Het is zo omslachtig!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:43 schreef Kluts het volgende:
over de TT: why not?
Wanneer gaan we daten Kluts?quote:
Blijgekocht?quote:
Dat wel, maar daar ging het ook niet om.quote:
Verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
Laat Plato het maar niet horen, gij Judas!
Zodra jij iets geweldigs om te doen hebt bedacht.quote:
Yup, het complete oeuvre van Doe Maar voor zes euro per CD, de nieuwe Spinvis, DVd van Radiohead met allemaal videoclips en de CD van Mika voor Hime...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Blijgekocht?
En wat is sexgewijs het verschil tussen jullie?quote:
Ik ga er vanuit dat ie wilt sexxen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zodra jij iets geweldigs om te doen hebt bedacht.
Geen. Maar het gaat om de mindset!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is sexgewijs het verschil tussen jullie?
Bahquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, het complete oeuvre van Doe Maar voor zes euro per CD, de nieuwe Spinvis, DVd van Radiohead met allemaal videoclips en de CD van Mika voor Hime...![]()
Plato zegt dat hij niets heeft maar ondertussen al met 2 kinderen rondloopt?quote:
duidelijk, maar zij wil per se iets geweldigs...quote:
Ik ken zijn bedprestaties niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
duidelijk, maar zij wil per se iets geweldigs...
Na de singles kan het niet veel raarder meerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Q. het volgende:
Dit is wel weer zo'n TT die rare mensen aantrekt hè?
Nou, ik had het over de date zelf natuurlijk.quote:
Het zou mij niks verbazen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Plato zegt dat hij niets heeft maar ondertussen al met 2 kinderen rondloopt?
Morgen heb ik een antwoord voor jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zodra jij iets geweldigs om te doen hebt bedacht.
Mij ook niet, eigenlijk.quote:
Omdat Simon vandaag 80 is geworden. Of gisteren. Maakt niet uit!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Ohja: nieuwe Spinvis? He wat?!
Ik doe tegenwoordig ook alles behalve mijn best om op de hoogte te blijven.![]()
Duh. Ik heb nooit gezegd dat ik niet high maintenance ben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
duidelijk, maar zij wil per se iets geweldigs...
Aha, daar vertelde je laatste al over toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat Simon vandaag 80 is geworden. Of gisteren. Maakt niet uit!
Ritmebox FTW.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Aha, daar vertelde je laatste al over toch?![]()
*vergeetachtigheid ftw*
Zie ook hier...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:51 schreef Q. het volgende:
Omdat Simon vandaag 80 is geworden. Of gisteren. Maakt niet uit!
Er moet op zijn minst in het kader van de TT een andere activiteit aan vooraf gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
"Neuken" ? Waarom moet het altijd zo moeilijk?
gek genoeg ben ik niet verrastquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duh. Ik heb nooit gezegd dat ik niet high maintenance ben.
voorspel, bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er moet op zijn minst in het kader van de TT een andere activiteit aan vooraf gaan.
Hoelang die activiteit duurt, dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
Heb je dat ook tegen HH gezegd??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
"Neuken" ? Waarom moet het altijd zo moeilijk?
Ok dan heb ik al goed planquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er moet op zijn minst in het kader van de TT een andere activiteit aan vooraf gaan.
Hoelang die activiteit duurt, dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
Niet als je de TT op een andere manier interpreteert...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef Kluts het volgende:
quote:
wil je het eerlijke antwoord, of het aardige antwoord?quote:
Ahh jullie hebben een mentale band waarbij dat niet nodig isquote:
Het eerlijke natuurlijk, bring it on.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wil je het eerlijke antwoord, of het aardige antwoord?
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh jullie hebben een mentale band waarbij dat niet nodig is
goede keuzequote:
Die moet je me toch ff uitleggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
goede keuze...in dat geval: valt reuze mee...meestal
wat is daar onduidelijk aan?quote:
Ik denk omdat je niet verrast zou zijn als het wel zo wasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is daar onduidelijk aan?
meestal valt het niet zo op dat je high maintenance bent...dus
ben ik ook niet...maar goed, ik ben gewoon niet zo vaak verrastquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk omdat je niet verrast zou zijn als het wel zo was
Baileys.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:13 schreef Tegan het volgende:
Sex.
Ik heb zin in Baileys maar dat hebben we natuurlijk niet.
tragisch....zullen we een praatgroep beginnen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zin in seks maar dat heb ik ook niet.
Ja, ik ook niet. En Baileysquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baileys.![]()
ah....duidelijk...quote:
Jij had al een afspraak met vrienden dus daar kan ik ook niks aan doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baileys.![]()
Maakt mij dat nou uit, de slaapkamer is redelijk geluidsdicht hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij had al een afspraak met vrienden dus daar kan ik ook niks aan doen
Ok, hoe laat zal ik komen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maakt mij dat nou uit, de slaapkamer is redelijk geluidsdicht hoor.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:26 schreef Q. het volgende:
Zo, marktplaatsmensen zijn geweest, tijd om lekker zielig thuis te zuipen.
Is ook wel eens lekker en goedkoop hoor. 1,50 voor een fles Lambrusco en je komt een heel eind.quote:
Hehe, hoe kom je daar nou bij?quote:
Ik kan er niet over meepraten... Zuipen deed ik nooit in m'n eentje...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:32 schreef Q. het volgende:
Is ook wel eens lekker en goedkoop hoor. 1,50 voor een fles Lambrusco en je komt een heel eind.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baileys.![]()
Eerst komen als in naar je toe gaan, daarna samen komen.quote:
Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan er niet over meepraten... Zuipen deed ik nooit in m'n eentje...
Ja, ik had het ook heel knap gevonden als je het in de andere volgorde had gekund.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst komen als in naar je toe gaan, daarna samen komen.
Ja dan was ik onmenselijk geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook heel knap gevonden als je het in de andere volgorde had gekund.
Tututut... Gaan we nu al eisen stellen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dan was ik onmenselijk geweest.
Maar goed hoe laat zal ik naar je toe komen? En loos je die visite nog?
Hehe, het hoeft niet. Ik kan ook gezellig doen en wachten tot ze weg zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tututut... Gaan we nu al eisen stellen?
Doen waar ze bij zijn is veel spannender.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, het hoeft niet. Ik kan ook gezellig doen en wachten tot ze weg zijn
Optie 2 inderdaad.quote:
Ach, mij maakt het allemaal niet uit, ik ben flexibel.quote:
Ik ook, zit er niet mee. Dus eerst gezellig doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, mij maakt het allemaal niet uit, ik ben flexibel.
Broeder Plaat!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
Ah, ik was het onderwerp van roddels, laster en achterklap zie ik.
Lijkt me vervelend (quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:52 schreef Q. het volgende:
Oh, ik verveel me nog steeds trouwens.
Hij heeft al een oplossing gevondenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend (), zo'n onvermogen om jezelf te vermaken.
Als man kan je je best zelf vermaken maar dat duurt doorgaans maar 2 minuten!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend (), zo'n onvermogen om jezelf te vermaken.
Zuipen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft al een oplossing gevonden.
Je schreef dat je naar bed ging, ik neem aan dat je geen bier drinkt in bedquote:
Nee, geen bier, dat is te duur.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je schreef dat je naar bed ging, ik neem aan dat je geen bier drinkt in bed.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Q. het volgende:
Dit is wel weer zo'n TT die rare mensen aantrekt hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |