Morgen heb ik een antwoord voor jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zodra jij iets geweldigs om te doen hebt bedacht.
Mij ook niet, eigenlijk.quote:
Omdat Simon vandaag 80 is geworden. Of gisteren. Maakt niet uit!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Ohja: nieuwe Spinvis? He wat?!
Ik doe tegenwoordig ook alles behalve mijn best om op de hoogte te blijven.![]()
Duh. Ik heb nooit gezegd dat ik niet high maintenance ben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
duidelijk, maar zij wil per se iets geweldigs...
Aha, daar vertelde je laatste al over toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat Simon vandaag 80 is geworden. Of gisteren. Maakt niet uit!
Ritmebox FTW.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Aha, daar vertelde je laatste al over toch?![]()
*vergeetachtigheid ftw*
Zie ook hier...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:51 schreef Q. het volgende:
Omdat Simon vandaag 80 is geworden. Of gisteren. Maakt niet uit!
Er moet op zijn minst in het kader van de TT een andere activiteit aan vooraf gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
"Neuken" ? Waarom moet het altijd zo moeilijk?
gek genoeg ben ik niet verrastquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duh. Ik heb nooit gezegd dat ik niet high maintenance ben.
voorspel, bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er moet op zijn minst in het kader van de TT een andere activiteit aan vooraf gaan.
Hoelang die activiteit duurt, dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
Heb je dat ook tegen HH gezegd??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
"Neuken" ? Waarom moet het altijd zo moeilijk?
Ok dan heb ik al goed planquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er moet op zijn minst in het kader van de TT een andere activiteit aan vooraf gaan.
Hoelang die activiteit duurt, dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
Niet als je de TT op een andere manier interpreteert...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef Kluts het volgende:
quote:
wil je het eerlijke antwoord, of het aardige antwoord?quote:
Ahh jullie hebben een mentale band waarbij dat niet nodig isquote:
Het eerlijke natuurlijk, bring it on.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wil je het eerlijke antwoord, of het aardige antwoord?
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh jullie hebben een mentale band waarbij dat niet nodig is
goede keuzequote:
Die moet je me toch ff uitleggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
goede keuze...in dat geval: valt reuze mee...meestal
wat is daar onduidelijk aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |