Je kijkt teveel TV!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
lieeevurrrrrrrrrrrrrrrrd
hoelaat gaan we naar ....?
maar popje toch!
o schattttttttttt.. wil je .. ?
Waarom niet ? waar ben je bang voorquote:Op zondag 20 juli 2008 15:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind "mijn vriend" heel naar om uit te spreken. Lukt me ook niet.
Ik sms/zeg ook nooit schat/popje/lieverd etc. bluh.
Van mezelf...quote:
Vergeleken met wangedrochten als "mijn maatje" valt dat best nog wel mee.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind "mijn vriend" heel naar om uit te spreken. Lukt me ook niet.
quote:Op zondag 20 juli 2008 15:50 schreef kastanova het volgende:
Van mezelf...
Ik weet hoe de directeur over relaties op de werkvloer denkt.
Dus mocht het ooit naar buiten komen, dan zal ze waarschijnlijk ontslag krijgen.
Moet ik ook weer dreigen met opstappen om het terug te draaien met als gevolg een slechte verstandhouding met de directeur en nogal wat extra druk op (het slagen van) de relatie.
Oftewel; dit is aanzienlijk eenvoudiger.
Ik heb me binnen 1,5 maand dusdanig onmisbaar gemaakt dat ik die gok wel durf te wagenquote:Op zondag 20 juli 2008 15:54 schreef AirwiN het volgende:
Waarschijnlijk kom je er op die manier wel mee weg ook.Een beetje directeur zou jou die schop onder je hol geven. Van iemand in jouw positie zou je mogen verwachten dat die weet wat wel kan en wat niet... Maar goed, op basis van jouw verhalen kan ik mij niet voorstellen dat er op die directeurpositie een visionair zit...
Als consequent management tegenwoordig al een visionair vereist, verklaart dat een heleboelquote:Op zondag 20 juli 2008 15:54 schreef AirwiN het volgende:
op basis van jouw verhalen kan ik mij niet voorstellen dat er op die directeurpositie een visionair zit...
Waarmee mijn aanname dat die directeur geen visionair is wel bewezen is. Niet dat ik jouw kwaliteiten in twijfel trek, maar wel het gegeven dat het mogelijk is dat jij daartoe in staat bent / denkt te zijn...quote:Op zondag 20 juli 2008 15:55 schreef kastanova het volgende:
Ik heb me binnen 1,5 maand dusdanig onmisbaar gemaakt dat ik die gok wel durf te wagen.
Na de diverse dialogen die wij al over dit onderwerp hebben gehad, zou ik niet met droge ogen kunnen beweren dat ik niet beter wist...quote:Op zondag 20 juli 2008 15:56 schreef Litpho het volgende:
Als consequent management tegenwoordig al een visionair vereist, verklaart dat een heleboel.
Naja, ik zie het probleem sowieso niet echt.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als consequent management tegenwoordig al een visionair vereist, verklaart dat een heleboel.
Professionaliteit begint al een stap eerder, namelijk dat je geen relatie aangaat met een directe ondergeschikte!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:58 schreef kastanova het volgende:
Naja, ik zie het probleem sowieso niet echt.
Zolang het de werksfeer / professionaliteit niet benadeeld en ik werk en privé netjes gescheiden houdt is er toch niets aan de hand?
Ik geef haar net zo hard op haar flikker als het andere personeel hoor.
Oh, ik wil er best op vertrouwen dat jij daar goed mee overweg kan. Het is alleen de vraag hoe goed het te verkopen is aan de rest van het personeel dat jij die kans wel krijgt en de rest niet. Met feiten heeft het niks te maken, het is puur PR.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ik zie het probleem sowieso niet echt.
Zolang het de werksfeer / professionaliteit niet benadeeld en ik werk en privé netjes gescheiden houdt is er toch niets aan de hand?
Ik geef haar net zo hard op haar flikker als het andere personeel hoor.
Iemand met het denkniveau van Kasta...quote:Op zondag 20 juli 2008 15:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
visionair?
Ze hebben me specifiek aangenomen voor het opzetten en onderhouden van dit specifieke project en dat is meer dan geslaagd, dus dat ik direct onmisbaar zou worden was op zich wel te verwachten.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarmee mijn aanname dat die directeur geen visionair is wel bewezen is. Niet dat ik jouw kwaliteiten in twijfel trek, maar wel het gegeven dat het mogelijk is dat jij daartoe in staat bent / denkt te zijn...
Als er geen eisen aan documentatie en overdracht zijn gesteld is dat inderdaad een logisch gevolg...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:00 schreef kastanova het volgende:
Ze hebben me specifiek aangenomen voor het opzetten en onderhouden van dit specifieke project en dat is meer dan geslaagd, dus dat ik direct onmisbaar zou worden was op zich wel te verwachten.
Prima stelregel verder, maar ik ben nooit te beroerd om iemand voldoende touw te geven. Als Kasta denkt dat hij hier mee weg kan komen zonder hard feelings op de werkvloer, prima. Als hij daar niet in slaagt is hij ook degene die de consequenties zou moeten dragen als de meest verantwoordelijke van de twee.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Professionaliteit begint al een stap eerder, namelijk dat je geen relatie aangaat met een directe ondergeschikte!
Heeft hij Ana nog om hem te helpen kalmeren?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:02 schreef MLI het volgende:
Gezoend met Pedro en nu proberen kalm te blijven.
Dat daarentegen is in mijn ervaring dan weer wel visionairquote:Op zondag 20 juli 2008 16:02 schreef AirwiN het volgende:
eisen aan documentatie en overdracht
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:03 schreef Litpho het volgende:
Prima stelregel verder, maar ik ben nooit te beroerd om iemand voldoende touw te geven. Als Kasta denkt dat hij hier mee weg kan komen zonder hard feelings op de werkvloer, prima. Als hij daar niet in slaagt is hij ook degene die de consequenties zou moeten dragen als de meest verantwoordelijke van de twee.
Geen idee of de rest die kans niet "grijpt"quote:Op zondag 20 juli 2008 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik wil er best op vertrouwen dat jij daar goed mee overweg kan. Het is alleen de vraag hoe goed het te verkopen is aan de rest van het personeel dat jij die kans wel krijgt en de rest niet. Met feiten heeft het niks te maken, het is puur PR.
Ja da's lekker dan.... Iedereen is ondergeschikt aan mij...quote:Op zondag 20 juli 2008 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Professionaliteit begint al een stap eerder, namelijk dat je geen relatie aangaat met een directe ondergeschikte!
Dat hangt van de situatie af. Zo vind ik het bij naaste collega's al een ander verhaal, dan wanneer er op het werk een hiërarchische afhankelijkheid is tussen die twee personen.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef kastanova het volgende:
Geen idee of de rest die kans niet "grijpt"
Ik kan me niet voorstellen dat er eventuele opbloeiende liefdes op het werk zijn die een eventuele relatie bij voorbaat al afkappen omdat ze collega's zijn eigenlijk.
Jij, man van de vele sociale contacten, hebt toch wel visvijvers buiten je werk? Of bedoelde je niet professioneel ondergeschikt?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja da's lekker dan.... Iedereen is ondergeschikt aan mij...
Tja, als jij zonodig God wil zijn, dan moet je ook accepteren dat je meer dan vijf miljard medewerkers hebt...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef kastanova het volgende:
Ja da's lekker dan.... Iedereen is ondergeschikt aan mij...
Ik heb het gehele management dronken gevoerd met tequila en sambucca met een historische avond tot gevolg, mij kan dus sowieso niets meer gebeurenquote:Op zondag 20 juli 2008 16:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima stelregel verder, maar ik ben nooit te beroerd om iemand voldoende touw te geven. Als Kasta denkt dat hij hier mee weg kan komen zonder hard feelings op de werkvloer, prima. Als hij daar niet in slaagt is hij ook degene die de consequenties zou moeten dragen als de meest verantwoordelijke van de twee.
Preventief chantagemateriaal verzamelen. Nog steeds niet écht visionair, maar het komt al dichter in de richting.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het gehele management dronken gevoerd met tequila en sambucca met een historische avond tot gevolg, mij kan dus sowieso niets meer gebeuren.
Dat draagt niet bij in het 'kijk eens hoe ik mij weer geweldig uit deze netelige situatie weet te redden' gehalte van de relatie natuurlijk...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef Litpho het volgende:
Jij, man van de vele sociale contacten, hebt toch wel visvijvers buiten je werk? Of bedoelde je niet professioneel ondergeschikt?.
Ik heb maar 2 collega's die op hiërarchisch niveau gelijk aan me zijn met daartegenover zo'n 250 ondergeschikten. Kwestie van simpel mathematisch gevolg dus.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van de situatie af. Zo vind ik het bij naaste collega's al een ander verhaal, dan wanneer er op het werk een hiërarchische afhankelijkheid is tussen die twee personen.
Ik was u voor meneer; ik heb in diezelfde periode al 170mb aan mails verzameld en geordend, daar zit vast wel wat nuttigs tussenquote:Op zondag 20 juli 2008 16:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Preventief chantagemateriaal verzamelen. Nog steeds niet écht visionair, maar het komt al dichter in de richting.
Als je alle vissen uit een vijver reeds een keer teruggegooid hebt, waarom zou je dan nog terugkeren naar diezelfde vijver?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij, man van de vele sociale contacten, hebt toch wel visvijvers buiten je werk? Of bedoelde je niet professioneel ondergeschikt?.
Goede vraag. Laat ik die beantwoorden met een tegenvraag. Is het dan geen tijd voor een nieuwe vijver?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je alle vissen uit een vijver reeds een keer teruggegooid hebt, waarom zou je dan nog terugkeren naar diezelfde vijver?
Die 250 ondergeschikten maken een prima nieuwe vijver volgens mij!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
Goede vraag. Laat ik die beantwoorden met een tegenvraag. Is het dan geen tijd voor een nieuwe vijver?
Ik heb alle visstekkies reeds leeggevist, dus ik houd me aanbevolen voor een eventuele nieuwequote:Op zondag 20 juli 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede vraag. Laat ik die beantwoorden met een tegenvraag. Is het dan geen tijd voor een nieuwe vijver?
De grootste vis heb ik reeds aan m'n hengel hangen.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 250 ondergeschikten maken een prima nieuwe vijver volgens mij!
Het was eenmalig. Gevoelig onderwerp.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft hij Ana nog om hem te helpen kalmeren?
Kut!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:47 schreef Dickies het volgende:
Tieten!
Leuk om te zien! Liggen goed in de hand en je kan er nog op sabbelen ook!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:47 schreef Dickies het volgende:
Tieten!
Het is een mooie dag om in slaap te vallen, hier gebeurde het ook al bijna een paar keer.quote:
Aha je was blijkbaar vermoeider dan je dachtquote:
Gelukkig, want het zou me niet verbazen als het nog een gebeurdequote:Op zondag 20 juli 2008 17:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een mooie dag om in slaap te vallen, hier gebeurde het ook al bijna een paar keer.
blijkbaar ben ik nog steeds vermoeider dan ik denk hahaquote:Op zondag 20 juli 2008 17:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aha je was blijkbaar vermoeider dan je dacht
(hug)quote:Op zondag 20 juli 2008 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ik 5 uur thuis was (nachtnet
missen op één minuut en dan midden in de nacht 59 minuten moeten wachten op Den Haag Centraal) dus ik ben nog best wel dood.
.
Ik ben vorige week tijdens het uitgaan op de deksel van het toilet gaan zitten, dus ik leun lekker tegen de muur met mijn hoofd. Word ik 2,5 uur later wakker.quote:
Q en ik gaan langer terug dan jij en ik, dus in je hok!quote:
Al meer dan vijf jaar!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Q en ik gaan langer terug dan jij en ik, dus in je hok!
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vorige week tijdens het uitgaan op de deksel van het toilet gaan zitten, dus ik leun lekker tegen de muur met mijn hoofd. Word ik 2,5 uur later wakker.
Hebben we ons eerste lustrum niet eens gevierdquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MissMSX het volgende:
Q en ik gaan langer terug dan jij en ik, dus in je hok!
Nou, wat jullie hebben zal wel diep zitten dan!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:16 schreef MissMSX het volgende:
Hebben we ons eerste lustrum niet eens gevierd
Het was al in maart.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben we ons eerste lustrum niet eens gevierd
We zouden gaan trouwen maar jij moest het zonodig weer verpesten.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, wat jullie hebben zal wel diep zitten dan!
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
We zouden gaan trouwen maar jij moest het zonodig weer verpesten..
quote:
en niemand die je mistte?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vorige week tijdens het uitgaan op de deksel van het toilet gaan zitten, dus ik leun lekker tegen de muur met mijn hoofd. Word ik 2,5 uur later wakker.
Die is al vreemd gegaan met mrboxquote:Op zondag 20 juli 2008 18:23 schreef JanesBrownie het volgende:
Hmm, wat een klef gedoe hier weer...
Q! En heksje dan?!
Alles kan kapot!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Die is al vreemd gegaan met mrbox
die heb ik ook gemistquote:
Heksje is lief.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:23 schreef JanesBrownie het volgende:
Hmm, wat een klef gedoe hier weer...
Q! En heksje dan?!
Ja, dat heksje in het echt ook heel tof en lief is.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:34 schreef JanesBrownie het volgende:
Iemand iets leuks te vertellen?
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Nou gaat m'n zus ook bijna verhuizen naar een andere plaats, nu ben ik helemaal alleen hier![]()
![]()
![]()
.
Heb jij trouwens interesse in MySims?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Nou gaat m'n zus ook bijna verhuizen naar een andere plaats, nu ben ik helemaal alleen hier![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
.
Dat impliceert dat ze het hier ook is...quote:Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef Q. het volgende:
Ja, dat heksje in het echt ook heel tof en lief is.
Tegen mij wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ze het hier ook is...
Utrecht.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Kom in Zeist/Utrecht wonen dan zit je ook niet meer alleen.
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:38 schreef Q. het volgende:
Tegen mij wel.
Wageningen, is nog niet zeker maar ze gaan nu ook met zijn en onze ouders kijken dus het is wel serieus denk ik.quote:
No shit Sherlock.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Kom in Zeist/Utrecht wonen dan zit je ook niet meer alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |