Ik denk omdat je niet verrast zou zijn als het wel zo wasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is daar onduidelijk aan?
meestal valt het niet zo op dat je high maintenance bent...dus
ben ik ook niet...maar goed, ik ben gewoon niet zo vaak verrastquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk omdat je niet verrast zou zijn als het wel zo was
Baileys.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:13 schreef Tegan het volgende:
Sex.
Ik heb zin in Baileys maar dat hebben we natuurlijk niet.
tragisch....zullen we een praatgroep beginnen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zin in seks maar dat heb ik ook niet.
Ja, ik ook niet. En Baileysquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baileys.![]()
ah....duidelijk...quote:
Jij had al een afspraak met vrienden dus daar kan ik ook niks aan doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baileys.![]()
Maakt mij dat nou uit, de slaapkamer is redelijk geluidsdicht hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij had al een afspraak met vrienden dus daar kan ik ook niks aan doen
Ok, hoe laat zal ik komen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maakt mij dat nou uit, de slaapkamer is redelijk geluidsdicht hoor.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:26 schreef Q. het volgende:
Zo, marktplaatsmensen zijn geweest, tijd om lekker zielig thuis te zuipen.
Is ook wel eens lekker en goedkoop hoor. 1,50 voor een fles Lambrusco en je komt een heel eind.quote:
Hehe, hoe kom je daar nou bij?quote:
Ik kan er niet over meepraten... Zuipen deed ik nooit in m'n eentje...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:32 schreef Q. het volgende:
Is ook wel eens lekker en goedkoop hoor. 1,50 voor een fles Lambrusco en je komt een heel eind.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baileys.![]()
Eerst komen als in naar je toe gaan, daarna samen komen.quote:
Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan er niet over meepraten... Zuipen deed ik nooit in m'n eentje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |