Anders mag deze wel dicht, of ik zet de OP hierin. Maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Klote..ik had net een topic gemaakt maar postte hem 3 min later
Rogers Cup, Toronto - ATP Masters Series Canada
Ja, wat een feest weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:50 schreef tennisboy het volgende:
Ben benieuwd of Federer hier wel het toernooi kan winnen, zal wel weer een keer mooi zijn.
Ik ben benieuwd hoe hij het er vanaf gaat brengen. Ben met name benieuwd of hij de mentale klap van Wimbledon te boven is gekomen. Wat is het tijdsverschil eigenlijk met Canada ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop het. Hoewel ik heb genoten van Rafa op gras en gravel is het nu de beurt aan Fed om het jaar weer als nr 1 te eindigen.
Kunnen ze niet even over al die center courts een dak bouwen.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik vrees deze week (zeker in het begin) veel van dit:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Despite the scheduling change, the highlight of the day will still be Boris Becker’s induction into the Rogers Cup Hall of Fame. Becker will be on-site all day doing media interviews and pro-ams. Then at 6:45 p.m. the German tennis legend will play an exhibition match against recent Canadian Wimbledon champ Daniel Nestor with the induction ceremony to follow.
Ja, en volgende week ook, want dan is Cincinnatti.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:04 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is er nu savonds wat leuks te zien op de tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |