Het is zo omslachtig!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:43 schreef Kluts het volgende:
over de TT: why not?
Wanneer gaan we daten Kluts?quote:
Blijgekocht?quote:
Dat wel, maar daar ging het ook niet om.quote:
Verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
Laat Plato het maar niet horen, gij Judas!
Zodra jij iets geweldigs om te doen hebt bedacht.quote:
Yup, het complete oeuvre van Doe Maar voor zes euro per CD, de nieuwe Spinvis, DVd van Radiohead met allemaal videoclips en de CD van Mika voor Hime...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Blijgekocht?
En wat is sexgewijs het verschil tussen jullie?quote:
Ik ga er vanuit dat ie wilt sexxen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zodra jij iets geweldigs om te doen hebt bedacht.
Geen. Maar het gaat om de mindset!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is sexgewijs het verschil tussen jullie?
Bahquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, het complete oeuvre van Doe Maar voor zes euro per CD, de nieuwe Spinvis, DVd van Radiohead met allemaal videoclips en de CD van Mika voor Hime...![]()
Plato zegt dat hij niets heeft maar ondertussen al met 2 kinderen rondloopt?quote:
duidelijk, maar zij wil per se iets geweldigs...quote:
Ik ken zijn bedprestaties niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
duidelijk, maar zij wil per se iets geweldigs...
Na de singles kan het niet veel raarder meerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Q. het volgende:
Dit is wel weer zo'n TT die rare mensen aantrekt hè?
Nou, ik had het over de date zelf natuurlijk.quote:
Het zou mij niks verbazen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Plato zegt dat hij niets heeft maar ondertussen al met 2 kinderen rondloopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |