Misschien moet iemand Danny vertellen dat marquee tags in je templates helemaal de bom zijn. Mits alleen in baggerlayout uiteraard.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij staat hier stil.
Misschien ligt het gewoon aan je computer.
quote:Op zondag 20 juli 2008 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit Danny weer te spelen met <marquee> ?
GMTAquote:Op zondag 20 juli 2008 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien moet iemand Danny vertellen dat marquee tags in je templates helemaal de bom zijn. Mits alleen in baggerlayout uiteraard.
Twist. Denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:16 schreef Godlike02 het volgende:
Wie woont er het dichst bij Q?
Ik heb trouwens nog wel gewoon die paupergolf hoor. Ik droom vast over de auto die ik dit jaar ga kopen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:15 schreef Anthraxx het volgende:
Held.
Wel prive glas nemen dan he?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog wel gewoon die paupergolf hoor. Ik droom vast over de auto die ik dit jaar ga kopen.
Deze is namelijk best betaalbaar voor een nerd als ik.
Kleine held dan.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog wel gewoon die paupergolf hoor. Ik droom vast over de auto die ik dit jaar ga kopen.
Weet je zeker dat je geen omgebouwd wijf bent?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:18 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens heb ik ook een leasebakkie, een mooie Volkswagen Fox
Top: 150km/u, zal waarschijnlijk nog wel harder kunnen maar dat heb ik maar niet gedaan
Ik vind het wel een beetje een ouwe lullen ding eigenlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ouwe lullen hebben dan ook tijd zat om van garage naar garage te rijden.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje een ouwe lullen ding eigenlijk.
Gewoon 2 nemen. Dan kun je de ene gebruiken voor de onderdelen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ouwe lullen hebben dan ook tijd zat om van garage naar garage te rijden.
Ik wil eigenlijk een Lotus Elise, maar ik heb geen garage, dus hij moet op een openbare parkeerplaats...en dan issie na een week gestolen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:19 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het wel een beetje een ouwe lullen ding eigenlijk.
Maar niet in de spits, want dan hoeven zij niet. En de garage is pas om 9 uur open vaak.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
No shit. De snelweg wordt overbevolkt door bejaarden in Jags.
Hij rijdt prima voor het woon/werk verkeer en af en toe privéverkeer. En gezien de bijtelling vind ik het al goed zo.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen omgebouwd wijf bent?![]()
Je weet toch dat je een grotere pik krijgt van een goeie wagen.
Mensen met een jag weten dat de werkplaats vaak al om 08.00 open is.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar niet in de spits, want dan hoeven zij niet. En de garage is pas om 9 uur open vaak.
Niet nodig, dankquote:
...ben jij ook zo iemand die geen Alfa Brera koopt omdat het zo'n roestbak is?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
Mensen met een jag weten dat de werkplaats vaak al om 08.00 open is.
Die Fucksall Fucking Machine ja.quote:
Een multipla rijdt waarschijnlijk ook prima.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij rijdt prima voor het woon/werk verkeer en af en toe privéverkeer. En gezien de bijtelling vind ik het al goed zo.
In het westen misschien, hier slapen die mensen nog uitquote:Op zondag 20 juli 2008 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen met een jag weten dat de werkplaats vaak al om 08.00 open is.
Dus ook niet meer bijzonder. Dan moet je wel voor een echte Jag gaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ben jij ook zo iemand die geen Alfa Brera koopt omdat het zo'n roestbak is?
Een jag van na 2000 is gewoon een Ford met een andere body hoor. Daar is zowel electronisch als motorisch weinig mis mee.
Ik geef je groot gelijk, wat een ding zegquote:Op zondag 20 juli 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die Fucksall Fucking Machine ja.![]()
Serieus, als iemand daarmee ooit komt aanzetten in mijn slaapkamer ren ik toch echt wel gillend weg.
Dat het gewoon een ford is heeft het nog erger gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ben jij ook zo iemand die geen Alfa Brera koopt omdat het zo'n roestbak is?
Een jag van na 2000 is gewoon een Ford met een andere body hoor. Daar is zowel electronisch als motorisch weinig mis mee.
ach, erodome zal er weer van genoten hebben.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, wat een ding zeg![]()
Wil je niet genomen worden door zo'n stoere bouwvakker met zijn ehm gereedschap?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus, als iemand daarmee ooit komt aanzetten in mijn slaapkamer ren ik toch echt wel gillend weg.
Hoef je niet kieskeurig te zijn, is het nog niet goed.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
De buren gaan waarschijnlijk ook op de muur kloppen als je na 22.00 gaat boren.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
dont wanna knowquote:Op zondag 20 juli 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, erodome zal er weer van genoten hebben.
Dat wilde ik ook niet van die machine.quote:
Kun je beter eerst verhuizen en dan die auto kopenquote:Op zondag 20 juli 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een Lotus Elise, maar ik heb geen garage, dus hij moet op een openbare parkeerplaats...en dan issie na een week gestolen.
Bovendien hou ik van luxe en ik haat BMW.
Ik ben gek op britse auto's, maar aangezien een Db9 toch wat aan de prijs is moet je toch wat hè.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
Nu is het een gewone kut auto. Vroeger was het tenminste een kut auto met passie.
Nah, ik woon in het centrum van Enschede in een vrijstaande woning, voor weinig geld. Ik denk dat ik dan toch liever gewoon de Elise aan me voorbij laat gaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je beter eerst verhuizen en dan die auto kopen.
Dat is waar.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben gek op britse auto's, maar aangezien een Db9 toch wat aan de prijs is moet je toch wat hè.
Hebben ze nu ook al criminelen in Enschede?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nah, ik woon in het centrum van Enschede in een vrijstaande woning, voor weinig geld. Ik denk dat ik dan toch liever gewoon de Elise aan me voorbij laat gaan.
Zou James Bond er in rijden als dat zo is?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:32 schreef Anthraxx het volgende:
Britse auto's waren vooral vroeger toch eigenlijk altijd technisch gezien slecht?
Dat ik 5 uur thuis was (quote:
Ik vraag me ook idd af wat voor geluid er uit zo'n ding zal komen zeg.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De buren gaan waarschijnlijk ook op de muur kloppen als je na 22.00 gaat boren.
Mijn ex had een MG ZT v6. Pimp my Rover.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:31 schreef Godlike02 het volgende:
een rover
Als je je eigen Q. division hebt voor onderhoud kan het wel. Nèt.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou James Bond er in rijden als dat zo is?
Mja, er mankeerde wel van alles aan, maar ik zou een Bentley of Rolls nou niet echt bepaald technisch slecht willen noemen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:32 schreef Anthraxx het volgende:
Britse auto's waren vooral vroeger toch eigenlijk altijd technisch gezien slecht?
Het was een serieuze vraagquote:Op zondag 20 juli 2008 12:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou James Bond er in rijden als dat zo is?
Had je niet beter bij HH kunnen blijven slapen?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ik 5 uur thuis was (nachtnet
missen op één minuut en dan midden in de nacht 59 minuten moeten wachten op Den Haag Centraal) dus ik ben nog best wel dood.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |