In ieder geval is 'ie snel over. 6-3 6-2 overwinning voor Haas. Young-Simon zal ook niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een rukwedstrijd is Haas-Moya zeg. Moya heeft duidelijk geen zin en is ook wel over z'n top heen. Haas tikt 'm helemaal zoek.
6-3 Nestor, geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is er nou gister gebeurd met Becker-Nestor? Ik kan er nergens iets over vinden.
Oké, bedankt.quote:
Nadal heeft uiteraard een indrukwekkende win-streak van zo'n 25 wedstrijden (geloof ik). Niet dat dat er iets toe doet, gravel en gras resultaten wanneer je op hardcourt speelt. Persoonlijk denk ik meer zoiets:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
Er staat een poll op tennis.com over de vraag wie dit toernooi gaat winnen. Er hebben tot nu toe 3.297 mensen gestemd. Er is als volgt gestemd:
Who will win Toronto?
Federer: 25.05 %
Nadal: 66,52%
Djokovic: 5,73
Iemand anders: 2.70 %
Het verbaast mij dat zo enorm veel mensen denken dat Nadal wint en dat zo enorm weinig mensen denken dat Djokovic wint.
Ik mis Roddickquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
Er staat een poll op tennis.com over de vraag wie dit toernooi gaat winnen. Er hebben tot nu toe 3.297 mensen gestemd. Er is als volgt gestemd:
Who will win Toronto?
Federer: 25.05 %
Nadal: 66,52%
Djokovic: 5,73
Iemand anders: 2.70 %
Het verbaast mij dat zo enorm veel mensen denken dat Nadal wint en dat zo enorm weinig mensen denken dat Djokovic wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het gewoon reëel bekijkt dan maken er normaal gesproken op dit moment maar 2 kans op de titel. Federer en Nadal zijn gewoon beide te goed voor de rest.
De Wimbledon finale gaf dit gewoon juist weer. Als je dan naar een Djokovic, Wawrinka of Davydenko kijkt dan zie je gewoon niet dat beetje extra klasse wat de 2 beste spelers van dit moment wel hebben.
Weer droog nu !quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:20 schreef TheGeneral het volgende:
Er loopt net een hele lelijke amerikaan de baan op
quote:
Andy was veel beter en Mahut veel slechter dan nu. Na wat gekloot over calls werd Roddick nerveus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik schakel pas vanaf 3-3 in maar hoe heeft Roddick in godsnaam die eerste set met 6-1 gewonnen
Precies, zo denk ik er ook over. Die percentages zien er een stuk reëler uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:40 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nadal heeft uiteraard een indrukwekkende win-streak van zo'n 25 wedstrijden (geloof ik). Niet dat dat er iets toe doet, gravel en gras resultaten wanneer je op hardcourt speelt. Persoonlijk denk ik meer zoiets:
Federer: 30%
Nadal: 20%
Djokovic: 35%
Iemand anders: 15%
Het is eigenlijk te triest voor woorden hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Oud winnaar van Toronto ToJo pakt met veel moeite de eerste set van Borat met 7-6(4)
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:45 schreef suus21 het volgende:
die roddick staat ook weer te prutsen..
Safin exact hetzelfde hoor..die had gelukkig Wimbledon, verder is het helemaal niks. Zie Querrey ook zomaar winnen vandaag. 2 derde rondes dit jaar en dat is allesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te triest voor woorden he![]()
.
Voordeel is wel dat hij gezien eind 2007 weinig te verdedigen heeft. Anders zou die al lang en breed uit de top 100 zijn.
quote:
over welke speler hebben jullie het..?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Safin exact hetzelfde hoor..die had gelukkig Wimbledon, verder is het helemaal niks. Zie Querrey ook zomaar winnen vandaag. 2 derde rondes dit jaar en dat is alles
Blijft een rare kerel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:08 schreef groenen het volgende:
Kohlschreiber wordt ook afgeslacht voorlopig
Eerste set serveerde hij ook dramatisch. De laatste tijd was Verdasco verder heel goed. Goed op RG, geloof ik, goddelijk op Wimbledon tot set 3 tegen Ancic, nog een toernooitje gewonnen. Ik had gedacht dat hij die lijn wel zou doortrekken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Echt een hot or cold player ja, er is nooit een tussenweg bij hem. Verdasco ook nog wisselvallig...verliest de eerste set gewoon met 6-1 tegen een aardig spelende Bellucci (niks meer dan dat) en set 2 wint hij eigenlijk op zijn sloffen weer, hoewel het nog steeds wisselvallig is.
idd. Volgens mij de lastigste partij van Nadal op RG dit jaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:23 schreef Tim86 het volgende:
Heb je Bellucci-Nadal niet gezien op RG Wopper? Genieten was dat
Die match heb ik denk ik gemist danquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:23 schreef Tim86 het volgende:
Heb je Bellucci-Nadal niet gezien op RG Wopper? Genieten was dat
Volgens mij ben ik de enige die hem zo noemtquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:54 schreef APK het volgende:
Waarom heet dat wijf 'Frank the tank'?
Tijd voor een andere kapper.
Jij en 10.500 Canadezenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die hem zo noemt
quote:With the crowd of roughly 10500 clearly on his side and chanting "Frank the Tank," Dancevic won in straight sets.
quote:
Sorry.quote:
Lijkt me eigenlijk wel ja. Misschien speelt hij op een buitenbaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:43 schreef groenen het volgende:
Kunnen ze niet beter eerst Safin op de baan gooien, die zit nog in de eerste ronde.
Ze hebben inderdaad wat extra banen ingeschakeld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel ja. Misschien speelt hij op een buitenbaan.
Al een hele tijd, maar dit gaat over Toronto.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:18 schreef Adothehague het volgende:
Federer - Nadal nu op Sport 1.
Zet Federer-Nadal op en ga dan één kanaal verder..quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:24 schreef Adothehague het volgende:
Waar is Levine - Nadal live te volgen?
Op Eurosport kan ik niks vinden en ook Betfair video heeft hem niet.
Iemand een link?
Murray-Johannson aanklikken bij Betfair.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:24 schreef Adothehague het volgende:
Waar is Levine - Nadal live te volgen?
Op Eurosport kan ik niks vinden en ook Betfair video heeft hem niet.
Iemand een link?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:51 schreef Adothehague het volgende:
Iemand enig idee waarom Tursunov tegen Lopez nog niet begonnen is?
Regen, regen regen regen regen etc.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:51 schreef Adothehague het volgende:
Iemand enig idee waarom Tursunov tegen Lopez nog niet begonnen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |