ik ookquote:
Dan loop je gelijk met mijquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ook...les 18 dan...het gaat wel snel zo, moet ik zeggen...
quote:
Waar ben je, wat is je doelstelling?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:39 schreef Houniet het volgende:
Waarom sta ik nog niet in die OP Koning?
Zou gaaf zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:33 schreef Blik het volgende:
Kan iemand mijn stukje in de op wijzigen, ben nu bij les 26. En onder het UUR
Morgen staat 1 uur en 5 minuten op het programma, zou het dan eindelijk voor de eerste keer gaan gebeuren dat ik 10+ km loop??
Ik ook 2 weken nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:38 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest om een nieuw topic aan te maken.
Opvallend eigenljik dat er hier ook nog wel een aantal mensen zijn die 2 weken neit gelopen hebben.
nou is het ook niet echt briljant weer geweest helaas. Ik ben iig blij dat ik het weer opgepakt heb
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:33 schreef Blik het volgende:
Morgen staat 1 uur en 5 minuten op het programma, zou het dan eindelijk voor de eerste keer gaan gebeuren dat ik 10+ km loop??
volgende doel: 10 km/uur?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:21 schreef Blik het volgende:
[..]
![]()
10,26 km gelopen in 1:04.35. Een gemiddelde snelheid van 9.53 km/u
Dat is mijn doel al, de 10 km van Utrecht singelloop onder het uur lopen. (mits ik dan niet op vakantie ben). Maar de eerste keer meer dan 10 km lopen is natuurlijk een mijlpaalquote:
Die Singelloop lijkt mij ook wel wat. Alleen is deze al op 28 september, en de inschrijving loopt t/m 9 september. Aangezien ik nu nog met het schema voor de 5km bezig ben, lijkt mij het wat vroeg. Maar omdat de 5km. mij redelijk makkelijk afgaat, ga ik er toch nog even over nadenken.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is mijn doel al, de 10 km van Utrecht singelloop onder het uur lopen.
quote:De zomervakantie is in aantocht. De koffers worden gepakt. Gaan de hardloopschoenen mee of blijven ze thuis? Voor de deelnemers aan de Fortis Singelloop Utrecht op 28 september is dit een lastig dilemma. Is het erg om een paar weken niet of veel minder te trainen?
We leggen het probleem voor aan Rob Veer, trainer / coach van hardlopers en triatleten.
Rob heeft goed nieuws voor wie het rustig aan wil doen: het kan geen kwaad enkele weken niet of beduidend minder te trainen dan je gewend bent. De opgebouwde conditie zal niet zo snel verloren gaan, zeker niet als je een redelijk actieve vakantie hebt. Het wordt anders als je de hele dag op het strand ligt en iedere avond flink doorzakt. Dan kan de conditie in een paar weken tijd behoorlijk achteruit gaan. De kans is bovendien groot dat je in die korte tijd een paar kilo zwaarder wordt.
Is idd klote. Ik heb gisteren echt naar buienradar lopen kijken om een uurtje te kunnen vinden waarin het niet regende. Tussen 12:00 en 13:00 was het dan zo ver. Dus de volgende keer misschien even op buienradar kijken?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een toprun vandaagIk was koud weg en het begon te regenen, ik dacht nog:"Ik ren wel ff door, zo weer droog". Maar nee, ik moest rechtsomkeer maken en huiswaarts keren, maar liefst 1,38 km gelopen
![]()
Morgen beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |