paraplu is inderdaad waardeloos, regenpak daarentegen wel aardig.. echter met de stortregens die hier vallen heb je daar ook niets aan, tenzij je een duikerspak aantrektquote:Op zondag 20 juli 2008 11:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt, ik maak me niet zo druk om wat regen. Sterker nog, degenen die me kennen weten dat ik zelden een paraplu gebruik, ik regen liever nat dan dat ik met zo'n onding moet lopen of fietsen. Als het echt hard regent wil ik nog wel eens een regenponcho aantrekken, maar daar houdt het ook echt mee op.
dadelijk eens kijken hoe een zonsondergang er bij het vliegveld uitziet.. lang niet geweest en het is geheel onbewolktquote:
Je hebt hem van mij gestolenquote:
daar hebben ze iets voor uitgevonden: www.google.comquote:Op zondag 20 juli 2008 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog altijd geen idee wat je zegt, maar ik spreek dan ook geen Pinguins
quote:
Als ze snel in slaap vallen gaat het primaquote:Op zondag 20 juli 2008 11:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
grotere stukken fietsen doe ik pas weer vanaf volgend weekend, de komende week zal het nog bij een km of 20 blijven per keer, max. Met 2 kleuters fiets je nu eenmaal niet zo ver..
oeh! da's wel lekker!quote:Op zondag 20 juli 2008 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Het regent hier bijna tropisch.
Ik kan iig goedemorgen zeggenquote:Op zondag 20 juli 2008 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Net of jij vloeiend Turks spreekt.
Hier ookquote:
nee, want de oudste fietst zelf, de jongste zit achterop, dat lukt wel..quote:Op zondag 20 juli 2008 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze snel in slaap vallen gaat het prima
whehehe.. dan kom ik al een eindje verder tenminste.. in het turksquote:
Ah, ik dan weer iets verder in het japans, al is het nog niet veel. Er zijn hier geen studies in de buurt, dat is wel kut.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. dan kom ik al een eindje verder tenminste.. in het turks
thuisstudie? (NTI of zo?)quote:Op zondag 20 juli 2008 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik dan weer iets verder in het japans, al is het nog niet veel. Er zijn hier geen studies in de buurt, dat is wel kut.
Dan leeft ie maar heel snel slapend fietsenquote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee, want de oudste fietst zelf, de jongste zit achterop, dat lukt wel..
Dat zijn studies die je zelf kan downloaden, je krijgt geen docent oid. Nou ja, dan doe ik het liever zelf dan veel geld betalen voor iets wat ik ook op internet kan vinden op verscheidene sites. En ja, dat is net zo legaal.quote:
Dat zegt meer over de hogeschool dan over NTI.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik doe mijn hele opleiding via het NTI
Het is alleen niet beter of slechter dan de gemiddelde hogeschool.
Het geeft meer aan dat de meeste onderwijsinstellingen gewoon kut zijn. Ze zijn echt niet in staat het goed te doen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de hogeschool dan over NTI.
Thanksquote:Op zondag 20 juli 2008 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
fijne vakantie alvast trouwens Jort!
Hier net een paar druppeltjes gehad maar verder primaquote:Op zondag 20 juli 2008 11:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je woont bij mij om de hoek? Hier schijnt hij ook inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |