Nee, mijn nickname komt hier vandaan:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En een band (waar 't wss van vandaan is): http://www.metal-archives.com/band.php?id=590
Nee ze zijn toevallig samen offline gegaanquote:
Gatver!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ze zijn toevallig samen offline gegaan
Joh, over een uur of 26 probeer jij je tong in een schone dame te hangen, dus niet zo hypocriet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:45 schreef Q. het volgende:
Gatver!
Welnee, dan staat hij braaf met een biertje in zijn hand aan de bar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, over een uur of 26 probeer jij je tong in een schone dame te hangen, dus niet zo hypocriet...
Dat probeer ik wel vaker hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, over een uur of 26 probeer jij je tong in een schone dame te hangen, dus niet zo hypocriet...
Wel minimaal twee bier hè?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, dan staat hij braaf met een biertje in zijn hand aan de bar.
Franse Aardschok oid?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, mijn nickname komt hier vandaan:
[ afbeelding ]
http://www.elegy.fr/
Ik had een halve liter in gedachtequote:
Dat is een goed voornemenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vandaar 'probeert'...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
DAN!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker als winnen
Nee, meer richting gothic/industrial/neo-folk en dergelijke. De wat meer "donkere" entertainment wereld zeg maarquote:
Voorlopig loop je anders flink achter...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:00 schreef Q. het volgende:
Het is de poging die telt! Hey, het is nixxx ook gelukt, dan moet het mij zeker lukken!
Aantal bezwangerde vrouwen:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig loop je anders flink achter...
Ik betwijfel ten zeerste of Q. daar in dit specifieke geval erg mee zit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig loop je anders flink achter...
Gezien mijn mening ten opzichte van (kleine) kinderen mag je daar zelf over oordelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste of Q. daar in dit specifieke geval erg mee zit.
Aantal relaties dat langer duurt dan zes maanden...quote:
En zijn tong in een schoon glas te hangen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aantal relaties dat langer duurt dan zes maanden...
Aantal maal samenwonen...
Etc.
Slechte meeteenheid. Bij beide is één keertje in theorie genoeg, en wordt het niet noodzakelijk beter naarmate de getallen (veel) hoger worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aantal relaties dat langer duurt dan zes maanden...
Aantal maal samenwonen...
Maar wij zijn blij dat we desalniettemin jou niet hoeven te missen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik mis m'n laptop.
Wat een toeval! Dat heb ik met een positief banksaldo!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik mis m'n laptop.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar wij zijn blij dat we desalniettemin jou niet hoeven te missen.
Q. begon met de kwantitatieve meeteenheden. Ik vul slechts aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:11 schreef Litpho het volgende:
Slechte meeteenheid. Bij beide is één keertje in theorie genoeg, en wordt het niet noodzakelijk beter naarmate de getallen (veel) hoger worden.
Ik niet wou je zeggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een toeval! Dat heb ik met een positief banksaldo!
Mijn punt staat ook voor zijn meeteenheidquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. begon met de kwantitatieve meeteenheden. Ik vul slechts aan.
Als je het zo zegt klinkt het best ranzigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zijn tong in een schoon glas te hangen?.
[ afbeelding ] there's an old man, sitting next to me, making love to his tonic and gin... [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:13 schreef Litpho het volgende:
Mijn punt staat ook voor zijn meeteenheid.
Ik had eigenlijk nog nooit op die manier naar dat nummer geluisterd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het best ranzig.
Probeer er nu nog maar eens anders naar te luisterenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit op die manier naar dat nummer geluisterd..
Het is dan ook niet een nummer dat je voor je lol gaat luisteren...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
Ik had eigenlijk nog nooit op die manier naar dat nummer geluisterd..
Om de één of andere reden staat ie wel in mn winamp-playlist. Gelukkig samen met nog 4999 nummers zodat ik hem niet te vaak hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dan ook niet een nummer dat je voor je lol gaat luisteren...
Gefeliciteerd met het winnen van de wie-is-de-grootste-pauper?-wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb lekker veel meer achterstallige rekeningen..
Ik heb vanavond één van de laatste CD's uit onze collectie geript. Toch zo'n 6.668 mp3's. En dan heb ik het nog niet over de mp3's die we niet origineel hebben...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:20 schreef Q. het volgende:
wOm de één of andere reden staat ie wel in mn winamp-playlist. Gelukkig samen met nog 4999 nummers zodat ik hem niet te vaak hoor.
Ik vind het een van de betere Joelnummers.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dan ook niet een nummer dat je voor je lol gaat luisteren...
Dat zegt vooral iets over de rest van zijn repertoire...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het een van de betere Joelnummers.
Dat ben ik helemaal met je eens... Kun je nagaan...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:27 schreef Litpho het volgende:
Ik vind het een van de betere Joelnummers.
Ik denk dat mijn jaren 70 progrock verzameling mijn gemiddelde aantal mp3's per cd teveel gaat nekken. 3 nummers over twee plaatkanten verspreidquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vanavond één van de laatste CD's uit onze collectie geript. Toch zo'n 6.668 mp3's. En dan heb ik het nog niet over de mp3's die we niet origineel hebben...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over de rest van zijn repertoire...
Als je een open doel onbeheerd achterlaat, al is het maar een minuut...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens... Kun je nagaan...
Je kent ons tochquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Als je een open doel onbeheerd achterlaat, al is het maar een minuut....
Of niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:30 schreef Ludootje het volgende:
Nou, reuze!
Net thuis. Ga nu ff douchen, maar daarna gaan we er een feestje van maken!
Nee, dat is morgenavond pasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef Pheno het volgende:
Ah, de singles zijn allemaal aan het feestbeesten zie ik
Ik twijfelde ook, maar ik ben wel gegaan!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:
Pff, ik twijfel of ik nog uit zal gaan. Denk dat ik toch maar thuis blijf.
Klopt. Gisteren Nijmegen nog even ingeweest.quote:
quote:
Nachtmerries gehad Plaat?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
Tering zeg, zit je rustig te zappen kom je ineens volkomen onvoorbereid bij de real life soap van Jan Keizer uit.
Congrats.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]! Gek.
Dank je.
* Kuukske deelt hier ook wat koffie en koekjes uit.
Sorry?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Congrats.
*geeft koekje van eigen lekkere deeg cadeau*
Ik toetste per ongeluk op de 9 ipv de 8. Zie edit.quote:
Ik dacht alquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik toetste per ongeluk op de 9 ipv de 8. Zie edit.
Eh, dank je. Maar eh.. dat kadootje mag je wel achterwege laten.quote:
Reageerde op de TTquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh, dank je. Maar eh.. dat kadootje mag je wel achterwege laten.
Ohquote:
quote:
Gheh!quote:
Dat was geen teleurstelling hoor.quote:
En de tieten aan.quote:
Koekjes? We willen taart!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]! Gek.
Dank je.
* Kuukske deelt hier ook wat koffie en koekjes uit.
Ik kon het gelukkig van me afzetten.quote:
Nee. En ik mag hopen dat ik niet hoef te betalen voor dat smsje dat ze me net ongevraagd hebben gestuurd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:27 schreef Q. het volgende:
Je wil gewoon niet winnen hè?
Donderdag zelfs 27 gradenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:10 schreef MarMar het volgende:
mogge!
* MarMar is al een paar uurtjes wakker, maar toch!
nog heel even volhouden mensen, het kloteweer is bijna over.
*blub*quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:33 schreef Elegy het volgende:
Het regent hier zo hard, straks zie ik nog een kudde vissen voorbijzwemmen
True. En kan er in het huis wel dingen weer gedaan wordenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:44 schreef MarMar het volgende:
Wel lekker weer om op de bank te hangen
* MarMar heeft zo stukken minder moeite met rust houden.
En nu heb je die regen hierhene gestuurd?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:33 schreef Elegy het volgende:
Het regent hier zo hard, straks zie ik nog een kudde vissen voorbijzwemmen
Hier in huis ook, dus als je toch bezig bent...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
True. En kan er in het huis wel dingen weer gedaan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |