abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 22:00:50 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60254475
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat het niet aanstootgevend is.
[..]

Dat jij er nog over moet nadenken? Dat meen je toch niet?

Moet je indenken
[..]

Meer op sexueel getinte kleding en ondergoed in het bijzonder.
[..]

Ik denk dat aanspreken alleen hier niet zal helpen.
[..]

Nou dat laatste is wel erg overdreven
Dat naakt rondlopen is een lastig dilemma.

Maar verder gaat het erom dat jij hier aan het bepalen bent welke kleding wenselijk is en welke niet. Omdat jij er aansoot aan neemt. Maar dan begeef je je dus op een hellend vlak. Want er zijn ook mensen die piercings aanstootgevend vonden of mensen die gothic-mensen aanstootgevend vinden. Waarom wel hetgene dat jou niet bevalt verbieden en niet datgene van een ander? Maar in dat geval ga je dus afwijkende mensen dwingen om zich binnen te comformeren aan een grijze massa en dat vind ik misdadig.

Er is geen enkel concreet doel dat je bereikt met je maatregelen. Sexualisering of niet. Met dit soort symboolpolitiek verandert er toch niets aan de mensen zelf maar worden wel mensen onnodig in hun vrijheid beperkt. Sowieso doet iemand feitelijk niets verkeerd door zich sexy te kleden. Wat jij er van vind is smaak, subjectief en verder niet iets dat een iemand voor de rest zou moeten bepalen.
pi_60254507
Sinds wanneer is ondergoed geen kleding, en onzedelijk?
Waar mensen zich allemaal druk om kunnen maken.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  † In Memoriam † maandag 21 juli 2008 @ 22:12:25 #103
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_60254743
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat het niet aanstootgevend is.
Gaan we weer meer met die niet meetbare vage "ik vind dat" redeneringen. Hoeveel % van het lichaam moet bedekt zijn wil het niet aanstotelijk zijn of ga jij weer op je grote troon kruipen en je allesbepalende eigen norm opleggen aan eenieder die het niet met jouw Goddelijke waarheid eensch is?

Het leven is geen pannekoek. Stop dan ook met er krenten in proberen te prakken.
Carpe Libertatem
  maandag 21 juli 2008 @ 22:58:44 #104
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_60255901
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat is nou exact wat jullie aan het doen zijn. Heb je ergens last van? Verander dan!

Jullie zijn terroristen, vrijemarktterroristen.
En dat is ook hetgeen jij doet. Het staat je niet aan, dus moet het verborgen worden. Je ziet de eigen balk in je oog niet door te doen alsof alleen anderen zo denken en jij de enige juiste waarheid hebt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:09:15 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60256181
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:58 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

En dat is ook hetgeen jij doet. Het staat je niet aan, dus moet het verborgen worden. Je ziet de eigen balk in je oog niet door te doen alsof alleen anderen zo denken en jij de enige juiste waarheid hebt.
Idd en je zou dan alles moeten gaan verbieden waar mensen aanstoot aan zouden kunnen nemen. Terwijl ik me eigenlijk afvraag wat voor last je er nu concreet van hebt.

Ik denk dat de samenleving er meer baat bij heeft als we elkander de ruimte gunnen om een eigen identiteit te hebben en niet op iedere slak zout te leggen.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:13:36 #106
182269 sneakypete
On the edge
pi_60256311
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:45 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Als veel mensen dat aanstootgevend vinden, ja!

Maar eigenlijk vind ik dat je dit op gemeentelijk niveau moet bepalen.
Dus als de gemeente beslist dat ik aanstootgevend ben met mijn tattoeages moet ik maar verhuizen of verplicht over straat met lange mouwen? What's next?
Jezus wat ongelooflijk antivrijheid zijn jij en EchtGaaf, het is gewoon ronduit eng.
Ik erger me ook wel eens aan het uiterlijk van andere mensen, maar ik zal de laatste zijn er een politieagent op af te sturen, hoe triest ben je dan.

Dat je dresscode's hebt in bijv horecagelegenheden of op scholen, vind ik prima, maar de openbare weg is van iedereen.

Misschien dat je bij naaktlopen oid nog een grens kunt trekken, maar van mij mag het vooral zo vrij mogelijk, zolang ik ook maar mijn eigen keuzes mag maken
  maandag 21 juli 2008 @ 23:20:39 #107
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60256505
quote:
Wat een onzin. Ik zeg juist dat je dit op een zo klein mogelijk niveau moet bepalen. Op gemeenteniveau. Omdat de leefwereld per gemeente kan verschillen.

Ik maak juist een onderscheid tussen mijn eigen mening en wat algemeen aanvaardbaar is.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 21 juli 2008 @ 23:23:51 #108
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_60256583
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:31 schreef Klopkoek het volgende:
EchtGaaf heeft een goed punt. Het is aanstootgevend.
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:00 schreef EchtGaaf het volgende:
soms is daar best ene reden voor. Wat te denken van jonge kinderen, die zo opgedrongen worden door onzedelijk kleedgedrag van anderen? Waar zij immers niet om vragen?
Ik wil die kinderen tegen onzedelijk gedrag beschermen.
Vrijheid heeft altijd z'n grenzen zoals je weet. Die stel ik hier aan de kaak.
Voor jullie gevonden, de oplossing:
http://signup.filternet.nl/aanmelden/

en klik ook even hier
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 21 juli 2008 @ 23:28:32 #109
182269 sneakypete
On the edge
pi_60256703
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik zeg juist dat je dit op een zo klein mogelijk niveau moet bepalen. Op gemeenteniveau. Omdat de leefwereld per gemeente kan verschillen.
Dus als ze in Urk beslissen dat je je homosexualiteit maar moet verbergen en anders opgepakt kunt worden, vind jij dat moreel aanvaardbaar?
Of hoe denk je dat het zal vergaan met de hoofddoekjes, of bomberjacks, of andere kleren die wel eens ter discussie staan?

Je mag van mij in privésfeer best een opinie hebben over fatsoen, prima, heeft iedereen, maar zodra de politiek om de hoek komt kijken haak ik af en vind ik dat vrijheid voorop staat.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:28:41 #110
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60256710
Is het voor sommigen echt zo moeilijk je in te leven? Je hebt een zender en je hebt ontvanger. Je moet met beide rekening houden. Het kan niet zo zijn dat óf de zender helemaal zijn zin krijgt óf de ontvanger. Uiteindelijk zal dat inhouden dat je in Amsterdam wat ruimer kunt kleden en uiten dan in Staphorst (waar de gedachtewereld van de ontvanger erg beperkt is).

Dat ikke-ikke denken komt me de keel uit.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 21 juli 2008 @ 23:29:34 #111
182269 sneakypete
On the edge
pi_60256742
Als jij je aan iemands uiterlijk stoort en oproept deze mensen te bekeuren of zelfs in de gevangenis te gooien, wie is er dan ikke-ikke?
  † In Memoriam † maandag 21 juli 2008 @ 23:32:02 #112
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_60256810
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:29 schreef sneakypete het volgende:
Als jij je aan iemands uiterlijk stoort en oproept deze mensen te bekeuren of zelfs in de gevangenis te gooien, wie is er dan ikke-ikke?
hij-hij
Carpe Libertatem
  maandag 21 juli 2008 @ 23:34:19 #113
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60256879
quote:
Dus als ze in Urk beslissen dat je je homosexualiteit maar moet verbergen en anders opgepakt kunt worden, vind jij dat moreel aanvaardbaar?
Homosexualiteit verbieden kan niet. Maar paal en perk aan ophitsende uitingen stellen.... ja graag. Daar zou ik zelf vóór stemmen

Maar nogmaals: het gaat niet om mijn persoonlijke mening, het gaat om principes. Om een eerlijke afweging tussen partijen. Waar de vrijheidssfeer van de één botst met de vrijheidssfeer van de ander.

De openbare ruimte is van iedereen. In je eigen domein mag je bepalen wat je wilt, het domein van een christen mag ook homo-vrij zijn. Maar hoe ga je om met de openbare ruimte? Waar de vrijheid van de één ten koste gaat van de vrijheid van de ander?

Ik wil nogmaals benadrukken dat libertariërs vervelende mensen zijn. Je kunt er alle kanten mee op. Wil je dat je alles mag dragen? Dan kun je met het vrijheidsargument makkelijk je punt maken. Wil je dat iemand iets NIET mag dragen? Dan kun je met het eigendomsargument (in een libertaire samenleving hoort elk lapje grond aan iemand toe, waarschijnlijk het k*nk*rgrootkapitaal) heel ver komen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 21 juli 2008 @ 23:35:36 #114
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60256916
quote:
Het gaat niet om mij. Het gaat erom wat je als gemeente afspreekt met elkaar.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_60256931
Ik ben tegen overheidsingrijpen. Maar die laatste foto is nou niet bepaald smakelijk te noemen.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:39:37 #116
182269 sneakypete
On the edge
pi_60257026
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Homosexualiteit verbieden kan niet. Maar paal en perk aan ophitsende uitingen stellen.... ja graag. Daar zou ik zelf vóór stemmen
Homosexualiteit is in tal van landen verboden of deels verboden, vaak met instemming van een meerderheid, het kan dus allemaal best.
quote:
Maar nogmaals: het gaat niet om mijn persoonlijke mening, het gaat om principes. Om een eerlijke afweging tussen partijen. Waar de vrijheidssfeer van de één botst met de vrijheidssfeer van de ander.
En wat is een eerlijke afweging dan?
quote:
De openbare ruimte is van iedereen. In je eigen domein mag je bepalen wat je wilt, het domein van een christen mag ook homo-vrij zijn. Maar hoe ga je om met de openbare ruimte? Waar de vrijheid van de één ten koste gaat van de vrijheid van de ander?
Juist in openbare ruimtes vind ik dat de vrijheid voorop staat. Dat je in je eigen restaurant, school, of huis nog regels hanteert is prima, maar gewoon op de straat? Nee.
quote:
Ik wil nogmaals benadrukken dat libertariërs vervelende mensen zijn. Je kunt er alle kanten mee op. Wil je dat je alles mag dragen? Dan kun je met het vrijheidsargument makkelijk je punt maken. Wil je dat iemand iets NIET mag dragen? Dan kun je met het eigendomsargument (in een libertaire samenleving hoort elk lapje grond aan iemand toe, waarschijnlijk het k*nk*rgrootkapitaal) heel ver komen.
Het grootkapitaal zal mij waarschijnlijk als tattoodrager, homofiel of hanekam moeten tolereren omdat ik geld in het laatje breng. Pas wanneer mijn gedrag alle andere 'klanten' afschrikt, zal er ingegrepen worden, en dan op zeer beperkte grond, niet tot desnoods achter je voordeur.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:42:55 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60257118
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:28 schreef Klopkoek het volgende:
Is het voor sommigen echt zo moeilijk je in te leven? Je hebt een zender en je hebt ontvanger. Je moet met beide rekening houden. Het kan niet zo zijn dat óf de zender helemaal zijn zin krijgt óf de ontvanger. Uiteindelijk zal dat inhouden dat je in Amsterdam wat ruimer kunt kleden en uiten dan in Staphorst (waar de gedachtewereld van de ontvanger erg beperkt is).

In dat opzicht worden bekrompen mensen dus voor hun bekrompen gedrag beloond door mensen met een uiterlijk dat hen niet aanstaat te gaan verbieden. Het is toch triest dat er mensen zijn die er niet tegen kunnen dat een ander een eigen smaak en een eigen identiteit heeft.

Als mens in Nederland kun je nou eenmaal dingen zien die je niet mooi vind. Ik vind die dame met die piercings op de vorige pagina niet echt een snoepje voor het oog maar het komt echt geen moment in me op om haar uit het straatbeeld te willen hebben. Wat voor last heb ik er van? Ik loop haar voorbij en kijk naar een dame die wel mijn smaak is.

Ik zou het misdadig vinden als een grauwe bekrompen meerderheid gefaciliteerd zou worden door de overheid om mensen die niet doorsnee zijn te dwingen zich te comformeren.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:49:52 #118
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_60257303
quote:
Is het voor sommigen echt zo moeilijk je in te leven? Je hebt een zender en je hebt ontvanger. Je moet met beide rekening houden.
Okay faire deal sluiten? ik frommel de band van mn boxer terug in mn broek, zorg jij dat die tyfusklokken op zondag ophouden met luiden, want je hebt immers zenders en ontvangers....
  maandag 21 juli 2008 @ 23:54:53 #119
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60257417
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:34 schreef Klopkoek het volgende:

Dit heeft niets met het libertarisme te maken maar vooral met verdraagzaam zijn en anderen de ruimte gunnen om hun ding te doen.

Er is geen enkel concreet probleem aan een persoon met een vreemd uiterlijk. Er wordt je geen enkele vrijheid afgenomen. Want je kunt nu tch eenmaal niet uitkiezen wie je op straat tegenkomten het enige vervelende is dat je een persoon moet zien die je niet mooi vind. Is dat echt zo erg? Is het slecht voor je?

Het enige probleem hier zit in de hoofden van de mensen die er niet tegen kunnen dat anderen een andere smaak of levenswijze hebben. Daarmee is het hun eigen probleem en niet dat van een ander of van de overheid.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:57:45 #120
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60257491
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In dat opzicht worden bekrompen mensen dus voor hun bekrompen gedrag beloond door mensen met een uiterlijk dat hen niet aanstaat te gaan verbieden. Het is toch triest dat er mensen zijn die er niet tegen kunnen dat een ander een eigen smaak en een eigen identiteit heeft.

Als mens in Nederland kun je nou eenmaal dingen zien die je niet mooi vind. Ik vind die dame met die piercings op de vorige pagina niet echt een snoepje voor het oog maar het komt echt geen moment in me op om haar uit het straatbeeld te willen hebben. Wat voor last heb ik er van? Ik loop haar voorbij en kijk naar een dame die wel mijn smaak is.

Ik zou het misdadig vinden als een grauwe bekrompen meerderheid gefaciliteerd zou worden door de overheid om mensen die niet doorsnee zijn te dwingen zich te comformeren.
Trek eens een SS-uniform aan.

Even kijken hoe snel je opgepakt wordt.

Er zijn gewoon grenzen, en je gaat eigenlijk niet eens in op mijn argumenten.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:00:55 #121
182269 sneakypete
On the edge
pi_60257566
Een SS-uniform is een politiek statement dat aanzet tot geweld. Het is een uniform waarmee je genocide ea buitensporig geweld verheerlijkt. Jouw pakje zegt dan letterlijk: het is oké om andersdenkenden te vermoorden.
Dat kun je toch niet serieus vergelijken met een boxershort uit je broek of een minirokje of een gezicht vol piercings? Snap je het verschil dan niet? Dat is geen kwestie van smaak, het is een statement, en een zeer gewelddadig statement.
Maar om er iets libertarisch over te zeggen: laat ze het maar proberen en laat ze vervolgens zelf maar betalen voor hun eigen veiligheid.

NB: helaas best vaak wat neonazi's vrij zien rondlopen. Wat heet clubjes als de NVU worden gewoon beveiligd door de ME als ze een demonstratie willen houden en daarbij 'roem en eer voor de waffen SS' mogen scanderen.
Tja, als we dat soort 'vrijheid' moeten slikken, kun je dit topic niet anders benoemen als 'onderbroekenlol'.

[ Bericht 19% gewijzigd door sneakypete op 22-07-2008 00:06:37 ]
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:05:09 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60257639
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Er zijn geen gothics, punkers, breezersletten of mensen met piercings die hun uiterlijk als uniform gebruikten voor mensenrechtenschendingen dus dit is echt geen goede vergelijking.

Dus wat is er zo erg om ze af en toe eens te moeten zien? Wat gebeurt er voor vreselijks met je als je dat even moet zien? Er is niets concreets waarin jij benadeelt wordt. Het is echt iets dat in je hoofd zit.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:15:10 #123
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60257785
Je storen aan zichtbaar ondergoed: prima. I don't care.

Goedkeuren dat er daarom maar boetes uitgedeeld worden omdat men collectief te lui, te achterlijk, te debiel en te communicatief gestoord is om er wat van te zeggen, bijvoorbeeld, en men de politie erop zet: niet prima.

Allemachtig.
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nou, wanneer wordt prins Harry opgepakt?

Grenzen zijn niet 'gewoon'. Grenzen zijn er om weg te vagen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:30:37 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60258025
Om de vergelijking even te maken:

Klopkoek wil: De mensen moeten eruit zien zoals de massa dat hen oplegt. Wanneer de massa het zonder concreet probleem niet aanstaat mogen mensen zich niet sexy kleden, moeten piercings verdwijderd worden, moet iedereen standaard casual kleding dragen. Mensen die hier niet aan voldoen moeten met boetes gedwongen worden om zoch aan de massa te comformeren. Het collectief bepaalt immers wat een mooi uiterlijk is en daar heeft de persoon het mee te doen, dan maar wat minder goed in zijn vel.

Sneakypete, Boze_appel en ik willen: Mensen moeten anderen de ruimte geven om zichzelf te zijn. Het enige dat we van hen verlangen is om het te accepteren dat ze soms iemand tegenkomen met een uiterlijke stijl die ze niet mooi vinden. Daar ga je niet dood van en er zijn ook genoeg saaie lelijke mensen op straat dus niet mooie dingen zie je toch wel.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:35:00 #125
182269 sneakypete
On the edge
pi_60258088
Ik ben wel eens benieuwd hoe de forumgenoten zich hier kleden. Eens kijken hoe modebewust echtgaaf is, en of appel niet stiekem zelf een rokjesdrager is.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:47:59 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60258263
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:35 schreef sneakypete het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoe de forumgenoten zich hier kleden. Eens kijken hoe modebewust echtgaaf is, en of appel niet stiekem zelf een rokjesdrager is.
overhemdje/colbertje natuurlijk, je bent een politieke jongere of je bent het niet Maar normaal gesproken vooral polo-shirts. Ik ben wat dat betreft gewoon een doorsnee studentikoze krullenbol zonder piercings of gekleurde punkharen.

Deze discussie voer ik daarom ook niet uit eigen belang maar uit principe. Ik vertik het om mensen gebukt te laten gaan onder andermans bekrompen denkbeelden. In onze maatschappij moet plaats zijn voor afwijkende levensstijlen en excotische smaken. Er zijn al genoeg massamensen.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:50:43 #127
182269 sneakypete
On the edge
pi_60258289
bah, dat is mijn smaak helemaal niet, verbieden.
pi_60258312
Lieve vrijzinnigen. Worden jullie niet moe?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:54:14 #129
182269 sneakypete
On the edge
pi_60258332
Helaas ben ik doorgaans vooral moe om half 8 's ochtends, hmz en dan staat er morgen een lange dag (13 uurtjes) te wachten. Maar och, dat komt vast wel goed
pi_60258384
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:52 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Lieve vrijzinnigen. Worden jullie niet moe?
Nee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:58:53 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60258393
Hey verneuk het topic niet, kom naar t slowchat topic
pi_60258427
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:58 schreef Hexagon het volgende:
Hey verneuk het topic niet, kom naar t slowchat topic
Nou, ik zou het benauwd krijgen met al die herhalingen. Maar goed, ontopic natuurlijk.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:11:53 #133
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60258549
quote:
Ik zou mezelf verbieden

Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:18:44 #134
182269 sneakypete
On the edge
pi_60258615
Jij dat?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:22:45 #135
pi_60258662
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:18 schreef sneakypete het volgende:
Jij dat?

2006 kwam Pearl Jam naar het GelreDome, dus had ik me even opgetut bij de kinky kapper.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:23:41 #136
182269 sneakypete
On the edge
pi_60258667

hoefddoekjes verbieden!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:06:34 #137
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60260950
quote:

[..]

Ik maak juist een onderscheid tussen mijn eigen mening en wat algemeen aanvaardbaar is.
tuurlijk dan moet je in een gemeente in drie delig pak (bijv Wassennaar) en moet je in een ander gemeente (bijvoorbeeld Moergestel) in een boerenkiel lopen.

Dan ga je mensen echt gek maken zeker als ze van de ene gemeente naar de andere reizen via nog andere gemeentes.

Wat is er fout met de vrijheid om je te kleden zoals je wilt? Als Geert Wilders een Boerka wil verbieden sta je op je achterste benen en nu wil je andere mensen wel verplicht kleding eisen op gaan leggen. Wat is het verschil?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:10:48 #138
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60261030
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Toch denk ik dat er grenzen moeten zijn. criterium: zedelijkheid. ik ben tegen kleding in het openbaar dat duidelijk seksueel getint is.

Voor mij is de grens dat ondergoed niet in het openbaar zichtbaar moet worden gedragen. Dus 0 cm boven je bovenbroek. Dat is ook makkelijker te hanteren dan bijvoorbeeld 7,5 cm...

Ook strings die door de bovenbroek of rok doorpriemen moeten ontmoedigd worden.
Ik hou van vrijheid, dus ik ben tegen.

We hebben wel wat belangrijkers te doen.
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het gaat hier om algemeen fatsoen. Wat vroeger mensen zelf opbrachten en nu niet vanzelfsprekend meer is. Het zou ook niet nodig moeten zijn..

Het gaat hier om de zedelijkheid in ere te herstellen. Je mag ook niet naakt op straat lopen, omdat dit net zo goed onzedelijk gedrag is. Dus waarom geen onzedelijk mbt kleedgedrag aanpakken?
Naakt is naakt en gekleed is gekleed. Zo is dat nu eenmaal.

Was je nog van plan iets zinnigs te melden in dit topic, of is dit het?
quote:
Nee, het zou mij wat waard zijn als hier de secularisatie en ontzedelijking stopt en het fatsoen weer terugkeert.
Okee, daar vroeg ik misschien een beetje om

Fatsoen valt niet bij wet te regelen en is een relatief en extreem rekbaar begrip. Naaktheid heeft niets te maken met een gebrek aan fatsoen. Het heeft te maken met verknipte geesten als de jouwe die er niet mee om kunnen gaan.

Secularisatie is de grootste zegening die de mensheid ten deel kan vallen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:17:30 #139
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60262335
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik zou mezelf verbieden

[ afbeelding ]
Tof.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:51:39 #140
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60263107
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je bent niet alleen op de wereld. Als anderen er last van hebben met de uitingen dan moet je ingrijpen.

Ja, aan de ene kant heb je de vrijheid om iets te dragen wat je wilt.

Maar aan de andere kant heb je ook de vrijheid om niet iets verplicht te zien wat je niet aanstaat.

Dat botst met elkaar, en dan hoort de meerderheid te beslissen.

Zelfde is als ik met een SS-uniform ga rondlopen. Dat is zelfs strafbaar, niet voor niets, mensen krijgen er een hartverzakking van (das maar goed ook).
Gaat dit lekker in een kerk verkondige of zo ik heb er aanstoot van dat jij je bekrompen ideeën zo in t openbaar verkondigd. Dit is een vrij land en als je dat niet zind dan ga je toch samen met de TS naar america verhuizen daar zijn ze net als jullie 2 zo bekrompen en preuts!
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Heeft echt helemaal niet met de 18e eeuw te maken.
imo zulke idiote en bekrompen gedachten wel. Omdat een kleine minderheid zich er aan stoort moet t maar verboden worden kom op zeg doe normaal! Iedereen mag hier doen wat ze willen qua kleding en als je daar niet tegen kan moet je daar zelf wat aan doen en niet proberen van jou probleem de onze te maken!
quote:

[..]

Dat doe je niet door t door de gemeente te willen laten bepalen maak probeer je (voor wat jij aanstootgevend vind) te laten verbieden. Terwijl dat een iets is waar iedereen vrij in hoort te zijn hier in nederland. Dat mag je nooit aan banden gaan leggen. Te achterlijk voor woorden dat omdat jij en je soortgenoten er last van hebben moet t maar verboden worden. Net als of er nooit wat gebeurd in streng gelovige kringen! Daar zijn juist de meeste zaken van misbruik bekend. Dus de zogenaamde minder kuise kleding helpt niet. Dit komt allemaal omdat mensen zoals jij zo bekrompen denken. Ik heb t gisteren ook al aangegeven. God heeft ons toch naakt geschapen??? Wat is er dan mis met die naaktheid te tonen? Omdat jij er dan een stijve van krijgt en schokt je dat? Das dan jou probleem niet de onze! Dus doe er dan wat aan bij je zelf en ga leven ipv hier over te muggenziften!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_60263223
quote:
Ik kleed me netjes. Maar omopvallend
pi_60263239
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik zou mezelf verbieden

[ afbeelding ]
Wat vond je baas hiervan?
pi_60263297
quote:

dinsdag 22 juli 2008 @ 11:00:57 #144
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60263332
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
In de jaren 50 droeg iedereen een overjas en een hoed
Ik vind dat best zijn charme hebben, eigenlijk
pi_60263359
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:00 schreef Reya het volgende:

[..]

dinsdag 22 juli 2008 @ 11:03:23 #146
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60263400
quote:

[..]

Dan ga je er lekker in lopen.

Next.
pi_60263436
Brrrrrrrrr.

Ik las vorige week in de krant dat je daar deaud aan kan gaan als je een aangeboren hartafwijking hebt. De binnenkant van het hart kan dan gaan ontsteken
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:06:11 #148
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60263462
Ik ga niet meer in dit topic reageren. Ik word weer voor alles en nog wat uitgemaakt. Kan ik wel terug gaan reageren maar dan word ik weer geband. Heb ik nu geen zin in.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:06:16 #149
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60263463
Blijf effe on topic in je eigen topic
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:08:55 #150
pi_60263521
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat vond je baas hiervan?
Ik heb geen klachten gehad.
pi_60263523
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
Blijf effe on topic in je eigen topic
Zuigen is nooit zinvol
pi_60263557
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb geen klachten gehad.
Ik zou er ook niet heel veel moeite mee hebben. Het is niet sexueel getint. Ik zou je dan alleen niet met klanten in aanraking laten komen
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:11:39 #153
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60263588
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zuigen is nooit zinvol
Ik meende het.

Die mening van je is al erg genoeg, dus ik denk dat velen het zullen waarderen als je spoedig tot een zinnig punt komt.
pi_60263624
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:11 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ik meende het.

Die mening van je is al erg genoeg, dus ik denk dat velen het zullen waarderen als je spoedig tot een zinnig punt komt.
Ik geloof dat die wel helder is. En zinnig.

En alleen al dit: waarom kinderen er mee opdringen?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:13:26 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60263632
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:06 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ga niet meer in dit topic reageren. Ik word weer voor alles en nog wat uitgemaakt. Kan ik wel terug gaan reageren maar dan word ik weer geband. Heb ik nu geen zin in.
Geef dan gewoon toe dat je de plank hebt misgeslagen met dat SS-uniform. En ook door hier te verkondigen dat een meerderheid via regelgeving hun smaak zouden moeten kunnen opleggen aan een minderheid. Iets anders kan ik er niet van maken als je hier loopt te pleiten dat gemeenten het dragen van piercings of punkhaar moet kunnen verbieden.

En als je die visie echt hebt ben dan ook een kerel en ga hier niet de vermoorde onschuld spelen en geef toe dat alternatieve mensen in jouw ogen uit het straatbeeld geweerd mogen worden.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:14:57 #156
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60263666
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee die is niet zinnig. Er zijn wetten met betrekking tot de zedelijkheid en die zijn afdoende.

Kinderen zadel je nergens mee op, die hebben namelijk niet zo'n verknipte moraal.

Je weet dat naaktheid feitelijk iets normaals is?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:18:18 #157
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60263753
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:13 schreef Hexagon het volgende:
Geef dan gewoon toe dat je de plank hebt misgeslagen door hier te verkondigen dat een meerderheid via regelgeving hun smaak zouden moeten kunnen opleggen aan een minderheid.
KK die zijn ongelijk toegeeft Dan kun je langf wachten
quote:
Geef dan gewoon toe dat je de plank hebt misgeslagen door hier te verkondigen dat een meerderheid via regelgeving hun smaak zouden moeten kunnen opleggen aan een minderheid. Iets anders kan ik er niet van maken als je hier loopt te pleiten dat gemeenten het dragen van piercings of punkhaar moet kunnen verbieden.
Iets anders is er ook niet van te maken maar als je hem daar dan mee confronteerd verdwijnt hij uit het topic. Maar als Geert Wilders de Boerka wil verbieden staat KK wel op zijn achterste benen
quote:
En als je die visie echt hebt ben dan ook een kerel en ga hier niet de vermoorde onschuld spelen en geef toe dat alternatieve mensen in jouw ogen uit het straatbeeld geweerd mogen worden.
Iets wat mijn inziens zeer onwenselijk is. Zie ook mij bovenstaande posts
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:20:42 #158
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60263825
Maar goed, de afweging is of de vrijheid van meningsuiting (tenslotte, hoe je kleedt is een vorm van uiting, ergo valt onder de vrijheid van meningsuiting) hier concreet anderen in hun vrijheid beperkt, dan wel in hun belangen schaadt, en ik heb van de verdedigers van de stelling in de OP daar nog geen concrete argumenten voor gezien; je beroepen op algemene normen vind ik te vaag, aangezien heel veel mensen zich op zekere wijze zodanig kleden dat het afwijkt van algemene normen. Ook termen als 'onsmakelijk' en 'onfatsoenlijk' vallen hieronder; deze zijn tenslotte afgeleid van een zekere perceptie van normen. Zolang er geen sprake is van concrete schade die wordt aangericht wanneer mensen er een bepaalde (of geen) kledingswijze op nahouden, lijkt mij enig verbod arbitrair, en bovendien een wat twijfelachtig precedent voor gevallen in de toekomst.

Verder geldt natuurlijk dat heel veel kleidingsstijlen absoluut afschuwelijk zijn, maar een belangrijke pijler van vrijheid is nou juist dat mensen zich afschuwelijk, abject of smakeloos mogen gedragen, zolang anderen er maar niet door geschaad worden.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:56:58 #159
pi_60264743
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik zou er ook niet heel veel moeite mee hebben. Het is niet sexueel getint. Ik zou je dan alleen niet met klanten in aanraking laten komen
Oh, jij hebt problemen met sex. Toch jammer aangezien je een seksueel wezen bent. Ik heb medelijden met je.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:58:58 #160
pi_60264810
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Kinderen zijn ook seksuele wezens, je dringt ze niets op. Maar als je er overspannen over doet krijgen kinderen een verknipt beeld van zichzelf en de wereld, zoals jij nu. En dan willen ze de meest normale dingen verbieden omdat ze van die normale dingen in de war raken.
pi_60264927
Ik blijf het moeilijk vinden dat sommige mensen er echt voor pleiten dat er wetten komen die ervoor zorgen dat mensen zich naar een bepaalde standaard kleden. Wat is er gebeurd met de vrijheid die tegenwoordig zo vaak als belangrijk wordt ervaren. En waar houdt dit op? Kan je het bij kledingvoorschriften houden of gaat uiterlijk in zijn geheel aangepakt worden?

Iedereen heeft een andere smaak. Ik zie niet in waarom deze vrijheid aan banden gelegd zou worden. Sommige mensen hebben iets tegen piercings en tatoeages. Moeten deze dan verboden worden, omdat ze als 'niet beschaafd' bestemd worden?

Ik blijf het vreemd vinden hoe sommige mensen zich prettig voelen in korte spijkerbroeken met daaronder kisten. Omdat het mijn smaak toevallig niet is hoeft het niet direct verboden te worden.

Ongeschoren mannen zijn onverzorgd! Als je stoppels langer dan 1,5 millimeter hebt zou je bekeurd moeten worden. Het kan toch niet dat mensen er zo onverzorgd bij kunnen lopen? Hetzelfde geldt trouwens voor vrouwen zonder make-up. Het is toch werkelijk waar onbeschoft om jezelf zo naturel aan de buitenwereld te tonen.

Hoe bepalen we wat gepast is en wat niet? Sommige kledingstijlen worden op dit moment als ongepast gezien omdat die geassocieerd worden met bepaalde subculturen. Men heeft toch de behoefte om zich op een bepaalde manier te onderscheiden van een ander. Als hun kleding verboden zou worden stapt men uiteindelijk wel over op iets anders. Uiteindelijk word het dat ook als ongepast gezien als men bijvoorbeeld de 4 bovenste knoopjes van het overhemd open laat staan. Moeten we dat ook verbieden?

Ik zie maar één oplossing en dat is een verplicht uniform voor elke burger. Zie het als een schooluniform voor over straat. Dan is iedereen wat kleding betreft hetzelfde en dan kan niemand ook maar ergens wat op aan te merken hebben. Dan gaan we er voor het gemak maar even vanuit dat men ervoor zorgt dat ze in een niet gekreukeld uniform rondlopen, want dat kan natuurlijk niet.

En die preutsheid van tegenwoordig die we vooral in Amerika zien vind ik schrikbarend. Jongeren raken totaal vervreemd van hoe een lichaam in elkaar zit. In dat opzicht zijn ze zo onwetend. Hun eigen lichaam, seks, omgaan met de medemens. Het word allemaal stilgezwegen. Als het allemaal bespreekbaar zou zijn zou de wereld er stukken beter uitzien dan wanneer het een taboe is om het erover te hebben.

Als ik die negers met hun laaghangende broeken zie lopen denk ik trouwens aan alles behalve seks of onzedelijk gedrag hoor. Die onderbroek verhuld alles. Er is helemaal niets te zien. Stratenmakers daarentegen waar heel fijn zo'n bilnaad zichtbaar is kunnen wel zo'n onderbroek gebruiken. Die moeten ze aan gaan pakken!

Een werkgever mag trouwens wel gewoon eisen stellen aan zijn personeel. Tenminste, als het om een representatieve functie gaat. In sommige gevallen kan ik me goed voorstellen dat iemand geen geloof uit hoeft te stralen. Een hoofddoekje, keppeltje, kruisje of henna tekeningen in je gezicht hoeven dan niet geaccepteerd te worden wat mij betreft. Zo zijn er wel meer functies waar het belangrijk is dat je neutraal, verzorgd en netjes overkomt.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:05:54 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60264982
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Oh, jij hebt problemen met sex. Toch jammer aangezien je een seksueel wezen bent. Ik heb medelijden met je.
Laten we het dan goed aanpakken. Alle vrouwen moeten verplicht hun lange haren afknippen en een kort roodgespoeld model nemen. Daarbij is het verplicht om op straat een trainingspak of koltrui te dragen. Sierraden, make up en piercings worden verboden en opticiens mogen alleen nog maar saaie brilmonturen produceren.

Et voila, we hebben alles dat ook maar iets sexueels kan uitstralen uit het straatbeeld verbannen.
pi_60265475
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Kinderen zijn ook seksuele wezens, je dringt ze niets op. Maar als je er overspannen over doet krijgen kinderen een verknipt beeld van zichzelf en de wereld, zoals jij nu. En dan willen gen ze de meest normale dingen verbieden omdat ze van die normale dingen in de war raken.
Ik zou zeggen: alles op zijn tijd. Jonge kinderen moet je kinderen laten zijn. En seksualiteit moet pas aan de orde komen als ze daar rijp voor zijn.
pi_60265491
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen met sex
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:24:52 #165
pi_60267093
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: alles op zijn tijd. Jonge kinderen moet je kinderen laten zijn. En seksualiteit moet pas aan de orde komen als ze daar rijp voor zijn.
Een kind raakt niet in de war van naakte mensen en associeert dat niet meteen met sex. Je probeert nu je eigen verknipte ideeën over sex op kinderen te projecteren en dat is niet goed.

Een kind raakt alleen in de war van bloot als het zo is opgevoed door verknipte ouders.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:25:25 #166
pi_60267107
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen met sex
Waarom wil je het dan ontkennen/verbieden?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 14:09:09 #167
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60268280
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Toch denk ik dat er grenzen moeten zijn. criterium: zedelijkheid. ik ben tegen kleding in het openbaar dat duidelijk seksueel getint is.

Voor mij is de grens dat ondergoed niet in het openbaar zichtbaar moet worden gedragen. Dus 0 cm boven je bovenbroek. Dat is ook makkelijker te hanteren dan bijvoorbeeld 7,5 cm...

Ook strings die door de bovenbroek of rok doorpriemen moeten ontmoedigd worden.
Zeker christelijk? Preutse hond!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:19:34 #168
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60273422
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:09 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Zeker christelijk? Preutse hond!
Ik ben ook christelijk maar ik hou er niet van die preutse en achter haalde ideeën op na hoor lees mn posts maar hiero. Echt debiel die lui die dat soort dingen willen verbieden en dat all1 maar omdat ze er zelf niet mee om kunnen gaan. T moet niet gekker worden imo.

Maar er is 1 oplossing voor en dat heb ik al meer aangedragen hier. VERHUIS NAAR AMERIKA daar denken ze net zo achterlijk!
pi_60273572
Het mag best wat strakker hier. Ik vind dat the USA er goed op reageert
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:29:59 #170
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60273697
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Dan gaan we straks dit zeker verbieden

Dat gaat er veel te ver
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60273713
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:29 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dan gaan we straks dit zeker verbieden

[ afbeelding ]

Dat gaat er veel te ver
Dit vind ik inderdaad ook niet nodig.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:32:59 #172
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60273784
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En ik vind dat veel te ver gaan
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:33:38 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60273794
quote:
Het mag best wat strakker hier.
Want? Geef eens aan in welke zin het algemeen belang daarmee is gediend en onderbouw dat. Je komt met puur subjectieve dingen en je maakt je eigen mening tot hetgeen de norm zou moeten zijn. Zonder dat dit ergens op is gebaseerd (behalve debijbel misschien).
quote:
Ik vind dat the USA er goed op reageert
Vandaar dat de kerk daar zowat failliet gaat aan claims in zedenmisdrijven bij kinderen.
pi_60273834
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Want? Geef eens aan in welke zin het algemeen belang daarmee is gediend en onderbouw dat. Je komt met puur subjectieve dingen en je maakt je eigen mening tot hetgeen de norm zou moeten zijn. Zonder dat dit ergens op is gebaseerd (behalve debijbel misschien).
[..]
Kinderzieltjes. En wat denk je van verkrachtingen?
quote:
Vandaar dat de kerk daar zowat failliet gaat aan claims in zedenmisdrijven bij kinderen.
Zou dat door repressie komen?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:53:34 #175
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_60274141
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Brrrrrrrrr.

Ik las vorige week in de krant dat je daar deaud aan kan gaan als je een aangeboren hartafwijking hebt. De binnenkant van het hart kan dan gaan ontsteken
je weet dat piercen al sinds het ontstaan van de mens zo'n beetje wordt gedaan? Dus wat is daar mis mee? je wilt graag terug naar vroeger want toen waren mensen zedelijk, maar iets wat echt heel oud is (en dus heel zedelijk in jouw logica) is dan weer niet goed.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:55:55 #176
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_60274186
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

[..]

Kinderzieltjes beschermen, kom op zeg. De enige reden dat kinderzieltjes beschadigd worden door het zien van borsten is door mensen zoals jij die de kinderen aanpraten dat ze iets heel vies en engs en onzedelijks hebben gezien. Wat dat betreft is jouw opvatting heel eng en schadelijk voor kinderen, je praat ze complete trauma's en enge sexuele neigingen aan met je gehamer op zedelijkheid.
pi_60274229
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:53 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

je weet dat piercen al sinds het ontstaan van de mens zo'n beetje wordt gedaan? Dus wat is daar mis mee? je wilt graag terug naar vroeger want toen waren mensen zedelijk, maar iets wat echt heel oud is (en dus heel zedelijk in jouw logica) is dan weer niet goed.
Och , dat moeten mensen zelf weten. Dat piercen. Maar er zijn volgens mij wel gezondheidsrisico's
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:59:58 #178
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60274256
quote:
Ga daar dan lekker wonen met je bekrompen ideeën. En laat nederland met rust! We zijn hier juist blij dat we die bekrompen ideeën grotendeels kwijt zijn! Aangezien je in de minderheid ben gaat de meerderheid zich niet voor jou soort aan passen. Jullie passen je maar aan of je gaat weg! Simpel zat.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jou probleem! Ik vind t een schoonheid en om jou geloof er bij te halen ze is zo op de aarde neer gezet door god dus je hebt een probleem met je zelf want je praat jezelf vast door middel van je geloof! Al die regels die jij aanbid zijn gemaakt voor en door mensen niet door god. En dan nog wat ik zei t gisteren ook al god heeft ons naakt op aarde gezet en nu wil jij dat we al dat naaktheid gaan bedekken? Ik bewonder juist mensen die trots zijn op hun lijf en dat durven te tonen aan de wereld. Naaktheid is een schoonheid. Dat mensen zoals jij je er aan storen is all1 maar omdat jullie zelf er een conflict mee hebben maar nogmaals val ons daar niet mee lastig!
quote:

[..]

Die komen toch echt het meest voor in paas gemeentes ed. Al die frustratie dat ze niks mogen laten zien en sex all1 is puur voor de voortplanting moet er op de 1 of andere manier blijkbaar toch uit. Triest maar waar. Maar ik ben er van overtuigd dat je ooit t licht zal zien en dan vraag je je af hoe je ooit zo bekrompen kon zijn. (voor of na je dood*)

*wat van mij nog heel lang mag duren hoor ik bedoelde all1 dat ik geloof in leven na de dood niet meer niet minder.
[..]
quote:
Wat dacht je van onderdrukte sexuele gevoelens die je niet mag tonen of uiten. Omdat je er zogenaamd (door mensen verzonnen regeltjes) kuis uit moet zien. En gelovige zoals jij vinden dat sex all1 een manier van voortplanten is en niet voor t plezier.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:02:31 #179
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60274315
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:55 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Kinderzieltjes beschermen, kom op zeg. De enige reden dat kinderzieltjes beschadigd worden door het zien van borsten is door mensen zoals jij die de kinderen aanpraten dat ze iets heel vies en engs en onzedelijks hebben gezien. Wat dat betreft is jouw opvatting heel eng en schadelijk voor kinderen, je praat ze complete trauma's en enge sexuele neigingen aan met je gehamer op zedelijkheid.
hahahahaha goed gezegd!! helemaal mee eens. Net als of kinderen niet weten wat borsten of tepels zijn? Ze kijken ook Animal planet hoor en zo weten ze dus ook wat sex is! Maar ja dat moet dan natuurlijk ook verboden worden he! 2 voortplantende leeuwen oid op tv je reinste porno!!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:09:10 #180
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60274427
ohooo zei ik porno? oops dat mag natuurlijk niet!

dinsdag 22 juli 2008 @ 18:16:04 #181
pi_60274550
quote:

[..]

[..]

Verkrachting is in de eerste plaats een geweldsmisdrjif. Dat word niet veroorzaakt door blootstelling aan naakte huid maar door agressie. En veel agressie word veroorzaakt door repressie.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:04:50 #182
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60275555
quote:

[..]

[..]

Kun je in dat geval aantonen dat de Amerikaanse houding tot minder incidenten en beter functionerende mensen leidt?
  woensdag 23 juli 2008 @ 08:59:20 #183
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60287948
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef Hexagon het volgende:
Kun je in dat geval aantonen dat de Amerikaanse houding tot minder incidenten en beter functionerende mensen leidt?
Dat is echt mission impossible.

Want de USA heeft de gootste sex industrie ter wereld en nergens wordt per inwoner meer porno gekocht en gekeken dan in de USA

[ Bericht 0% gewijzigd door Martijn_77 op 23-07-2008 11:15:20 ]
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:33:12 #184
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60288488
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:59 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat is echt mission impossible.

Want de USA heeft de gootste sex industrie ter wereld en nergen wordt per inwoner meer porno gekocht en gekeken dan in de USA
Klopt maarja onze TS denkt dat t daar allemaal zo goed geregeld is
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:49:36 #185
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60290047
quote:

[..]

Ah... dus je wilt dat kindjes niet meer verkracht worden. Begin dan maar eens bij die sekte genaamd de kerk van je, daar lopen ze allemaal in walgelijke rokjes en worden ze lekker door hun eigen pappie misbruikt..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:50:40 #186
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60291590
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:49 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ah... dus je wilt dat kindjes niet meer verkracht worden. Begin dan maar eens bij die sekte genaamd de kerk van je, daar lopen ze allemaal in walgelijke lange enkel rokk j e s n en worden ze lekker door hun eigen pappie misbruikt..
helemaal mee eensch!
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2008 @ 12:13:21 #187
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_60292209
quote:
En wat denk je van verkrachtingen?
Als er verkrachtingen zijn moet je de mannen aanpakken, niet de vrouwen bedekken.
Carpe Libertatem
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:35:58 #188
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60292729
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Als er verkrachtingen zijn moet je de mannen aanpakken, niet de vrouwen bedekken.
Klopt als een bus! Zoals hier boven al wordt vermeld helpt bedekken niks.
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:43:06 #189
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_60292904
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Zuigen is nooit zinvol
Je bent echt nog maagd he...
pi_60293693
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Je moet katten nooit op het spek binden.
pi_60293839
quote:

[..]

Leuke vrouwen mogen zich inderdaad best kleden in alleen een overjas en een hoed.
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2008 @ 13:24:47 #192
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_60293857
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Jezelf kleden is niet de kat op het spek binden. Als mannen hun handjes niet thuis kunnen houden is dat toch echt iets wat bij de man ligt.

Jezelf als man niet vergrijpen aan een vrouw is een algemene vorm van beschaving. Het bedekken is vervolgens symptoombestrijding. Ipv. het primitieve van die mannen te verhullen moet je ze, zoals jij zelf zou zeggen, lekker hard aanpakken en doorhalen.
Carpe Libertatem
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:27:08 #193
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60293936
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:43 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Je bent echt nog maagd he...
Als we toch ff of topic bezig zijn. Ik ben lesdycties en jou nick lees ik toch echt anders
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:35:13 #194
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_60294138
Ik snap trouwens niet zo wat een laaghangende onderbroek met sex of sexualiteit te maken heeft?

Neukt de TS met zijn onderbroek aan dan?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:02:44 #195
pi_60294791
quote:

[..]

Vrouwen krijgen aandacht als ze zichzelf sexy kleden. Het is dus de schuld van mannen.
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:03:05 #196
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_60294800
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:35 schreef Semisane het volgende:
Ik snap trouwens niet zo wat een laaghangende onderbroek met sex of sexualiteit te maken heeft?

Neukt de TS met zijn onderbroek aan dan?
Dat heeft met zn vage rare 18 eeuwse kerkelijke vroomheid te maken.
pi_60295084
quote:

[..]

Zeg je dat ook tegen iemand die in het ziekenhuis belandt nadat hij een groep hangjongeren heeft aangesproken op hun gedrag?
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:19:32 #198
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_60295233
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat heeft met zn vage rare 18 eeuwse kerkelijke vroomheid te maken.
In de vage rare 18e eeuw neukten men wel met onderbroek aan?

Vertel TS waarom denk jij dat zichtbare onderkleding iets met sex/sexualiteit heeft te maken?

Ligt het probleem niet bij jezelf? Dat wellicht jij zo'n vreemde en gefrustreerde visie hebt van onderkleding of sex, dat je daarom zo'n beeld vormt? Zou kunnen toch?
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:21:43 #199
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_60295295
quote:

[..]

Beetje vreemde opmerking niet? Daarmee pleit je als ware de dader van een verkrachting vrij, door aan te geven dat het slachtoffer het uitlokt. Behoorlijk gevaarlijke stelling imho.
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2008 @ 14:26:56 #200
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_60295418
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef Semisane het volgende:
In de vage rare 18e eeuw neukten men wel met onderbroek aan?
drollevanger achterstevoren aan doen.
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')