Viel mij ook al op jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:00 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Gulbis ramt enorm veel uit zeg...
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:06 schreef Tim86 het volgende:
op elke baan staat minimaal 1 held atm
Youzhny, Dancevic, Gulbis en ook nog Ancic
Door een opgave blijkbaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:18 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
3 winners, 23 unforced errors met de Gulbis forehand.![]()
Als Gulbis zo speelde als hij tegen Nadal deed had hij nu met 6-0 6-1 onder de douche gestaan.
Moet over 5 uur naar mijn werkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:23 schreef TheGeneral het volgende:
En de set voor Gulbis. Mooi moment om te gaan slapen
Oh ik las het verkeerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:25 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
![]()
In ieder geval een eerste set waarvan je in een hoekje wilt gaan zitten huilen.
Gunstig voor Andyquote:
Hawkeye wel toch? Heb ik bij Gasquet-Llodra een paar keer gezien in ieder geval. Covers hebben ze volgens mij (bijna) nergens in Noord-Amerika.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:13 schreef Tim86 het volgende:
Well een cheap ass Masters trouwens. Geen covers en geen hawkeye..that's just pathetic
Gasquet-Llodra had zeker wel Hawkeye, wellicht inderdaad alleen op Centre Court.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hawkeye wel toch? Heb ik bij Gasquet-Llodra een paar keer gezien in ieder geval. Covers hebben ze volgens mij (bijna) nergens in Noord-Amerika.
Zegt de gast met het Youzhny anger-management fiasco als avatar...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Hij gedroeg zich ook belachelijk..
Wel bizar dat de beelden er allemaal uitvlogen terwijl de choke plaatsvond
FIXXXXXXXXXX
Yep. Hij telt zo'n 3 eerste dubbele fouten van de wedstrijd in een gemiddeld potje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Kijk je op betfair? die regular dude heeft altijd zelfs alle stats fout..zeggen dat Gulbis nog geen punt tegen heeft gehad op zijn service na 4 games (alleen al 2 in de eerste oa) en aantallen aces en BP ook constant fout..echt een rukker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |