abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60287434
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:19 schreef Jarno het volgende:

[..]

En 't kost niks. .
Zag hem gister staan ja
Maar dat uploaden ed kost ook niet? Nooit niet? Niet eerste 10 nrs gratis ofzo en daarna dokken? Werkt ook nog goed?

Stomme t-mobile lijn is nog niemand aanwezig om dit tijdstip
pi_60287470
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Zag hem gister staan ja
Maar dat uploaden ed kost ook niet? Nooit niet? Niet eerste 10 nrs gratis ofzo en daarna dokken? Werkt ook nog goed?
Nope, iesj gratiesj. Heb ook nergens hoeven registreren ofzo, dus geen idee hoe ze iets in rekening zouden willen brengen. En het werkt idd. Heb gisteren op goed geluk wat radio stations geprobeerd en alles werd herkend. Ook de wat vagere muziek uit m'n iTunes. Hij schijnt wel moeite te hebben met klassiek en jazz, dus als dat je ding is...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60287499
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nope, iesj gratiesj. Heb ook nergens hoeven registreren ofzo, dus geen idee hoe ze iets in rekening zouden willen brengen. En het werkt idd. Heb gisteren op goed geluk wat radio stations geprobeerd en alles werd herkend. Ook de wat vagere muziek uit m'n iTunes. Hij schijnt wel moeite te hebben met klassiek en jazz, dus als dat je ding is...
Hmm nee over het algemeen niet
Wel handig want ik loop nog steeds met een nummer waarvan ik niet weet hoe die heet.. over een wek of 5-6 is dat dus voorbij
pi_60289121
ahhh nice.. Ik heb probleem van itunes ook gefixed. Blijkt dat nod32 de oorzaak was. Als ik itunes afsloot dan bleef het programma hangen. Daarnaast kreeg ik soms willekeurige crashes. Oplossing was om itunes te excluden in nod32.

ff wat info voor de mensen die hier ook last van heeft
Dit keer zonder signature
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:49:45 #105
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60290051
Zijn die Mobile Applications (c:\Documents and Settings\Username\Mijn Documenten\Mijn Muziek\iTunes\MobileApplications) net als Ringtones gewoon te importeren in iTunes? En zit er dan een controle in of je wel betaald hebt voor 't bijbehorende tooltje? Anders is het toch supersimpel om bijvoorbeeld een app als Monkey Ball even over te nemen van een maat van je?
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:09:52 #106
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60290538
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Zag hem gister staan ja
Snap dat je sceptisch bent, het 'addertje' is dat je ook meteen de link naar 'kopen in itunes' krijgt, vandaar dat het verder helemaal gratis is. Maar je krijgt gelukkig ook een link naar de clip van het nummer op youtube
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_60290634
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:09 schreef shroomer het volgende:

[..]

Snap dat je sceptisch bent, het 'addertje' is dat je ook meteen de link naar 'kopen in itunes' krijgt, vandaar dat het verder helemaal gratis is. Maar je krijgt gelukkig ook een link naar de clip van het nummer op youtube
Vind het gewoon knap dat zo'n kwalitatief goede service voor nop aangeboden kan worden Inderdaad misschien wat sceptisch, maar geweldig om te zien dat het op die manier kan!
pi_60290693
Ah, wat is dat iTunes kut. Heel mijn bibliotheek staat vol muziek, meer als mijn iPhone aankan. Wil ik een simpel album overzetten, kan dat niet. Wil ik de nummers uit mijn bibliotheek verwijderen, zodat hij die niet mee kopierd, kan dat niet.. want dan waarschuwd hij fijntjes dat ze dan ook van iPhone worden verwijderd :x.

Wanneer komt er een drag & drop update?
pi_60290737
Ja er waren mensen die net zo sceptisch waren, maar die hebben via een directe mail van de makers te horen gekregen dat het echt niet zo is.

Er gingen verhalen van 30 dagen gratis of betalen per zoekopdracht, maar dat kan niet. Dat kan ook niet met de voorwaarden van Apple. Die krijgen zoveel procent van de verkochte applicatie en als ze dan later nog dingen gaan afrekenen, krijgt apple hier niets van en worden ze meteen uit de appstore gegooid.
pi_60290752
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef XiChico het volgende:
Ah, wat is dat iTunes kut. Heel mijn bibliotheek staat vol muziek, meer als mijn iPhone aankan. Wil ik een simpel album overzetten, kan dat niet. Wil ik de nummers uit mijn bibliotheek verwijderen, zodat hij die niet mee kopierd, kan dat niet.. want dan waarschuwd hij fijntjes dat ze dan ook van iPhone worden verwijderd :x.

Wanneer komt er een drag & drop update?
gewoon even aanvinken in itunes dat je je muziek handmatig wil beheren??
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:19:40 #111
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_60290767
Ik heb de voorgaande en dit topic gelezen, sinds de release van de nieuwe iPhone, toch nog even een vraagje. Ik kwam namelijk nog geen antwoord tegen.

Ik heb wel al gelezen dat je een iPhone in Belgie kunt kopen met een pre-paid Belgische sim om op die manier je iPhone te activeren en daarna kun je een Nederlandse sim zou moeten kunnen gebruiken.
Ik heb een KPN abo inclusief onbeperkt internetten, werkt dat dan ook gewoon of geeft de internettechnologie van de iPhone "problemen"?
could you just [i]not[/i] breathe?
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:24:00 #112
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60290871
Net gebeld door de T-mobile shop dat ik hem kan ophalen

Gast zei overigens dat je de Lost&Stolen-procedure ook kan volgen zonder dat je telefoon kapot is Je moet dan wel je huidige contract uitzitten tot je HSDPSDPSDA en Visual Voicemail wordt aangezet, en je zit dan wel 2 jaar + huidige contractduur aan T-mob vast.

Ik denk dat ik 't niet ga doen maar gewoon een nieuw abo nemen.. Heb nog wel een paar maanden over, maar teveel losers hebben inmiddels mijn 06 en het is ook wel weer eens tijd voor een nieuw nummer
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60291137
iphone net ontvangen en werkt zonder problemen. enige nadeel is dat ik geen 3g heb, terwijl ik toch dik in dekkingsgebied zit. daarnaast stuitert mijn t-mobile bereik op en neer. ene moment heb ik vol bereik en andere moment heb ik net 1 streepje. Maar dat is wel algemeen bekent.

Ik ga nu ff prutsen met het dingetje
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:38:44 #114
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60291274
Veel plezier. En 3G kan uitgeschakeld zijn. Kijk daarvoor bij je instellingen
pi_60291754
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:38 schreef RHCPeter het volgende:
Veel plezier. En 3G kan uitgeschakeld zijn. Kijk daarvoor bij je instellingen
ahh wacht.. ik had mijn wi-fi aanstaan.. Toen ik hem uitzette kreeg ik gelijk 3g logo.

ff vraagje.. hoe kan ik mijn oude telefoon het beste synchroniseren met mij iphone. Ik wil namelijk de telefoonnummers van mijn sony ericson 810i ff op iphone hebben
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:59:13 #116
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60292742
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:55 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

ahh wacht.. ik had mijn wi-fi aanstaan.. Toen ik hem uitzette kreeg ik gelijk 3g logo.

ff vraagje.. hoe kan ik mijn oude telefoon het beste synchroniseren met mij iphone. Ik wil namelijk de telefoonnummers van mijn sony ericson 810i ff op iphone hebben
simkaartje erin en in het menu kiezen voor sim-gegevens overzetten?
maar dat werkt natuurlijk niet als je geen t-mobile hebt in die SE

Kan je niet je SE syncen met je computer dat al die gegevens in je outlook komen en daarna je iphone syncen met outlook-contacten?
pi_60292801
Er was hier toch laatst iemand die zijn vodafone contract wou laten ontbinden, omdat hij zijn belgegevens niet kon inzien?

Er is dus toch hoop:
http://www.nu.nl/news/166(...)met_schadeclaim.html
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:48:18 #119
180572 Zotheid
De lof der
pi_60293014
Update tijd!
T-mobile bestelling is geannuleerd. Dus ik net snel rond bellen, De Phonehouse waar ik gisteren nog snel aan de beurt zou zijn kon vandaag mijn reservering niet aannemen. Bij de Belcompany verkochten ze net de laatste iPhone en wouden ze niet reserveren, woensdag rond 11 uur is de beste tijd om gewoon langs te komen kreeg ik te horen.

Na veel gebeld te hebben in elk geval bij de Phonehouse in Rijswijk te reserveren alwaar ik 8e op de lijst ben. Het kan een dag duren maar ook een maand.

Ondertussen heeft m'n stiefmoeder die de 11e gereserveerd heeft te horen dat het nog 8 (!) ( ) weken gaat duren dus die gaat de bestelling ook annuleren.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_60294480
Zoo net even T-mobile gebeld.
Mohammed is vanaf nu mijn beste vriend! Hij kon mij een 16 gig aanbieden voor 20 euro icm het goedkoopste abonnement
pi_60295409
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
Mohammed is vanaf nu mijn beste vriend! Hij kon mij een 16 gig aanbieden voor 20 euro icm het goedkoopste abonnement
Gejat ja.
PS4 online: micro_nl
pi_60295450
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:26 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Gejat ja.
Hoeveel grappen ik daar hier al niet over ingekopt heb
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:59:11 #123
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60296133
Ik heb 'm en hij is gaaf!!!
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:16:23 #124
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60296835
Is de dock die bij de 2G iPhone geleverd werd compatibel met de 3G iPhone? Als je dus een dock adapter voor de 3G hebt?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:44:36 #126
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60297009
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:37 schreef Jarno het volgende:
Is de dock die bij de 2G iPhone geleverd werd compatibel met de 3G iPhone? Als je dus een dock adapter voor de 3G hebt?
Met een beetje drebelwerk is die dock compatible...
pi_60297118
Nee, ik bedoel, ik wil best een nieuwe dock adapter halen a 7 euro, dan past het toch gewoon?
pi_60297164
Deze dus:

http://store.apple.com/nl/product/MB546G/A?fnode=home/shop_iphone/iphone_accessories/cables_docks&mco=MTM3MDU0MA

Dit is dus alles wat ik nodig heb om mijn 2G dock geschikt te maken voor de 3G?
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:15:22 #129
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60297761
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:51 schreef Jarno het volgende:
Deze dus:

http://store.apple.com/nl/product/MB546G/A?fnode=home/shop_iphone/iphone_accessories/cables_docks&mco=MTM3MDU0MA

Dit is dus alles wat ik nodig heb om mijn 2G dock geschikt te maken voor de 3G?
2G dock is volgens mij NIET hetzelfde als "universal apple dock"
pi_60297861
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

2G dock is volgens mij NIET hetzelfde als "universal apple dock"
Dat was dus precies waar ik bang voor was ja.
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:32:10 #131
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60298191
Hoppetee! Klantenservice effe gebeld of het mogelijk is om mijn huidige abo (Flex 15 sim only) alvast om te zetten naar 't i-150 abo, zodat ik ook gebruik kan maken van 't internet enzo zonder dat het me klauwen vol met geld kost... "Geen enkel probleem meneer. Zet over een half uurtje uw telefoon even uit en weer aan en het is geregeld". Moooooi!
pi_60298537
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:32 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoppetee! Klantenservice effe gebeld of het mogelijk is om mijn huidige abo (Flex 15 sim only) alvast om te zetten naar 't i-150 abo, zodat ik ook gebruik kan maken van 't internet enzo zonder dat het me klauwen vol met geld kost... "Geen enkel probleem meneer. Zet over een half uurtje uw telefoon even uit en weer aan en het is geregeld". Moooooi!
Whoa, dat ga ik dus ook proberen als m'n 3G er is.
pi_60300066
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Ik ben géén tmobile-lid, maar wil heb ook voor 20euro (16gb)

Nu ziet het kosteplaatje het alsvolgt uit:

Per maand: 29,95 (i150 abbo)
Aansluitkosten: 26,25
Iphone 8 gb: 79,95
Iphone 16 gb: 159,95

Wilde dus de i150 nemen incombo met de 8gb. Omdat 80euro extra een stapje te hoog is.

Maar nu is hoor over de 20euro voor een 16gb.. Whats up daarmee? Wie kan me er meer uitsluitsel over geven?
  woensdag 23 juli 2008 @ 17:58:09 #134
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60300281
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef Jarno het volgende:

[..]

Whoa, dat ga ik dus ook proberen als m'n 3G er is.
Hoef je niet te "proberen" hoor, dat doen ze dus gewoon Je moet er alleen wel even specifiek naar vragen. Had op Tweakers gelezen dat dat kon en dat ze daar niet moeilijk over deden.
pi_60300893
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef Mr.Brightsight het volgende:

[..]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Ik ben géén tmobile-lid, maar wil heb ook voor 20euro (16gb)

Nu ziet het kosteplaatje het alsvolgt uit:

Per maand: 29,95 (i150 abbo)
Aansluitkosten: 26,25
Iphone 8 gb: 79,95
Iphone 16 gb: 159,95

Wilde dus de i150 nemen incombo met de 8gb. Omdat 80euro extra een stapje te hoog is.

Maar nu is hoor over de 20euro voor een 16gb.. Whats up daarmee? Wie kan me er meer uitsluitsel over geven?
dan moet je dus wél T-mobile lid zijn..
pi_60301941
Kutzooi.

Vanmiddag mijn zwarte iphone 16 gig opgehaald. Itunes geinstalleerd, krijg ik de melding dat mijn simkaart niet ondersteund wordt

Mijn sim stamt nog uit het Ben tijdperk. Ik krijg een nieuwe toegestuurd, dat duurt dan wel weer drie werkdagen. Zucht. Dat hadden ze toch ook al in de winkel kunnen zien, toen ik hem bestelde? GVD
So my mind was filled with wonder when the evening headlines read: "Richard Cory went home last night and put a bullet through his head."
pi_60302169
-foutje-
pi_60302229
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:14 schreef Durango79 het volgende:
Kutzooi.

Vanmiddag mijn zwarte iphone 16 gig opgehaald. Itunes geinstalleerd, krijg ik de melding dat mijn simkaart niet ondersteund wordt

Mijn sim stamt nog uit het Ben tijdperk. Ik krijg een nieuwe toegestuurd, dat duurt dan wel weer drie werkdagen. Zucht. Dat hadden ze toch ook al in de winkel kunnen zien, toen ik hem bestelde? GVD
Ik las laatst dat ze in de winkel de simkaart konden kopiëren. Misschien is dit wel erger dan moeten wachten op een iphone. Nu ligt je iphone daar maar te liggen! Ik wens je sterkte!

anyway.. ik krijg die bluetooth maar niet aan de praat. Ik kan niet normaal een plaatje verzenden naar de iphone. Is de bluetooth van de iphone anders of doe ik wat verkeerd?
pi_60302257
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:58 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Hoef je niet te "proberen" hoor, dat doen ze dus gewoon Je moet er alleen wel even specifiek naar vragen. Had op Tweakers gelezen dat dat kon en dat ze daar niet moeilijk over deden.
Tegen mij werd verteld dat ik eerst mijn huidige abbo (Relax 250 met PIT+) uit moest dienen en dat ik wanneer mijn huidig contract officieel afloopt over zou gaan naar i150. Maar dat kan dus eerder? Kewl.
pi_60302425
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:26 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Ik las laatst dat ze in de winkel de simkaart konden kopiëren. Misschien is dit wel erger dan moeten wachten op een iphone. Nu ligt je iphone daar maar te liggen! Ik wens je sterkte!

anyway.. ik krijg die bluetooth maar niet aan de praat. Ik kan niet normaal een plaatje verzenden naar de iphone. Is de bluetooth van de iphone anders of doe ik wat verkeerd?
gelukkig heb je je verdiept
Bluetooth op de iphone is alleen te gebruiken om je headsetje te pairen of je carkit. Verder niet.
pi_60303712
Vriend van me werkt in een t-mobileshop, hij is alleen nu voor 3 weken op vakantie. Weet iemand misschien of je als werknemer korting krijgt ?
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 23:26:39 #142
18653 crew  D.
pi_60309120
Iemand een idee hoe je een telefoonnummer van een telefoonwinkel kunt vinden
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:50:53 #143
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60309733
De T-mobileshop nummers zijn niet bekend gemaakt. (Lees: ze willen niet door consumenten opgebeld worden maar willen dat je persoonlijk in de winkel komt, zodat beter over te halen bent.)
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_60312795
Nog maar 5 weken en 6 dagen!
pi_60312856
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:39 schreef nicomart het volgende:
Er was hier toch laatst iemand die zijn vodafone contract wou laten ontbinden, omdat hij zijn belgegevens niet kon inzien?

Er is dus toch hoop:
http://www.nu.nl/news/166(...)met_schadeclaim.html
Heeft dit er iets mee te maken? Vodafone Maastricht ontvangt poederbrief
PS4 online: micro_nl
pi_60313356
Ik had het al een keer gevraagd maar volgens mij geen reactie op gehad.. Is er al iets bekend over navigatie-software op de iPhone?
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:06:04 #147
173686 Oneens
is het er niet mee eens
pi_60316766
ff bellen, en ineens heb ik er 2 op reservering staan, beide vandaag op te halen

Ik heb er uiteraard maar 1 nodig
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:34:16 #148
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60317313
Hebben jullie ook applicaties die op een gegeven moment crashen?! Super Monkeyball krijg ik nu niet meer opgestart, heb Shazam al een keer opnieuw geinstalleerd en nu kwapt Twinkle er bijvoorbeeld ook direct na het opstarten al mee... Beetje jammer...
pi_60317909
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:06 schreef Oneens het volgende:
ff bellen, en ineens heb ik er 2 op reservering staan, beide vandaag op te halen

Ik heb er uiteraard maar 1 nodig
Okeeeeeee.. Ik neem die andere wel!
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:49:53 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60319421
Ladies and gentlemen, we got him.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')