Joh? Dat weet je dan ontzettend goed te verbergen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee ik heb wel mijn portie aandacht nodig
Ik ben niet onbekend hier hoor!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zie hier allemaal onbekenden ineens.
Ik ben toch niet onbekend?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:41 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik zie hier allemaal onbekenden ineens.
Ik heb jou wel gemistquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Een TT over Miss S, ik dacht al meteen aan Twee Tieten. Erg hè!
Bij deze TT denk jij aan tieten???quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik ben niet onbekend hier hoor!!
Maar moet wel toegeven, dat de TT mn aandacht trok....![]()
Een TT over Miss S, ik dacht al meteen aan Twee Tieten. Erg hè!
Nee jij vind mij gewoon interessantquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:44 schreef MinderMutsig het volgende:
En ik ben heul niet op de TT afgekomen.
Zie fotoboek.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat beoordelen wij wel ja.![]()
Pics, stats en bio graag.
Daar ging het eigenlijk niet over, het ging over mijn clitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij deze TT denk jij aan tieten???
Miss_S, wat is er nu met je poeperd?
Hey Missie! Ben wel nog regelmatig hier, maar alleen wat stillerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb jou wel gemistniet veel meer op Fok! ?
Nou, jou ken ik nu wel zo'n beetje, maar wat er nu met je anus was, daar was ik dan toch wel nieuwsgierig naar.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee jij vind mij gewoon interessantnet zoals de rest van de dieetdames dus nu opeens langskomen
Dus omdat je tieten te groot zijn voor deze TT moeten we wachten?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee Kluts had het over een piercing
En als je over mijn tieten wilt weten moet daar de volgende TT maar over gaan
Nee jij niet. Maar die Belsezar kende ik bijvoorbeeld nog nietquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:46 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hey Missie! Ben wel nog regelmatig hier, maar alleen wat stiller
Ik heb je ook gemist hoor![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij deze TT denk jij aan tieten???
Miss_S, wat is er nu met je poeperd?
Yep en mocht je er ooit last van krijgen dan begrijp je hetquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kon bijna niet zitten omdat je last had van je clit
Wat een misplaatste arrogante zelfoverschatting kind, ik ken je niet eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee jij vind mij gewoon interessantnet zoals de rest van de dieetdames dus nu opeens langskomen
Hey das niet eerlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kan iemand de TT changen in de anus/tieten/clit van Miss_S
Fuck, koffie op m'n toetsenbord. tuthola!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kan iemand de TT changen in de anus/tieten/clit van Miss_S
Ik ben gelanceerd op m'n clit op de stang van een damesfiets. Dus op zich kan ik er vrij goed over mee praten. En ik kon prima zitten. Alleen m'n clit heb ik nooit meer terug gevonden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Yep en mocht je er ooit last van krijgen dan begrijp je het
Alles lekker aangenaam hierzo, thnx!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met je?
Met mijn tieten gaat het goedbehalve die schaafwond
Je kent mij ook nog niet. Tenminste ik jou niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:46 schreef DaMart het volgende:
Nee jij niet. Maar die Belsezar kende ik bijvoorbeeld nog niet.
auw....maar denk dat dat juist het probleem is dan ik had het tegenovergestelde dus dan voel je het goed met het zittenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben gelanceerd op m'n clit op de stang van een damesfiets. Dus op zich kan ik er vrij goed over mee praten. En ik kon prima zitten. Alleen m'n clit heb ik nooit meer terug gevonden.
Sorryquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Fuck, koffie op m'n toetsenbord. tuthola!
Nee, ik ken een hoop mensen niet. Ben hier even een tijdje weggeweest hierquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kent mij ook nog niet. Tenminste ik jou niet.
Tja wat kan ik zeggen, ik ben goedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Alles lekker aangenaam hierzo, thnx!
En jij hebt je uit je badkuip proberen te verlossen met een kaasschaaf en die is toen uitgeschoten tot over je tietjes?
Meid, hoe krijg je het voor elkaar?!
Jij bent echt trop grappig vandaag!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben gelanceerd op m'n clit op de stang van een damesfiets. Dus op zich kan ik er vrij goed over mee praten. En ik kon prima zitten. Alleen m'n clit heb ik nooit meer terug gevonden.
Een fiets is gelanceerd op jouw clit?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
auw....maar denk dat dat juist het probleem is dan ik had het tegenovergestelde dus dan voel je het goed met het zitten
Dat ik de mijne heel goed kon vindenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een fiets is gelanceerd op jouw clit?
Of alles doet pijn behalve dat?
Hoe lang heb jij hier niet gekeken, ben er al een best tijdje.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus omdat je tieten te groot zijn voor deze TT moeten we wachten?![]()
[..]
Nee jij niet. Maar die Belsezar kende ik bijvoorbeeld nog niet.
Hm... maand of 3, 4 of zoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij hier niet gekeken, ben er al een best tijdje.
Iets minder, maar dan kan het kloppen dat je mij niet kentquote:
Echt lezen kan je niet hequote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou het mysterie is opgelost.
Niet teveel masturberen dus meisjes! Buiten dat je er doof van wordt kun je ook nog eens moeilijk zitten daarna!
Ik zal de komende tijd wel weer wat vaker proberen mee te posten hierquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iets minder, maar dan kan het kloppen dat je mij niet kent
Kijk eens naar het icoontje naast mijn naam bij mijn postsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:03 schreef Miss_S het volgende:
Ik kende Belsezar wel maar vergeet altijd of het een jongetje of meisje is?
die zie je volgens mij alleen in de bagger laytoutquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kijk eens naar het icoontje naast mijn naam bij mijn posts
Hmm een man dus..........in mijn gedachte ben je toch een vrouwquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kijk eens naar het icoontje naast mijn naam bij mijn posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |