Joggen in de duinen.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ga zo ook joggen. Ben al bezig met een leuke route in de duinen uitstippelen, maar ik moet eerst even wakker worden...
Dank!quote:Op zondag 20 juli 2008 09:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga even een boel water/thee drinken. Succes met joggen straks Koning Airwin.![]()
Oh ja, ik moet ook nog dingen gaan verzinnen om vandaag te doen.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:01 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En jij.![]()
![]()
![]()
-joggen
-douchen
-keuken opruimen
-was in de wasmachine proppen.
Ik ben alweer veel te productief geweest deze ochtend. Nog even bedenken wat ik verder kan gaan doen vandaag hier in Brummen. Voordat ik me net zo ga vervelen als Q meestal doet.
Goed, dat je het zegt, dat moet ik ook gaan doen.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:01 schreef TwistedDarling het volgende:
-was in de wasmachine proppen.
Als AirwiN daar nu ronddartelt heeft hij pech want het regent hier momenteel nogal hard.quote:
Slapen, want gezien de tijden waarop je gepost hebt heb je vannacht niet braaf acht uur achter elkaar geslapen.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet ook nog dingen gaan verzinnen om vandaag te doen.
Kuukske.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Oreo's.
Er kwam een hele donkere lucht aan, dus ben toch maar in de buurt gaan lopen. En het heeft me toch hard geregend...quote:
Dat zei ik.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kwam een hele donkere lucht aan, dus ben toch maar in de buurt gaan lopen. En het heeft me toch hard geregend...
Zodat je tijdig terug bent om mijn PM te lezen.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kwam een hele donkere lucht aan, dus ben toch maar in de buurt gaan lopen. En het heeft me toch hard geregend...
Want zo ben jij... Stating the obvious!quote:Op zondag 20 juli 2008 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
Dat zei ik.
Voor ons Hagenaars was het duidelijk, maar de mensen die in andere delen van het land wonen niet, dus mijn post was wel degelijk relevant.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want zo ben jij... Stating the obvious!
Klopt, al die drommen met mensen die geīnteresseerd zijn in het weer waarin ik een poging tot hardlopen heb gedaan...quote:Op zondag 20 juli 2008 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
Voor ons Hagenaars was het duidelijk, maar de mensen die in andere delen van het land wonen niet, dus mijn post was wel degelijk relevant.
Rond de tijd dat ik het las wel. Zuidwestenwind FTWquote:Op zondag 20 juli 2008 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor ons Hagenaars was het duidelijk, maar de mensen die in andere delen van het land wonen niet
Als het om leedvermaak gaat zijn de mensen daar heus wel in geīnteresseerd, als het prachtig zonnig weer geweest had dan had ik het uiteraard niet gemeld.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, al die drommen met mensen die geīnteresseerd zijn in het weer waarin ik een poging tot hardlopen heb gedaan...
Ik denk dat jij de enige bent... Ik ben blij dat ik zo heb kunnen bijdragen aan jouw vreugde voor deze dag...quote:Op zondag 20 juli 2008 10:38 schreef Plato1980 het volgende:
Als het om leedvermaak gaat zijn de mensen daar heus wel in geīnteresseerd, als het prachtig zonnig weer geweest had dan had ik het uiteraard niet gemeld.
Sommige handen zijn snel gevuldquote:Op zondag 20 juli 2008 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige bent... Ik ben blij dat ik zo heb kunnen bijdragen aan jouw vreugde voor deze dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |