Ook die optie is niet gevonden...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kun je er ook niet (ala de PS3, ik weet het kromme vergelijking) woorden aan toevoegen?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
YESSSSSS! Zojuist telefoon gehad van de T-Mobile! Hij is binnen! Morgen er om!
Die leert hij automatisch.quote:
Settings van het nummer staan in iTunes gewoon goed? Daar kun je ook nog klooien met het volume enzo... Wellicht ook met de snelheid?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die leert hij automatisch.
Overigens heb ik een heel erg vaag probleem. Ik heb een liedje die in iTunes gewoon normaal klinkt, maar op mijn iPhone word 'ie in een soort van slowmotion afgespeeld.Heel vaag. Op mijn iPod touch kon ik 'em we normaal luisteren.
Echt heel erg vaag. Snap er echt niks van.
Verschillende firmware versies?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die leert hij automatisch.
Overigens heb ik een heel erg vaag probleem. Ik heb een liedje die in iTunes gewoon normaal klinkt, maar op mijn iPhone word 'ie in een soort van slowmotion afgespeeld.Heel vaag. Op mijn iPod touch kon ik 'em we normaal luisteren.
Echt heel erg vaag. Snap er echt niks van.
quote:JF Versluis (22-7-2008 11:13:52) :
Mijn toestel werkt niet meer naar behoren, nu heb ik gehoord dat het mogelijk zou zijn via een speciale regeling mijn abonnement te verlegen voor een toestel?
Anne-Marie (22-7-2008 11:15:12):
Goedemorgen, ik zoek uw gegevens erbij en ben zo bij u terug. Een moment alstublieft.
JF Versluis (22-7-2008 11:16:13) :
Prima
Anne-Marie (22-7-2008 11:17:11):
Ja, dat klopt, u mag op dit moment uw contract al vernieuwen. U kunt hiervoor bellen naar T-Mobile Commercieel: 0800 - 8104 of langsgaan bij een T-Mobile Shop.
JF Versluis (22-7-2008 11:17:46) :
ok dus als ik langsga bij een T-mobile shop zouden die mij verder kunnen helpen? Moet ik daarvoor nog iets meenemen of speciaals doen?
Anne-Marie (22-7-2008 11:19:12):
Nee, u hoeft alleen uw legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen en dan kunnen mijn collega's het verder direct in orde maken voor u. Het toestel krijgt u direct mee, tenzij u de iPhone wilt hebben, dit toestel heeft een levertijd.
JF Versluis (22-7-2008 11:19:43) :
ok, maar ik kom wel eventueel in aanmerking voor het iPhone abonnement? (ondanks de levertijd)
Anne-Marie (22-7-2008 11:20:35):
Ja, u kunt uw huidige abonnement om laten zetten naar een iPhone abonnement zodra u het toestel heeft ontvanegn.
Wablief?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:50 schreef Jarno het volgende:
Zo simpel kan het zijn idd. Alhoewel ik dus op Bright las dat er nu ook tegen sommige mensen verteld wordt dat de iPhone hierbuiten valt, maar dat geloof ik niet zo (wel dat het verteld wordt, niet dat het ook echt zo is dus).
Overigens kost de 16GB versie via de telefoon maar 50 euro en in de winkel moet je via Lost & Stolen de volle mep (159) betalen dacht ik.
Ja, nu begin ik ook te twijfelen. Maar ik dacht zoiets op iPhoneclub of GoT gelezen te hebben. Kan ook onwetendheid van de store medewerker zijn geweest natuurlijk. Iig betaal ik nu 50 euro voor de zwarte 16GB variant (telefonisch 'besteld').quote:
Ik bedoelde meer dat ik je niet helemaal begreep..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, nu begin ik ook te twijfelen. Maar ik dacht zoiets op iPhoneclub of GoT gelezen te hebben. Kan ook onwetendheid van de store medewerker zijn geweest natuurlijk. Iig betaal ik nu 50 euro voor de zwarte 16GB variant (telefonisch 'besteld').
Oow op die manierquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
Hoe mij het bijstaat:
Lost & Stolen via de fysieke T-Mobile winkel = 159 euro voor een 16GB iPhone 3G.
Lost & Stolen via telefonische klantenservice = 50 euro voor een 16GB iPhone 3G.
Maar zoals ik net al zei, ik kan er naast zitten. Die tweede klopt in ieder geval, want zo heb ik hem besteld.
Jahoor... Nog gekker! Welk abo heb je erbij dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
Hoe mij het bijstaat:
Lost & Stolen via de fysieke T-Mobile winkel = 159 euro voor een 16GB iPhone 3G.
Lost & Stolen via telefonische klantenservice = 50 euro voor een 16GB iPhone 3G.
Maar zoals ik net al zei, ik kan er naast zitten. Die tweede klopt in ieder geval, want zo heb ik hem besteld.
i150.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Jahoor... Nog gekker! Welk abo heb je erbij dan?
Dus..quote:
Zo heb ik het wel begrepen ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus..
Jij krijgt voor 30 euro in de maand een 16gig iPhone met eenmalig 50 euro voor het toestel?
Van GoT geplukt. Kennelijk wordt er sinds kort nog een extra korting verrekend voor bestaande klanten op het toestel? Andere logischere verklaring is dat T-Mobile het zelf ook allemaal niet meer snapt en maar wat doet.quote:Ok, even iets interessants:
Ik kan sinds vandaag verlengen, en heb even in de shop gekeken wat het zou kosten als ik een I-150 abo (29,95) zou pakken voor 2 jaar met een 16gb iphone. Toe te betalen bedrag op het nieuwe toestel is 19,96 euro.
16 juli heb ik m verlengd.quote:
Ik geloof dat ik zometeen even naar het blondje van de afdeling moet vragenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:03 schreef Jarno het volgende:
Sterker nog:
[..]
Van GoT geplukt. Kennelijk wordt er sinds kort nog een extra korting verrekend voor bestaande klanten op het toestel? Andere logischere verklaring is dat T-Mobile het zelf ook allemaal niet meer snapt en maar wat doet..
Helderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Onnib het volgende:
[..]
16 juli heb ik m verlengd.
mijn huidige abonnement loopt af in september.
en nee, ik heb m niet verlengd via de "kapotte telefoon" methode.
gewoon normaal, omdat hij toch snel afloopt.
Dit probleem had ik ook, dat het niet duidelijk is. Volgens mijn lokale T-Mobile Shop kon ik verlengen, maar dan zouden de gewone prijzen gelden (i-150 + 16GB voor 159,-).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:03 schreef Jarno het volgende:
Sterker nog:
[..]
Van GoT geplukt. Kennelijk wordt er sinds kort nog een extra korting verrekend voor bestaande klanten op het toestel? Andere logischere verklaring is dat T-Mobile het zelf ook allemaal niet meer snapt en maar wat doet..
Niet erg eenduidig dus.. Naja ik ga zo is even bellen.. Kijken wat voor aanbod ze mij gaan doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:48 schreef Onnib het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook, dat het niet duidelijk is. Volgens mijn lokale T-Mobile Shop kon ik verlengen, maar dan zouden de gewone prijzen gelden (i-150 + 16GB voor 159,-).
Via de website en de helpdesk kon ik het goedkoper krijgen (i-150 +16GB voor 19,95)
Ik heb alleen het volume voluit gezet, voor de rest niks bijzonders.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Settings van het nummer staan in iTunes gewoon goed? Daar kun je ook nog klooien met het volume enzo... Wellicht ook met de snelheid?
Met je 2G spelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:19 schreef FLG het volgende:
Iemand nog tips om te doen als 'voorbereiding', behalve je itunes-playlists op orde te maken?![]()
Je moet toch wat als je zo lang moet wachten
Foto albums klaar maken, films omzetten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:19 schreef FLG het volgende:
Iemand nog tips om te doen als 'voorbereiding', behalve je itunes-playlists op orde te maken?![]()
Daar ben ik anders al een behoorlijk lange tijd mee bezig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:19 schreef FLG het volgende:
waar heb je hem gehaald?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef shroomer het volgende:
Heeft iedereen zich ook nog laten naaien met verzekering van 6,95 per maand? ("je hoeft maar 1x in de drie maand te betalen")
Verkoopster: "Stel je laat hem vallen en je touchscreen is kapot, dan heb je er dus helemaal niks meer aan.. Het is wel een apparaat van 1300 euro"
Ik::"ik hoef dat niet te verzekeren, ik weet wel dat jullie er heelveel winst mee maken. Dingen die je zelf wel 'zo even' kunt betalen moet je nooit verzekeren"
Verkoopster:"Dat kan ik niets over zeggen, ik krijg wel een provisie als ik een verzekering afsluit"
Ik:![]()
...
Ik:Doe maar niet dus.
Verkoopster: Nou je hebt nog 2 weken bedenktijd mocht je nog van mening veranderen.
Spreekt de manager later je voicemail nog in of je hem niet alsnog wilt afsluiten.
Oja ik kreeg ook nog een gratis prepaykaartje mee (met 15 euro beltegoed), kreeg ze ook provisie voor. Ok doe dat danmaar![]()
mss had je em in belgie gehaald ofzowquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef shroomer het volgende:
Bij 'een' t-mobile shop. Hoezo?
Ik lees paar dingen:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:19 schreef FLG het volgende:
Ik heb zelf geen ervaring met ipod/iphone/itunes, maar ik kan nergens vinden waar je mapjes kunt makenquote:contacten goed zetten
nummers goed in itunes zetten
albumplaatjes zoeken
Nog niksquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:28 schreef FLG het volgende:
Zijn er al mensen die hem besteld hebben via internet en al gebeld zijn door de koerier?
Wat is het?quote:
Contactpersonen doe je onder Windows toch in Outlook beheren? Op de Mac doe je dit ook niet in iTunes.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:57 schreef Ericjuh het volgende:
Ik kan nergens zien waar ik contactpersonen in moet zetten..
Op album, artist, genre, wat jij wilt. Als je er maar voor zorgt dat je mp3 tags kloppen! Dus zorg ervoor dat in ieder geval artist, album en name ingevuld zijn, plus de andere tags die jij interessant vindt!quote:of sorteert iphone de nummers op album?
Mja. Ik was ook nooit zo'n fan van iTunes (onder Windows). Niet dat jij er wat aan hebt, maar op de Mac is het echt een heerlijke applicatie. De port naar Windows is gewoon beroerd helaas.quote:en ik heb gevoel dat ik veel met itunes moet gaan werken, maar dat stomme programma loopt gewoon niet fijn hier. Telkens crashed hij. Is serieus enige programma wat hier crashed.
Een applicatie die muziek kan herkennen die je bijv. op de radio hoort. Je houdt je iPhone even 10 tellen bij de speaker, hij upload 'iets' naar 'een server' en je krijgt de song info terug. En ja, dat werkt.quote:
Klinkt wel aardig inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een applicatie die muziek kan herkennen die je bijv. op de radio hoort. Je houdt je iPhone even 10 tellen bij de speaker, hij upload 'iets' naar 'een server' en je krijgt de song info terug. En ja, dat werkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |