Zag hem gister staan jaquote:
Nope, iesj gratiesj. Heb ook nergens hoeven registreren ofzo, dus geen idee hoe ze iets in rekening zouden willen brengen. En het werkt idd. Heb gisteren op goed geluk wat radio stations geprobeerd en alles werd herkend. Ook de wat vagere muziek uit m'n iTunes. Hij schijnt wel moeite te hebben met klassiek en jazz, dus als dat je ding is...quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zag hem gister staan ja
Maar dat uploaden ed kost ook niet? Nooit niet? Niet eerste 10 nrs gratis ofzo en daarna dokken? Werkt ook nog goed?
Hmm nee over het algemeen nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nope, iesj gratiesj. Heb ook nergens hoeven registreren ofzo, dus geen idee hoe ze iets in rekening zouden willen brengen. En het werkt idd. Heb gisteren op goed geluk wat radio stations geprobeerd en alles werd herkend. Ook de wat vagere muziek uit m'n iTunes. Hij schijnt wel moeite te hebben met klassiek en jazz, dus als dat je ding is...
Snap dat je sceptisch bent, het 'addertje' is dat je ook meteen de link naar 'kopen in itunes' krijgt, vandaar dat het verder helemaal gratis is. Maar je krijgt gelukkig ook een link naar de clip van het nummer op youtubequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zag hem gister staan ja
Maar dat uploaden ed kost ook niet? Nooit niet? Niet eerste 10 nrs gratis ofzo en daarna dokken? Werkt ook nog goed?
Vind het gewoon knap dat zo'n kwalitatief goede service voor nop aangeboden kan wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:09 schreef shroomer het volgende:
[..]
Snap dat je sceptisch bent, het 'addertje' is dat je ook meteen de link naar 'kopen in itunes' krijgt, vandaar dat het verder helemaal gratis is. Maar je krijgt gelukkig ook een link naar de clip van het nummer op youtube
gewoon even aanvinken in itunes dat je je muziek handmatig wil beheren??quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef XiChico het volgende:
Ah, wat is dat iTunes kut. Heel mijn bibliotheek staat vol muziek, meer als mijn iPhone aankan. Wil ik een simpel album overzetten, kan dat niet. Wil ik de nummers uit mijn bibliotheek verwijderen, zodat hij die niet mee kopierd, kan dat niet.. want dan waarschuwd hij fijntjes dat ze dan ook van iPhone worden verwijderd :x.
Wanneer komt er een drag & drop update?
ahh wacht.. ik had mijn wi-fi aanstaan.. Toen ik hem uitzette kreeg ik gelijk 3g logo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:38 schreef RHCPeter het volgende:
Veel plezier. En 3G kan uitgeschakeld zijn. Kijk daarvoor bij je instellingen
simkaartje erin en in het menu kiezen voor sim-gegevens overzetten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:55 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ahh wacht.. ik had mijn wi-fi aanstaan.. Toen ik hem uitzette kreeg ik gelijk 3g logo.
ff vraagje.. hoe kan ik mijn oude telefoon het beste synchroniseren met mij iphone. Ik wil namelijk de telefoonnummers van mijn sony ericson 810i ff op iphone hebben
Gejat ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
Zoo net even T-mobile gebeld.
Mohammed is vanaf nu mijn beste vriend! Hij kon mij een 16 gig aanbieden voor 20 euro icm het goedkoopste abonnement
Met een beetje drebelwerk is die dock compatible...quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:37 schreef Jarno het volgende:
Is de dock die bij de 2G iPhone geleverd werd compatibel met de 3G iPhone? Als je dus een dock adapter voor de 3G hebt?
2G dock is volgens mij NIET hetzelfde als "universal apple dock"quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:51 schreef Jarno het volgende:
Deze dus:
http://store.apple.com/nl/product/MB546G/A?fnode=home/shop_iphone/iphone_accessories/cables_docks&mco=MTM3MDU0MA
Dit is dus alles wat ik nodig heb om mijn 2G dock geschikt te maken voor de 3G?
Dat was dus precies waar ik bang voor was ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
2G dock is volgens mij NIET hetzelfde als "universal apple dock"
Whoa, dat ga ik dus ook proberen als m'n 3G er is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:32 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoppetee! Klantenservice effe gebeld of het mogelijk is om mijn huidige abo (Flex 15 sim only) alvast om te zetten naar 't i-150 abo, zodat ik ook gebruik kan maken van 't internet enzo zonder dat het me klauwen vol met geld kost... "Geen enkel probleem meneer. Zet over een half uurtje uw telefoon even uit en weer aan en het is geregeld". Moooooi!
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
Zoo net even T-mobile gebeld.
Mohammed is vanaf nu mijn beste vriend! Hij kon mij een 16 gig aanbieden voor 20 euro icm het goedkoopste abonnement
Hoef je niet te "proberen" hoor, dat doen ze dus gewoonquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whoa, dat ga ik dus ook proberen als m'n 3G er is.
dan moet je dus wél T-mobile lid zijn..quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef Mr.Brightsight het volgende:
[..]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Ik ben géén tmobile-lid, maar wil heb ook voor 20euro (16gb)
Nu ziet het kosteplaatje het alsvolgt uit:
Per maand: 29,95 (i150 abbo)
Aansluitkosten: 26,25
Iphone 8 gb: 79,95
Iphone 16 gb: 159,95
Wilde dus de i150 nemen incombo met de 8gb. Omdat 80euro extra een stapje te hoog is.
Maar nu is hoor over de 20euro voor een 16gb.. Whats up daarmee? Wie kan me er meer uitsluitsel over geven?
Ik las laatst dat ze in de winkel de simkaart konden kopiëren. Misschien is dit wel erger dan moeten wachten op een iphone. Nu ligt je iphone daar maar te liggen! Ik wens je sterkte!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:14 schreef Durango79 het volgende:
Kutzooi.
Vanmiddag mijn zwarte iphone 16 gig opgehaald. Itunes geinstalleerd, krijg ik de melding dat mijn simkaart niet ondersteund wordt
Mijn sim stamt nog uit het Ben tijdperk. Ik krijg een nieuwe toegestuurd, dat duurt dan wel weer drie werkdagen. Zucht. Dat hadden ze toch ook al in de winkel kunnen zien, toen ik hem bestelde? GVD
Tegen mij werd verteld dat ik eerst mijn huidige abbo (Relax 250 met PIT+) uit moest dienen en dat ik wanneer mijn huidig contract officieel afloopt over zou gaan naar i150. Maar dat kan dus eerder? Kewl.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:58 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Hoef je niet te "proberen" hoor, dat doen ze dus gewoonJe moet er alleen wel even specifiek naar vragen. Had op Tweakers gelezen dat dat kon en dat ze daar niet moeilijk over deden.
gelukkig heb je je verdieptquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze in de winkel de simkaart konden kopiëren. Misschien is dit wel erger dan moeten wachten op een iphone. Nu ligt je iphone daar maar te liggen! Ik wens je sterkte!
anyway.. ik krijg die bluetooth maar niet aan de praat. Ik kan niet normaal een plaatje verzenden naar de iphone. Is de bluetooth van de iphone anders of doe ik wat verkeerd?
Heeft dit er iets mee te maken? Vodafone Maastricht ontvangt poederbriefquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:39 schreef nicomart het volgende:
Er was hier toch laatst iemand die zijn vodafone contract wou laten ontbinden, omdat hij zijn belgegevens niet kon inzien?
Er is dus toch hoop:
http://www.nu.nl/news/166(...)met_schadeclaim.html
Okeeeeeee.. Ik neem die andere wel!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:06 schreef Oneens het volgende:
ff bellen, en ineens heb ik er 2 op reservering staan, beide vandaag op te halen
Ik heb er uiteraard maar 1 nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |