Ik denk dat die ook al genoegen nemen zonder het element 'leuke'...quote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef Litpho het volgende:
Als het een leuke vriendin is wil één van de Singles hier vast wel voor je invallen.
Heheh als je het vuur aan kan krijgen met dit weerquote:Op zondag 20 juli 2008 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, ik hoef er maar 5 minuten voor te lopen, ben nu bij de ene vriendin en de ander woont in dezelfde straat.
Ik ben in Apeldoorn trouwens, we kunnen dus rooksignalen uitwisselen
Jags zijn voor paupers en bejaardenquote:Op zondag 20 juli 2008 12:02 schreef Kreator het volgende:
En oh joy, straks een 65 jarige verjaardag op de golfclub (ik golf niet). Ik heb er nu al zin in.
Het enige pluspunt is dat ik mijn Jag sleutels op tafel kan gooien en al die omhoog gevallen arbeiders zo de mond kan snoeren.
Jullie mogen me wel even aanraken hoor..
* AirwiN raakt Kreator aan met een voorhamer...quote:Op zondag 20 juli 2008 12:02 schreef Kreator het volgende:
En oh joy, straks een 65 jarige verjaardag op de golfclub (ik golf niet). Ik heb er nu al zin in.
Het enige pluspunt is dat ik mijn Jag sleutels op tafel kan gooien en al die omhoog gevallen arbeiders zo de mond kan snoeren.
Jullie mogen me wel even aanraken hoor..
tegenwoordig lease je die voor een scheet, idd.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jags zijn voor paupers en bejaarden.
Nah, too easy.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
Shoot me
Ik bekritiseer andermans fetisj zelden.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoogzwanger. Alsof je voor je lol bergen wilt beklimmen.
Leasen, dat is pas voor paupers. Dan rij je zo met je gepimpte überwagen door een kansenwijk en dan zie je voor het huis van zo'n sociale huurwoning ineens een nieuwe passat.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:04 schreef Pheno het volgende:
tegenwoordig lease je die voor een scheet, idd.
Een Kever. Nog zo'n pauper bak. Maar om eerlijk te zijn zie ik op de snelweg vooral hoogbejaarden in Jags.quote:
Ik heb Q nog niet gezien vandaagquote:Op zondag 20 juli 2008 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook al genoegen nemen zonder het element 'leuke'...
Kan zijn, maar het scheelt wel brandstofgeld. Al die echte paupers klagen al steen en been over de huidige prijzenquote:Op zondag 20 juli 2008 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leasen, dat is pas voor paupers. Dan rij je zo met je gepimpte überwagen door een kansenwijk en dan zie je voor het huis van zo'n sociale huurwoning ineens een nieuwe passat.
Pquote:Op zondag 20 juli 2008 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leasen, dat is pas voor paupers. Dan rij je zo met je gepimpte überwagen door een kansenwijk en dan zie je voor het huis van zo'n sociale huurwoning ineens een nieuwe passat.
Niets mis mee.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:08 schreef Anthraxx het volgende:
Krea doelt natuurlijk op die prachtige Vinex locaties die je tegenwoordig overal hebt.
"op z'n tijd" is nauwelijks een liefdevol koosnaampjequote:Op zondag 20 juli 2008 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet zijn koosnaampje voor jou is?
Hij heeft zich al even vertoond, maar was ook erg snel weer weg...quote:
Daarom is het juist zo retro om een Xtype te hebben op je 29e. Als je je windows omlaag pimpt voor het stoplicht en Snoop Dogg over het kruispunt laat schallen, dan ben je de übermensch.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
Maar om eerlijk te zijn zie ik op de snelweg vooral hoogbejaarden in Jags.
Mensen die klagen over de brandstofprijzen zijn paupers. Ik tank lachend. (ik werk op loopafstand, dat scheelt)quote:Op zondag 20 juli 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
Kan zijn, maar het scheelt wel brandstofgeld. Al die echte paupers klagen al steen en been over de huidige prijzen
Ik heb 't hem nog nooit horen zeggen...quote:Op zondag 20 juli 2008 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet zijn koosnaampje voor jou is?
quote:Op zondag 20 juli 2008 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
er dat het niet zijn koosnaampje voor jou is?
Wat zou dat te betekenen hebben?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft zich al even vertoond, maar was ook erg snel weer weg...
HH ligt in zijn bed aan zijn slobberstok te likken?quote:
Je gaat met je auto naar je werk?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom is het juist zo retro om een Xtype te hebben op je 29e. Als je je windows omlaag pimpt voor het stoplicht en Snoop Dogg over het kruispunt laat schallen, dan ben je de übermensch.
[..]
Mensen die klagen over de brandstofprijzen zijn paupers. Ik tank lachend. (ik werk op loopafstand, dat scheelt)
Ik denk dat Boudewijn de Groot het met deze twee regels prima heeft beschreven:quote:
Mental image.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
HH ligt in zijn bed aan zijn slobberstok te likken?
Ze heeft toch wel dr tanden gepoetst hoop ik?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
HH ligt in zijn bed aan zijn slobberstok te likken?
Hij is het hypothetische neukertje van Ron en zag dat er bezoek was?quote:
Al was het alleen al om de microbioloog met z'n omhooggevallen A6 een toontje lager te laten zingen.quote:
Ik ken HH niet en ik ken Q. niet. Dat scheelt.quote:
Dat moet je Annie vragen, die heeft de mental image op het moment.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel dr tanden gepoetst hoop ik?
Held.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Al was het alleen al om de microbioloog met z'n omhooggevallen A6 een toontje lager te laten zingen.
Ik geef hem wel even door aan iemand anders.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je Annie vragen, die heeft de mental image op het moment.
*proest*quote:Op zondag 20 juli 2008 12:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom is het juist zo retro om een Xtype te hebben op je 29e. Als je je windows omlaag pimpt voor het stoplicht en Snoop Dogg over het kruispunt laat schallen, dan ben je de übermensch.
Zit Danny weer te spelen met <marquee> ?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij staat hier stil.
Misschien ligt het gewoon aan je computer.
Misschien moet iemand Danny vertellen dat marquee tags in je templates helemaal de bom zijn. Mits alleen in baggerlayout uiteraard.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij staat hier stil.
Misschien ligt het gewoon aan je computer.
quote:Op zondag 20 juli 2008 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit Danny weer te spelen met <marquee> ?
GMTAquote:Op zondag 20 juli 2008 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien moet iemand Danny vertellen dat marquee tags in je templates helemaal de bom zijn. Mits alleen in baggerlayout uiteraard.
Twist. Denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:16 schreef Godlike02 het volgende:
Wie woont er het dichst bij Q?
Ik heb trouwens nog wel gewoon die paupergolf hoor. Ik droom vast over de auto die ik dit jaar ga kopen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:15 schreef Anthraxx het volgende:
Held.
Wel prive glas nemen dan he?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog wel gewoon die paupergolf hoor. Ik droom vast over de auto die ik dit jaar ga kopen.
Deze is namelijk best betaalbaar voor een nerd als ik.
Kleine held dan.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog wel gewoon die paupergolf hoor. Ik droom vast over de auto die ik dit jaar ga kopen.
Weet je zeker dat je geen omgebouwd wijf bent?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:18 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens heb ik ook een leasebakkie, een mooie Volkswagen Fox
Top: 150km/u, zal waarschijnlijk nog wel harder kunnen maar dat heb ik maar niet gedaan
Ik vind het wel een beetje een ouwe lullen ding eigenlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ouwe lullen hebben dan ook tijd zat om van garage naar garage te rijden.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje een ouwe lullen ding eigenlijk.
Gewoon 2 nemen. Dan kun je de ene gebruiken voor de onderdelen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ouwe lullen hebben dan ook tijd zat om van garage naar garage te rijden.
Ik wil eigenlijk een Lotus Elise, maar ik heb geen garage, dus hij moet op een openbare parkeerplaats...en dan issie na een week gestolen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:19 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het wel een beetje een ouwe lullen ding eigenlijk.
Maar niet in de spits, want dan hoeven zij niet. En de garage is pas om 9 uur open vaak.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
No shit. De snelweg wordt overbevolkt door bejaarden in Jags.
Hij rijdt prima voor het woon/werk verkeer en af en toe privéverkeer. En gezien de bijtelling vind ik het al goed zo.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen omgebouwd wijf bent?![]()
Je weet toch dat je een grotere pik krijgt van een goeie wagen.
Mensen met een jag weten dat de werkplaats vaak al om 08.00 open is.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar niet in de spits, want dan hoeven zij niet. En de garage is pas om 9 uur open vaak.
Niet nodig, dankquote:
...ben jij ook zo iemand die geen Alfa Brera koopt omdat het zo'n roestbak is?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
Mensen met een jag weten dat de werkplaats vaak al om 08.00 open is.
Die Fucksall Fucking Machine ja.quote:
Een multipla rijdt waarschijnlijk ook prima.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij rijdt prima voor het woon/werk verkeer en af en toe privéverkeer. En gezien de bijtelling vind ik het al goed zo.
In het westen misschien, hier slapen die mensen nog uitquote:Op zondag 20 juli 2008 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen met een jag weten dat de werkplaats vaak al om 08.00 open is.
Dus ook niet meer bijzonder. Dan moet je wel voor een echte Jag gaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ben jij ook zo iemand die geen Alfa Brera koopt omdat het zo'n roestbak is?
Een jag van na 2000 is gewoon een Ford met een andere body hoor. Daar is zowel electronisch als motorisch weinig mis mee.
Ik geef je groot gelijk, wat een ding zegquote:Op zondag 20 juli 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die Fucksall Fucking Machine ja.![]()
Serieus, als iemand daarmee ooit komt aanzetten in mijn slaapkamer ren ik toch echt wel gillend weg.
Dat het gewoon een ford is heeft het nog erger gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ben jij ook zo iemand die geen Alfa Brera koopt omdat het zo'n roestbak is?
Een jag van na 2000 is gewoon een Ford met een andere body hoor. Daar is zowel electronisch als motorisch weinig mis mee.
ach, erodome zal er weer van genoten hebben.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, wat een ding zeg![]()
Wil je niet genomen worden door zo'n stoere bouwvakker met zijn ehm gereedschap?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus, als iemand daarmee ooit komt aanzetten in mijn slaapkamer ren ik toch echt wel gillend weg.
Hoef je niet kieskeurig te zijn, is het nog niet goed.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
De buren gaan waarschijnlijk ook op de muur kloppen als je na 22.00 gaat boren.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
dont wanna knowquote:Op zondag 20 juli 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, erodome zal er weer van genoten hebben.
Dat wilde ik ook niet van die machine.quote:
Kun je beter eerst verhuizen en dan die auto kopenquote:Op zondag 20 juli 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een Lotus Elise, maar ik heb geen garage, dus hij moet op een openbare parkeerplaats...en dan issie na een week gestolen.
Bovendien hou ik van luxe en ik haat BMW.
Ik ben gek op britse auto's, maar aangezien een Db9 toch wat aan de prijs is moet je toch wat hè.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
Nu is het een gewone kut auto. Vroeger was het tenminste een kut auto met passie.
Nah, ik woon in het centrum van Enschede in een vrijstaande woning, voor weinig geld. Ik denk dat ik dan toch liever gewoon de Elise aan me voorbij laat gaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je beter eerst verhuizen en dan die auto kopen.
Dat is waar.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben gek op britse auto's, maar aangezien een Db9 toch wat aan de prijs is moet je toch wat hè.
Hebben ze nu ook al criminelen in Enschede?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nah, ik woon in het centrum van Enschede in een vrijstaande woning, voor weinig geld. Ik denk dat ik dan toch liever gewoon de Elise aan me voorbij laat gaan.
Zou James Bond er in rijden als dat zo is?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:32 schreef Anthraxx het volgende:
Britse auto's waren vooral vroeger toch eigenlijk altijd technisch gezien slecht?
Dat ik 5 uur thuis was (quote:
Ik vraag me ook idd af wat voor geluid er uit zo'n ding zal komen zeg.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De buren gaan waarschijnlijk ook op de muur kloppen als je na 22.00 gaat boren.
Mijn ex had een MG ZT v6. Pimp my Rover.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:31 schreef Godlike02 het volgende:
een rover
Als je je eigen Q. division hebt voor onderhoud kan het wel. Nèt.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou James Bond er in rijden als dat zo is?
Mja, er mankeerde wel van alles aan, maar ik zou een Bentley of Rolls nou niet echt bepaald technisch slecht willen noemen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:32 schreef Anthraxx het volgende:
Britse auto's waren vooral vroeger toch eigenlijk altijd technisch gezien slecht?
Het was een serieuze vraagquote:Op zondag 20 juli 2008 12:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou James Bond er in rijden als dat zo is?
Had je niet beter bij HH kunnen blijven slapen?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ik 5 uur thuis was (nachtnet
missen op één minuut en dan midden in de nacht 59 minuten moeten wachten op Den Haag Centraal) dus ik ben nog best wel dood.
.
ok okquote:Op zondag 20 juli 2008 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. Het idee was om het topic even af te leiden van het standaard "Boehoehoe ik heb geen relatie"-thema.
Dat sowieso.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had je niet beter bij HH kunnen blijven slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet thuis.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Dus je komt nu langs bij iedereen in de SC om je 206 te pimpen?
Maar dan zonder het RC logo, de GTI motor, de meegespoten bumpers, de velgen, de spoiler en het mooie interieur met Recaro stoelen?quote:
Nou, haal eruit wat erin zit, zou ik dan zeggen.quote:
En het probleem is ? een god kasta moet er toch ook wel 2 kunnen plezierenquote:
Dat wel. Het betreft echter misscutie4uquote:Op zondag 20 juli 2008 12:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
En het probleem is ? een god kasta moet er toch ook wel 2 kunnen plezieren
The plot thickens...quote:Op zondag 20 juli 2008 12:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat wel. Het betreft echter misscutie4u.
Ach,maakt jou het uit, zak over dr hoofd en als je klaar bent schop je dr gewoon je bed uit.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat wel. Het betreft echter misscutie4u.
Kan daar geen apart topic over komen, dan is het wat beter te volgenquote:
Je voelt idd al wel aankomen dat dat een hoog breezergehalte heeft.quote:
Oh is dat die.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:54 schreef Kluts het volgende:
Maar dan gaat ze niet voor beltegoed, maar voor Defqonkaarten.
Precies. Gewoon een standaard XS, 1.6.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan zonder het RC logo, de GTI motor, de meegespoten bumpers, de velgen, de spoiler en het mooie interieur met Recaro stoelen?
Nou, dit gaat een zwaar debiel verhaal worden.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:51 schreef Kluts het volgende:
Wanneer wordt danscollega eigenlijk gepromoveerd naar dansvriendin?
* maltesertje naar binnen gooit *quote:
Ik weet niet wat het is, maar het bed daadwerkelijk úitkomen levert altijd de meeste problemen op.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach,maakt jou het uit, zak over dr hoofd en als je klaar bent schop je dr gewoon je bed uit.
Alleen de exen die ook op het sociale vlak interessant zijn, zijn nog welkom in mijn bed.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:57 schreef mrbox het volgende:
misscutie4u FoBo ontrbreekt, maar je hebt haar al eens eerder "de kasta experience" gegevenwat is nu dan ineens het probleem
Valt best mee. Als ik het goed begrijp is ze dus relatiematerial maar het is nog een beetje onhandig op werk.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, dit gaat een zwaar debiel verhaal worden.
Ik had haar vanmorgen wijsgemaakt dat ik me door 2 vrouwen had laten pijpen vrijdagnacht.
Naja, ondanks het feit dat we geen relatie hadden, vond ze dat niet echt relaxed zeg maar.
Oftewel: Laten we dan maar een relatie beginnen, dat geeft wat meer duidelijkheid voor iedereen.
Echterrrrrrrrrr...
Het is de bedoeling dat niemand op het werk weet van ons tweeën.
Ik word echter regelmatig gevraagd of ik nog vrijgezel ben.
Ik lieg principieel niet, dus dan zou ik in het geval van een relatie tussen danscollega en mij moeten zeggen dat ik een relatie heb.
Echter kan ik dan met 100% zekerheid de vervolgvragen als "Heb je een foto?", "Wie is het?" en "Neem haar een keer mee met het stappen!" verwachten en zijn we dus het bokje.
We hebben dus toch maar afgesproken even te wachten met een daadwerkelijke "relatie-overeenkomst".
En ja, ik weet hoe vaag/sneu/wtf dit overkomt op buitenstaanders die me verder niet kennen.
Daarom zei ik ook: schoppen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het bed daadwerkelijk úitkomen levert altijd de meeste problemen op.
hahaha af en toe kluts, zie ik in jou de vrouwlijke versie van kastaquote:Op zondag 20 juli 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: schoppen.
Moet ik jóu dat nou nog uitleggen.
Dat vertelde ze dus al bij het afscheid zojuist... Toch jammer, slechte voorbereiding, slechte timing en nogal voorspelbaarquote:Op zondag 20 juli 2008 13:02 schreef Kluts het volgende:
Nu maar hopen dat zij niet volgende week aan jou verteld dat ze door 2 kerels uit elkaar getrokken is en geen grapje maakt.
Ik zou bijna zeggen: Was ik maar zo actief.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahaha af en toe kluts, zie ik in jou de vrouwlijke versie van kasta![]()
alleen dan minder actief
Ik heb haar in haar tieten geknepen toen ze m'n boxer niet terug wilde geven, dat was op zich net zo efficient.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: schoppen.
Moet ik jóu dat nou nog uitleggen.
Oke,schoppen of tieten knijpen it is dus.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb haar in haar tieten geknepen toen ze m'n boxer niet terug wilde geven, dat was op zich net zo efficient.
Hehe je bent wel in de stemming hequote:Op zondag 20 juli 2008 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: Was ik maar zo actief.
Let wel: Bijna.
Ik ben gewoon sexueel gefrustreerd.quote:
Kortaf en geirriteerdquote:Op zondag 20 juli 2008 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sexueel gefrustreerd.
En ja, daar word ik gewoon heel vervelend van.
Handig excuus is dat inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:11 schreef Kluts het volgende:
En het excuus: "Ja, ik was bang dat je wakker werd." Klinkt op zich ook wel valide.
Het had weinig gescheeldquote:Op zondag 20 juli 2008 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: Was ik maar zo actief.
Let wel: Bijna.
Geeft niet iedereen heeft zo mijn mindere momentenquote:
Waar is Belsezar als je hem nodig hebt?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sexueel gefrustreerd.
En ja, daar word ik gewoon heel vervelend van.
Ik speel hard to get.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
Wat doe je hier dan Q?. Ga er bij liggen. Of er op.
Daar is een tijd en een plaats voor, Q.quote:
Hard to get spelen is zooo 2007.quote:
Ik loop standaard een jaar achter. Soms 50 jaar. Dat is dat Veluwsche bloed hè?quote:
Ik moet toch die handleiding eens beter lezen de volgende keer. "Life. The manual".quote:Op zondag 20 juli 2008 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar is een tijd en een plaats voor, Q.
Ik heb deze week daadwerkelijk een keelontsteking opgelopen omdat ik vrouwen telkens alles 2 keer uit moet leggen.quote:
Dat Veluwsche bloed heb ik ook hoor.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik loop standaard een jaar achter. Soms 50 jaar. Dat is dat Veluwsche bloed hè?
Dan omring jij je gewoon met te domme vrouwen.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb deze week daadwerkelijk een keelontsteking opgelopen omdat ik vrouwen telkens alles 2 keer uit moet leggen.
Tuurlijk,dat zijn we op de Veluwe allemaal. Wij staan oogluikend toe dat de Tros een slogan voert die eigenlijk alleen ons toebehoort.quote:
Ik heb ook een kater en hier is het ook zondag... En hop, weg excuus.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan omring jij je gewoon met te domme vrouwen.![]()
En ik heb een geldig excuus, het is zondag en ik heb een katertje. Dus het gaat allemaal wat langzamer.
Nee hoor, jij bent God, naar eigen zeggen, dus jij hebt nooit een excuus. Jij hoort altijd spitsvondig te zijn en het juiste te zeggen.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb ook een kater en hier is het ook zondag... En hop, weg excuus.
Doe ik toch ook?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent God, naar eigen zeggen, dus jij hebt nooit een excuus. Jij hoort altijd spitsvondig te zijn en het juiste te zeggen.
Dat zijn jouw woorden.quote:
Je bent dan ook een verdómd hoog niveau van me gewendquote:Op zondag 20 juli 2008 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Ik vind het vandaag een beetje matig.
Oh, dat was het hoge niveau?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent dan ook een verdómd hoog niveau van me gewend.
hey Cuegirlliequote:
Kijk Q., zo kan het ook. In Enschede lopen ze maar een paar uur achterquote:
Ja, maar dit was vooral een inkoppertje.quote:
Soms, soms.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:47 schreef Kluts het volgende:
Nou, mijn gastvrouw is wakker, dus ik ga zo maar eens lief afwassen.
Misschien zelfs een ontbijtje maken. Wat ben ik soms toch lief en sociaal.
De Veluwe is natuurlijk wel een compleet andere categorie dan Enschede hè?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk Q., zo kan het ook. In Enschede lopen ze maar een paar uur achter.
Vandaag even niet hoor, andere keer weer.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
en Q.. kom idd maar weer eens naar E'de
Get a gripquote:Op zondag 20 juli 2008 14:33 schreef Q. het volgende:
Pffff, ik ben echt zo verrot. Echt veel te veel gezopen gisteren..
Q. heeft een drankprobleem?quote:
hoe je het ook noemt. het blijft hetzelfdequote:Op zondag 20 juli 2008 12:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, dit gaat een zwaar debiel verhaal worden.
Ik had haar vanmorgen wijsgemaakt dat ik me door 2 vrouwen had laten pijpen vrijdagnacht.
Naja, ondanks het feit dat we geen relatie hadden, vond ze dat niet echt relaxed zeg maar.
Oftewel: Laten we dan maar een relatie beginnen, dat geeft wat meer duidelijkheid voor iedereen.
Echterrrrrrrrrr...
Het is de bedoeling dat niemand op het werk weet van ons tweeën.
Ik word echter regelmatig gevraagd of ik nog vrijgezel ben.
Ik lieg principieel niet, dus dan zou ik in het geval van een relatie tussen danscollega en mij moeten zeggen dat ik een relatie heb.
Echter kan ik dan met 100% zekerheid de vervolgvragen als "Heb je een foto?", "Wie is het?" en "Neem haar een keer mee met het stappen!" verwachten en zijn we dus het bokje.
We hebben dus toch maar afgesproken even te wachten met een daadwerkelijke "relatie-overeenkomst".
En ja, ik weet hoe vaag/sneu/wtf dit overkomt op buitenstaanders die me verder niet kennen.
Lekker geBBQde worstjes.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:02 schreef Logician het volgende:
tvp *gaaaap* eens even goed wakker worden, zodadelijk met een stel homo's barbequen
Leg uit.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
hoe je het ook noemt. het blijft hetzelfde
Mwah, daarnaast toch ook wel enigszins een gevoelskwestie.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
What's in a name? That which we call a rose By any other name would smell as sweet.
Ik ben een kameleonquote:Op zondag 20 juli 2008 15:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik herken mij wel in je.
Ik zou het ook zo doen.
Maar dat wil niet zeggen dat het dan opeens waar is.
Nah, op zich best een vreemd iets... Alle mensen búiten het werk (die er toe doen) hebben haar al uitgebreid ontmoet, voor de mensen waar ik op dit moment het meest mee omga (het werk dus) moet ik het echter geheim houden.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik iets wil vertellen over Mr PF gaat dat zo:
Mijn.. mijn... uh.. mijn. een jongen die ik ken, die ...
Van wie 'moet' je het geheim houden?quote:Op zondag 20 juli 2008 15:41 schreef kastanova het volgende:
Nah, op zich best een vreemd iets... Alle mensen búiten het werk (die er toe doen) hebben haar al uitgebreid ontmoet, voor de mensen waar ik op dit moment het meest mee omga (het werk dus) moet ik het echter geheim houden.
Naja, behalve voor m'n baas zelf dan... Die heb ik ook al wijs gemaakt dat ze inmiddels zwanger van me was.
Je kijkt teveel TV!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
lieeevurrrrrrrrrrrrrrrrd
hoelaat gaan we naar ....?
maar popje toch!
o schattttttttttt.. wil je .. ?
Waarom niet ? waar ben je bang voorquote:Op zondag 20 juli 2008 15:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind "mijn vriend" heel naar om uit te spreken. Lukt me ook niet.
Ik sms/zeg ook nooit schat/popje/lieverd etc. bluh.
Van mezelf...quote:
Vergeleken met wangedrochten als "mijn maatje" valt dat best nog wel mee.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind "mijn vriend" heel naar om uit te spreken. Lukt me ook niet.
quote:Op zondag 20 juli 2008 15:50 schreef kastanova het volgende:
Van mezelf...
Ik weet hoe de directeur over relaties op de werkvloer denkt.
Dus mocht het ooit naar buiten komen, dan zal ze waarschijnlijk ontslag krijgen.
Moet ik ook weer dreigen met opstappen om het terug te draaien met als gevolg een slechte verstandhouding met de directeur en nogal wat extra druk op (het slagen van) de relatie.
Oftewel; dit is aanzienlijk eenvoudiger.
Ik heb me binnen 1,5 maand dusdanig onmisbaar gemaakt dat ik die gok wel durf te wagenquote:Op zondag 20 juli 2008 15:54 schreef AirwiN het volgende:
Waarschijnlijk kom je er op die manier wel mee weg ook.Een beetje directeur zou jou die schop onder je hol geven. Van iemand in jouw positie zou je mogen verwachten dat die weet wat wel kan en wat niet... Maar goed, op basis van jouw verhalen kan ik mij niet voorstellen dat er op die directeurpositie een visionair zit...
Als consequent management tegenwoordig al een visionair vereist, verklaart dat een heleboelquote:Op zondag 20 juli 2008 15:54 schreef AirwiN het volgende:
op basis van jouw verhalen kan ik mij niet voorstellen dat er op die directeurpositie een visionair zit...
Waarmee mijn aanname dat die directeur geen visionair is wel bewezen is. Niet dat ik jouw kwaliteiten in twijfel trek, maar wel het gegeven dat het mogelijk is dat jij daartoe in staat bent / denkt te zijn...quote:Op zondag 20 juli 2008 15:55 schreef kastanova het volgende:
Ik heb me binnen 1,5 maand dusdanig onmisbaar gemaakt dat ik die gok wel durf te wagen.
Na de diverse dialogen die wij al over dit onderwerp hebben gehad, zou ik niet met droge ogen kunnen beweren dat ik niet beter wist...quote:Op zondag 20 juli 2008 15:56 schreef Litpho het volgende:
Als consequent management tegenwoordig al een visionair vereist, verklaart dat een heleboel.
Naja, ik zie het probleem sowieso niet echt.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als consequent management tegenwoordig al een visionair vereist, verklaart dat een heleboel.
Professionaliteit begint al een stap eerder, namelijk dat je geen relatie aangaat met een directe ondergeschikte!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:58 schreef kastanova het volgende:
Naja, ik zie het probleem sowieso niet echt.
Zolang het de werksfeer / professionaliteit niet benadeeld en ik werk en privé netjes gescheiden houdt is er toch niets aan de hand?
Ik geef haar net zo hard op haar flikker als het andere personeel hoor.
Oh, ik wil er best op vertrouwen dat jij daar goed mee overweg kan. Het is alleen de vraag hoe goed het te verkopen is aan de rest van het personeel dat jij die kans wel krijgt en de rest niet. Met feiten heeft het niks te maken, het is puur PR.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ik zie het probleem sowieso niet echt.
Zolang het de werksfeer / professionaliteit niet benadeeld en ik werk en privé netjes gescheiden houdt is er toch niets aan de hand?
Ik geef haar net zo hard op haar flikker als het andere personeel hoor.
Iemand met het denkniveau van Kasta...quote:Op zondag 20 juli 2008 15:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
visionair?
Ze hebben me specifiek aangenomen voor het opzetten en onderhouden van dit specifieke project en dat is meer dan geslaagd, dus dat ik direct onmisbaar zou worden was op zich wel te verwachten.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarmee mijn aanname dat die directeur geen visionair is wel bewezen is. Niet dat ik jouw kwaliteiten in twijfel trek, maar wel het gegeven dat het mogelijk is dat jij daartoe in staat bent / denkt te zijn...
Als er geen eisen aan documentatie en overdracht zijn gesteld is dat inderdaad een logisch gevolg...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:00 schreef kastanova het volgende:
Ze hebben me specifiek aangenomen voor het opzetten en onderhouden van dit specifieke project en dat is meer dan geslaagd, dus dat ik direct onmisbaar zou worden was op zich wel te verwachten.
Prima stelregel verder, maar ik ben nooit te beroerd om iemand voldoende touw te geven. Als Kasta denkt dat hij hier mee weg kan komen zonder hard feelings op de werkvloer, prima. Als hij daar niet in slaagt is hij ook degene die de consequenties zou moeten dragen als de meest verantwoordelijke van de twee.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Professionaliteit begint al een stap eerder, namelijk dat je geen relatie aangaat met een directe ondergeschikte!
Heeft hij Ana nog om hem te helpen kalmeren?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:02 schreef MLI het volgende:
Gezoend met Pedro en nu proberen kalm te blijven.
Dat daarentegen is in mijn ervaring dan weer wel visionairquote:Op zondag 20 juli 2008 16:02 schreef AirwiN het volgende:
eisen aan documentatie en overdracht
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:03 schreef Litpho het volgende:
Prima stelregel verder, maar ik ben nooit te beroerd om iemand voldoende touw te geven. Als Kasta denkt dat hij hier mee weg kan komen zonder hard feelings op de werkvloer, prima. Als hij daar niet in slaagt is hij ook degene die de consequenties zou moeten dragen als de meest verantwoordelijke van de twee.
Geen idee of de rest die kans niet "grijpt"quote:Op zondag 20 juli 2008 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik wil er best op vertrouwen dat jij daar goed mee overweg kan. Het is alleen de vraag hoe goed het te verkopen is aan de rest van het personeel dat jij die kans wel krijgt en de rest niet. Met feiten heeft het niks te maken, het is puur PR.
Ja da's lekker dan.... Iedereen is ondergeschikt aan mij...quote:Op zondag 20 juli 2008 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Professionaliteit begint al een stap eerder, namelijk dat je geen relatie aangaat met een directe ondergeschikte!
Dat hangt van de situatie af. Zo vind ik het bij naaste collega's al een ander verhaal, dan wanneer er op het werk een hiërarchische afhankelijkheid is tussen die twee personen.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef kastanova het volgende:
Geen idee of de rest die kans niet "grijpt"
Ik kan me niet voorstellen dat er eventuele opbloeiende liefdes op het werk zijn die een eventuele relatie bij voorbaat al afkappen omdat ze collega's zijn eigenlijk.
Jij, man van de vele sociale contacten, hebt toch wel visvijvers buiten je werk? Of bedoelde je niet professioneel ondergeschikt?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja da's lekker dan.... Iedereen is ondergeschikt aan mij...
Tja, als jij zonodig God wil zijn, dan moet je ook accepteren dat je meer dan vijf miljard medewerkers hebt...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef kastanova het volgende:
Ja da's lekker dan.... Iedereen is ondergeschikt aan mij...
Ik heb het gehele management dronken gevoerd met tequila en sambucca met een historische avond tot gevolg, mij kan dus sowieso niets meer gebeurenquote:Op zondag 20 juli 2008 16:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima stelregel verder, maar ik ben nooit te beroerd om iemand voldoende touw te geven. Als Kasta denkt dat hij hier mee weg kan komen zonder hard feelings op de werkvloer, prima. Als hij daar niet in slaagt is hij ook degene die de consequenties zou moeten dragen als de meest verantwoordelijke van de twee.
Preventief chantagemateriaal verzamelen. Nog steeds niet écht visionair, maar het komt al dichter in de richting.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het gehele management dronken gevoerd met tequila en sambucca met een historische avond tot gevolg, mij kan dus sowieso niets meer gebeuren.
Dat draagt niet bij in het 'kijk eens hoe ik mij weer geweldig uit deze netelige situatie weet te redden' gehalte van de relatie natuurlijk...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef Litpho het volgende:
Jij, man van de vele sociale contacten, hebt toch wel visvijvers buiten je werk? Of bedoelde je niet professioneel ondergeschikt?.
Ik heb maar 2 collega's die op hiërarchisch niveau gelijk aan me zijn met daartegenover zo'n 250 ondergeschikten. Kwestie van simpel mathematisch gevolg dus.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van de situatie af. Zo vind ik het bij naaste collega's al een ander verhaal, dan wanneer er op het werk een hiërarchische afhankelijkheid is tussen die twee personen.
Ik was u voor meneer; ik heb in diezelfde periode al 170mb aan mails verzameld en geordend, daar zit vast wel wat nuttigs tussenquote:Op zondag 20 juli 2008 16:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Preventief chantagemateriaal verzamelen. Nog steeds niet écht visionair, maar het komt al dichter in de richting.
Als je alle vissen uit een vijver reeds een keer teruggegooid hebt, waarom zou je dan nog terugkeren naar diezelfde vijver?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij, man van de vele sociale contacten, hebt toch wel visvijvers buiten je werk? Of bedoelde je niet professioneel ondergeschikt?.
Goede vraag. Laat ik die beantwoorden met een tegenvraag. Is het dan geen tijd voor een nieuwe vijver?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je alle vissen uit een vijver reeds een keer teruggegooid hebt, waarom zou je dan nog terugkeren naar diezelfde vijver?
Die 250 ondergeschikten maken een prima nieuwe vijver volgens mij!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
Goede vraag. Laat ik die beantwoorden met een tegenvraag. Is het dan geen tijd voor een nieuwe vijver?
Ik heb alle visstekkies reeds leeggevist, dus ik houd me aanbevolen voor een eventuele nieuwequote:Op zondag 20 juli 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede vraag. Laat ik die beantwoorden met een tegenvraag. Is het dan geen tijd voor een nieuwe vijver?
De grootste vis heb ik reeds aan m'n hengel hangen.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 250 ondergeschikten maken een prima nieuwe vijver volgens mij!
Het was eenmalig. Gevoelig onderwerp.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft hij Ana nog om hem te helpen kalmeren?
Kut!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:47 schreef Dickies het volgende:
Tieten!
Leuk om te zien! Liggen goed in de hand en je kan er nog op sabbelen ook!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:47 schreef Dickies het volgende:
Tieten!
Het is een mooie dag om in slaap te vallen, hier gebeurde het ook al bijna een paar keer.quote:
Aha je was blijkbaar vermoeider dan je dachtquote:
Gelukkig, want het zou me niet verbazen als het nog een gebeurdequote:Op zondag 20 juli 2008 17:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een mooie dag om in slaap te vallen, hier gebeurde het ook al bijna een paar keer.
blijkbaar ben ik nog steeds vermoeider dan ik denk hahaquote:Op zondag 20 juli 2008 17:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aha je was blijkbaar vermoeider dan je dacht
(hug)quote:Op zondag 20 juli 2008 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ik 5 uur thuis was (nachtnet
missen op één minuut en dan midden in de nacht 59 minuten moeten wachten op Den Haag Centraal) dus ik ben nog best wel dood.
.
Ik ben vorige week tijdens het uitgaan op de deksel van het toilet gaan zitten, dus ik leun lekker tegen de muur met mijn hoofd. Word ik 2,5 uur later wakker.quote:
Q en ik gaan langer terug dan jij en ik, dus in je hok!quote:
Al meer dan vijf jaar!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Q en ik gaan langer terug dan jij en ik, dus in je hok!
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vorige week tijdens het uitgaan op de deksel van het toilet gaan zitten, dus ik leun lekker tegen de muur met mijn hoofd. Word ik 2,5 uur later wakker.
Hebben we ons eerste lustrum niet eens gevierdquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MissMSX het volgende:
Q en ik gaan langer terug dan jij en ik, dus in je hok!
Nou, wat jullie hebben zal wel diep zitten dan!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:16 schreef MissMSX het volgende:
Hebben we ons eerste lustrum niet eens gevierd
Het was al in maart.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben we ons eerste lustrum niet eens gevierd
We zouden gaan trouwen maar jij moest het zonodig weer verpesten.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, wat jullie hebben zal wel diep zitten dan!
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
We zouden gaan trouwen maar jij moest het zonodig weer verpesten..
quote:
en niemand die je mistte?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vorige week tijdens het uitgaan op de deksel van het toilet gaan zitten, dus ik leun lekker tegen de muur met mijn hoofd. Word ik 2,5 uur later wakker.
Die is al vreemd gegaan met mrboxquote:Op zondag 20 juli 2008 18:23 schreef JanesBrownie het volgende:
Hmm, wat een klef gedoe hier weer...
Q! En heksje dan?!
Alles kan kapot!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Die is al vreemd gegaan met mrbox
die heb ik ook gemistquote:
Heksje is lief.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:23 schreef JanesBrownie het volgende:
Hmm, wat een klef gedoe hier weer...
Q! En heksje dan?!
Ja, dat heksje in het echt ook heel tof en lief is.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:34 schreef JanesBrownie het volgende:
Iemand iets leuks te vertellen?
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Nou gaat m'n zus ook bijna verhuizen naar een andere plaats, nu ben ik helemaal alleen hier![]()
![]()
![]()
.
Heb jij trouwens interesse in MySims?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Nou gaat m'n zus ook bijna verhuizen naar een andere plaats, nu ben ik helemaal alleen hier![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
.
Dat impliceert dat ze het hier ook is...quote:Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef Q. het volgende:
Ja, dat heksje in het echt ook heel tof en lief is.
Tegen mij wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ze het hier ook is...
Utrecht.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Kom in Zeist/Utrecht wonen dan zit je ook niet meer alleen.
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:38 schreef Q. het volgende:
Tegen mij wel.
Wageningen, is nog niet zeker maar ze gaan nu ook met zijn en onze ouders kijken dus het is wel serieus denk ik.quote:
No shit Sherlock.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Kom in Zeist/Utrecht wonen dan zit je ook niet meer alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |