Joggen in de duinen.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ga zo ook joggen. Ben al bezig met een leuke route in de duinen uitstippelen, maar ik moet eerst even wakker worden...
Dank!quote:Op zondag 20 juli 2008 09:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga even een boel water/thee drinken. Succes met joggen straks Koning Airwin.![]()
Oh ja, ik moet ook nog dingen gaan verzinnen om vandaag te doen.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:01 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En jij.![]()
![]()
![]()
-joggen
-douchen
-keuken opruimen
-was in de wasmachine proppen.
Ik ben alweer veel te productief geweest deze ochtend. Nog even bedenken wat ik verder kan gaan doen vandaag hier in Brummen. Voordat ik me net zo ga vervelen als Q meestal doet.
Goed, dat je het zegt, dat moet ik ook gaan doen.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:01 schreef TwistedDarling het volgende:
-was in de wasmachine proppen.
Als AirwiN daar nu ronddartelt heeft hij pech want het regent hier momenteel nogal hard.quote:
Slapen, want gezien de tijden waarop je gepost hebt heb je vannacht niet braaf acht uur achter elkaar geslapen.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet ook nog dingen gaan verzinnen om vandaag te doen.
Kuukske.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Oreo's.
Er kwam een hele donkere lucht aan, dus ben toch maar in de buurt gaan lopen. En het heeft me toch hard geregend...quote:
Dat zei ik.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kwam een hele donkere lucht aan, dus ben toch maar in de buurt gaan lopen. En het heeft me toch hard geregend...
Zodat je tijdig terug bent om mijn PM te lezen.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kwam een hele donkere lucht aan, dus ben toch maar in de buurt gaan lopen. En het heeft me toch hard geregend...
Want zo ben jij... Stating the obvious!quote:Op zondag 20 juli 2008 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
Dat zei ik.
Voor ons Hagenaars was het duidelijk, maar de mensen die in andere delen van het land wonen niet, dus mijn post was wel degelijk relevant.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want zo ben jij... Stating the obvious!
Klopt, al die drommen met mensen die geïnteresseerd zijn in het weer waarin ik een poging tot hardlopen heb gedaan...quote:Op zondag 20 juli 2008 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
Voor ons Hagenaars was het duidelijk, maar de mensen die in andere delen van het land wonen niet, dus mijn post was wel degelijk relevant.
Rond de tijd dat ik het las wel. Zuidwestenwind FTWquote:Op zondag 20 juli 2008 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor ons Hagenaars was het duidelijk, maar de mensen die in andere delen van het land wonen niet
Als het om leedvermaak gaat zijn de mensen daar heus wel in geïnteresseerd, als het prachtig zonnig weer geweest had dan had ik het uiteraard niet gemeld.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, al die drommen met mensen die geïnteresseerd zijn in het weer waarin ik een poging tot hardlopen heb gedaan...
Ik denk dat jij de enige bent... Ik ben blij dat ik zo heb kunnen bijdragen aan jouw vreugde voor deze dag...quote:Op zondag 20 juli 2008 10:38 schreef Plato1980 het volgende:
Als het om leedvermaak gaat zijn de mensen daar heus wel in geïnteresseerd, als het prachtig zonnig weer geweest had dan had ik het uiteraard niet gemeld.
Sommige handen zijn snel gevuldquote:Op zondag 20 juli 2008 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige bent... Ik ben blij dat ik zo heb kunnen bijdragen aan jouw vreugde voor deze dag...
Q, zo'n enthousiaste begroeting doet me goed.quote:
Ik ben eens een keer op zondag wakker op dit tijdstip, dat vind ik al heel wat.quote:
Alles om jou gelukkig te maken.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Q, zo'n enthousiaste begroeting doet me goed.
Q!
Ik was er om 08:30 uitquote:Op zondag 20 juli 2008 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben eens een keer op zondag wakker op dit tijdstip, dat vind ik al heel wat.
En jij komt net terug van de sportschool?
Als je voor het eerste kiest help ik je hopen dat het droog blijft.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:32 schreef Den_Haag het volgende:twijfel nog wat ik ga doen vandaag. Of de motor op of sporten.
Hey Q hoe was je rendezvous met HH ?quote:
Bij veel sporten kan je ook hetzelfde hopen.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je voor het eerste kiest help ik je hopen dat het droog blijft.
Daar dan. Hier regent het pijpestelen.
True, hoewel hardlopen in de regen toch net wat minder risico met zich meebrengt dan motorrijden.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij veel sporten kan je ook hetzelfde hopen.
Het risico van nat worden, brrrrrrrrrquote:Op zondag 20 juli 2008 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, hoewel hardlopen in de regen toch net wat minder risico met zich meebrengt dan motorrijden.
Dat nog net nietquote:Op zondag 20 juli 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
De meezing avond van Frans Bauer?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb na gisteren absoluut geen stem meer overWel een erg gezellig feest gehad, maar ik vrees dat vandaag eens erg onproductieve dag gaat worden.
Ergste is nog dat ik bij mijn ouders ben en dat die bezoek hebbenIk blijf nog even vanuit bed internetten
Klinkt wel zo als ik kansloze vrouwen zie staan in zijn latere reply.quote:
Je kunt ook gewoon naar beneden gaan en het bezoek verrot schelden, uiteindelijk zullen je ouders immers toch voor jou kiezen.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb na gisteren absoluut geen stem meer overWel een erg gezellig feest gehad, maar ik vrees dat vandaag eens erg onproductieve dag gaat worden.
Ergste is nog dat ik bij mijn ouders ben en dat die bezoek hebbenIk blijf nog even vanuit bed internetten
Die muziek werd wel volop gedraaid. Vooral Guus Meeuwis was daar zeer geliefd. Normaal gezien zou ik daar helemaal niets aan vinden, maar omdat we al teveel gedronken hadden was het nog wel enigszins gezellig.quote:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:43 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Die muziek werd wel volop gedraaid. Vooral Guus Meeuwis was daar zeer geliefd. Normaal gezien zou ik daar helemaal niets aan vinden, maar omdat we al teveel gedronken hadden was het nog wel enigszins gezellig.
En het zorgt gelijk weer voor wat entertainment op de zondag.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar beneden gaan en het bezoek verrot schelden, uiteindelijk zullen je ouders immers toch voor jou kiezen.
Ik heb geen stem meer over, als ik ze uit zou schelden moeten ze eerst vragen wat ik nu precies zei. Daarmee breng je ook geen boodschap goed over.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar beneden gaan en het bezoek verrot schelden, uiteindelijk zullen je ouders immers toch voor jou kiezen.
Aangezien je geen stem meer over hebt ken je kennelijk ook nog alle teksten.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:43 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Die muziek werd wel volop gedraaid. Vooral Guus Meeuwis was daar zeer geliefd. Normaal gezien zou ik daar helemaal niets aan vinden, maar omdat we al teveel gedronken hadden was het nog wel enigszins gezellig.
Ik ben wel niet in de vrouwelijke verleidingen getrapt. Daar zou ik vandaag alleen maar spijt van gekregen hebben. 2 jaar terug was ik vast zonder enige moeite daarvoor gezwichtquote:
Je hebt me doorquote:Op zondag 20 juli 2008 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aangezien je geen stem meer over hebt ken je kennelijk ook nog alle teksten.
De Tour.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:45 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb geen stem meer over, als ik ze uit zou schelden moeten ze eerst vragen wat ik nu precies zei. Daarmee breng je ook geen boodschap goed over.
Ik wil gewoon mijn ontbijt gaan maken en dan rustig op de bank gaan liggen, een spelletje spelen en vervolgens naar de Tour kijken.
Sexloos is ok.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ben wel niet in de vrouwelijke verleidingen getrapt. Daar zou ik vandaag alleen maar spijt van gekregen hebben. 2 jaar terug was ik vast zonder enige moeite daarvoor gezwichtNu ben ik toch wat slimmer.
Je weet zeker dat het vrouwen waren? Deze strategie heb ik tenslotte eerder gezienquote:Op zondag 20 juli 2008 11:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Sommige van die vrouwen snappen hints ook niet en zagen dat als hard to get.
Bekend verschijnsel. Met als gevolg dat ik nu dus nooit neuk omdat ik te kieskeurig ben.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ben wel niet in de vrouwelijke verleidingen getrapt. Daar zou ik vandaag alleen maar spijt van gekregen hebben. 2 jaar terug was ik vast zonder enige moeite daarvoor gezwichtNu ben ik toch wat slimmer.
En dat dan in gebarentaal. Vindt het bezoek vast énigquote:Op zondag 20 juli 2008 11:47 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen, dit is mijn neukertje. Ik weet haar naam even niet meer.
Hey, hoe heet je ook alweer?
Kwaliteit boven kwantiteit. Daarom krijg ik ook zo vaak aanbiedingen; Men zoekt de top.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:48 schreef Kluts het volgende:
Bekend verschijnsel. Met als gevolg dat ik nu dus nooit neuk omdat ik te kieskeurig ben.
Mr. Right, ok. Mr. Goed-genoeg-voor-nu, mwah, maar wil je echt Mr. Moet-maar-bij-gebrek-aan-beter in je bed aantreffen?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bekend verschijnsel. Met als gevolg dat ik nu dus nooit neuk omdat ik te kieskeurig ben.
Ik ben het deze keer volledig met je eens.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit. Daarom krijg ik ook zo vaak aanbiedingen; Men zoekt de top.
Kasta is meer voor de kwantiteit, geloof ik.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Kasta was toch de top?
Je zegt het goed.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Kasta was toch de top?
Nee, maar ik kom gewoon geen mensen tegen die in de 2e categorie vallen.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mr. Right, ok. Mr. Goed-genoeg-voor-nu, mwah, maar wil je echt Mr. Moet-maar-bij-gebrek-aan-beter in je bed aantreffen?.
Nou meiden, grijp je kans. Dé echte God in bed vind je hier in dit topic.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kasta is meer voor de kwantiteit, geloof ik.
Duh.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou meiden, grijp je kans. Dé echte Godt in bed vind je hier in dit topic.
Ik neuk geen meiden meer. Ik ga voor de ongrijpbare factor.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nou meiden, grijp je kans. Dé echte God in bed vind je hier in dit topic.
De vraag is: waarom heeft hij nog tijd om te posten op fok? Of is hij een god in bed, maar een slechte versierder. Wat dan weer uitlegt waarom hij in deze singlesreeks postquote:Op zondag 20 juli 2008 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Annie je bent toch al bezet?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2008 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is: waarom heeft hij nog tijd om te posten op fok? Of is hij een god in bed, maar een slechte versierder. Wat dan weer uitlegt waarom hij in deze singlesreeks post
Vier mensen is gelukt, maar toen zaten de banden min of meer tegen de wielkasten aanquote:Op zondag 20 juli 2008 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Annie je bent toch al bezet?![]()
Kan de kever wel drie mensen vervoeren?
Word dan lesbo, dan wordt het opeens een stuk leuker.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:56 schreef Kluts het volgende:
Bah, straks naar een vriendin en ik heb er eigenlijk bagger zin in.
Voor humor moet je dan ook al heel lang niet meer op fok zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:57 schreef Kreator het volgende:
Humor wordt ook onderschat, tegenwoordig.
Vaak valt het uiteindelijk wel mee en is het ook wel leukquote:Op zondag 20 juli 2008 11:56 schreef Kluts het volgende:
Neh. Ze is ook nog eens hoogzwanger, dus dan moet ik ook gelijk a thing voor zwangere vrouwen hebben.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Word dan lesbo, dan wordt het opeens een stuk leuker.
Hij kan multitasken.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is: waarom heeft hij nog tijd om te posten op fok? Of is hij een god in bed, maar een slechte versierder. Wat dan weer uitlegt waarom hij in deze singlesreeks post
Als het een leuke vriendin is wil één van de Singles hier vast wel voor je invallenquote:Op zondag 20 juli 2008 11:56 schreef Kluts het volgende:
Humor? Op Fok? Sinds wanneer?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor humor moet je dan ook al heel lang niet meer op fok zijn.
Dat komt omdat Danny niet meer zo vaak post.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap ook meteen waarom je er geen zin in hebt. Straks kan ze nog alleen maar over kinderen praten en laat ze haar bevallingsvideo keer op keer zienquote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neh. Ze is ook nog eens hoogzwanger, dus dan moet ik ook gelijk a thing voor zwangere vrouwen hebben.
Voor serieuze gesprekken ook niet. Bagger daarentegen...quote:Op zondag 20 juli 2008 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik hoef er maar 5 minuten voor te lopen, ben nu bij de ene vriendin en de ander woont in dezelfde straat.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vaak valt het uiteindelijk wel mee en is het ook wel leuk
Hoogzwanger. Alsof je voor je lol bergen wilt beklimmenquote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het een leuke vriendin is wil één van de Singles hier vast wel voor je invallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |