Anders mag deze wel dicht, of ik zet de OP hierin. Maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Klote..ik had net een topic gemaakt maar postte hem 3 min later
Rogers Cup, Toronto - ATP Masters Series Canada
Ja, wat een feest weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:50 schreef tennisboy het volgende:
Ben benieuwd of Federer hier wel het toernooi kan winnen, zal wel weer een keer mooi zijn.
Ik ben benieuwd hoe hij het er vanaf gaat brengen. Ben met name benieuwd of hij de mentale klap van Wimbledon te boven is gekomen. Wat is het tijdsverschil eigenlijk met Canada ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop het. Hoewel ik heb genoten van Rafa op gras en gravel is het nu de beurt aan Fed om het jaar weer als nr 1 te eindigen.
Kunnen ze niet even over al die center courts een dak bouwen.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik vrees deze week (zeker in het begin) veel van dit:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Despite the scheduling change, the highlight of the day will still be Boris Becker’s induction into the Rogers Cup Hall of Fame. Becker will be on-site all day doing media interviews and pro-ams. Then at 6:45 p.m. the German tennis legend will play an exhibition match against recent Canadian Wimbledon champ Daniel Nestor with the induction ceremony to follow.
Ja, en volgende week ook, want dan is Cincinnatti.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:04 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is er nu savonds wat leuks te zien op de tv
Viel mij ook al op jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:00 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Gulbis ramt enorm veel uit zeg...
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:06 schreef Tim86 het volgende:
op elke baan staat minimaal 1 held atm
Youzhny, Dancevic, Gulbis en ook nog Ancic
Door een opgave blijkbaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:18 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
3 winners, 23 unforced errors met de Gulbis forehand.![]()
Als Gulbis zo speelde als hij tegen Nadal deed had hij nu met 6-0 6-1 onder de douche gestaan.
Moet over 5 uur naar mijn werkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:23 schreef TheGeneral het volgende:
En de set voor Gulbis. Mooi moment om te gaan slapen
Oh ik las het verkeerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:25 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
![]()
In ieder geval een eerste set waarvan je in een hoekje wilt gaan zitten huilen.
Gunstig voor Andyquote:
Hawkeye wel toch? Heb ik bij Gasquet-Llodra een paar keer gezien in ieder geval. Covers hebben ze volgens mij (bijna) nergens in Noord-Amerika.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:13 schreef Tim86 het volgende:
Well een cheap ass Masters trouwens. Geen covers en geen hawkeye..that's just pathetic
Gasquet-Llodra had zeker wel Hawkeye, wellicht inderdaad alleen op Centre Court.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hawkeye wel toch? Heb ik bij Gasquet-Llodra een paar keer gezien in ieder geval. Covers hebben ze volgens mij (bijna) nergens in Noord-Amerika.
Zegt de gast met het Youzhny anger-management fiasco als avatar...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Hij gedroeg zich ook belachelijk..
Wel bizar dat de beelden er allemaal uitvlogen terwijl de choke plaatsvond
FIXXXXXXXXXX
Yep. Hij telt zo'n 3 eerste dubbele fouten van de wedstrijd in een gemiddeld potje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Kijk je op betfair? die regular dude heeft altijd zelfs alle stats fout..zeggen dat Gulbis nog geen punt tegen heeft gehad op zijn service na 4 games (alleen al 2 in de eerste oa) en aantallen aces en BP ook constant fout..echt een rukker
In ieder geval is 'ie snel over. 6-3 6-2 overwinning voor Haas. Young-Simon zal ook niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een rukwedstrijd is Haas-Moya zeg. Moya heeft duidelijk geen zin en is ook wel over z'n top heen. Haas tikt 'm helemaal zoek.
6-3 Nestor, geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is er nou gister gebeurd met Becker-Nestor? Ik kan er nergens iets over vinden.
Oké, bedankt.quote:
Nadal heeft uiteraard een indrukwekkende win-streak van zo'n 25 wedstrijden (geloof ik). Niet dat dat er iets toe doet, gravel en gras resultaten wanneer je op hardcourt speelt. Persoonlijk denk ik meer zoiets:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
Er staat een poll op tennis.com over de vraag wie dit toernooi gaat winnen. Er hebben tot nu toe 3.297 mensen gestemd. Er is als volgt gestemd:
Who will win Toronto?
Federer: 25.05 %
Nadal: 66,52%
Djokovic: 5,73
Iemand anders: 2.70 %
Het verbaast mij dat zo enorm veel mensen denken dat Nadal wint en dat zo enorm weinig mensen denken dat Djokovic wint.
Ik mis Roddickquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
Er staat een poll op tennis.com over de vraag wie dit toernooi gaat winnen. Er hebben tot nu toe 3.297 mensen gestemd. Er is als volgt gestemd:
Who will win Toronto?
Federer: 25.05 %
Nadal: 66,52%
Djokovic: 5,73
Iemand anders: 2.70 %
Het verbaast mij dat zo enorm veel mensen denken dat Nadal wint en dat zo enorm weinig mensen denken dat Djokovic wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het gewoon reëel bekijkt dan maken er normaal gesproken op dit moment maar 2 kans op de titel. Federer en Nadal zijn gewoon beide te goed voor de rest.
De Wimbledon finale gaf dit gewoon juist weer. Als je dan naar een Djokovic, Wawrinka of Davydenko kijkt dan zie je gewoon niet dat beetje extra klasse wat de 2 beste spelers van dit moment wel hebben.
Weer droog nu !quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:20 schreef TheGeneral het volgende:
Er loopt net een hele lelijke amerikaan de baan op
quote:
Andy was veel beter en Mahut veel slechter dan nu. Na wat gekloot over calls werd Roddick nerveus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik schakel pas vanaf 3-3 in maar hoe heeft Roddick in godsnaam die eerste set met 6-1 gewonnen
Precies, zo denk ik er ook over. Die percentages zien er een stuk reëler uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:40 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nadal heeft uiteraard een indrukwekkende win-streak van zo'n 25 wedstrijden (geloof ik). Niet dat dat er iets toe doet, gravel en gras resultaten wanneer je op hardcourt speelt. Persoonlijk denk ik meer zoiets:
Federer: 30%
Nadal: 20%
Djokovic: 35%
Iemand anders: 15%
Het is eigenlijk te triest voor woorden hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Oud winnaar van Toronto ToJo pakt met veel moeite de eerste set van Borat met 7-6(4)
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:45 schreef suus21 het volgende:
die roddick staat ook weer te prutsen..
Safin exact hetzelfde hoor..die had gelukkig Wimbledon, verder is het helemaal niks. Zie Querrey ook zomaar winnen vandaag. 2 derde rondes dit jaar en dat is allesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te triest voor woorden he![]()
.
Voordeel is wel dat hij gezien eind 2007 weinig te verdedigen heeft. Anders zou die al lang en breed uit de top 100 zijn.
quote:
over welke speler hebben jullie het..?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Safin exact hetzelfde hoor..die had gelukkig Wimbledon, verder is het helemaal niks. Zie Querrey ook zomaar winnen vandaag. 2 derde rondes dit jaar en dat is alles
Blijft een rare kerel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:08 schreef groenen het volgende:
Kohlschreiber wordt ook afgeslacht voorlopig
Eerste set serveerde hij ook dramatisch. De laatste tijd was Verdasco verder heel goed. Goed op RG, geloof ik, goddelijk op Wimbledon tot set 3 tegen Ancic, nog een toernooitje gewonnen. Ik had gedacht dat hij die lijn wel zou doortrekken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Echt een hot or cold player ja, er is nooit een tussenweg bij hem. Verdasco ook nog wisselvallig...verliest de eerste set gewoon met 6-1 tegen een aardig spelende Bellucci (niks meer dan dat) en set 2 wint hij eigenlijk op zijn sloffen weer, hoewel het nog steeds wisselvallig is.
idd. Volgens mij de lastigste partij van Nadal op RG dit jaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:23 schreef Tim86 het volgende:
Heb je Bellucci-Nadal niet gezien op RG Wopper? Genieten was dat
Die match heb ik denk ik gemist danquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:23 schreef Tim86 het volgende:
Heb je Bellucci-Nadal niet gezien op RG Wopper? Genieten was dat
Volgens mij ben ik de enige die hem zo noemtquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:54 schreef APK het volgende:
Waarom heet dat wijf 'Frank the tank'?
Tijd voor een andere kapper.
Jij en 10.500 Canadezenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die hem zo noemt
quote:With the crowd of roughly 10500 clearly on his side and chanting "Frank the Tank," Dancevic won in straight sets.
quote:
Sorry.quote:
Lijkt me eigenlijk wel ja. Misschien speelt hij op een buitenbaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:43 schreef groenen het volgende:
Kunnen ze niet beter eerst Safin op de baan gooien, die zit nog in de eerste ronde.
Ze hebben inderdaad wat extra banen ingeschakeld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel ja. Misschien speelt hij op een buitenbaan.
Al een hele tijd, maar dit gaat over Toronto.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:18 schreef Adothehague het volgende:
Federer - Nadal nu op Sport 1.
Zet Federer-Nadal op en ga dan één kanaal verder..quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:24 schreef Adothehague het volgende:
Waar is Levine - Nadal live te volgen?
Op Eurosport kan ik niks vinden en ook Betfair video heeft hem niet.
Iemand een link?
Murray-Johannson aanklikken bij Betfair.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:24 schreef Adothehague het volgende:
Waar is Levine - Nadal live te volgen?
Op Eurosport kan ik niks vinden en ook Betfair video heeft hem niet.
Iemand een link?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:51 schreef Adothehague het volgende:
Iemand enig idee waarom Tursunov tegen Lopez nog niet begonnen is?
Regen, regen regen regen regen etc.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:51 schreef Adothehague het volgende:
Iemand enig idee waarom Tursunov tegen Lopez nog niet begonnen is?
Mwah, Levine raakte in de eerste set ook wel echt alles. Speelde gewoon alles of niets, en dat spelletje is leuk maar dan voor een game of 6.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:36 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Nadal.
6-4 6-2. De score geeft ook niet weer hoe lastig Nadal het had.
Nadal speelde vrij slecht. Zal wel zijn omdat hij 2 weken niet gespeeld heeft.
Leek wel gips wat hij van zijn voet wegknipte.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:48 schreef Ambrosius het volgende:
Nu al een trainer bij Gonzo-Acasuso. Acasuso verrassend genoeg een break voor.
2e set.quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:56 schreef APK het volgende:
Tering, wat maakt Federer een hoop fouten in de laatste game.
Is dat al de hele match zo?
Zijn #1 positie ook, break Simon.quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:18 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Federer wil zo snel mogelijk zijn challenges kwijt...
Lette even niet zo goed op, maar heb je daar geen challenges voor?quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:30 schreef wimderon het volgende:
Wat is die scheids voor mafkees. Hij een beetje absolutely not roepen, bal is dik op de lijn
Hij had er nog maar één, volgens mij.quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:35 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Lette even niet zo goed op, maar heb je daar geen challenges voor?![]()
Federer vroeg volgens mij of ie moest challengen, scheids: 'Absolutely not'quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:35 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Lette even niet zo goed op, maar heb je daar geen challenges voor?![]()
Federer is echt dramatisch bezig, 4-4, weer twee breaks.
Federerquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
17:00 Soderling R. v Djokovic N.
18:00 Simon G. v Acasuso J.
19:00 Cilic M. v Roddick A.
21:00 Murray A. v Wawrinka S.
23:00 Tursunov D. v Blake J.
23:00 Davydenko N. v Kiefer N.
01.00 Ferrer - Gasquet
01.30 Nadal - Andreev
Oeps.quote:
Tim86, weet jij dit misschien?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wat de odds van Simon waren?Ik wed altijd tegen Federer en Nadal en dan verlies ik. Doe ik het een keer niet, had ik gewonnen als ik het wel had gedaan.
![]()
Moppentoppertje: Hiero geven ze je graag advies [Tennis] ATP Tour # XXVII: Op naar Romequote:Op donderdag 24 juli 2008 16:27 schreef Adothehague het volgende:
Is het toernooi in Portoroz live met beelden nog ergens te volgen zometeen?
Oké.quote:
Nou, dat valt me dan wel enigszins mee.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:50 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ben wel geen Tim, maar hier zijn ze.
[ afbeelding ]
Dit is ongeveer het hoogste wat je maar kan krijgen in een tenniswedstrijd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat valt me dan wel enigszins mee.
Ik probeer voor mezelf goed te praten dat ik er niet op heb gewed.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit is ongeveer het hoogste wat je maar kan krijgen in een tenniswedstrijd.
Hoger krijg je ze niet hoor.
Ja, als ze tegen Stephen Hawking spelen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
Maar de odds zijn soms echt wel hoger hoor. Soms heb je vóór een wedstrijd backodds van 100 (honder dus) voor de tegenstander van Federer of Nadal.
eChT NiEt!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:21 schreef Adothehague het volgende:
OF TEGEN mARTIN vERKERK
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, als ze tegen Stephen Hawking spelen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, als ze tegen Stephen Hawking spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:14 schreef Nalbandian het volgende:
Sjezus, hoe kan Fedje nu van een stokbrood verliezen op hardcourt nota bene ?Denk een beetje op dezelfde manier dat Nalbandian van wie dan ook op wat dan ook kan verliezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Djokovic door. Weinig gezien, is ie een beetje in vorm?
Kan genoeg wedstrijden herinneren waarin hij wel indrukwekkend was die geen halve finale of finale waren, persoonlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:02 schreef Norrage het volgende:
djokovic is nooit indrukwekkend behalve in halve en finales.
Hij had zwaar gelijk hoor. Overrule aan de andere kant van de baan moet je gewoon niet willen als umpire zijnde. Zeker als je dan fout zit moet je heel snel je mond houden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:53 schreef T-Rigg het volgende:
Roddick hou je bek en ga tennissen.
Het gaat mij er niet om of hij gelijk heeft of niet. Hij heeft het punt gewonnen, daar is hawk-eye voor, er even iets van zeggen, oke, maar minuten lang door gaan tegen de umpire, vloeken en vervolgens bij de tourny director zeiken is nergens voor nodig. Je staat een break achter in de beslissende set, concentreer je op de wedstrijd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij had zwaar gelijk hoor. Overrule aan de andere kant van de baan moet je gewoon niet willen als umpire zijnde. Zeker als je dan fout zit moet je heel snel je mond houden.
quote:
Wat een irritante tijden zeg. Hadden ze die eerste twee en die laatste twee wedstrijden niet kunnen omruilen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:05 schreef kleinzusje het volgende:
17.00 Gilles SIMON (FRA) - Marin CILIC (CRO)
19.00 Nicolas KIEFER (GER) - James BLAKE (USA)
01.00 Andy MURRAY (GBR) - Novak DJOKOVIC (SRB
03.00 Richard GASQUET (FRA) - Rafael NADAL (ESP)
Ik vind het perfect eigenlijk, vooral het 's nachts binnenvallen voor twee leuke wedstrijden (hoop ik toch) kijk ik naar uit. Hopelijk werkt het weer daar een beetje mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een irritante tijden zeg. Hadden ze die eerste twee en die laatste twee wedstrijden niet kunnen omruilen?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:16 schreef suus21 het volgende:
wat een prutsers allemaal...
Ach, dat valt toch wel mee. Djokovicwas best goed versus Dancevic, wat best lastige tegenstand was, zeker met die winnerreturns in het begin. Cilic heeft Roddick verslagen met wat ik verneem best goed tennis. Kiefer versloeg Davydenko met af en toe best aardig tennis etc.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:43 schreef Tim86 het volgende:
suus wat ben je altijd heerlijk positief. Je hebt wel gelijk..van die 8 kwartfinalisten is er echt nog niemand die zich heeft bewezen..prutsers
Lieverd , waar kijk jij ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:16 schreef suus21 het volgende:
wat een prutsers allemaal...
Ik was sarcastisch, nadal, djoko enzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:47 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ach, dat valt toch wel mee. Djokovicwas best goed versus Dancevic, wat best lastige tegenstand was, zeker met die winnerreturns in het begin. Cilic heeft Roddick verslagen met wat ik verneem best goed tennis. Kiefer versloeg Davydenko met af en toe best aardig tennis etc.
De echte prutsers zijn zij die niet in de kwartfinale staan. Roddick, Federer.
Mooi samengevat. Mee eens.quote:
Dank u voor de korte samenvattingquote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:05 schreef Tim86 het volgende:
Djoko raakte geen bal goed..bizar veel UE met de forehand ook.
Hetzelfde gebeurde in de eerste game van set 2 waarin Murray meteen brak. Daarna kwam eindelijk de echte Djoko bovendrijven met 2 goede games. 2-1 voor nu dus...zie het wel een driesetter worden nog en als Djoko dat haalt verwacht ik dat hij wint. Murray speelde aardig foutloos tot aan 6-3 1-0..dat kan hij haast niet volhouden.
Jij ziet het wel snel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ik zie het Djoko niet meer lukken, helaas, het loopt gewoon niet en Murray speelt foutloos.
Nah, het was meer dat ik wel dacht dat hij wel terug zou komen toen ik begon te kijken, maar nu schat ik de kans daarop niet al te best in. Inderdaad een beetje overdreven. Het blijft Djokovic, echter, hij kan nog winnen. Bijvoorbeeld nu, met 0-40quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |