Wow, die is al lang niet voorbij gekomenquote:
Prik hem met een stokje!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een mot in mijn vliegenlamp.
Hij maakt lawaai.
Mooi dan maakt hij ook geen lawaai meerquote:
Klinkt mysterieus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:41 schreef Fha het volgende:
Mystic river.. kent iemand die film?
quote:
je hebt hem kapot gemaaktquote:
Pff vet stom! ik zie die filmquote:
Neequote:
Wat voor batterijen gaan er in een mot?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt hem kapot gemaakt![]()
mischien ff nieuwe batterijtjes ?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:51 schreef Klonk het volgende:
had je een papiersneetje ?
Jij had lekker irritante kut koters om je heenquote:
Volgens mij 8 AAA..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:55 schreef Klonk het volgende:
een mot, daar gaan toch van die dikke vierkante 9volts blokken in ?
die nu vredig liggen te slapen bij de rechtmatige eigenaarsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij had lekker irritante kut koters om je heen
Wehehe nou lekker dat je er weer vanaf bent tochquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
die nu vredig liggen te slapen bij de rechtmatige eigenaarszit hier nu heerlijk met een spinnende kat als polssteun, en een biertje, geen poepluiers of stil doen omdat die koters anders wakker worden, nee het zijn echt onze beste vrienden maar die kinderen
Die heb ik zatquote:
Even proberen danquote:
nog een weekje om bij te komen, en leuke dingen doen, ben nu bezig een nintendo ds te bestellenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe nou lekker dat je er weer vanaf bent tochdas al een vakantie op zich!
Oeh nicequote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog een weekje om bij te komen, en leuke dingen doen, ben nu bezig een nintendo ds te bestellen
quote:
Tuuluk wel! en anders is het een mietje die het niet verdient om te kunnen vliegen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar ik weet niet zeker of ze dan nog kunnen vliegen
oei, zal moeilijk worden, mijn vriendin voor meer dan 500 euro aan schoenen en ik mag een DS bestellen, iets zegt me dat het een slechte ruil is...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh nicestuur er ook een deze kant op dan
Jezus gaf geen 500 euro's uit aan schoenen! De meeste man droeg een jurk en sandalen! Die was dus niet zo mode bewustquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:19 schreef Fha het volgende:
500 euro aan schoenen?! jeusus!!!
Nou ik heb bezoek en we gaan zo pizza eten dus ik gaatfijne nacht nog!
blijkbaarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:14 schreef cablegunmaster het volgende:
gefelicteerd kuukske? is ze jarig
De KSC'ers helpen me altijd heel goed hier met het juist plaatsen van m'n informatie op Fok!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:45 schreef Klonk het volgende:
stel je vraag even in het feedback topic van DIG, dit is gewoon een slowchat
Meet cgm.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:45 schreef Klonk het volgende:
stel je vraag even in het feedback topic van DIG, dit is gewoon een slowchat
waarschuw me voortaan eerst ff voordat ik een kwasi serieuze modreactie geefquote:
Hehehe, sorry. Ik dacht dat je hem al ontmoet had.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:53 schreef Klonk het volgende:
waarschuw me voortaan eerst ff voordat ik een kwasi serieuze modreactie geef
niet bewustquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hehehe, sorry. Ik dacht dat je hem al ontmoet had.
Het moest een keer tot je doordringen.quote:
its bleeeeeeedingquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:58 schreef JortK het volgende:
cgm hoest met de rauwe kut van je vriendin?
Ben ik zo'n type apart?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hehehe, sorry. Ik dacht dat je hem al ontmoet had.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
its bleeeeeeedingTime of the month.....
quote:
Thanks!quote:
Een beetje. Maar dat geeft niet hoor.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
its bleeeeeeedingTime of the month.....
quote:
Wat een kuttopicquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Nieuw systeem voor Gamen
Topicje geplaatst.
Kon dat niet in [Centraal] Help mij aan een nieuw systeem topic ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Nieuw systeem voor Gamen
Topicje geplaatst.
Doet me denken aan het geheel politiek incorrect naamgegeven Jodenvet!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Erg lekker, maar niet te vaak.
Of Jodekoeken
Als je er teveel neemt word je misselijkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Erg lekker, maar niet te vaak.
Of Jodekoeken
jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je er teveel neemt word je misselijk
Een programma alleen maar over koffie en chocolaquote:
Opnemen danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:58 schreef Muck het volgende:
heaven, i'm in heaven
Ik heb pas een kook-kanaal ontdekt op de schotel (24 uur per dag kookprogramma's) en nu blijken ze nog een koffie-show te hebben ook
![]()
hoe heet die zender ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Een programma alleen maar over koffie en chocola
ik zweer het je, bij het maken dachten ze aan mij
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je er teveel neemt word je misselijk
That doesn't suprise mequote:
welnee, het wordt nog wel een paar keer herhaaldquote:
TV Gustoquote:
Na 40 minuten al pauze??quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:06 schreef Sjowhan het volgende:
Huis ook weer schoon, althans de kasten & badkamer. De vloer moet ik nog, maar even rust na 40 minuten schoonmaken
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb slagroomtruffels gekocht
[slijm]had ik al gezegd dat ik je best lief vind?[/slijm]quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:
ik doe niet aan slagroomtruffels op de eerste datequote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jij gaat er van uit dat die voor jou bedoeld waren dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik doe niet aan slagroomtruffels op de eerste date
mij natuurlijk!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[slijm]had ik al gezegd dat ik je best lief vind?[/slijm]
mischien wel een beter plan, slagroomsoesjes passen niet echt in mijn dieetquote:
In het mijne ook niet.. het ging om truffels trouwensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien wel een beter plan, slagroomsoesjes passen niet echt in mijn dieet
ja, er stond een onzinnige google ad over een of andere afslankkoffie..quote:
quote:
nietes! Ik zag je niet meer!quote:
Het is zondag, waarom zo vroeg?quote:
ik denk dat dat x-pres-zo gedaan is..quote:Op zondag 20 juli 2008 09:20 schreef dndiek het volgende:
Veel te vroeg wakker![]()
DaMart, heb je dat X-presso getypt?
Gaat ie een beetje met je? Ik kan me voorstellen dat het eng is..quote:
neuh, voelde hier weer aan als een schokje, was ook iets verder weg dan die van de vorige keer.. maar meer mensen hebben deze gevoeld nu...quote:
nee, dit is niet eng hoor... het stelt hier niet veel voor, epicentrum was 140 km naar het zuidoosten.. maar toch.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gaat ie een beetje met je? Ik kan me voorstellen dat het eng is..
Dus iedereen staat weer op scherp.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, voelde hier weer aan als een schokje, was ook iets verder weg dan die van de vorige keer.. maar meer mensen hebben deze gevoeld nu...
Nou ja, het lijkt me dat het toch een verschil is of je hier een aardbeving voelt, of daar.. Zeker omdat dasr toch geregeld ook zware aardbevingen voorkomen.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dit is niet eng hoor... het stelt hier niet veel voor, epicentrum was 140 km naar het zuidoosten.. maar toch.
dik 130 meter, dus als hier een tsunami komt, dan heb ik die beving vast wel gevoeld of al gezien op tv omdat het wellicht een 'end-of-times' gebeurtenis zal zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus iedereen staat weer op scherp.
Hoe ver zit jij boven zee niveau?
Jah, de zwaarste aardbeving in Nederland telt niet inderdad, hier heb ik tot nu toe twee zwaardere bevingen meegemaakt die zo dichtbij waren dat ik ze ook krachtiger mee heb gemaakt. Verder is het bij aardschokken (bevingen op grotere afstanden) gebleven gelukkig.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me dat het toch een verschil is of je hier een aardbeving voelt, of daar.. Zeker omdat dasr toch geregeld ook zware aardbevingen voorkomen.
Zoietsquote:Op zondag 20 juli 2008 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dik 130 meter, dus als hier een tsunami komt, dan heb ik die beving vast wel gevoeld of al gezien op tv omdat het wellicht een 'end-of-times' gebeurtenis zal zijn.
Mjah, er zijn voors en tegens te verzinnen voor de doodstraf.quote:
Inderdaad. Maar het was meer voor Indah omdat hij dit bericht had herschreven.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, er zijn voors en tegens te verzinnen voor de doodstraf.
leuk liedjequote:Op zondag 20 juli 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets
That's great, it starts with an earthquake, birds and snakes, an aeroplane -
Lenny Bruce is not afraid. Eye of a hurricane, listen to yourself churn -
world serves its own needs, regardless of your own needs. Feed it up a knock,
speed, grunt no, strength no. Ladder structure clatter with fear of height,
down height. Wire in a fire, represent the seven games in a government for
hire and a combat site. Left her, wasn't coming in a hurry with the furies
breathing down your neck. Team by team reporters baffled, trump, tethered
crop. Look at that low plane! Fine then. Uh oh, overflow, population,
common group, but it'll do. Save yourself, serve yourself. World serves its
own needs, listen to your heart bleed. Tell me with the rapture and the
reverent in the right - right. You vitriolic, patriotic, slam, fight, bright
light, feeling pretty psyched.
It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it and I feel fine.
Maar kan hij die moesson niet daar houden?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het was meer voor Indah omdat hij dit bericht had herschreven.
dat dusquote:Op zondag 20 juli 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets
De moesson is op vakantie tot oktober/novemberquote:Op zondag 20 juli 2008 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar kan hij die moesson niet daar houden?
Dan weet ik waar die moesson op vakantie gaatquote:Op zondag 20 juli 2008 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De moesson is op vakantie tot oktober/november
Mensen, mensen.. dat beetje water! Het grootste deel van de dag is het nog steeds droog.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet ik waar die moesson op vakantie gaat
REMquote:Op zondag 20 juli 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets
Ik wilde een stuk gaan fietsen. Gaat het echt niet worden zoquote:Op zondag 20 juli 2008 11:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mensen, mensen.. dat beetje water! Het grootste deel van de dag is het nog steeds droog.
Over water gesproken, ik denk dat ik zometeen ga zwemmen
whehe.. ik zag al zo'n reactie aankomenquote:Op zondag 20 juli 2008 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet ik waar die moesson op vakantie gaat
Hier is het over het algemeen geheel onbewolktquote:Op zondag 20 juli 2008 11:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mensen, mensen.. dat beetje water! Het grootste deel van de dag is het nog steeds droog.
Over water gesproken, ik denk dat ik zometeen ga zwemmen
grotere stukken fietsen doe ik pas weer vanaf volgend weekend, de komende week zal het nog bij een km of 20 blijven per keer, max. Met 2 kleuters fiets je nu eenmaal niet zo ver..quote:Op zondag 20 juli 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wilde een stuk gaan fietsen. Gaat het echt niet worden zo
Zwemmen is wel lekker dan weer ja
Echt, ik maak me niet zo druk om wat regen. Sterker nog, degenen die me kennen weten dat ik zelden een paraplu gebruik, ik regen liever nat dan dat ik met zo'n onding moet lopen of fietsen. Als het echt hard regent wil ik nog wel eens een regenponcho aantrekken, maar daar houdt het ook echt mee op.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het over het algemeen geheel onbewolkt
paraplu is inderdaad waardeloos, regenpak daarentegen wel aardig.. echter met de stortregens die hier vallen heb je daar ook niets aan, tenzij je een duikerspak aantrektquote:Op zondag 20 juli 2008 11:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt, ik maak me niet zo druk om wat regen. Sterker nog, degenen die me kennen weten dat ik zelden een paraplu gebruik, ik regen liever nat dan dat ik met zo'n onding moet lopen of fietsen. Als het echt hard regent wil ik nog wel eens een regenponcho aantrekken, maar daar houdt het ook echt mee op.
dadelijk eens kijken hoe een zonsondergang er bij het vliegveld uitziet.. lang niet geweest en het is geheel onbewolktquote:
Je hebt hem van mij gestolenquote:
daar hebben ze iets voor uitgevonden: www.google.comquote:Op zondag 20 juli 2008 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog altijd geen idee wat je zegt, maar ik spreek dan ook geen Pinguins
quote:
Als ze snel in slaap vallen gaat het primaquote:Op zondag 20 juli 2008 11:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
grotere stukken fietsen doe ik pas weer vanaf volgend weekend, de komende week zal het nog bij een km of 20 blijven per keer, max. Met 2 kleuters fiets je nu eenmaal niet zo ver..
oeh! da's wel lekker!quote:Op zondag 20 juli 2008 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Het regent hier bijna tropisch.
Ik kan iig goedemorgen zeggenquote:Op zondag 20 juli 2008 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Net of jij vloeiend Turks spreekt.
Hier ookquote:
nee, want de oudste fietst zelf, de jongste zit achterop, dat lukt wel..quote:Op zondag 20 juli 2008 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze snel in slaap vallen gaat het prima
whehehe.. dan kom ik al een eindje verder tenminste.. in het turksquote:
Ah, ik dan weer iets verder in het japans, al is het nog niet veel. Er zijn hier geen studies in de buurt, dat is wel kut.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. dan kom ik al een eindje verder tenminste.. in het turks
thuisstudie? (NTI of zo?)quote:Op zondag 20 juli 2008 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik dan weer iets verder in het japans, al is het nog niet veel. Er zijn hier geen studies in de buurt, dat is wel kut.
Dan leeft ie maar heel snel slapend fietsenquote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee, want de oudste fietst zelf, de jongste zit achterop, dat lukt wel..
Dat zijn studies die je zelf kan downloaden, je krijgt geen docent oid. Nou ja, dan doe ik het liever zelf dan veel geld betalen voor iets wat ik ook op internet kan vinden op verscheidene sites. En ja, dat is net zo legaal.quote:
Dat zegt meer over de hogeschool dan over NTI.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik doe mijn hele opleiding via het NTI
Het is alleen niet beter of slechter dan de gemiddelde hogeschool.
Het geeft meer aan dat de meeste onderwijsinstellingen gewoon kut zijn. Ze zijn echt niet in staat het goed te doen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de hogeschool dan over NTI.
Thanksquote:Op zondag 20 juli 2008 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
fijne vakantie alvast trouwens Jort!
Hier net een paar druppeltjes gehad maar verder primaquote:Op zondag 20 juli 2008 11:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je woont bij mij om de hoek? Hier schijnt hij ook inmiddels
Waarom zou je een rommelkamer op willen ruimen?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef Klonk het volgende:
uitrusttijd, bezig met een zolder, schuur en rommelkameropruiming
Dat dusquote:
dan ben je owntquote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo? * was van plan X files te gaan kijken *
The X-files is altijd tof...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:54 schreef Klonk het volgende:
dadelijk topgear, vele malen toffer, en x-files is alleen tof als je in een wazige bui bent door bier en met vrienden kunt kijken...
Bier is gewoon kutquote:
Jij begrijpt het!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo? * was van plan X files te gaan kijken *
quote:
Bezeten? Dat is ook een X-file waard!quote:
Welterusten en fijne vakantie!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef JortK het volgende:
* JortK is naar bed, morgen lekker op vakantie naar Italie
Tot over twee weken![]()
![]()
naar een nog onbekende camping in Frankrijkquote:Op zondag 20 juli 2008 22:26 schreef Klonk het volgende:
waar gaat de reis heen diek ?
hee, daar was ik gisterenquote:
Hier op fok ook blijkbaarquote:
Feliquote:
degene die het topic volmaakt en een nieuwe opentquote:
quote:
En als dat nou eens geen mod is?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
degene die het topic volmaakt en een nieuwe opent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |