Het is zo omslachtig!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:43 schreef Kluts het volgende:
over de TT: why not?
Wanneer gaan we daten Kluts?quote:
Blijgekocht?quote:
Dat wel, maar daar ging het ook niet om.quote:
Verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
Laat Plato het maar niet horen, gij Judas!
Zodra jij iets geweldigs om te doen hebt bedacht.quote:
Yup, het complete oeuvre van Doe Maar voor zes euro per CD, de nieuwe Spinvis, DVd van Radiohead met allemaal videoclips en de CD van Mika voor Hime...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Blijgekocht?
En wat is sexgewijs het verschil tussen jullie?quote:
Ik ga er vanuit dat ie wilt sexxen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zodra jij iets geweldigs om te doen hebt bedacht.
Geen. Maar het gaat om de mindset!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is sexgewijs het verschil tussen jullie?
Bahquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, het complete oeuvre van Doe Maar voor zes euro per CD, de nieuwe Spinvis, DVd van Radiohead met allemaal videoclips en de CD van Mika voor Hime...![]()
Plato zegt dat hij niets heeft maar ondertussen al met 2 kinderen rondloopt?quote:
duidelijk, maar zij wil per se iets geweldigs...quote:
Ik ken zijn bedprestaties niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
duidelijk, maar zij wil per se iets geweldigs...
Na de singles kan het niet veel raarder meerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Q. het volgende:
Dit is wel weer zo'n TT die rare mensen aantrekt hè?
Nou, ik had het over de date zelf natuurlijk.quote:
Het zou mij niks verbazen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Plato zegt dat hij niets heeft maar ondertussen al met 2 kinderen rondloopt?
Morgen heb ik een antwoord voor jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zodra jij iets geweldigs om te doen hebt bedacht.
Mij ook niet, eigenlijk.quote:
Omdat Simon vandaag 80 is geworden. Of gisteren. Maakt niet uit!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Ohja: nieuwe Spinvis? He wat?!
Ik doe tegenwoordig ook alles behalve mijn best om op de hoogte te blijven.![]()
Duh. Ik heb nooit gezegd dat ik niet high maintenance ben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
duidelijk, maar zij wil per se iets geweldigs...
Aha, daar vertelde je laatste al over toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat Simon vandaag 80 is geworden. Of gisteren. Maakt niet uit!
Ritmebox FTW.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Aha, daar vertelde je laatste al over toch?![]()
*vergeetachtigheid ftw*
Zie ook hier...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:51 schreef Q. het volgende:
Omdat Simon vandaag 80 is geworden. Of gisteren. Maakt niet uit!
Er moet op zijn minst in het kader van de TT een andere activiteit aan vooraf gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
"Neuken" ? Waarom moet het altijd zo moeilijk?
gek genoeg ben ik niet verrastquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duh. Ik heb nooit gezegd dat ik niet high maintenance ben.
voorspel, bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er moet op zijn minst in het kader van de TT een andere activiteit aan vooraf gaan.
Hoelang die activiteit duurt, dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
Heb je dat ook tegen HH gezegd??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
"Neuken" ? Waarom moet het altijd zo moeilijk?
Ok dan heb ik al goed planquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er moet op zijn minst in het kader van de TT een andere activiteit aan vooraf gaan.
Hoelang die activiteit duurt, dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
Niet als je de TT op een andere manier interpreteert...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef Kluts het volgende:
quote:
wil je het eerlijke antwoord, of het aardige antwoord?quote:
Ahh jullie hebben een mentale band waarbij dat niet nodig isquote:
Het eerlijke natuurlijk, bring it on.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wil je het eerlijke antwoord, of het aardige antwoord?
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh jullie hebben een mentale band waarbij dat niet nodig is
goede keuzequote:
Die moet je me toch ff uitleggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
goede keuze...in dat geval: valt reuze mee...meestal
wat is daar onduidelijk aan?quote:
Ik denk omdat je niet verrast zou zijn als het wel zo wasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is daar onduidelijk aan?
meestal valt het niet zo op dat je high maintenance bent...dus
ben ik ook niet...maar goed, ik ben gewoon niet zo vaak verrastquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk omdat je niet verrast zou zijn als het wel zo was
Baileys.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:13 schreef Tegan het volgende:
Sex.
Ik heb zin in Baileys maar dat hebben we natuurlijk niet.
tragisch....zullen we een praatgroep beginnen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zin in seks maar dat heb ik ook niet.
Ja, ik ook niet. En Baileysquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baileys.![]()
ah....duidelijk...quote:
Jij had al een afspraak met vrienden dus daar kan ik ook niks aan doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baileys.![]()
Maakt mij dat nou uit, de slaapkamer is redelijk geluidsdicht hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij had al een afspraak met vrienden dus daar kan ik ook niks aan doen
Ok, hoe laat zal ik komen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maakt mij dat nou uit, de slaapkamer is redelijk geluidsdicht hoor.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:26 schreef Q. het volgende:
Zo, marktplaatsmensen zijn geweest, tijd om lekker zielig thuis te zuipen.
Is ook wel eens lekker en goedkoop hoor. 1,50 voor een fles Lambrusco en je komt een heel eind.quote:
Hehe, hoe kom je daar nou bij?quote:
Ik kan er niet over meepraten... Zuipen deed ik nooit in m'n eentje...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:32 schreef Q. het volgende:
Is ook wel eens lekker en goedkoop hoor. 1,50 voor een fles Lambrusco en je komt een heel eind.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baileys.![]()
Eerst komen als in naar je toe gaan, daarna samen komen.quote:
Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan er niet over meepraten... Zuipen deed ik nooit in m'n eentje...
Ja, ik had het ook heel knap gevonden als je het in de andere volgorde had gekund.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst komen als in naar je toe gaan, daarna samen komen.
Ja dan was ik onmenselijk geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook heel knap gevonden als je het in de andere volgorde had gekund.
Tututut... Gaan we nu al eisen stellen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dan was ik onmenselijk geweest.
Maar goed hoe laat zal ik naar je toe komen? En loos je die visite nog?
Hehe, het hoeft niet. Ik kan ook gezellig doen en wachten tot ze weg zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tututut... Gaan we nu al eisen stellen?
Doen waar ze bij zijn is veel spannender.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, het hoeft niet. Ik kan ook gezellig doen en wachten tot ze weg zijn
Optie 2 inderdaad.quote:
Ach, mij maakt het allemaal niet uit, ik ben flexibel.quote:
Ik ook, zit er niet mee. Dus eerst gezellig doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, mij maakt het allemaal niet uit, ik ben flexibel.
Broeder Plaat!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
Ah, ik was het onderwerp van roddels, laster en achterklap zie ik.
Lijkt me vervelend (quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:52 schreef Q. het volgende:
Oh, ik verveel me nog steeds trouwens.
Hij heeft al een oplossing gevondenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend (), zo'n onvermogen om jezelf te vermaken.
Als man kan je je best zelf vermaken maar dat duurt doorgaans maar 2 minuten!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend (), zo'n onvermogen om jezelf te vermaken.
Zuipen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft al een oplossing gevonden.
Je schreef dat je naar bed ging, ik neem aan dat je geen bier drinkt in bedquote:
Nee, geen bier, dat is te duur.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je schreef dat je naar bed ging, ik neem aan dat je geen bier drinkt in bed.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Q. het volgende:
Dit is wel weer zo'n TT die rare mensen aantrekt hè?
Nee, mijn nickname komt hier vandaan:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En een band (waar 't wss van vandaan is): http://www.metal-archives.com/band.php?id=590
Nee ze zijn toevallig samen offline gegaanquote:
Gatver!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ze zijn toevallig samen offline gegaan
Joh, over een uur of 26 probeer jij je tong in een schone dame te hangen, dus niet zo hypocriet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:45 schreef Q. het volgende:
Gatver!
Welnee, dan staat hij braaf met een biertje in zijn hand aan de bar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, over een uur of 26 probeer jij je tong in een schone dame te hangen, dus niet zo hypocriet...
Dat probeer ik wel vaker hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, over een uur of 26 probeer jij je tong in een schone dame te hangen, dus niet zo hypocriet...
Wel minimaal twee bier hè?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, dan staat hij braaf met een biertje in zijn hand aan de bar.
Franse Aardschok oid?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, mijn nickname komt hier vandaan:
[ afbeelding ]
http://www.elegy.fr/
Ik had een halve liter in gedachtequote:
Dat is een goed voornemenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vandaar 'probeert'...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
DAN!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker als winnen
Nee, meer richting gothic/industrial/neo-folk en dergelijke. De wat meer "donkere" entertainment wereld zeg maarquote:
Voorlopig loop je anders flink achter...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:00 schreef Q. het volgende:
Het is de poging die telt! Hey, het is nixxx ook gelukt, dan moet het mij zeker lukken!
Aantal bezwangerde vrouwen:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig loop je anders flink achter...
Ik betwijfel ten zeerste of Q. daar in dit specifieke geval erg mee zit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig loop je anders flink achter...
Gezien mijn mening ten opzichte van (kleine) kinderen mag je daar zelf over oordelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste of Q. daar in dit specifieke geval erg mee zit.
Aantal relaties dat langer duurt dan zes maanden...quote:
En zijn tong in een schoon glas te hangen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aantal relaties dat langer duurt dan zes maanden...
Aantal maal samenwonen...
Etc.
Slechte meeteenheid. Bij beide is één keertje in theorie genoeg, en wordt het niet noodzakelijk beter naarmate de getallen (veel) hoger worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aantal relaties dat langer duurt dan zes maanden...
Aantal maal samenwonen...
Maar wij zijn blij dat we desalniettemin jou niet hoeven te missen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik mis m'n laptop.
Wat een toeval! Dat heb ik met een positief banksaldo!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik mis m'n laptop.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar wij zijn blij dat we desalniettemin jou niet hoeven te missen.
Q. begon met de kwantitatieve meeteenheden. Ik vul slechts aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:11 schreef Litpho het volgende:
Slechte meeteenheid. Bij beide is één keertje in theorie genoeg, en wordt het niet noodzakelijk beter naarmate de getallen (veel) hoger worden.
Ik niet wou je zeggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een toeval! Dat heb ik met een positief banksaldo!
Mijn punt staat ook voor zijn meeteenheidquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. begon met de kwantitatieve meeteenheden. Ik vul slechts aan.
Als je het zo zegt klinkt het best ranzigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zijn tong in een schoon glas te hangen?.
[ afbeelding ] there's an old man, sitting next to me, making love to his tonic and gin... [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:13 schreef Litpho het volgende:
Mijn punt staat ook voor zijn meeteenheid.
Ik had eigenlijk nog nooit op die manier naar dat nummer geluisterd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het best ranzig.
Probeer er nu nog maar eens anders naar te luisterenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit op die manier naar dat nummer geluisterd..
Het is dan ook niet een nummer dat je voor je lol gaat luisteren...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
Ik had eigenlijk nog nooit op die manier naar dat nummer geluisterd..
Om de één of andere reden staat ie wel in mn winamp-playlist. Gelukkig samen met nog 4999 nummers zodat ik hem niet te vaak hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dan ook niet een nummer dat je voor je lol gaat luisteren...
Gefeliciteerd met het winnen van de wie-is-de-grootste-pauper?-wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb lekker veel meer achterstallige rekeningen..
Ik heb vanavond één van de laatste CD's uit onze collectie geript. Toch zo'n 6.668 mp3's. En dan heb ik het nog niet over de mp3's die we niet origineel hebben...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:20 schreef Q. het volgende:
wOm de één of andere reden staat ie wel in mn winamp-playlist. Gelukkig samen met nog 4999 nummers zodat ik hem niet te vaak hoor.
Ik vind het een van de betere Joelnummers.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dan ook niet een nummer dat je voor je lol gaat luisteren...
Dat zegt vooral iets over de rest van zijn repertoire...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het een van de betere Joelnummers.
Dat ben ik helemaal met je eens... Kun je nagaan...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:27 schreef Litpho het volgende:
Ik vind het een van de betere Joelnummers.
Ik denk dat mijn jaren 70 progrock verzameling mijn gemiddelde aantal mp3's per cd teveel gaat nekken. 3 nummers over twee plaatkanten verspreidquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vanavond één van de laatste CD's uit onze collectie geript. Toch zo'n 6.668 mp3's. En dan heb ik het nog niet over de mp3's die we niet origineel hebben...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over de rest van zijn repertoire...
Als je een open doel onbeheerd achterlaat, al is het maar een minuut...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens... Kun je nagaan...
Je kent ons tochquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Als je een open doel onbeheerd achterlaat, al is het maar een minuut....
Of niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:30 schreef Ludootje het volgende:
Nou, reuze!
Net thuis. Ga nu ff douchen, maar daarna gaan we er een feestje van maken!
Nee, dat is morgenavond pasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef Pheno het volgende:
Ah, de singles zijn allemaal aan het feestbeesten zie ik
Ik twijfelde ook, maar ik ben wel gegaan!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:
Pff, ik twijfel of ik nog uit zal gaan. Denk dat ik toch maar thuis blijf.
Klopt. Gisteren Nijmegen nog even ingeweest.quote:
quote:
Nachtmerries gehad Plaat?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
Tering zeg, zit je rustig te zappen kom je ineens volkomen onvoorbereid bij de real life soap van Jan Keizer uit.
Congrats.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]! Gek.
Dank je.
* Kuukske deelt hier ook wat koffie en koekjes uit.
Sorry?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Congrats.
*geeft koekje van eigen lekkere deeg cadeau*
Ik toetste per ongeluk op de 9 ipv de 8. Zie edit.quote:
Ik dacht alquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik toetste per ongeluk op de 9 ipv de 8. Zie edit.
Eh, dank je. Maar eh.. dat kadootje mag je wel achterwege laten.quote:
Reageerde op de TTquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh, dank je. Maar eh.. dat kadootje mag je wel achterwege laten.
Ohquote:
quote:
Gheh!quote:
Dat was geen teleurstelling hoor.quote:
En de tieten aan.quote:
Koekjes? We willen taart!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]! Gek.
Dank je.
* Kuukske deelt hier ook wat koffie en koekjes uit.
Ik kon het gelukkig van me afzetten.quote:
Nee. En ik mag hopen dat ik niet hoef te betalen voor dat smsje dat ze me net ongevraagd hebben gestuurd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:27 schreef Q. het volgende:
Je wil gewoon niet winnen hè?
Donderdag zelfs 27 gradenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:10 schreef MarMar het volgende:
mogge!
* MarMar is al een paar uurtjes wakker, maar toch!
nog heel even volhouden mensen, het kloteweer is bijna over.
*blub*quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:33 schreef Elegy het volgende:
Het regent hier zo hard, straks zie ik nog een kudde vissen voorbijzwemmen
True. En kan er in het huis wel dingen weer gedaan wordenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:44 schreef MarMar het volgende:
Wel lekker weer om op de bank te hangen
* MarMar heeft zo stukken minder moeite met rust houden.
En nu heb je die regen hierhene gestuurd?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:33 schreef Elegy het volgende:
Het regent hier zo hard, straks zie ik nog een kudde vissen voorbijzwemmen
Hier in huis ook, dus als je toch bezig bent...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
True. En kan er in het huis wel dingen weer gedaan worden
Nee! Heb genoeg aan mijn huisjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier in huis ook, dus als je toch bezig bent...
Het zijn rustige tijden. Alles goed?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:09 schreef Kluts het volgende:
Dit slowchat topic gaat nu zeker al een dag mee, een nieuw record volgens mij.
Mogguh trouwens.
O jee, ik post weer mee en niemand durft meer iets te zeggen dus?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:09 schreef Kluts het volgende:
Dit slowchat topic gaat nu zeker al een dag mee, een nieuw record volgens mij.
Mogguh trouwens.
Ja, net wakker. En met jou?quote:
Al te lang wakker, net al "lekker" wezen shoppen op Hoog Catharijne dus ik heb mijn portie volkse mensen voor vandaag wel weer gehad.quote:
Ik dacht dat mensen uit Utrecht zelf echt nooit in HC kwamen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Al te lang wakker, net al "lekker" wezen shoppen op Hoog Catharijne dus ik heb mijn portie volkse mensen voor vandaag wel weer gehad.
Soms moet je wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen uit Utrecht zelf echt nooit in HC kwamen?
Arme jij. Ik leef met je mee. Heb er voor mijn werk een tijdje elke dag doorheen gemoeten op weg naar het station.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Soms moet je wel.. Ze hebben het er omheen lopen (ik kwam met de tram aan) zo goed als onmogelijk gemaakt. En het regende.
.
Lekker hoor. Met wie?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga uit eten in het beste restaurant in de gemeente
watvoor/welk restaurant?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga uit eten in het beste restaurant in de gemeente
Gezellie!quote:
Gezellig wordt het wel jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gezellie!
Ik zou vanavond eigenlijk singstar gaan doen bij vriendinnen, maar de videotheek verhuurd geen games meer.![]()
Dus waarschijnlijk gaan we gewoon met wat lui drinken en daarna de stad in naar een of ander Electro-feestje!
Ja, een beetje ladderzat door een microfoon blèren, dat was sowieso komisch geworden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig wordt het wel ja
Aah kijk aan.. jammer van die singstar, zal wel erg komisch zijn geworden
Maar dus ook een gezellige avond voor de boeg
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, een beetje ladderzat door een microfoon blèren, dat was sowieso komisch geworden.![]()
Maar kun jij Logi niet ook overhalen mee te gaan naar de meet?
En PF, kom jij ook?
Onweer?quote:
De meet???quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, een beetje ladderzat door een microfoon blèren, dat was sowieso komisch geworden.![]()
Maar kun jij Logi niet ook overhalen mee te gaan naar de meet?
En PF, kom jij ook?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onweer?![]()
Kom jij ook naar de meet trouwens?
Hey Cuequote:
Hey kluts, was het "gezellig" gister ? *wink* *wink*quote:
Of we missen elkaar hier altijd, of we zijn er beiden een tijdje hier niet meer geweestquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:08 schreef mrbox het volgende:
Hey Cue![]()
Lang niet meer gesproken
Joah wel lekker geslapen, beetje leeg bed alleen![]()
En jij lekker gedroomd ?
De sc meet in apeldoorn op uh 10 augquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De meet? Enlighten me??
Hopelijk is het dan beter weer dan nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De sc meet in apeldoorn op uh 10 aug
de meet is toch binnenquote:
Mss ontloop ik je wel gewoonquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of we missen elkaar hier altijd, of we zijn er beiden een tijdje hier niet meer geweest
Ik weet niet meer wat ik gedroomd heb haha.. niet echt iets bijzonders in iedergeval.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey kluts, was het "gezellig" gister ? *wink* *wink*
Hopelijk is het meestal beter weer dan nuquote:
Want?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh. Het klinkt niet echt.. leuk
Geadresseerden scheiden met komma's? Of is dat te makkelijk?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:29 schreef Belsezar het volgende:
Weet iemand hoe je meerdere personen tegelijk een pm kan sturen?
Gezien jullie posts gisteravondquote:
* mrbox Geeft knuffelquote:
Lekker met de regenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jottem, ben weer eens aan de dunne![]()
Erg leuk als je eigenlijk naar Extrema zou gaan.....
Hij heeft pikstraf?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:33 schreef Miss_S het volgende:
Daten en sex? heb al een relatie maar dit weekend geen sex
Pikstraf is sowieso al een idioot begrip, maar als je er zelf dan ook nog eensquote:
quote:
Het regent er niet eens, alles lijkt precies langs Best te trekken...quote:
Oh, dus je loopt al moeilijk op het moment.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zoiets, nee iets te enthousiast geweest afgelopen week
Spannend!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:34 schreef Belsezar het volgende:
Ok ff uitproberen met de komma's. Laat me even weten of jullie de pm krijgen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zoiets, nee iets te enthousiast geweest afgelopen week
Hier giet het de hele middag al.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het regent er niet eens, alles lijkt precies langs Best te trekken...
Het zitten gisteren was vooral moeilijkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dus je loopt al moeilijk op het moment.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het zitten gisteren was vooral moeilijknu gaat het wel weer beter gelukkig maar ff gewoon lief slapen vannacht
Het waait hier zo hard dat ik de hele tijd van die "spooky" waai-geluidjes rond de flat hoor.quote:
Das juist leuk!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het waait hier zo hard dat ik de hele tijd van die "spooky" waai-geluidjes rond de flat hoor.
*proest*quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het zitten gisteren was vooral moeilijknu gaat het wel weer beter gelukkig maar ff gewoon lief slapen vannacht
Ik dacht dat ik wel eens te heftige sex had gehad, maar zo erg heb ik het echt nog nooit gehad hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb ook nogal aparte hobbies in bedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel eens te heftige sex had gehad, maar zo erg heb ik het echt nog nooit gehad hoor.
Die tip van mrbox is toch geen overbodige luxe misschien.
Aparte hobbies?!?!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb ook nogal aparte hobbies in bed![]()
Maar genoeg over mijn sexleven
Hier is het nog wel zonnig
Ik voel me gepasseerd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
Mooi blijkbaar werkt de komma dus met meerdere pmetjes versturen!
Sorryquote:
Bijna, bijna..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry
Maar ga je eens snel HH zoeken in de jacuzzi!
Buiten dat het nu al teveel informatie is. Wat voor hobbies? SM?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb je je tijgerprint speedo al klaar liggen?quote:
O anaal omdat je niet kan zitten?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:02 schreef Miss_S het volgende:
Jullie zitten echt in de verkeerde hoek te denkenmaar dit is te grappig
en PF sm doe ik niet echt meer omdat mijn vriendje daar niet van houd maar een beetje ruw mag altijd
Of werkt hij in een bloemenstal en had hij een cactus meegenomen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:05 schreef DaMart het volgende:
Je vriend is groenteman en neemt zijn werk mee naar bed?
Nope je denkt te spannendquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O anaal omdat je niet kan zitten?
spanking?
moeilijke kamasutra standjes?
evt met een extra XL dildo?
enlighten us!
Ik gok op anale sex gone bad.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O anaal omdat je niet kan zitten?
spanking?
moeilijke kamasutra standjes?
evt met een extra XL dildo?
enlighten us!
Je hebt een nare soa waardoor je geen glijmiddel aanmaaktquote:
hehehehe catfightquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je hebt een nare soa waardoor je geen glijmiddel aanmaakt
je vriend was dronken
en jullie hebben het toch gedaan
nu ben je helemaal kapot van binnen?
ben ik warm?
Neequote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je hebt een nare soa waardoor je geen glijmiddel aanmaakt
je vriend was dronken
en jullie hebben het toch gedaan
nu ben je helemaal kapot van binnen?
ben ik warm?
Maar er is een stukje achtergebleven.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je hebt een dildo gebruikt in de anus
deze is voorbij de kringspier en voor eeuwig kwijt
de dokter heeft hem gister operatief verwijderd.
Geef mij niet de schuldquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Die topictitel
En ik kom even nieuwsgierig meelezen. (PF, jouw schuld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |