Ik ben vorige week tijdens het uitgaan op de deksel van het toilet gaan zitten, dus ik leun lekker tegen de muur met mijn hoofd. Word ik 2,5 uur later wakker.quote:
Q en ik gaan langer terug dan jij en ik, dus in je hok!quote:
Al meer dan vijf jaar!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Q en ik gaan langer terug dan jij en ik, dus in je hok!
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vorige week tijdens het uitgaan op de deksel van het toilet gaan zitten, dus ik leun lekker tegen de muur met mijn hoofd. Word ik 2,5 uur later wakker.
Hebben we ons eerste lustrum niet eens gevierdquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MissMSX het volgende:
Q en ik gaan langer terug dan jij en ik, dus in je hok!
Nou, wat jullie hebben zal wel diep zitten dan!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:16 schreef MissMSX het volgende:
Hebben we ons eerste lustrum niet eens gevierd
Het was al in maart.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben we ons eerste lustrum niet eens gevierd
We zouden gaan trouwen maar jij moest het zonodig weer verpesten.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, wat jullie hebben zal wel diep zitten dan!
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
We zouden gaan trouwen maar jij moest het zonodig weer verpesten..
quote:
en niemand die je mistte?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vorige week tijdens het uitgaan op de deksel van het toilet gaan zitten, dus ik leun lekker tegen de muur met mijn hoofd. Word ik 2,5 uur later wakker.
Die is al vreemd gegaan met mrboxquote:Op zondag 20 juli 2008 18:23 schreef JanesBrownie het volgende:
Hmm, wat een klef gedoe hier weer...
Q! En heksje dan?!
Alles kan kapot!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Die is al vreemd gegaan met mrbox
die heb ik ook gemistquote:
Heksje is lief.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:23 schreef JanesBrownie het volgende:
Hmm, wat een klef gedoe hier weer...
Q! En heksje dan?!
Ja, dat heksje in het echt ook heel tof en lief is.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:34 schreef JanesBrownie het volgende:
Iemand iets leuks te vertellen?
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Nou gaat m'n zus ook bijna verhuizen naar een andere plaats, nu ben ik helemaal alleen hier![]()
![]()
![]()
.
Heb jij trouwens interesse in MySims?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Nou gaat m'n zus ook bijna verhuizen naar een andere plaats, nu ben ik helemaal alleen hier![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
.
Dat impliceert dat ze het hier ook is...quote:Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef Q. het volgende:
Ja, dat heksje in het echt ook heel tof en lief is.
Tegen mij wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ze het hier ook is...
Utrecht.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Kom in Zeist/Utrecht wonen dan zit je ook niet meer alleen.
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:38 schreef Q. het volgende:
Tegen mij wel.
Wageningen, is nog niet zeker maar ze gaan nu ook met zijn en onze ouders kijken dus het is wel serieus denk ik.quote:
No shit Sherlock.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Kom in Zeist/Utrecht wonen dan zit je ook niet meer alleen.
x2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |