon niet fijn hier. Telkens crashed hij. Is serieus enige programma wat hier crashed.
Een applicatie die muziek kan herkennen die je bijv. op de radio hoort. Je houdt je iPhone even 10 tellen bij de speaker, hij upload 'iets' naar 'een server' en je krijgt de song info terug. En ja, dat werkt.quote:
Klinkt wel aardig inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een applicatie die muziek kan herkennen die je bijv. op de radio hoort. Je houdt je iPhone even 10 tellen bij de speaker, hij upload 'iets' naar 'een server' en je krijgt de song info terug. En ja, dat werkt..
En 't kost niks.quote:
Zag hem gister staan jaquote:
Nope, iesj gratiesj. Heb ook nergens hoeven registreren ofzo, dus geen idee hoe ze iets in rekening zouden willen brengen. En het werkt idd. Heb gisteren op goed geluk wat radio stations geprobeerd en alles werd herkend. Ook de wat vagere muziek uit m'n iTunes. Hij schijnt wel moeite te hebben met klassiek en jazz, dus als dat je ding is...quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zag hem gister staan ja
Maar dat uploaden ed kost ook niet? Nooit niet? Niet eerste 10 nrs gratis ofzo en daarna dokken? Werkt ook nog goed?
Hmm nee over het algemeen nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nope, iesj gratiesj. Heb ook nergens hoeven registreren ofzo, dus geen idee hoe ze iets in rekening zouden willen brengen. En het werkt idd. Heb gisteren op goed geluk wat radio stations geprobeerd en alles werd herkend. Ook de wat vagere muziek uit m'n iTunes. Hij schijnt wel moeite te hebben met klassiek en jazz, dus als dat je ding is...
Snap dat je sceptisch bent, het 'addertje' is dat je ook meteen de link naar 'kopen in itunes' krijgt, vandaar dat het verder helemaal gratis is. Maar je krijgt gelukkig ook een link naar de clip van het nummer op youtubequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zag hem gister staan ja
Maar dat uploaden ed kost ook niet? Nooit niet? Niet eerste 10 nrs gratis ofzo en daarna dokken? Werkt ook nog goed?
Vind het gewoon knap dat zo'n kwalitatief goede service voor nop aangeboden kan wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:09 schreef shroomer het volgende:
[..]
Snap dat je sceptisch bent, het 'addertje' is dat je ook meteen de link naar 'kopen in itunes' krijgt, vandaar dat het verder helemaal gratis is. Maar je krijgt gelukkig ook een link naar de clip van het nummer op youtube
gewoon even aanvinken in itunes dat je je muziek handmatig wil beheren??quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef XiChico het volgende:
Ah, wat is dat iTunes kut. Heel mijn bibliotheek staat vol muziek, meer als mijn iPhone aankan. Wil ik een simpel album overzetten, kan dat niet. Wil ik de nummers uit mijn bibliotheek verwijderen, zodat hij die niet mee kopierd, kan dat niet.. want dan waarschuwd hij fijntjes dat ze dan ook van iPhone worden verwijderd :x.
Wanneer komt er een drag & drop update?
ahh wacht.. ik had mijn wi-fi aanstaan.. Toen ik hem uitzette kreeg ik gelijk 3g logo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:38 schreef RHCPeter het volgende:
Veel plezier. En 3G kan uitgeschakeld zijn. Kijk daarvoor bij je instellingen
simkaartje erin en in het menu kiezen voor sim-gegevens overzetten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:55 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ahh wacht.. ik had mijn wi-fi aanstaan.. Toen ik hem uitzette kreeg ik gelijk 3g logo.
ff vraagje.. hoe kan ik mijn oude telefoon het beste synchroniseren met mij iphone. Ik wil namelijk de telefoonnummers van mijn sony ericson 810i ff op iphone hebben
Gejat ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
Zoo net even T-mobile gebeld.
Mohammed is vanaf nu mijn beste vriend! Hij kon mij een 16 gig aanbieden voor 20 euro icm het goedkoopste abonnement
Met een beetje drebelwerk is die dock compatible...quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:37 schreef Jarno het volgende:
Is de dock die bij de 2G iPhone geleverd werd compatibel met de 3G iPhone? Als je dus een dock adapter voor de 3G hebt?
2G dock is volgens mij NIET hetzelfde als "universal apple dock"quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:51 schreef Jarno het volgende:
Deze dus:
http://store.apple.com/nl/product/MB546G/A?fnode=home/shop_iphone/iphone_accessories/cables_docks&mco=MTM3MDU0MA
Dit is dus alles wat ik nodig heb om mijn 2G dock geschikt te maken voor de 3G?
Dat was dus precies waar ik bang voor was ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
2G dock is volgens mij NIET hetzelfde als "universal apple dock"
Whoa, dat ga ik dus ook proberen als m'n 3G er is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:32 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoppetee! Klantenservice effe gebeld of het mogelijk is om mijn huidige abo (Flex 15 sim only) alvast om te zetten naar 't i-150 abo, zodat ik ook gebruik kan maken van 't internet enzo zonder dat het me klauwen vol met geld kost... "Geen enkel probleem meneer. Zet over een half uurtje uw telefoon even uit en weer aan en het is geregeld". Moooooi!
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
Zoo net even T-mobile gebeld.
Mohammed is vanaf nu mijn beste vriend! Hij kon mij een 16 gig aanbieden voor 20 euro icm het goedkoopste abonnement
Hoef je niet te "proberen" hoor, dat doen ze dus gewoonquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whoa, dat ga ik dus ook proberen als m'n 3G er is.
dan moet je dus wél T-mobile lid zijn..quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef Mr.Brightsight het volgende:
[..]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Ik ben géén tmobile-lid, maar wil heb ook voor 20euro (16gb)
Nu ziet het kosteplaatje het alsvolgt uit:
Per maand: 29,95 (i150 abbo)
Aansluitkosten: 26,25
Iphone 8 gb: 79,95
Iphone 16 gb: 159,95
Wilde dus de i150 nemen incombo met de 8gb. Omdat 80euro extra een stapje te hoog is.
Maar nu is hoor over de 20euro voor een 16gb.. Whats up daarmee? Wie kan me er meer uitsluitsel over geven?
Ik las laatst dat ze in de winkel de simkaart konden kopiëren. Misschien is dit wel erger dan moeten wachten op een iphone. Nu ligt je iphone daar maar te liggen! Ik wens je sterkte!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:14 schreef Durango79 het volgende:
Kutzooi.
Vanmiddag mijn zwarte iphone 16 gig opgehaald. Itunes geinstalleerd, krijg ik de melding dat mijn simkaart niet ondersteund wordt
Mijn sim stamt nog uit het Ben tijdperk. Ik krijg een nieuwe toegestuurd, dat duurt dan wel weer drie werkdagen. Zucht. Dat hadden ze toch ook al in de winkel kunnen zien, toen ik hem bestelde? GVD
Tegen mij werd verteld dat ik eerst mijn huidige abbo (Relax 250 met PIT+) uit moest dienen en dat ik wanneer mijn huidig contract officieel afloopt over zou gaan naar i150. Maar dat kan dus eerder? Kewl.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:58 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Hoef je niet te "proberen" hoor, dat doen ze dus gewoonJe moet er alleen wel even specifiek naar vragen. Had op Tweakers gelezen dat dat kon en dat ze daar niet moeilijk over deden.
gelukkig heb je je verdieptquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze in de winkel de simkaart konden kopiëren. Misschien is dit wel erger dan moeten wachten op een iphone. Nu ligt je iphone daar maar te liggen! Ik wens je sterkte!
anyway.. ik krijg die bluetooth maar niet aan de praat. Ik kan niet normaal een plaatje verzenden naar de iphone. Is de bluetooth van de iphone anders of doe ik wat verkeerd?
Heeft dit er iets mee te maken? Vodafone Maastricht ontvangt poederbriefquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:39 schreef nicomart het volgende:
Er was hier toch laatst iemand die zijn vodafone contract wou laten ontbinden, omdat hij zijn belgegevens niet kon inzien?
Er is dus toch hoop:
http://www.nu.nl/news/166(...)met_schadeclaim.html
Okeeeeeee.. Ik neem die andere wel!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:06 schreef Oneens het volgende:
ff bellen, en ineens heb ik er 2 op reservering staan, beide vandaag op te halen
Ik heb er uiteraard maar 1 nodig
Ik heb hier ook af en toe last van... Ik heb het idee dat het iets met internet te maken heeft cache ofzo? Opnieuw opstarten(van de foon) helpt ook weleensquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hebben jullie ook applicaties die op een gegeven moment crashen?! Super Monkeyball krijg ik nu niet meer opgestart, heb Shazam al een keer opnieuw geinstalleerd en nu kwapt Twinkle er bijvoorbeeld ook direct na het opstarten al mee... Beetje jammer...
Geen mogelijkheid je online bestelling te cancelen en gewoon naar een winkel te gaan?quote:
Dat kan vast niet als je van Lost & Stolen gebruik wilt maken he?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid je online bestelling te cancelen en gewoon naar een winkel te gaan.
Gisteren gereserveerd en nog dezelfde dag opgehaald
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat kan vast niet als je van Lost & Stolen gebruik wilt maken he?
Dat heb ik dus ook gedaan. Maar ik sta nog wel 9e op een wachtrij en woensdag ga ik weg, hopen dat ze hem voor die tijd hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid je online bestelling te cancelen en gewoon naar een winkel te gaan?
Gisteren gereserveerd en nog dezelfde dag opgehaald
let er wel op dat, als je een nieuwe abbo neemt, je de eerste 2 maand niet in het buitenland kunt bellen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook gedaan. Maar ik sta nog wel 9e op een wachtrij en woensdag ga ik weg, hopen dat ze hem voor die tijd hebben.![]()
Heb ik toevallig gisteren geprobeerd. Maar kan niet. Je kan wel de telefoon weigeren als de postbode hem brengt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat kan vast niet als je van Lost & Stolen gebruik wilt maken he?
Dat is ook zo maar ik wil wel van de overige functies gebruik kunnen maken (m'n 30g iPod is dood dus vandaar).quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
let er wel op dat, als je een nieuwe abbo neemt, je de eerste 2 maand niet in het buitenland kunt bellen.
iphone.sossie.nl is ook een aanrader vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:28 schreef Ericjuh het volgende:
trouwens,
ik zag in een tweakers topic een paar mooie linkjes staan:
[ afbeelding ]
http://m.telefoonboek.nl (zeer gave website. Je kunt de gezochte personen gelijk bellen en zoeken via de maps)
[ afbeelding ]
http://iphone.savvy.nl/tvgids (nu en straks op tv)
[ afbeelding ]
www.NUiPhone.nl
Als je op de + drukt dan kun je die site toevoegen aan het beginscherm.
Goed nieuws! Dan nog voor een zachtprijsje een leuk navigatiepakketje erop!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef Ericjuh het volgende:
goed nieuws voor mensen die beter gps willen:
http://www.iphoneclub.nl/(...)t-bij-ontwikkelaars/
quote:Vanwege een technische storing is het voor een gedeelte van onze klanten niet altijd mogelijk om gebruik te maken van onze dienstverlening. Klanten kunnen hierdoor hinder ondervinden en mogelijk niet bellen of gebeld worden. Deze verminderde dienstverlening doet zich voor bij een gedeelte van onze klanten en is niet geografisch gebonden.
De exacte oorzaak van de storing is nog niet bekend. Wanneer de dienstverlening weer in orde is, kan T-Mobile op dit moment nog niet aangeven. T-Mobile werkt nu met man en macht aan een oplossing om de dienstverlening weer zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra er meer bekend is, volgt nadere info.
Hoezo? Was gewoon een geplande overgang naar een nieuwe server. Hij ligt er nu even uit, om te voorkomen dat hij er de komende tijd vaker en ongepland uitligt. Iets wat in de voorgaande weken wel een aantal keer is voorgekomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:27 schreef LoggedIn het volgende:
wel stom dat iphoneclub.nl er nu uit ligt
das waarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:59 schreef LoggedIn het volgende:
weet ik, maar waarom moeten ze nou precies op vrijdagmiddag eruit gaan, terwijl ik me verveel op mn werk
Doe dat, scheelt toch weer volgende keerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
das waar
Zal het even doorgeven dat ze voortaan ff bij jou moeten checken of jij je op die geplande datum verveeld
In Windows staat hij gewoon bij verwisselbare apparaten en kan je zo gemaakte foto's opslaan. Hoe het bij OS X is weet ik niet, het lijkt me gewoon dat je ze moet synchroniseren via iTunes. Als je er echt niet uit komt kan je de foto ook even naar jezelf e-mailen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:19 schreef Roi het volgende:
Vraagje, hoe kan ik een foto uploaden naar m'n comp (OSX) die ik met de iPhone gemaakt heb?
Met iPhoto.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:19 schreef Roi het volgende:
Vraagje, hoe kan ik een foto uploaden naar m'n comp (OSX) die ik met de iPhone gemaakt heb?
bij welke toko haal jij hem dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:24 schreef Skv het volgende:
Ik krijg 'm als het goed is volgende week (simlockvrij) en dan een Vodafone abo dr bij halen.
Witte versie
t-mobile heeft netwerk problemen gehad, komt misschien daardoor..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:36 schreef shroomer het volgende:
Dat is gek.
T-mobile: smsjes halve dag te laat, en allerlei oproepen gemist waar ik nooit melding van heb ontvangen(mensen die wachten tot ik terug zou bellen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor de mensen die iphoto keihard vinden zuigen :quote:
Ik krijg het met die nieuwe versie ook niet voor elkaar. Uitsluitend de onbekende fout (6) als ik de gecreëerde firmware wil restoren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:53 schreef RHCPeter het volgende:
Netjes
Net mijn 3G met succes gejailbreaktWerkte eerst niet en kreeg allerlei foutmeldingen. Maar nu met de nieuwe versie van winpwn 2.0.0.3 deed hij het goed gelijk
schandalig dat ze kiezen voor het grote geld i.p.v. weinig geld?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:00 schreef E... het volgende:
Pff kun je een contractverlenging ook annuleren?duurt sowieso nog enkele weken, wist een vrouw bij de klantenservice me te vertellen (terwijl ik hem 2 weken geleden al verlengd heb). Daarna, als ik hem eenmaal heb krijg ik een simkaart met een tijdelijk t-mobile nummer, die ik ook nog eens moet activeren wat nog eens 48 uur duurt?
![]()
Vind het gewoon een schande dat winkels hem wel hebben voor nieuwe klanten en vaste klanten achter in de rij komen te staanik sluit wel een nieuw abo af, dan maar géén korting.
Heb je hem niet goed in DFU mode staan. Dat betekend error 6.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik krijg het met die nieuwe versie ook niet voor elkaar. Uitsluitend de onbekende fout (6) als ik de gecreëerde firmware wil restoren.
en nu?quote:
Voornamelijk dat je programma's kan draaien die niet Apple's zegel van goedkeuring hebben verkregen. Maar inderdaad ook dat je zelf de simlock eraf kan halen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:08 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
en nu?
Misschien dat ik me daar niet zo in verdiept hebt, maar wat is nu voordeel van gejailbreakte 3g? dat je naast je t-mobile abbo ook andere abbo d'r in kunt doen? Dat je een paar extra programma's kunt installeren?
Want volgens mij zijn dat de enige 2 voordelen... of heb ik het mis?
Mjah, dat zijn de enige twee mogelijkheden. Wilde gewoon eens kijken of het "moeilijk" was ofzo, maar voor ik er erg in had was het eigenlijk al gebeurt. Cydia, het programma dat nu min of meer in de plaats is gekomen van de Installer app is bij lange na nog niet zo goed gevuld, maar dat gaat ongetwijfeld in de komende paar weken / maanden helemaal goed komen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:08 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
en nu?
Misschien dat ik me daar niet zo in verdiept hebt, maar wat is nu voordeel van gejailbreakte 3g? dat je naast je t-mobile abbo ook andere abbo d'r in kunt doen? Dat je een paar extra programma's kunt installeren?
Want volgens mij zijn dat de enige 2 voordelen... of heb ik het mis?
jammer vind ik dan wel weer dat palringo in combinatie met muziek niet helemaal werkt, tenminste, mijn muziek ging automatisch op pauze zodra palringo opstarttequote:Op zondag 27 juli 2008 11:32 schreef Ericjuh het volgende:
trouwens parlingo werkt bij mij mooizeker aanrader voor mensen die graag msn op hun iphone willen hebben. Is te downloaden op de appstore gratis!
Zijn der uberhaubt al fatsoenlijke Cydia apps ?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Mjah, dat zijn de enige twee mogelijkheden. Wilde gewoon eens kijken of het "moeilijk" was ofzo, maar voor ik er erg in had was het eigenlijk al gebeurt. Cydia, het programma dat nu min of meer in de plaats is gekomen van de Installer app is bij lange na nog niet zo goed gevuld, maar dat gaat ongetwijfeld in de komende paar weken / maanden helemaal goed komen.
voor zover ik het begrepen heb ligt dit aan apple. Tis namelijk nu nog niet (goed) mogelijk om applicaties op de achtergrond te runnen voor sdk programmers) Wel het leuke aan palringo is dat je foto's kan maken en het gelijk kunt versturen via msn! leuke optie!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
jammer vind ik dan wel weer dat palringo in combinatie met muziek niet helemaal werkt, tenminste, mijn muziek ging automatisch op pauze zodra palringo opstartte
Ik krijg dat palringo dus niet aan de praat he :S Iemand een noobie guide ? ALs ik op dat edit en dan + druk kan ik alleen een palringo account toevoegen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
voor zover ik het begrepen heb ligt dit aan apple. Tis namelijk nu nog niet (goed) mogelijk om applicaties op de achtergrond te runnen voor sdk programmers) Wel het leuke aan palringo is dat je foto's kan maken en het gelijk kunt versturen via msn! leuke optie!
Heb je dat al gedaan? Als je een palringo account hebt aangemaakt kan je van alles toevoegen. Althans, mij is het gelukt. Leuk tooltje wel, lijkt goed te werkenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:44 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik krijg dat palringo dus niet aan de praat he :S Iemand een noobie guide ? ALs ik op dat edit en dan + druk kan ik alleen een palringo account toevoegen.
Hij werkt, maar vind beejive opzich toch fijner werken.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:15 schreef soylent het volgende:
[..]
Heb je dat al gedaan? Als je een palringo account hebt aangemaakt kan je van alles toevoegen. Althans, mij is het gelukt. Leuk tooltje wel, lijkt goed te werken
NES emulatorquote:Op maandag 28 juli 2008 12:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Zijn der uberhaubt al fatsoenlijke Cydia apps ?
quote:Geachte heer/mevrouw snoopy,
In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer x voor een MB497DN/A Apple iPhone 3G 16GB BK opgegeven. Helaas is dit product momenteel niet op voorraad. Wij zullen spoedig contact met u opnemen, voor het maken van een nieuwe afspraak.
Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,
AMP Logistics
Die heb ik dus ook gehad, erg raar aangezien ik bij t-mobile de bestelling geannulleerd heb. Morgen maar bellen hoe dat nou wee zit.quote:
Ik vind het ook raar, zeker aangezien het van de koerier is.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:03 schreef snoopy het volgende:
Ik snap niet dat ze 2 weken na mijn bestelling gaan mailen dat er geen voorraad is. Wat zouden ze daar mee bedoelen? Dat het langer gaat duren dan 6 weken? Vaag...
AMP is tot 21:00u bereikbaarquote:Op maandag 28 juli 2008 20:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar, zeker aangezien het van de koerier is.
Handig ook dat dat mailtje een paar muinuten voor 6 aankwam, kan ik ook niet meer bellen.
2MP, dus idd geen hoogstaande cameraquote:Op maandag 28 juli 2008 22:02 schreef reconnect het volgende:
De Iphone lijkt me wel een leuk toestel (moet over 2-3 maanden een nieuwe) alleen ik heb wel mn twijfels over de camera die er op zit. Is het een beetje een goede? Of kan iemand even foto's uploaden ofzo?
bedankt voor je reactie en je foto! Ik wist niet dat er ook geen flits op zat..hmm dan moet ik nog maar even kijken wat ik doe. Het is niet zo dat ik heel vaak foto's maak met mn telefoon maar soms heb je van die momenten en dan wil ik wel een (redelijk) goede foto hebbenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:16 schreef TC03 het volgende:
Voor een camera zonder flits en AF is het de beste telefooncamera die je kan vinden. Ik vind de foto's met genoeg licht echt prima, scherp en kleurrijk. Ook bij donkerdere situaties weet hij zich te redden. Ok, de kwaliteit is dan niet top, maar de foto's zijn niet bewogen en niet te donker. Ik verwachtte er weinig van, maar hij verraste mij zeer. Zie hier voor een full-res foto gemaakt met mijn iPhone.
Definieer 'redeijk goed'. In slecht verlichte ruimtes functioneert ie ook nog redelijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:21 schreef reconnect het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie en je foto! Ik wist niet dat er ook geen flits op zat..hmm dan moet ik nog maar even kijken wat ik doe. Het is niet zo dat ik heel vaak foto's maak met mn telefoon maar soms heb je van die momenten en dan wil ik wel een (redelijk) goede foto hebben
Die is nou typisch iets een opmerking gemaakt door de Iphone doelgroepquote:
quote:Geachte heer/mevrouw snoopy,
In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer x voor een MB497DN/A Apple iPhone 3G 16GB BK opgegeven. Voor het maken van een afspraak voor de aflevering van uw bestelling, hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken op telefoonnummer 06-x. Wij bellen u opnieuw om een bestelafspraak te maken. U kunt ons hiervoor ook zelf bereiken op werkdagen tussen 08.30 en 21.00 en op zaterdag tussen 10.00 en 14.00 uur op 030 240 80 24.
Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,
AMP Logistics
Het verschil is dat je in de US een AT&T abonnement erbij moet nemen en in Nederland T-mobile.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:03 schreef Noshiba het volgende:
Zit er verschil tussen de iphone's uit US en de iphone's uit nederland?
En een iphone kan je toch ook gewoon als ipod gebruiken?
Klopt maar is ook niet los te koop in een apple winkel in us?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het verschil is dat je in de US een AT&T abonnement erbij moet nemen en in Nederland T-mobile.
En het feit dat je hem als ipod kan gebruiken is toch juist een van de grote voordelen van de hele iPhone?
Ook last vanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:55 schreef Ericjuh het volgende:
Ik heb gewoon te vaak dat mijn iphone van "geen service" naar een vol signaal springt (terwijl de iphone zich niet verplaatst)
Ligt dit nu aan mijn iphone of hebben jullie hier ook last van?
neequote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Klopt maar is ook niet los te koop in een apple winkel in us?
De SE K810i is uitgebracht in mei 2007 en kan dus nooit 2,5 jaar oud zijn. Ten tweede is de camera gebruikt in de SE K810i beter dan die van iPhone (K810i heeft wél AF bijvoorbeeld), hoe oud een telefoon is heeft daar niks mee te maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:55 schreef Ericjuh het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik de foto's van de iphone beetje tegenvallen. Op mijn 2 1/2 jaar oude sony ericsson 810i kan ik veel betere foto's maken. Er zit idd geen flits op, maar op mijn sony ericsson gebruikte ik ook nooit een flits (werden foto's lelijk van). Ik wil niet gelijk zeggen dat de camera kut is, want ik denk dat ik telkens de camera iets beweeg bij het maken van een foto! De foto die hier gepost is kan ik niet maken. ook niet bij mooi weer en voldoende licht.
Heb ik last van maar dat had ik ook al bij t-mobile. (wanneer ik in twente ben. in groningen(studie) geen last) Als ik op de bank zit geen bereik als ik hem bij het raam leg(anderhalf meter verderop) 3 streepjes. Heb gewoon heel verschillend bereik per vierkante meter van het huisquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:55 schreef Ericjuh het volgende:
Ik heb gewoon te vaak dat mijn iphone van "geen service" naar een vol signaal springt (terwijl de iphone zich niet verplaatst)
Ligt dit nu aan mijn iphone of hebben jullie hier ook last van?
met redelijk goed bedoel ik dat ik scherpe en duidelijke foto's kan maken (het is duidelijk wat er op de foto staat). Ik hoef ze niet af e drukken oid, maar op mn computer moeten ze ook nog scherp zijn (dus niet alleen op een klein scherm)quote:Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Definieer 'redeijk goed'. In slecht verlichte ruimtes functioneert ie ook nog redelijk.
Soms wel, maar niet echt last van.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:50 schreef super-muffin het volgende:
Hebben meer mensen last van een traag toetsenbord? Dat als je een letter in tikt de letter een tijdje hangen.
Echt heel storend.
Heb er overigens niet altijd last van, zoals nu. Typ dit namelijk vanaf mijn iPhone.
Even een keer uit en aan doenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:50 schreef super-muffin het volgende:
Hebben meer mensen last van een traag toetsenbord? Dat als je een letter in tikt de letter een tijdje hangen.
Echt heel storend.
Heb er overigens niet altijd last van, zoals nu. Typ dit namelijk vanaf mijn iPhone.
Ben blij dat je er blij mee bent, maar dit is niet stoer ofzo in het iPhone topic.quote:
kan je niet beter wachten tot de voorraad acceptabel is?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ga die van mij morgen terugbrengen naar t-mobile, mijn geluidsknopje is aan een kant lam en het irriteert me een beetje. Zal wel weer ff duren voor ik hem terug heb
nee schijnt dat ze iphones hebben liggen die niet bij de gewone voorraad horen maar speciaal voor deze gevallen zijn. Hoop dan maar dat dat waar isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
kan je niet beter wachten tot de voorraad acceptabel is?
ik wou gewoon wat ogen uitsteken bij de mensen die nog weken moeten wachten op een iPhone.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben blij dat je er blij mee bent, maar dit is niet stoer ofzo in het iPhone topic.![]()
Dit is bij mij precies het zelfde. Maar als ik reviews lees:quote:Foto gemaakt met iPhone:
sorry .. bedoelde de w810i. Die is al wel 2 1/2 jaar uit nu:quote:De SE K810i is uitgebracht in mei 2007 en kan dus nooit 2,5 jaar oud zijn. Ten tweede is de camera gebruikt in de SE K810i beter dan die van iPhone (K810i heeft wél AF bijvoorbeeld), hoe oud een telefoon is heeft daar niks mee te maken.
Ik zie toch echt grote verschillen tussen de foto's, want:quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:06 schreef TC03 het volgende:
Je moet hem wel full-size bekijken hè. Als ik deze twee foto's met elkaar vergelijk, zie ik geen verschil qua wazigheid of ruis.
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157606078369449/
http://i35.tinypic.com/b9dvsj.jpg
ook dat vind ik nog reuze meevallen:quote:In het donker kun je de camera beter in je zak houden
Nou dat is je prima gelukt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik wou gewoon wat ogen uitsteken bij de mensen die nog weken moeten wachten op een iPhone.
Overigens helpt de applicatie sluiten door de homebutton een aantal seconden ingedrukt houden ook wel goed tegen het langzame toetsenbord.Maar ideaal is het nog steeds niet.
Leer bewegingsonscherpte herkennen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik zie toch echt grote verschillen tussen de foto's, want:
zijn foto's die ik verwacht van een 3g (en volgens de reviewers ook te halen is) met weinig licht.
als ik na zijn 2de foto kijk is het toch echt heel anders:
http://xs.to/xs.php?h=xs129&d=08312&f=afbeelding_004701.jpg
jij kunt mij in die foto niet aanwijzen waar het eind van het bureaublad precies is!
[edit]
[..]
ook dat vind ik nog reuze meevallen:
die is echt superpauper.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:29 schreef Ericjuh het volgende:
ook dat vind ik nog reuze meevallen:
Het is handig als ie niet piept bij iedere knopje, maar als ik gebeld wordt hoor ik dat graag welquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:50 schreef shroomer het volgende:
Vaag? Relaxt toch het is een knop op je telefoon in 1 handeling 'stil' te maken. Ik gebruik hem elke dag wel een keer.
Geluiden -> toetsenbordgeluiden effe uitzetten?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is handig als ie niet piept bij iedere knopje, maar als ik gebeld wordt hoor ik dat graag wel
Als je gewoon even leest voor je bijdehand probeert te zijn had je kunnen zien dat ik dat al gedaan hadquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:55 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Geluiden -> toetsenbordgeluiden effe uitzetten?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:46 schreef D.Rose het volgende:
Als ik in de map 'geluiden' zit staat helemaal bovenaan (onder instellingen) 'geluid uit'
Staat dat er bij iedereen? Heb nl. mijn geluid gewoon aanstaan nu.
Ja dit klopt dit is een kopje. Hier kun je als je het geluid uit hebt gezet met het tastbare schuifknopje, instellen of je dan nog wel trilling wilt voelen.quote:
http://macenstein.com/default/archives/1523quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:16 schreef shroomer het volgende:
Die Aurora Feint game is echt fucking verslavend als je het making van combo's beetje doorkrijgt
Ah, ok. Vond het een beetje vreemd om 2 keer de optie 'trillen' te hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef shroomer het volgende:
[..]
Ja dit klopt dit is een kopje. Hier kun je als je het geluid uit hebt gezet met het tastbare schuifknopje, instellen of je dan nog wel trilling wilt voelen.
Dat laatste was dan ook al allemaal duidelijkquote:daaronder met het kopje "beltoon" (dus met het tastbare schuifknopje op geluid aan)
kun je instellen welke geluiden je hier wilt horen.
Zoals jij het wilt moet je dus alle schuifjes op het scherm onder dit kopje uitzetten en de tastbare schuifknop op geluidsstand (belletje zonder streepje) op aan zetten. Dan hoor je geluid als je wordt gebeld maar maakt de telefoon verder geen geluid.
Het is niet zo moeilijk als het lijkt
Heb de nieuwe versie waarin dit probleem is verholpen al gedownloadquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
http://macenstein.com/default/archives/1523
Deze is echt heel relaxed. Iemand nog meer tips??? En zijn deze links misschien handig om in de OP te zetten?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
iphone.sossie.nl is ook een aanrader vind ik persoonlijk.
Van de buren @ GoT sites die ik stuk voor stuk ook handig vind:quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:58 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Deze is echt heel relaxed. Iemand nog meer tips??? En zijn deze links misschien handig om in de OP te zetten?
Als je naar www.veronicamagazine.nl ga heb je ook een handige tv gids
quote:beejive (msn etc.)
http://iphone.beejive.com
iTweedehands (alle 'marktplaatsen' afzoeken)
http://itweedehands.nl
Netlog (iPhone versie):
http://nl.netlog.com/m
RTL Nieuws:
http://www.rtl.nl/service/iphone/
Seeqpod.com (luister 1000en liedjes online!):
http://www.seeqpod.com/m
Telegraaf (iphone versie):
http://telegraaf.mobi/
En.nl (nieuws en meer)
http://en.nl/iphone
iHome v2 (hele mooie startpagina voor je iphone)
http://iphone.sossie.nl
NOS Teletekst (iPhone versie)
http://iphone.amphora.nl/teletekst/
Wikipedia (iPhone versie)
http://wikipedia.comoki.com
iPhonePro (mooie startpagina voor je iPhone)
http://start.iphonepro.nl
DAG.nl
http://mobiel.dag.nl
Nos.nl (tekstversie, om heel snel het laatste nieuws te checken)
http://m.nos.nl/tekst/
NS vertrektijden (per treinstation de vertrektijden snel bekijken)
http://www.hktoday.nl/iphone/
Kieskeurig (mobiele versie van de bekende prijsvergelijkings-site)
http://mobile.kieskeurig.nl
Wellicht schakelt hij over op een lagere beeldkwaliteit bij 3G? (I'd hope so!)quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:34 schreef Shogen het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan dat binnenhalen van youtube filmpjes sneller gaat met 3G dan via wifi?
Dat is de reden, waarom ik 2 jaar geleden bij T-Mobile mijn contract heb verbroken. Met daar nog eens bij, dat ik niet kon bellen of sms-en naar bepaalde buitenlandse nummers. In die tijd had ik veel kennissen die tijdelijk in het buitenland woonde. Niet echt handig...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:36 schreef shroomer het volgende:
Dat is gek.
T-mobile: smsjes halve dag te laat, en allerlei oproepen gemist waar ik nooit melding van heb ontvangen(mensen die wachten tot ik terug zou bellen)
Zucht ook,quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef FUCKlisa het volgende:
zucht
*staart naar huistelefoon*
*wacht op koerier*
WiFi van T-Mobile? Of gewoon je eigen internet?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:34 schreef Shogen het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan dat binnenhalen van youtube filmpjes sneller gaat met 3G dan via wifi?
Heb je een bestelling gedaan in Belgié? Zo ja, waar?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zucht ook,
*Wacht op geld![]()
*Wacht op voorraad België
Ja maar dit was 2 dagen he, waarschijnlijk omdat ze met Orange samengingen, dat heb ik verder anderhalf jaar lang niet meegemaakt. Die problemen met naar buitenland bellen of sms-en zijn nu hopelijk verholpen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is de reden, waarom ik 2 jaar geleden bij T-Mobile mijn contract heb verbroken. Met daar nog eens bij, dat ik niet kon bellen of sms-en naar bepaalde buitenlandse nummers. In die tijd had ik veel kennissen die tijdelijk in het buitenland woonde. Niet echt handig...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
WiFi van T-Mobile? Of gewoon je eigen internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |