Wow, die is al lang niet voorbij gekomenquote:
Prik hem met een stokje!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een mot in mijn vliegenlamp.
Hij maakt lawaai.
Mooi dan maakt hij ook geen lawaai meerquote:
Klinkt mysterieus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:41 schreef Fha het volgende:
Mystic river.. kent iemand die film?
quote:
je hebt hem kapot gemaaktquote:
Pff vet stom! ik zie die filmquote:
Neequote:
Wat voor batterijen gaan er in een mot?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt hem kapot gemaakt![]()
mischien ff nieuwe batterijtjes ?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:51 schreef Klonk het volgende:
had je een papiersneetje ?
Jij had lekker irritante kut koters om je heenquote:
Volgens mij 8 AAA..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:55 schreef Klonk het volgende:
een mot, daar gaan toch van die dikke vierkante 9volts blokken in ?
die nu vredig liggen te slapen bij de rechtmatige eigenaarsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij had lekker irritante kut koters om je heen
Wehehe nou lekker dat je er weer vanaf bent tochquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
die nu vredig liggen te slapen bij de rechtmatige eigenaarszit hier nu heerlijk met een spinnende kat als polssteun, en een biertje, geen poepluiers of stil doen omdat die koters anders wakker worden, nee het zijn echt onze beste vrienden maar die kinderen
Die heb ik zatquote:
Even proberen danquote:
nog een weekje om bij te komen, en leuke dingen doen, ben nu bezig een nintendo ds te bestellenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe nou lekker dat je er weer vanaf bent tochdas al een vakantie op zich!
Oeh nicequote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog een weekje om bij te komen, en leuke dingen doen, ben nu bezig een nintendo ds te bestellen
quote:
Tuuluk wel! en anders is het een mietje die het niet verdient om te kunnen vliegen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar ik weet niet zeker of ze dan nog kunnen vliegen
oei, zal moeilijk worden, mijn vriendin voor meer dan 500 euro aan schoenen en ik mag een DS bestellen, iets zegt me dat het een slechte ruil is...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh nicestuur er ook een deze kant op dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |