en nu?quote:
Voornamelijk dat je programma's kan draaien die niet Apple's zegel van goedkeuring hebben verkregen. Maar inderdaad ook dat je zelf de simlock eraf kan halen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:08 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
en nu?
Misschien dat ik me daar niet zo in verdiept hebt, maar wat is nu voordeel van gejailbreakte 3g? dat je naast je t-mobile abbo ook andere abbo d'r in kunt doen? Dat je een paar extra programma's kunt installeren?
Want volgens mij zijn dat de enige 2 voordelen... of heb ik het mis?
Mjah, dat zijn de enige twee mogelijkheden. Wilde gewoon eens kijken of het "moeilijk" was ofzo, maar voor ik er erg in had was het eigenlijk al gebeurt. Cydia, het programma dat nu min of meer in de plaats is gekomen van de Installer app is bij lange na nog niet zo goed gevuld, maar dat gaat ongetwijfeld in de komende paar weken / maanden helemaal goed komen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:08 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
en nu?
Misschien dat ik me daar niet zo in verdiept hebt, maar wat is nu voordeel van gejailbreakte 3g? dat je naast je t-mobile abbo ook andere abbo d'r in kunt doen? Dat je een paar extra programma's kunt installeren?
Want volgens mij zijn dat de enige 2 voordelen... of heb ik het mis?
jammer vind ik dan wel weer dat palringo in combinatie met muziek niet helemaal werkt, tenminste, mijn muziek ging automatisch op pauze zodra palringo opstarttequote:Op zondag 27 juli 2008 11:32 schreef Ericjuh het volgende:
trouwens parlingo werkt bij mij mooizeker aanrader voor mensen die graag msn op hun iphone willen hebben. Is te downloaden op de appstore gratis!
Zijn der uberhaubt al fatsoenlijke Cydia apps ?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Mjah, dat zijn de enige twee mogelijkheden. Wilde gewoon eens kijken of het "moeilijk" was ofzo, maar voor ik er erg in had was het eigenlijk al gebeurt. Cydia, het programma dat nu min of meer in de plaats is gekomen van de Installer app is bij lange na nog niet zo goed gevuld, maar dat gaat ongetwijfeld in de komende paar weken / maanden helemaal goed komen.
voor zover ik het begrepen heb ligt dit aan apple. Tis namelijk nu nog niet (goed) mogelijk om applicaties op de achtergrond te runnen voor sdk programmers) Wel het leuke aan palringo is dat je foto's kan maken en het gelijk kunt versturen via msn! leuke optie!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
jammer vind ik dan wel weer dat palringo in combinatie met muziek niet helemaal werkt, tenminste, mijn muziek ging automatisch op pauze zodra palringo opstartte
Ik krijg dat palringo dus niet aan de praat he :S Iemand een noobie guide ? ALs ik op dat edit en dan + druk kan ik alleen een palringo account toevoegen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
voor zover ik het begrepen heb ligt dit aan apple. Tis namelijk nu nog niet (goed) mogelijk om applicaties op de achtergrond te runnen voor sdk programmers) Wel het leuke aan palringo is dat je foto's kan maken en het gelijk kunt versturen via msn! leuke optie!
Heb je dat al gedaan? Als je een palringo account hebt aangemaakt kan je van alles toevoegen. Althans, mij is het gelukt. Leuk tooltje wel, lijkt goed te werkenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:44 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik krijg dat palringo dus niet aan de praat he :S Iemand een noobie guide ? ALs ik op dat edit en dan + druk kan ik alleen een palringo account toevoegen.
Hij werkt, maar vind beejive opzich toch fijner werken.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:15 schreef soylent het volgende:
[..]
Heb je dat al gedaan? Als je een palringo account hebt aangemaakt kan je van alles toevoegen. Althans, mij is het gelukt. Leuk tooltje wel, lijkt goed te werken
NES emulatorquote:Op maandag 28 juli 2008 12:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Zijn der uberhaubt al fatsoenlijke Cydia apps ?
quote:Geachte heer/mevrouw snoopy,
In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer x voor een MB497DN/A Apple iPhone 3G 16GB BK opgegeven. Helaas is dit product momenteel niet op voorraad. Wij zullen spoedig contact met u opnemen, voor het maken van een nieuwe afspraak.
Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,
AMP Logistics
Die heb ik dus ook gehad, erg raar aangezien ik bij t-mobile de bestelling geannulleerd heb. Morgen maar bellen hoe dat nou wee zit.quote:
Ik vind het ook raar, zeker aangezien het van de koerier is.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:03 schreef snoopy het volgende:
Ik snap niet dat ze 2 weken na mijn bestelling gaan mailen dat er geen voorraad is. Wat zouden ze daar mee bedoelen? Dat het langer gaat duren dan 6 weken? Vaag...
AMP is tot 21:00u bereikbaarquote:Op maandag 28 juli 2008 20:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar, zeker aangezien het van de koerier is.
Handig ook dat dat mailtje een paar muinuten voor 6 aankwam, kan ik ook niet meer bellen.
2MP, dus idd geen hoogstaande cameraquote:Op maandag 28 juli 2008 22:02 schreef reconnect het volgende:
De Iphone lijkt me wel een leuk toestel (moet over 2-3 maanden een nieuwe) alleen ik heb wel mn twijfels over de camera die er op zit. Is het een beetje een goede? Of kan iemand even foto's uploaden ofzo?
bedankt voor je reactie en je foto! Ik wist niet dat er ook geen flits op zat..hmm dan moet ik nog maar even kijken wat ik doe. Het is niet zo dat ik heel vaak foto's maak met mn telefoon maar soms heb je van die momenten en dan wil ik wel een (redelijk) goede foto hebbenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:16 schreef TC03 het volgende:
Voor een camera zonder flits en AF is het de beste telefooncamera die je kan vinden. Ik vind de foto's met genoeg licht echt prima, scherp en kleurrijk. Ook bij donkerdere situaties weet hij zich te redden. Ok, de kwaliteit is dan niet top, maar de foto's zijn niet bewogen en niet te donker. Ik verwachtte er weinig van, maar hij verraste mij zeer. Zie hier voor een full-res foto gemaakt met mijn iPhone.
Definieer 'redeijk goed'. In slecht verlichte ruimtes functioneert ie ook nog redelijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:21 schreef reconnect het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie en je foto! Ik wist niet dat er ook geen flits op zat..hmm dan moet ik nog maar even kijken wat ik doe. Het is niet zo dat ik heel vaak foto's maak met mn telefoon maar soms heb je van die momenten en dan wil ik wel een (redelijk) goede foto hebben
Die is nou typisch iets een opmerking gemaakt door de Iphone doelgroepquote:
quote:Geachte heer/mevrouw snoopy,
In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer x voor een MB497DN/A Apple iPhone 3G 16GB BK opgegeven. Voor het maken van een afspraak voor de aflevering van uw bestelling, hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken op telefoonnummer 06-x. Wij bellen u opnieuw om een bestelafspraak te maken. U kunt ons hiervoor ook zelf bereiken op werkdagen tussen 08.30 en 21.00 en op zaterdag tussen 10.00 en 14.00 uur op 030 240 80 24.
Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,
AMP Logistics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |