Blijft een rare kerel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:08 schreef groenen het volgende:
Kohlschreiber wordt ook afgeslacht voorlopig
Eerste set serveerde hij ook dramatisch. De laatste tijd was Verdasco verder heel goed. Goed op RG, geloof ik, goddelijk op Wimbledon tot set 3 tegen Ancic, nog een toernooitje gewonnen. Ik had gedacht dat hij die lijn wel zou doortrekken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Echt een hot or cold player ja, er is nooit een tussenweg bij hem. Verdasco ook nog wisselvallig...verliest de eerste set gewoon met 6-1 tegen een aardig spelende Bellucci (niks meer dan dat) en set 2 wint hij eigenlijk op zijn sloffen weer, hoewel het nog steeds wisselvallig is.
idd. Volgens mij de lastigste partij van Nadal op RG dit jaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:23 schreef Tim86 het volgende:
Heb je Bellucci-Nadal niet gezien op RG Wopper? Genieten was dat
Die match heb ik denk ik gemist danquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:23 schreef Tim86 het volgende:
Heb je Bellucci-Nadal niet gezien op RG Wopper? Genieten was dat
Volgens mij ben ik de enige die hem zo noemtquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:54 schreef APK het volgende:
Waarom heet dat wijf 'Frank the tank'?
Tijd voor een andere kapper.
Jij en 10.500 Canadezenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die hem zo noemt
quote:With the crowd of roughly 10500 clearly on his side and chanting "Frank the Tank," Dancevic won in straight sets.
quote:
Sorry.quote:
Lijkt me eigenlijk wel ja. Misschien speelt hij op een buitenbaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:43 schreef groenen het volgende:
Kunnen ze niet beter eerst Safin op de baan gooien, die zit nog in de eerste ronde.
Ze hebben inderdaad wat extra banen ingeschakeld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel ja. Misschien speelt hij op een buitenbaan.
Al een hele tijd, maar dit gaat over Toronto.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:18 schreef Adothehague het volgende:
Federer - Nadal nu op Sport 1.
Zet Federer-Nadal op en ga dan één kanaal verder..quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:24 schreef Adothehague het volgende:
Waar is Levine - Nadal live te volgen?
Op Eurosport kan ik niks vinden en ook Betfair video heeft hem niet.
Iemand een link?
Murray-Johannson aanklikken bij Betfair.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:24 schreef Adothehague het volgende:
Waar is Levine - Nadal live te volgen?
Op Eurosport kan ik niks vinden en ook Betfair video heeft hem niet.
Iemand een link?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:51 schreef Adothehague het volgende:
Iemand enig idee waarom Tursunov tegen Lopez nog niet begonnen is?
Regen, regen regen regen regen etc.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:51 schreef Adothehague het volgende:
Iemand enig idee waarom Tursunov tegen Lopez nog niet begonnen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |