Ik vind het perfect eigenlijk, vooral het 's nachts binnenvallen voor twee leuke wedstrijden (hoop ik toch) kijk ik naar uit. Hopelijk werkt het weer daar een beetje mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een irritante tijden zeg. Hadden ze die eerste twee en die laatste twee wedstrijden niet kunnen omruilen?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:16 schreef suus21 het volgende:
wat een prutsers allemaal...
Ach, dat valt toch wel mee. Djokovicwas best goed versus Dancevic, wat best lastige tegenstand was, zeker met die winnerreturns in het begin. Cilic heeft Roddick verslagen met wat ik verneem best goed tennis. Kiefer versloeg Davydenko met af en toe best aardig tennis etc.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:43 schreef Tim86 het volgende:
suus wat ben je altijd heerlijk positief. Je hebt wel gelijk..van die 8 kwartfinalisten is er echt nog niemand die zich heeft bewezen..prutsers
Lieverd , waar kijk jij ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:16 schreef suus21 het volgende:
wat een prutsers allemaal...
Ik was sarcastisch, nadal, djoko enzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:47 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ach, dat valt toch wel mee. Djokovicwas best goed versus Dancevic, wat best lastige tegenstand was, zeker met die winnerreturns in het begin. Cilic heeft Roddick verslagen met wat ik verneem best goed tennis. Kiefer versloeg Davydenko met af en toe best aardig tennis etc.
De echte prutsers zijn zij die niet in de kwartfinale staan. Roddick, Federer.
Mooi samengevat. Mee eens.quote:
Dank u voor de korte samenvattingquote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:05 schreef Tim86 het volgende:
Djoko raakte geen bal goed..bizar veel UE met de forehand ook.
Hetzelfde gebeurde in de eerste game van set 2 waarin Murray meteen brak. Daarna kwam eindelijk de echte Djoko bovendrijven met 2 goede games. 2-1 voor nu dus...zie het wel een driesetter worden nog en als Djoko dat haalt verwacht ik dat hij wint. Murray speelde aardig foutloos tot aan 6-3 1-0..dat kan hij haast niet volhouden.
Jij ziet het wel snel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ik zie het Djoko niet meer lukken, helaas, het loopt gewoon niet en Murray speelt foutloos.
Nah, het was meer dat ik wel dacht dat hij wel terug zou komen toen ik begon te kijken, maar nu schat ik de kans daarop niet al te best in. Inderdaad een beetje overdreven. Het blijft Djokovic, echter, hij kan nog winnen. Bijvoorbeeld nu, met 0-40quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |