hmm, bedanktquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm een man dus..........in mijn gedachte ben je toch een vrouw
Dat hebben sommigen ook bij Q gehad, dus je bent niet de enigequote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik dacht altijd dat cuegirllie een man was
Gehad?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hebben sommigen ook bij Q gehad
Ja das echt hilarisch.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:14 schreef MinderMutsig het volgende:
O mijn god, dat verhaaltje in de OP!![]()
![]()
Ik ben echt aan het janken van het lachen.
Waar komt het vandaan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja das echt hilarisch.Mocht ze boeken gaan schrijven: ik zou ze allemaal kopen!!
Ok dan is het goedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat hoeft niet slecht te zijn tochmaar zal het onthouden
Dat is inderdaad een lelijke vrouwquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok dan is het goedEn als je het icoontje vergeet heb ik nog altijd een fobo
Dank je, dank jequote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een lelijke vrouwmaar als man doe je het best goed
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:35 schreef Miss_S het volgende:
Ja moeten we het toch weer over mijn kut gaan hebben
Ik ga lekker in bad liggen dus ik ben ook ff weg
Als je een SC topic sluit moet je wel een nieuwe openen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een lelijke vrouwmaar als man doe je het best goed
Hey B donderdag wordt het wrs 27 graden. Als je nog een vrijedag wilde opnemen is dat een goede dagquote:
Ik moet nietsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je een SC topic sluit moet je wel een nieuwe openen.
K_I_M postte het bij ons in slank, maar Syrena posste het eerder hier: Body Sugaring #2quote:
Ik heb aanstaande maandag al opgenomenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey B donderdag wordt het wrs 27 graden. Als je nog een vrijedag wilde opnemen is dat een goede dag
tja tis wrs zonnig iigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb aanstaande maandag al opgenomen
Gevonden!quote:
Wat gevonden? De clit van Principessa.Farfallus ??quote:
Wel terug geven hè!quote:Ik ben gelanceerd op m'n clit op de stang van een damesfiets. Dus op zich kan ik er vrij goed over mee praten. En ik kon prima zitten. Alleen m'n clit heb ik nooit meer terug gevonden.
Als vent kan dat prima als je niet zo goed weet waat je die moet zoeken!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:22 schreef Miss_S het volgende:
Daar zat ik net nog aan te denken, hoe kan je je clit nu kwijt zijn
Hopelijk zijn ze er dan niet trots opquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als vent kan dat prima als je niet zo goed weet waat je die moet zoeken!
Iedere man moet vroeger toch wel even het -ontdek het plekje spel- hebben gedaan om hem naderhand in één keer te kunnen vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze er dan niet trots op
Oh, en dat natuurlijk, zelfs ik zou zoiets nooit doenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:24 schreef Anthraxx het volgende:
Wat een TT.
Oke als man.........maar als vrouw hoor je het toch te vindenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als vent kan dat prima als je niet zo goed weet waat je die moet zoeken!
Je dat is het fietsbelleke tussen je benen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oke als man.........maar als vrouw hoor je het toch te vinden
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:34 schreef SHE het volgende:
Hier gebeurt het toch?
Schaafwond op borst + pijn in anus.
Mijn enige conlusie kan zijn dat je buiten of op een ruw kleed sex hebt gehad, waarbij tijdens de anale penetratie je borsten over het kleed/de grond schuurden.
Nou poeh poeh, da's een regular monday. Aandacht trekster!
Whehehe.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:34 schreef SHE het volgende:
Hier gebeurt het toch?
Schaafwond op borst + pijn in anus.
Mijn enige conlusie kan zijn dat je buiten of op een ruw kleed sex hebt gehad, waarbij tijdens de anale penetratie je borsten over het kleed/de grond schuurden.
Nou poeh poeh, da's een regular monday. Aandacht trekster!
Sorry!quote:
Ik ben er weer!quote:
Iets met bikini-wax op de sleuf en dan in de badkuip gaan zitten. Schijnt nogal te klitten... Met een kaasschaaf los peuteren en dan uitschieten om je borsten gedeeltelijk te ontvellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:22 schreef conleche het volgende:
Ik vind het tot nog toe een nogal teleurstellend topic. We weten intussen dat de tits (op een klein schaafwondje na) en ass er niks mee te maken hebben, maar dat alles te wijten is aan de clit. Maar wát dat alles nu precies is en wat er nu precies mis is met dat ding ontgaat mij!
Nee joh! Dat was niet haar verhaal!! Je bedoelt dat verhaal uit de OP?? Hihi, nee dat was het niet, das oud nieuws...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Iets met bikini-wax op de sleuf en dan in de badkuip gaan zitten. Schijnt nogal te klitten... Met een kaasschaaf los peuteren en dan uitschieten om je borsten gedeeltelijk te ontvellen.
Persoonlijk snap ik het ook niet helemaal, maar leek me wel leuk om ff te volgen.
En om ff op zn brainiacs te doen: Do not try this @ home!
Wat?!?! Neueueuehhhh, maak me gek.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee joh! Dat was niet haar verhaal!! Je bedoelt dat verhaal uit de OP?? Hihi, nee dat was het niet, das oud nieuws...
Wees blij dat het restjes hars zijn......quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Er zitten nog restjes hars op m'n been want ik ging m'n benen harsen
Ja ik zei toch: ik was aan het woggen vanmiddag!quote:Op zondag 20 juli 2008 00:10 schreef Greys het volgende:
Nóu, mensen, wat ordinaaaaaaaaaiiiiiiiiir allemaal.
Maar nu wil ik ook weten wat er met die clit is. So spill it. Anders kan ik niet slapen.
Conleche! Jij hier?![]()
Oh Air, het is The Jazz Compilation. Wel ok, beetje loungy, maar zeker niet slechtquote:
Er zijn wel meer dingen die onder de term horeca vallen hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 01:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Welke kut kroeg gaat er om 1 uur al dicht dan?
hmm dat i swaar.. al valt 1 uur dan best wel meequote:Op zondag 20 juli 2008 01:42 schreef Tegan het volgende:
Achja, er was echt niets te doen, enige vervelende is dat ik nu pas thuis ben.
Mja oke, maar het is wel te laat om nog uit te gaan. Eer ik klaar ben met omkleden is alles hier al dicht.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hmm dat i swaar.. al valt 1 uur dan best wel mee
Nee.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:22 schreef Tegan het volgende:
Hallo. Leeft hier nog iemand?
Maar nu ben jij er!quote:Op zondag 20 juli 2008 08:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat een kuttopic.
En jij.quote:
Goed bezig. Ik ga zo ook joggen. Ben al bezig met een leuke route in de duinen uitstippelen, maar ik moet eerst even wakker worden...quote:Op zondag 20 juli 2008 09:01 schreef TwistedDarling het volgende:
-joggen
-douchen
-keuken opruimen
-was in de wasmachine proppen.
Ik ben alweer veel te productief geweest deze ochtend. Nog even bedenken wat ik verder kan gaan doen vandaag hier in Brummen. Voordat ik me net zo ga vervelen als Q meestal doet.
Joggen in de duinen.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ga zo ook joggen. Ben al bezig met een leuke route in de duinen uitstippelen, maar ik moet eerst even wakker worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |