Had je niet beter bij HH kunnen blijven slapen?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ik 5 uur thuis was (nachtnet
missen op één minuut en dan midden in de nacht 59 minuten moeten wachten op Den Haag Centraal) dus ik ben nog best wel dood.
.
ok okquote:Op zondag 20 juli 2008 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. Het idee was om het topic even af te leiden van het standaard "Boehoehoe ik heb geen relatie"-thema.
Dat sowieso.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had je niet beter bij HH kunnen blijven slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet thuis.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Dus je komt nu langs bij iedereen in de SC om je 206 te pimpen?
Maar dan zonder het RC logo, de GTI motor, de meegespoten bumpers, de velgen, de spoiler en het mooie interieur met Recaro stoelen?quote:
Nou, haal eruit wat erin zit, zou ik dan zeggen.quote:
En het probleem is ? een god kasta moet er toch ook wel 2 kunnen plezierenquote:
Dat wel. Het betreft echter misscutie4uquote:Op zondag 20 juli 2008 12:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
En het probleem is ? een god kasta moet er toch ook wel 2 kunnen plezieren
The plot thickens...quote:Op zondag 20 juli 2008 12:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat wel. Het betreft echter misscutie4u.
Ach,maakt jou het uit, zak over dr hoofd en als je klaar bent schop je dr gewoon je bed uit.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat wel. Het betreft echter misscutie4u.
Kan daar geen apart topic over komen, dan is het wat beter te volgenquote:
Je voelt idd al wel aankomen dat dat een hoog breezergehalte heeft.quote:
Oh is dat die.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:54 schreef Kluts het volgende:
Maar dan gaat ze niet voor beltegoed, maar voor Defqonkaarten.
Precies. Gewoon een standaard XS, 1.6.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan zonder het RC logo, de GTI motor, de meegespoten bumpers, de velgen, de spoiler en het mooie interieur met Recaro stoelen?
Nou, dit gaat een zwaar debiel verhaal worden.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:51 schreef Kluts het volgende:
Wanneer wordt danscollega eigenlijk gepromoveerd naar dansvriendin?
* maltesertje naar binnen gooit *quote:
Ik weet niet wat het is, maar het bed daadwerkelijk úitkomen levert altijd de meeste problemen op.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach,maakt jou het uit, zak over dr hoofd en als je klaar bent schop je dr gewoon je bed uit.
Alleen de exen die ook op het sociale vlak interessant zijn, zijn nog welkom in mijn bed.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:57 schreef mrbox het volgende:
misscutie4u FoBo ontrbreekt, maar je hebt haar al eens eerder "de kasta experience" gegevenwat is nu dan ineens het probleem
Valt best mee. Als ik het goed begrijp is ze dus relatiematerial maar het is nog een beetje onhandig op werk.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, dit gaat een zwaar debiel verhaal worden.
Ik had haar vanmorgen wijsgemaakt dat ik me door 2 vrouwen had laten pijpen vrijdagnacht.
Naja, ondanks het feit dat we geen relatie hadden, vond ze dat niet echt relaxed zeg maar.
Oftewel: Laten we dan maar een relatie beginnen, dat geeft wat meer duidelijkheid voor iedereen.
Echterrrrrrrrrr...
Het is de bedoeling dat niemand op het werk weet van ons tweeën.
Ik word echter regelmatig gevraagd of ik nog vrijgezel ben.
Ik lieg principieel niet, dus dan zou ik in het geval van een relatie tussen danscollega en mij moeten zeggen dat ik een relatie heb.
Echter kan ik dan met 100% zekerheid de vervolgvragen als "Heb je een foto?", "Wie is het?" en "Neem haar een keer mee met het stappen!" verwachten en zijn we dus het bokje.
We hebben dus toch maar afgesproken even te wachten met een daadwerkelijke "relatie-overeenkomst".
En ja, ik weet hoe vaag/sneu/wtf dit overkomt op buitenstaanders die me verder niet kennen.
Daarom zei ik ook: schoppen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het bed daadwerkelijk úitkomen levert altijd de meeste problemen op.
hahaha af en toe kluts, zie ik in jou de vrouwlijke versie van kastaquote:Op zondag 20 juli 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: schoppen.
Moet ik jóu dat nou nog uitleggen.
Dat vertelde ze dus al bij het afscheid zojuist... Toch jammer, slechte voorbereiding, slechte timing en nogal voorspelbaarquote:Op zondag 20 juli 2008 13:02 schreef Kluts het volgende:
Nu maar hopen dat zij niet volgende week aan jou verteld dat ze door 2 kerels uit elkaar getrokken is en geen grapje maakt.
Ik zou bijna zeggen: Was ik maar zo actief.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahaha af en toe kluts, zie ik in jou de vrouwlijke versie van kasta![]()
alleen dan minder actief
Ik heb haar in haar tieten geknepen toen ze m'n boxer niet terug wilde geven, dat was op zich net zo efficient.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: schoppen.
Moet ik jóu dat nou nog uitleggen.
Oke,schoppen of tieten knijpen it is dus.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb haar in haar tieten geknepen toen ze m'n boxer niet terug wilde geven, dat was op zich net zo efficient.
Hehe je bent wel in de stemming hequote:Op zondag 20 juli 2008 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: Was ik maar zo actief.
Let wel: Bijna.
Ik ben gewoon sexueel gefrustreerd.quote:
Kortaf en geirriteerdquote:Op zondag 20 juli 2008 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sexueel gefrustreerd.
En ja, daar word ik gewoon heel vervelend van.
Handig excuus is dat inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:11 schreef Kluts het volgende:
En het excuus: "Ja, ik was bang dat je wakker werd." Klinkt op zich ook wel valide.
Het had weinig gescheeldquote:Op zondag 20 juli 2008 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: Was ik maar zo actief.
Let wel: Bijna.
Geeft niet iedereen heeft zo mijn mindere momentenquote:
Waar is Belsezar als je hem nodig hebt?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sexueel gefrustreerd.
En ja, daar word ik gewoon heel vervelend van.
Ik speel hard to get.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
Wat doe je hier dan Q?. Ga er bij liggen. Of er op.
Daar is een tijd en een plaats voor, Q.quote:
Hard to get spelen is zooo 2007.quote:
Ik loop standaard een jaar achter. Soms 50 jaar. Dat is dat Veluwsche bloed hè?quote:
Ik moet toch die handleiding eens beter lezen de volgende keer. "Life. The manual".quote:Op zondag 20 juli 2008 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar is een tijd en een plaats voor, Q.
Ik heb deze week daadwerkelijk een keelontsteking opgelopen omdat ik vrouwen telkens alles 2 keer uit moet leggen.quote:
Dat Veluwsche bloed heb ik ook hoor.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik loop standaard een jaar achter. Soms 50 jaar. Dat is dat Veluwsche bloed hè?
Dan omring jij je gewoon met te domme vrouwen.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb deze week daadwerkelijk een keelontsteking opgelopen omdat ik vrouwen telkens alles 2 keer uit moet leggen.
Tuurlijk,dat zijn we op de Veluwe allemaal. Wij staan oogluikend toe dat de Tros een slogan voert die eigenlijk alleen ons toebehoort.quote:
Ik heb ook een kater en hier is het ook zondag... En hop, weg excuus.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan omring jij je gewoon met te domme vrouwen.![]()
En ik heb een geldig excuus, het is zondag en ik heb een katertje. Dus het gaat allemaal wat langzamer.
Nee hoor, jij bent God, naar eigen zeggen, dus jij hebt nooit een excuus. Jij hoort altijd spitsvondig te zijn en het juiste te zeggen.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb ook een kater en hier is het ook zondag... En hop, weg excuus.
Doe ik toch ook?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent God, naar eigen zeggen, dus jij hebt nooit een excuus. Jij hoort altijd spitsvondig te zijn en het juiste te zeggen.
Dat zijn jouw woorden.quote:
Je bent dan ook een verdómd hoog niveau van me gewendquote:Op zondag 20 juli 2008 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Ik vind het vandaag een beetje matig.
Oh, dat was het hoge niveau?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent dan ook een verdómd hoog niveau van me gewend.
hey Cuegirlliequote:
Kijk Q., zo kan het ook. In Enschede lopen ze maar een paar uur achterquote:
Ja, maar dit was vooral een inkoppertje.quote:
Soms, soms.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:47 schreef Kluts het volgende:
Nou, mijn gastvrouw is wakker, dus ik ga zo maar eens lief afwassen.
Misschien zelfs een ontbijtje maken. Wat ben ik soms toch lief en sociaal.
De Veluwe is natuurlijk wel een compleet andere categorie dan Enschede hè?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk Q., zo kan het ook. In Enschede lopen ze maar een paar uur achter.
Vandaag even niet hoor, andere keer weer.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
en Q.. kom idd maar weer eens naar E'de
Get a gripquote:Op zondag 20 juli 2008 14:33 schreef Q. het volgende:
Pffff, ik ben echt zo verrot. Echt veel te veel gezopen gisteren..
Q. heeft een drankprobleem?quote:
hoe je het ook noemt. het blijft hetzelfdequote:Op zondag 20 juli 2008 12:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, dit gaat een zwaar debiel verhaal worden.
Ik had haar vanmorgen wijsgemaakt dat ik me door 2 vrouwen had laten pijpen vrijdagnacht.
Naja, ondanks het feit dat we geen relatie hadden, vond ze dat niet echt relaxed zeg maar.
Oftewel: Laten we dan maar een relatie beginnen, dat geeft wat meer duidelijkheid voor iedereen.
Echterrrrrrrrrr...
Het is de bedoeling dat niemand op het werk weet van ons tweeën.
Ik word echter regelmatig gevraagd of ik nog vrijgezel ben.
Ik lieg principieel niet, dus dan zou ik in het geval van een relatie tussen danscollega en mij moeten zeggen dat ik een relatie heb.
Echter kan ik dan met 100% zekerheid de vervolgvragen als "Heb je een foto?", "Wie is het?" en "Neem haar een keer mee met het stappen!" verwachten en zijn we dus het bokje.
We hebben dus toch maar afgesproken even te wachten met een daadwerkelijke "relatie-overeenkomst".
En ja, ik weet hoe vaag/sneu/wtf dit overkomt op buitenstaanders die me verder niet kennen.
Lekker geBBQde worstjes.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:02 schreef Logician het volgende:
tvp *gaaaap* eens even goed wakker worden, zodadelijk met een stel homo's barbequen
Leg uit.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
hoe je het ook noemt. het blijft hetzelfde
Mwah, daarnaast toch ook wel enigszins een gevoelskwestie.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
What's in a name? That which we call a rose By any other name would smell as sweet.
Ik ben een kameleonquote:Op zondag 20 juli 2008 15:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik herken mij wel in je.
Ik zou het ook zo doen.
Maar dat wil niet zeggen dat het dan opeens waar is.
Nah, op zich best een vreemd iets... Alle mensen búiten het werk (die er toe doen) hebben haar al uitgebreid ontmoet, voor de mensen waar ik op dit moment het meest mee omga (het werk dus) moet ik het echter geheim houden.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik iets wil vertellen over Mr PF gaat dat zo:
Mijn.. mijn... uh.. mijn. een jongen die ik ken, die ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |