quote:Op zondag 20 juli 2008 16:03 schreef Litpho het volgende:
Prima stelregel verder, maar ik ben nooit te beroerd om iemand voldoende touw te geven. Als Kasta denkt dat hij hier mee weg kan komen zonder hard feelings op de werkvloer, prima. Als hij daar niet in slaagt is hij ook degene die de consequenties zou moeten dragen als de meest verantwoordelijke van de twee.
Geen idee of de rest die kans niet "grijpt"quote:Op zondag 20 juli 2008 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik wil er best op vertrouwen dat jij daar goed mee overweg kan. Het is alleen de vraag hoe goed het te verkopen is aan de rest van het personeel dat jij die kans wel krijgt en de rest niet. Met feiten heeft het niks te maken, het is puur PR.
Ja da's lekker dan.... Iedereen is ondergeschikt aan mij...quote:Op zondag 20 juli 2008 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Professionaliteit begint al een stap eerder, namelijk dat je geen relatie aangaat met een directe ondergeschikte!
Dat hangt van de situatie af. Zo vind ik het bij naaste collega's al een ander verhaal, dan wanneer er op het werk een hiërarchische afhankelijkheid is tussen die twee personen.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef kastanova het volgende:
Geen idee of de rest die kans niet "grijpt"
Ik kan me niet voorstellen dat er eventuele opbloeiende liefdes op het werk zijn die een eventuele relatie bij voorbaat al afkappen omdat ze collega's zijn eigenlijk.
Jij, man van de vele sociale contacten, hebt toch wel visvijvers buiten je werk? Of bedoelde je niet professioneel ondergeschikt?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja da's lekker dan.... Iedereen is ondergeschikt aan mij...
Tja, als jij zonodig God wil zijn, dan moet je ook accepteren dat je meer dan vijf miljard medewerkers hebt...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef kastanova het volgende:
Ja da's lekker dan.... Iedereen is ondergeschikt aan mij...
Ik heb het gehele management dronken gevoerd met tequila en sambucca met een historische avond tot gevolg, mij kan dus sowieso niets meer gebeurenquote:Op zondag 20 juli 2008 16:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima stelregel verder, maar ik ben nooit te beroerd om iemand voldoende touw te geven. Als Kasta denkt dat hij hier mee weg kan komen zonder hard feelings op de werkvloer, prima. Als hij daar niet in slaagt is hij ook degene die de consequenties zou moeten dragen als de meest verantwoordelijke van de twee.
Preventief chantagemateriaal verzamelen. Nog steeds niet écht visionair, maar het komt al dichter in de richting.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het gehele management dronken gevoerd met tequila en sambucca met een historische avond tot gevolg, mij kan dus sowieso niets meer gebeuren.
Dat draagt niet bij in het 'kijk eens hoe ik mij weer geweldig uit deze netelige situatie weet te redden' gehalte van de relatie natuurlijk...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef Litpho het volgende:
Jij, man van de vele sociale contacten, hebt toch wel visvijvers buiten je werk? Of bedoelde je niet professioneel ondergeschikt?.
Ik heb maar 2 collega's die op hiërarchisch niveau gelijk aan me zijn met daartegenover zo'n 250 ondergeschikten. Kwestie van simpel mathematisch gevolg dus.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van de situatie af. Zo vind ik het bij naaste collega's al een ander verhaal, dan wanneer er op het werk een hiërarchische afhankelijkheid is tussen die twee personen.
Ik was u voor meneer; ik heb in diezelfde periode al 170mb aan mails verzameld en geordend, daar zit vast wel wat nuttigs tussenquote:Op zondag 20 juli 2008 16:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Preventief chantagemateriaal verzamelen. Nog steeds niet écht visionair, maar het komt al dichter in de richting.
Als je alle vissen uit een vijver reeds een keer teruggegooid hebt, waarom zou je dan nog terugkeren naar diezelfde vijver?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij, man van de vele sociale contacten, hebt toch wel visvijvers buiten je werk? Of bedoelde je niet professioneel ondergeschikt?.
Goede vraag. Laat ik die beantwoorden met een tegenvraag. Is het dan geen tijd voor een nieuwe vijver?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je alle vissen uit een vijver reeds een keer teruggegooid hebt, waarom zou je dan nog terugkeren naar diezelfde vijver?
Die 250 ondergeschikten maken een prima nieuwe vijver volgens mij!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
Goede vraag. Laat ik die beantwoorden met een tegenvraag. Is het dan geen tijd voor een nieuwe vijver?
Ik heb alle visstekkies reeds leeggevist, dus ik houd me aanbevolen voor een eventuele nieuwequote:Op zondag 20 juli 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede vraag. Laat ik die beantwoorden met een tegenvraag. Is het dan geen tijd voor een nieuwe vijver?
De grootste vis heb ik reeds aan m'n hengel hangen.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 250 ondergeschikten maken een prima nieuwe vijver volgens mij!
Het was eenmalig. Gevoelig onderwerp.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft hij Ana nog om hem te helpen kalmeren?
Kut!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:47 schreef Dickies het volgende:
Tieten!
Leuk om te zien! Liggen goed in de hand en je kan er nog op sabbelen ook!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:47 schreef Dickies het volgende:
Tieten!
Het is een mooie dag om in slaap te vallen, hier gebeurde het ook al bijna een paar keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |