Zag hem gister staan jaquote:
Nope, iesj gratiesj. Heb ook nergens hoeven registreren ofzo, dus geen idee hoe ze iets in rekening zouden willen brengen. En het werkt idd. Heb gisteren op goed geluk wat radio stations geprobeerd en alles werd herkend. Ook de wat vagere muziek uit m'n iTunes. Hij schijnt wel moeite te hebben met klassiek en jazz, dus als dat je ding is...quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zag hem gister staan ja
Maar dat uploaden ed kost ook niet? Nooit niet? Niet eerste 10 nrs gratis ofzo en daarna dokken? Werkt ook nog goed?
Hmm nee over het algemeen nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nope, iesj gratiesj. Heb ook nergens hoeven registreren ofzo, dus geen idee hoe ze iets in rekening zouden willen brengen. En het werkt idd. Heb gisteren op goed geluk wat radio stations geprobeerd en alles werd herkend. Ook de wat vagere muziek uit m'n iTunes. Hij schijnt wel moeite te hebben met klassiek en jazz, dus als dat je ding is...
Snap dat je sceptisch bent, het 'addertje' is dat je ook meteen de link naar 'kopen in itunes' krijgt, vandaar dat het verder helemaal gratis is. Maar je krijgt gelukkig ook een link naar de clip van het nummer op youtubequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zag hem gister staan ja
Maar dat uploaden ed kost ook niet? Nooit niet? Niet eerste 10 nrs gratis ofzo en daarna dokken? Werkt ook nog goed?
Vind het gewoon knap dat zo'n kwalitatief goede service voor nop aangeboden kan wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:09 schreef shroomer het volgende:
[..]
Snap dat je sceptisch bent, het 'addertje' is dat je ook meteen de link naar 'kopen in itunes' krijgt, vandaar dat het verder helemaal gratis is. Maar je krijgt gelukkig ook een link naar de clip van het nummer op youtube
gewoon even aanvinken in itunes dat je je muziek handmatig wil beheren??quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef XiChico het volgende:
Ah, wat is dat iTunes kut. Heel mijn bibliotheek staat vol muziek, meer als mijn iPhone aankan. Wil ik een simpel album overzetten, kan dat niet. Wil ik de nummers uit mijn bibliotheek verwijderen, zodat hij die niet mee kopierd, kan dat niet.. want dan waarschuwd hij fijntjes dat ze dan ook van iPhone worden verwijderd :x.
Wanneer komt er een drag & drop update?
ahh wacht.. ik had mijn wi-fi aanstaan.. Toen ik hem uitzette kreeg ik gelijk 3g logo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:38 schreef RHCPeter het volgende:
Veel plezier. En 3G kan uitgeschakeld zijn. Kijk daarvoor bij je instellingen
simkaartje erin en in het menu kiezen voor sim-gegevens overzetten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:55 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ahh wacht.. ik had mijn wi-fi aanstaan.. Toen ik hem uitzette kreeg ik gelijk 3g logo.
ff vraagje.. hoe kan ik mijn oude telefoon het beste synchroniseren met mij iphone. Ik wil namelijk de telefoonnummers van mijn sony ericson 810i ff op iphone hebben
Gejat ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
Zoo net even T-mobile gebeld.
Mohammed is vanaf nu mijn beste vriend! Hij kon mij een 16 gig aanbieden voor 20 euro icm het goedkoopste abonnement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |