Ik heb hier ook af en toe last van... Ik heb het idee dat het iets met internet te maken heeft cache ofzo? Opnieuw opstarten(van de foon) helpt ook weleensquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hebben jullie ook applicaties die op een gegeven moment crashen?! Super Monkeyball krijg ik nu niet meer opgestart, heb Shazam al een keer opnieuw geinstalleerd en nu kwapt Twinkle er bijvoorbeeld ook direct na het opstarten al mee... Beetje jammer...
Geen mogelijkheid je online bestelling te cancelen en gewoon naar een winkel te gaan?quote:
Dat kan vast niet als je van Lost & Stolen gebruik wilt maken he?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid je online bestelling te cancelen en gewoon naar een winkel te gaan.
Gisteren gereserveerd en nog dezelfde dag opgehaald
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat kan vast niet als je van Lost & Stolen gebruik wilt maken he?
Dat heb ik dus ook gedaan. Maar ik sta nog wel 9e op een wachtrij en woensdag ga ik weg, hopen dat ze hem voor die tijd hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid je online bestelling te cancelen en gewoon naar een winkel te gaan?
Gisteren gereserveerd en nog dezelfde dag opgehaald
let er wel op dat, als je een nieuwe abbo neemt, je de eerste 2 maand niet in het buitenland kunt bellen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook gedaan. Maar ik sta nog wel 9e op een wachtrij en woensdag ga ik weg, hopen dat ze hem voor die tijd hebben.![]()
Heb ik toevallig gisteren geprobeerd. Maar kan niet. Je kan wel de telefoon weigeren als de postbode hem brengt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat kan vast niet als je van Lost & Stolen gebruik wilt maken he?
Dat is ook zo maar ik wil wel van de overige functies gebruik kunnen maken (m'n 30g iPod is dood dus vandaar).quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
let er wel op dat, als je een nieuwe abbo neemt, je de eerste 2 maand niet in het buitenland kunt bellen.
iphone.sossie.nl is ook een aanrader vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:28 schreef Ericjuh het volgende:
trouwens,
ik zag in een tweakers topic een paar mooie linkjes staan:
[ afbeelding ]
http://m.telefoonboek.nl (zeer gave website. Je kunt de gezochte personen gelijk bellen en zoeken via de maps)
[ afbeelding ]
http://iphone.savvy.nl/tvgids (nu en straks op tv)
[ afbeelding ]
www.NUiPhone.nl
Als je op de + drukt dan kun je die site toevoegen aan het beginscherm.
Goed nieuws! Dan nog voor een zachtprijsje een leuk navigatiepakketje erop!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef Ericjuh het volgende:
goed nieuws voor mensen die beter gps willen:
http://www.iphoneclub.nl/(...)t-bij-ontwikkelaars/
quote:Vanwege een technische storing is het voor een gedeelte van onze klanten niet altijd mogelijk om gebruik te maken van onze dienstverlening. Klanten kunnen hierdoor hinder ondervinden en mogelijk niet bellen of gebeld worden. Deze verminderde dienstverlening doet zich voor bij een gedeelte van onze klanten en is niet geografisch gebonden.
De exacte oorzaak van de storing is nog niet bekend. Wanneer de dienstverlening weer in orde is, kan T-Mobile op dit moment nog niet aangeven. T-Mobile werkt nu met man en macht aan een oplossing om de dienstverlening weer zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra er meer bekend is, volgt nadere info.
Hoezo? Was gewoon een geplande overgang naar een nieuwe server. Hij ligt er nu even uit, om te voorkomen dat hij er de komende tijd vaker en ongepland uitligt. Iets wat in de voorgaande weken wel een aantal keer is voorgekomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:27 schreef LoggedIn het volgende:
wel stom dat iphoneclub.nl er nu uit ligt
das waarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:59 schreef LoggedIn het volgende:
weet ik, maar waarom moeten ze nou precies op vrijdagmiddag eruit gaan, terwijl ik me verveel op mn werk
Doe dat, scheelt toch weer volgende keerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
das waar
Zal het even doorgeven dat ze voortaan ff bij jou moeten checken of jij je op die geplande datum verveeld
In Windows staat hij gewoon bij verwisselbare apparaten en kan je zo gemaakte foto's opslaan. Hoe het bij OS X is weet ik niet, het lijkt me gewoon dat je ze moet synchroniseren via iTunes. Als je er echt niet uit komt kan je de foto ook even naar jezelf e-mailen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:19 schreef Roi het volgende:
Vraagje, hoe kan ik een foto uploaden naar m'n comp (OSX) die ik met de iPhone gemaakt heb?
Met iPhoto.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:19 schreef Roi het volgende:
Vraagje, hoe kan ik een foto uploaden naar m'n comp (OSX) die ik met de iPhone gemaakt heb?
bij welke toko haal jij hem dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:24 schreef Skv het volgende:
Ik krijg 'm als het goed is volgende week (simlockvrij) en dan een Vodafone abo dr bij halen.
Witte versie
t-mobile heeft netwerk problemen gehad, komt misschien daardoor..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:36 schreef shroomer het volgende:
Dat is gek.
T-mobile: smsjes halve dag te laat, en allerlei oproepen gemist waar ik nooit melding van heb ontvangen(mensen die wachten tot ik terug zou bellen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor de mensen die iphoto keihard vinden zuigen :quote:
Ik krijg het met die nieuwe versie ook niet voor elkaar. Uitsluitend de onbekende fout (6) als ik de gecreëerde firmware wil restoren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:53 schreef RHCPeter het volgende:
Netjes
Net mijn 3G met succes gejailbreaktWerkte eerst niet en kreeg allerlei foutmeldingen. Maar nu met de nieuwe versie van winpwn 2.0.0.3 deed hij het goed gelijk
schandalig dat ze kiezen voor het grote geld i.p.v. weinig geld?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:00 schreef E... het volgende:
Pff kun je een contractverlenging ook annuleren?duurt sowieso nog enkele weken, wist een vrouw bij de klantenservice me te vertellen (terwijl ik hem 2 weken geleden al verlengd heb). Daarna, als ik hem eenmaal heb krijg ik een simkaart met een tijdelijk t-mobile nummer, die ik ook nog eens moet activeren wat nog eens 48 uur duurt?
![]()
Vind het gewoon een schande dat winkels hem wel hebben voor nieuwe klanten en vaste klanten achter in de rij komen te staanik sluit wel een nieuw abo af, dan maar géén korting.
Heb je hem niet goed in DFU mode staan. Dat betekend error 6.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik krijg het met die nieuwe versie ook niet voor elkaar. Uitsluitend de onbekende fout (6) als ik de gecreëerde firmware wil restoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |