Geadresseerden scheiden met komma's? Of is dat te makkelijk?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:29 schreef Belsezar het volgende:
Weet iemand hoe je meerdere personen tegelijk een pm kan sturen?
Gezien jullie posts gisteravondquote:
* mrbox Geeft knuffelquote:
Lekker met de regenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jottem, ben weer eens aan de dunne![]()
Erg leuk als je eigenlijk naar Extrema zou gaan.....
Hij heeft pikstraf?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:33 schreef Miss_S het volgende:
Daten en sex? heb al een relatie maar dit weekend geen sex
Pikstraf is sowieso al een idioot begrip, maar als je er zelf dan ook nog eensquote:
quote:
Het regent er niet eens, alles lijkt precies langs Best te trekken...quote:
Oh, dus je loopt al moeilijk op het moment.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zoiets, nee iets te enthousiast geweest afgelopen week
Spannend!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:34 schreef Belsezar het volgende:
Ok ff uitproberen met de komma's. Laat me even weten of jullie de pm krijgen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zoiets, nee iets te enthousiast geweest afgelopen week
Hier giet het de hele middag al.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het regent er niet eens, alles lijkt precies langs Best te trekken...
Het zitten gisteren was vooral moeilijkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dus je loopt al moeilijk op het moment.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het zitten gisteren was vooral moeilijknu gaat het wel weer beter gelukkig maar ff gewoon lief slapen vannacht
Het waait hier zo hard dat ik de hele tijd van die "spooky" waai-geluidjes rond de flat hoor.quote:
Das juist leuk!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het waait hier zo hard dat ik de hele tijd van die "spooky" waai-geluidjes rond de flat hoor.
*proest*quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het zitten gisteren was vooral moeilijknu gaat het wel weer beter gelukkig maar ff gewoon lief slapen vannacht
Ik dacht dat ik wel eens te heftige sex had gehad, maar zo erg heb ik het echt nog nooit gehad hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb ook nogal aparte hobbies in bedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel eens te heftige sex had gehad, maar zo erg heb ik het echt nog nooit gehad hoor.
Die tip van mrbox is toch geen overbodige luxe misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |