Aha je was blijkbaar vermoeider dan je dachtquote:
Gelukkig, want het zou me niet verbazen als het nog een gebeurdequote:Op zondag 20 juli 2008 17:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een mooie dag om in slaap te vallen, hier gebeurde het ook al bijna een paar keer.
blijkbaar ben ik nog steeds vermoeider dan ik denk hahaquote:Op zondag 20 juli 2008 17:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aha je was blijkbaar vermoeider dan je dacht
(hug)quote:Op zondag 20 juli 2008 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ik 5 uur thuis was (nachtnet
missen op één minuut en dan midden in de nacht 59 minuten moeten wachten op Den Haag Centraal) dus ik ben nog best wel dood.
.
Ik ben vorige week tijdens het uitgaan op de deksel van het toilet gaan zitten, dus ik leun lekker tegen de muur met mijn hoofd. Word ik 2,5 uur later wakker.quote:
Q en ik gaan langer terug dan jij en ik, dus in je hok!quote:
Al meer dan vijf jaar!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Q en ik gaan langer terug dan jij en ik, dus in je hok!
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vorige week tijdens het uitgaan op de deksel van het toilet gaan zitten, dus ik leun lekker tegen de muur met mijn hoofd. Word ik 2,5 uur later wakker.
Hebben we ons eerste lustrum niet eens gevierdquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MissMSX het volgende:
Q en ik gaan langer terug dan jij en ik, dus in je hok!
Nou, wat jullie hebben zal wel diep zitten dan!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:16 schreef MissMSX het volgende:
Hebben we ons eerste lustrum niet eens gevierd
Het was al in maart.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben we ons eerste lustrum niet eens gevierd
We zouden gaan trouwen maar jij moest het zonodig weer verpesten.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, wat jullie hebben zal wel diep zitten dan!
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
We zouden gaan trouwen maar jij moest het zonodig weer verpesten..
quote:
en niemand die je mistte?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vorige week tijdens het uitgaan op de deksel van het toilet gaan zitten, dus ik leun lekker tegen de muur met mijn hoofd. Word ik 2,5 uur later wakker.
Die is al vreemd gegaan met mrboxquote:Op zondag 20 juli 2008 18:23 schreef JanesBrownie het volgende:
Hmm, wat een klef gedoe hier weer...
Q! En heksje dan?!
Alles kan kapot!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Die is al vreemd gegaan met mrbox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |