quote:Jasper says:
wat een leipe shit man.. je moet voor de grap eens naar 'friesland foods'
schrijven
Jasper says:
ik had in zon yoghurtdrankje een ongepelde zonnebloempit.'. dan sturen ze je
een briefje van 5 euro ter compensatie!
Jasper says:
ik denk dat ik nu een miljoen ga eisen
Jasper says:
im rich
Jasper says:
dont mess with the king
Jasper says:
let ook op deze zin:
Inmiddels hebben wij contact opgenomen mete de leverancier en vertrouwen erop
dat dit in de toekomst zal worden voorkomen.
Jasper says:
Zo van: Gerrit, pel die pitten nou eens.
Jasper says:
en dat allemaal dankzij mij
Misschien dat als ik ga klagen dat de prijs van M&M's nu belachelijk veel hoger is dan een jaar geleden, dat ze me dan voortaan ook gratis M&'M's zullen opsturen....quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kreeg twee zakken M&M's na het klagen over een M&M die doormidden was gebroken en de rand was groen uitgeslagen.
Zo'n Mona gedoe zou ik echt geen trek in hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef Brembo het volgende:
Geklaagd over Mona pudding, vond hem te waterig. Kreeg 3,00 euro tegoed bon, die ik weer in een envelop met de kassa bon kon opsturen naar Mona
.
Als je bij de C1000 klantenservice (telefoon/mail/brief) een klacht indient krijg je altijd een waardebon met een waarde afhankelijk van het product. Tevens krijgt het filiaal waar jij jouw product hebt gekocht een kopie van de klacht + een mededeling dat jouw een tegoedbon is overhandigd per mail verstuurd. Het filiaal weet er dus van.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:35 schreef Ericjuh het volgende:
Ik weet niet hoe jullie dat doen.. Laatst bij c1000 2 pak vruchtenfris gekocht. Bleek beide niet goed te zijn. Op de één of andere manier leek het wel of ze vergeten waren om d'r wat in te gooien, want de kleur was niet goed en het smaakt ook beetje raar. dus ik schrijven naar c1000 met een net verhaal + duidelijk foto's. Tot op de dag van vandaag helemaal niks gehoord. Zelf geen brief! en tis al zowat 2 maand geleden gebeurt.
Daarvoor heb ik verschimmelde roggebrood van bolletje gehad. zo'n pakje kost, uit mijn hoofd, iets van 1,60. moest er nog een postzegel op + moest een nette brief typen met duidelijke foto. resultaat: we kregen een tegoedbon van 2 euro. Dat is minder dan de kosten die ik d'r voor heb gemaakt!!!
Weeeeer daarvoor had ik een bol gezette pak met krieltjes. Ook van de c1000 alleen dit maal kreeg ik een tegoedbon van 5 euro. Alleen ze deden beetje heeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk bij het innemen van die bon. Blijkt dat ze bij de kassa zelden tot nooit zo'n bon zien. Manager van pand d'r bij en inmiddels een dikke rij wachtende klanten.
Maakt toch niet uit?quote:
Denk wel dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Vaak wordt gezegd dat Nederlanders veel zeuren, maar ik heb het idee dat veel mensen graag zeuren maar geen werk maken van hun klachten. Als er iets mis is met een product, meteen melden!
Hahha dat is mooi balen dan jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroeger bij Olvarit.
Toen ik nog van die potjes at, met bloemkoolsmaak (die lustte ik niet graag).
Zat er ineens een haarspeld in![]()
M'n moeder schrijven/ bellen.
Kregen we een hele maandvoorraad aan Olvarit -met -bloemkoolsmaak
Dat merk je wrs. ook niet wanneer je aan de productielijn staat ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:12 schreef Oldbie het volgende:
OMG, Nederlanders zeuren dus werkelijk om alles??
Triest!!
Ik begrijp je niet. Wat heeft een productielijn met zeuren te maken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat merk je wrs. ook niet wanneer je aan de productielijn staat ?.
Producenten zijn hartstikke bang voor negatieve publiciteit. Kijk naar amerika: als er iets mis is leidt het vaak tot een rechtzaak met alle publiciteit erbij. Als jij als producent het simpelweg kan afdoen met een aantal gratis producten (kostprijs nihil) en jij als consumente niet de publiciteit op zoekt blijft hun imago overeind.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahha dat is mooi balen dan ja
Maar wel netjes dat er blijkbaar zoveel producenten zijn die zulk soort vergoedingen sturen. dat wist ik helemaal niet
ik liep ook al te zoeken, maar kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hier was een aantal jaar () geleden volgens mij een reeks van, als ik me niet vergis.
Echt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:38 schreef fyah het volgende:
haha in dat topic kwam dwc ook al over andere topics lullen waarin ze dat proberen!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Wat heeft een productielijn met zeuren te maken?
Er is niets mis met mensen die producten hebben gekocht waar iets mis mee is en vervolgens hun beklag doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:12 schreef Oldbie het volgende:
OMG, Nederlanders zeuren dus werkelijk om alles??
Triest!!
Iemand met een notenallergie o.i.d.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:04 schreef cati het volgende:
Een zonnepit in een potje yoghurt...hoe erg is dat? Pel dat ding zelf gewoon of haal hem eruit en gooi hem weg en eet je joghurt gewoon verder op zou ik zeggen als winkelier.
Raar dat die winkeliers er steeds intrappen en maar kortingsbonnen, artikelen of geld geven.
Denk dat ik ook maar eens ga zeuren als ik in geldnood zit
de schoften!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:16 schreef Dirkh het volgende:
Een boterhammenzakje in een flesje bier, ik zag het al voordat ik 'm opende. Dat vond ik zo goor dat ik een mailtje stuurde naar de brouwerij. Kreeg een berichtje dat ze het flesje op zouden komen halen, of ik daar een middag thuis wilde blijven.
Dat heb ik niet gedaan, maar gemaild dat ik hem bij de deur neer zou zetten en ze hem zo mee konden nemen. Stond er later een six-pack witbier in de schuur. WITBIER zeg ik je,
Melba toast is niet het merk he maar een type toastquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:57 schreef Curiosity het volgende:
Ik had een pak Melba taost rondjes waar welgeteld 1 heel toastje in zat, de rest was gebroken, kreeg ik een doos met 5 soorten toast bezorgd, de ronde waren overigens ook in deze verpakking gebroken.
Ook een keer naar Knorr geschreven dat ik de burrito mix zo lekker vond alleen de wraps wat aan de kleine kant, kreeg ik een doos met 3 soorten wereldgerechten en een bedankje voor het compliment.
Ook een keer bij John west, een blikje tonijn, hierin zat een graat van 7 cm, foto gemaak en mail erbij.
Kreeg ik een doos met blikjes tonijn en zalm.
Ik ben wel zo, ik klaag alleen als het terecht, ik ga niet lopen zoeken.
Maar tot nu toe alleen maar goede ervaringen.
Oh nee toch niet, ik had een keer een blikje pepsi waar een ranzige ijzer smaak aan zat, nou het is dat ik een paar keer gemaild had, anders was er nooit een reactie gekomen.
Ik weet nog de oorzaak niet, maar ik kreeg een vvv bon van 5 euro.
Dan ga je gewoon klagen bij het hoofdkantoor en fluiten ze hem echt wel terug. (al mag 'ie misschien zelf denken dat 'ie onschendbaar is en overal mee weg kan komen omdat 'ie "leidinggevende" is)quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:10 schreef Roi het volgende:
Pas maar op dat julle deze filliaalmanager niet tegen komen als je een mobieltje gaat kopen!
Kopen is geen probleem bij 'mquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:10 schreef Roi het volgende:
Pas maar op dat julle deze filliaalmanager niet tegen komen als je een mobieltje gaat kopen!
Bij mijn weten, gaat chocolade bijna niet over de datum.. Het slaat wit uit, maar dat betekend niet dat het overstuur is..quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:49 schreef greatchampion het volgende:
laatst een zak chocotoff van cote d'or gekocht in een cadeauverpakking (doosje). bleek dat de chocotoffjes een witte aanslag hadden, ik keek op de cadeauverpakking bleek dat deze nog goed was. keek ik verder op de zak waar de chocotoffjes inzaten: HALF JAAR OVER DATUM.
brief en hele zak opgestuurd naar de fabrikant, resultaat: 2 zakken chocotoff
Jij koopt je eten op Ebay, en dan nog in de US ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb het eens gedaan bij Ebay, iets betaald voor $40 ofzo, en het was over datumIk was zo pissed dat ik meteen negatieve feedback heb gegeven (weet ik veel hoe dat werkt
). Heel verhaal en gezeur en uiteindelijk kon ik het wel terugsturen maar kreeg mijn geld dan later pas terug. Nou daar begin ik dus niet aan, je moet zelf ook altijd eerst betalen
Wij hadden een Philps video gekocht, deze ging na 7 maanden gek doen, teruggebracht naar Mediamarkt, gerepareerd terug, een maand later weer kapot, weer terug gebracht, alleen kregen we nu een nieuwe mee, dus het kan wel, achteraf ook nog door Philips gebeld of de gebode service oké was.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:25 schreef maartena het volgende:
Mijn schoonbroer was in New York, en was naar een chocolade speciaalzaak gegaan, en verstuurde vanaf daar een doosje chocola op naar ons in California. Dat kwam 2 dagen later aan, maar de inhoud was dus geheel gesmolten. Wij gebeld naar de zaak, en zij stuurden ons gekoeld een nieuw doosje op zonder extra kosten.
Ik had laatst 4 uur lang geen internet door storing. Ik bellen naar Time Warner Cable dat dat toevallig heel slecht uitkwam op dat moment. Kreeg ik $10 korting op de rekening van die maand, en dat komt dus eigenlijk overeen met een week gratis internet.
Overigens ook een leuk verschil tussen Nederlandse en Amerikaanse klantenservice:
Ik kocht in Nederland een TV/Video combo. 5 weken later ging het loopwerk van de Video kapot. Ik met dat ding terug naar de winkel, zeiden ze dat het een "bekend probleem" was bij dit type, en dat ik em 4 tot 6 weken kwijt zou zijn voor reparatie bij de fabriek.
Ik kocht in de VS een TV voor mijn schoonmoeder, bijna 2 maanden later horen we een keer "pop" en geluid deed het niet meer..... ergens een transistor plat, geen idee. Ik terug naar de winkel ermee, medewerker neemt de TV in, komt terug met een nieuwe doos, drukt em in mijn handen. "Veel plezier ermee".
Het verschil is dus dat in Nederland het probleem bij jou blijft, en dat ze in de VS het probleem van garantie/reparatie overnemen en jou met een werkende tv de deur uit zetten. Dat werkt natuurlijk niet meer met een jaar oude TV, maar als je em net gekocht heb (zeg minder dan 3 maanden oud) dan krijg je vaak gewoon een nieuwe mee.
Ik klaag al 3 jaar over mijn laptop. Ben nu ongeveer 100 telefoontjes verder (misschien wel meer) en ik nu bijna zover dat ze de kosten (omdat het ondertussen geen garantie meer is) willen betalen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:24 schreef _Arual_ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat een product niet in orde was? Wat leverde klagen op?
Lees eens goed, staat daar eten? Lekker duur voor één product danquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:39 schreef Jack. het volgende:
[..]
Jij koopt je eten op Ebay, en dan nog in de US ?![]()
Idd verschilt gewoon per winkel en per keer denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:21 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Wij hadden een Philps video gekocht, deze ging na 7 maanden gek doen, teruggebracht naar Mediamarkt, gerepareerd terug, een maand later weer kapot, weer terug gebracht, alleen kregen we nu een nieuwe mee, dus het kan wel, achteraf ook nog door Philips gebeld of de gebode service oké was.
En waar staat dat het slechts over één product gaat?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Lees eens goed, staat daar eten? Lekker duur voor één product dan
Om je nog meer te bezeren aan je lippen ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:54 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb eens geklaagd over de flesjes van Hero - Fruit 2 day. De randjes zijn erg scherp en doen pijn aan je lippen tijdens het drinken. Toen kreeg ik 2 verpakkingen toegestuurd. Was niet eens mijn bedoeling, wilde het gewoon melden.
Het kan nog gekker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:02 schreef Jack. het volgende:
[..]
Om je nog meer te bezeren aan je lippen ?![]()
Wel beetje vreemde actie, klaag je dat de randen scherp zijn sturen ze je 2 pakken van hetzelfde
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:06 schreef _Arual_ het volgende:
Om de pijn te verzachten kreeg ik een kookboekje met recepten waarvoor je die specifieke broodmix nodig had.
quote:Geachte heer, mevrouw,
ik ben momenteel student Italiaans en werk part-time als docent Italiaans.
Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik het Kramers Woordenboek Italiaans-Nederlands Nederlands-Italiaans gekocht.
Ik wilde u graag laten weten dat ik erg tevreden ben over het woordenboek. Op wat kleine foutjes na (zo is het woord foto vrouwelijk en niet mannelijk, en is fiore mannelijk en niet vrouwelijk) zijn de vertalingen van goed niveau. Uitdrukkingen die in andere woordenboeken nogal eens ontbreken, ontbreken in Kramers niet.
Bovendien is het een groot voordeel beide woordenboeken (Ita-Ned en Ned-Ita) samen in één boek te hebben. Wat dit betreft heeft het gebruik van Prisma en Vandale een nadeel.
Wel is er één aspect waar ik niet erg tevreden over ben. Ruim een half jaar geleden begon het boek zich geleidelijk aan te ontdoen van zijn kaft. Eerst heb ik dat nog met plakband proberen op te lossen, maar later scheurde de kaft los en nu is het geen redden meer aan voor wat de letter A betreft. Inmiddels zijn er al zoveel blaadjes uit gevallen dat het woordenboek begint bij "ammarare"...u kunt zich voorstellen dat ik af en toe een woordje mis. Ik heb een tijd geleden geprobeerd de blaadjes nog vast te nieten aan het boek maar ik merkte dat ik inmiddels wat kwijt was en dat ook dat niet hield en dat na een tijd alles weer loskwam.
Ik ben natuurlijk een actieve gebruiker van het boek maar dat dat binnen een jaar al kan gebeuren vind ik toch wel erg snel. Zeker omdat het aanschaffen van het woordenboek voor mij als student toch geen goedkope taak is, vind ik dat u in de toekomst uw boeken sterker zou moeten maken of eventueel zou kunnen vermelden dat het boek bij intensief gebruik binnen een jaar uit elkaar kan vallen.
Als u mijn exemplaar eventueel beter zou willen bekijken, kan ik u indien gewenst ook enkele foto's doen toekomen van mijn woordenboek.
Met vriendelijke groet en bedankt voor uw tijd,
[naam]
quote:Geachte heer,
Graag willen wij u een nieuw exemplaar toesturen. Ik heb een exemplaar uit 2007. Ik weet niet uit welk jaar uw exemplaar komt, het zou kunnen zijn dat na jaren de lijm gaat indrogen, en dan met het intensieve gebruik, kan het dat pagina's los raken.
Wel leuk te lezen dat u blij bent met onze uitgave. We zijn nu ook bezig om een 2 in 1 woordenboek van Prisma te maken. Dus dat zit nog in de planning.
Graag uw adresgegevens, dan kan ik u het nieuwe boek toesturen.
Met vriendelijke groet,
Je verhemelte nog wel?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:24 schreef _Arual_ het volgende:
Bij een rolmops was de prikker overdwars en in zijn totaal in de augurk beland, onzichtbaar dus, waardoor ik bijna stikte. Nou, da's overdreven, maar ik haalde wel mijn verhemelte open. Alle overige rolmopsen hadden ook zo'n overdwars prikkertje. Toen is er nog een meneer geweest om de pot op te komen halen en te onderzoeken. Daarna kregen we een jaarvoorraad augurken cadeau.
Dat is standaard bij cocacola. Ook, zoals bij een vriend van mij, als je een flinke slok neemt uit een fles, en daarna naar het ziekenhuis kan omdat er een of andere schoonmaaksubstantie in de fles is achtergeblevenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:31 schreef Dinus het volgende:
Ik heb eens geklaagd over de nieuwe Coca Cola fles, die lag te lekken in de koelkast, er kwam een opvallende Coca Cola auto bij me langsom de fles te halen en ik kreeg een fles Cola vergoed en een echt Coca Cola cd etui
![]()
Tsjah, daar kan Samsung Nederland nog iets van opsteken.. Toen hier de harddisk recorder stuk ging, kon ik deze zelf aangetekend laten opsturen naar de reparatiefirma, zit je dus 3 tot 6 wekend zonder apparaat. Krijg je hem ongerepareerd terug, waarna je hem nog eens 2 keer op kan sturen alvorens ie gerepareerd wordt/is. 3 keer 7, 50 euro opgemaakt aan verzendkosten, maar geloof maar neit dat men je tegemoet komt op welke manier dan uit. Hufters. Voor mij dus nooit Samsung meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:21 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Wij hadden een Philps video gekocht, deze ging na 7 maanden gek doen, teruggebracht naar Mediamarkt, gerepareerd terug, een maand later weer kapot, weer terug gebracht, alleen kregen we nu een nieuwe mee, dus het kan wel, achteraf ook nog door Philips gebeld of de gebode service oké was.
Hmm. Nederlandse Neckermann? Collega van me heeft een aantal keer bij de Belgische Neckermann reizen geboekt.. Een paar jaar geleden kwamen ze aan bij het resort waar ze zouden verblijven (in Turkije..quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
<snip>
Leuk, maar had het dan gewoon meegestuurd mét de onkostenvergoeding. Geen Neckermann voor mij meer, dit zijn wel erg slordige fouten
voor een groot bedrijf is het juist goed als mensen klagen.... dan weten ze waar de verbeter punten liggen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:29 schreef frenchfries het volgende:
De jammere moraal van dit topic is dus dat er geen reet met je klacht gedaan wordt. Je krijgt een goedmakertje en daarmee is de kous af.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:18 schreef neo2000 het volgende:
want bij de BCC was de "leenstofzuiger" (:')) je raadt het al.. uitgeleend.
Gebroken koekjesquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ooit bij Verkade geklaagd over de verpakking van die Kaneel lange vingers (hoe ze ook mogen heten). Vond ik lekker om in de thee te dopen, maar omdat de verpakking ruk was, waren alle koekjes bij thuiskomst al gebroken. Terwijl ze bovenop lagen. Brief geschreven en een week of wat later kreeg ik een nieuwe doos koekjes met een tientje eraan vastgeplakt en niet veel later veranderde de verpakking in iets sterkers.
Weet je wel hoe ruk dat theesopt?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef Zenon het volgende:
Gebroken koekjesWaar de mens wel niet over kan zeuren.
Je zag het stokje niet aan de buitenkant, het zat overdwars in zijn geheel in de augurk, stak nergens uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:00 schreef Zenon het volgende:
Ts heeft echt een triest levenNiet eerst gaan kijken of er uit een bepaald product een houten stokje steekt, maar het gewoon in je mond stoppen en dan later gaan klagen.
Mee eens, het verneukt de hele KANELLY-experience.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ruk dat theesopt?
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van marketing. Voor de producenten is het de meest makkelijke vorm van klantenwinst, je hebt een klagende klant die je geweldig tevreden houd als je de klant een extra product geeft. Productie kosten zijn zeer gering dus het financiele gemis is ook beperkt. Bovendien hebben veel producenten een percentage meeberekend voor productiefouten. Mond-tot-mond reclame is bovendien gratis en de klant is ALTIJD tevreden als je hem een gratis product toebedeelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:04 schreef cati het volgende:
Een zonnepit in een potje yoghurt...hoe erg is dat? Pel dat ding zelf gewoon of haal hem eruit en gooi hem weg en eet je joghurt gewoon verder op zou ik zeggen als winkelier.
Raar dat die winkeliers er steeds intrappen en maar kortingsbonnen, artikelen of geld geven.
Denk dat ik ook maar eens ga zeuren als ik in geldnood zit
Ik ookquote:
En dan dien je niet alsnog de klacht in bij het afrekenen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:39 schreef Fogel het volgende:
Twee weken geleden in een restaurant een gerecht met kipfilet besteld en een van de twee was aan een kant nog rauw (echt rauw, niet zwak rose). Dit aan de bediening gemeld, en gezegd dat ik een nieuwe wilde . Dat was OK, maar er werd verder niks gedaanNa een half uur/drie kwartier moesten we gaan en er was dus nog niks gekomen... jammer maar helaas.
Dat was is een soort van familierestaurant waar je bij de bar je eten moet bestellen (ze nemen geen bestellingen op aan de tafels), tafelnr opgeven en meteen afrekenen waarna de bediening het een keer komt brengen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:52 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
En dan dien je niet alsnog de klacht in bij het afrekenen?![]()
Hier ook een keer klacht ingediend over de flippo's die niet bij de chips zaten, kreeg een hele grote doos met allemaal extra flippo's van smiths. Ach ja als jochie van 9 heb je weinig beters te doen
Bij Edon in de Tyholttoren?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:02 schreef Fogel het volgende:
Dat was is een soort van familierestaurant waar je bij de bar je eten moet bestellen (ze nemen geen bestellingen op aan de tafels), tafelnr opgeven en meteen afrekenen waarna de bediening het een keer komt brengen.
Egon ja, niet in de toren maar een van de vestigingen in de stad (Prinsen).quote:
Wat een gezeik zeg, Verkade kan er toch niets aan doen dat het supermarktpersoneel met die koekjes smijt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:24 schreef Curiosity het volgende:
Ik had laatst een rol Sanfransico gekocht ( grote rol) waarvan er al 15 ofzo gebroken waren.
Ik met foto en al geklaagd bij Verkade.
Krijg ik als antwoord dat zij niet verantwoordelijk zijn voor wat er gebeurt zodra ze het terrein verlaten, dat we dus overgeleverd zijn aan de grillen van de verkopende partij.
Ik heb toen geantwoord dat ik geen verkade koekjes meer zou kopen.
2 dagen later een doosje via de post met een nieuwe rol en nog een pak nieuwe koekjes met chocolade
Het is geen gezeik, ik koop een pak koeken om op te eten, niet om deze boven de gootsteen uit te schudden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg, Verkade kan er toch niets aan doen dat het supermarktpersoneel met die koekjes smijt?
Ik vind dit topic sowieso ontzettend zielig. Dat je klaagt als er glas, schoonmaakmiddel of ongedierte in je boodschappen zit is logisch, maar waar sommigen over klagen alleen maar om een gratis product te krijgen... Ik begrijp niet dat die mensen zich niet schamen.
Dan moet je koekjes in een blik kopen. En waarom klaag je dan? Gewoon om vervelend te zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het is geen gezeik, ik koop een pak koeken om op te eten, niet om deze boven de gootsteen uit te schudden.
De leverancier moet maar voor een degelijke verpakking zorgen die een beetje tegen transport kan.
En ik klaag alleen als het terecht is, en nee, niet om een gratis produkt te krijgen.
Ik moet ook werken voor mijn centen en daar wil ik gewoon kwaliteit voor hebben.
Koop zelf lekker een blik en je weet waar je die kan douwen, Janus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dan moet je koekjes in een blik kopen. En waarom klaag je dan? Gewoon om vervelend te zijn?
Hahaha, je voelt je toch een beetje belachelijk met je geklaag geloof ik!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:48 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Koop zelf lekker een blik en je weet waar je die kan douwen, Janus.
Totaal, maar open anders een topic in KB en ga daar lekker klagen over ons zielige figuren die klagen voor een gratis pak koekjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:01 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Hahaha, je voelt je toch een beetje belachelijk met je geklaag geloof ik!
Gek he, gaat per gram.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef _Arual_ het volgende:
Buuf van mijn schoonma heeft hagelslagjes zitten tellen, omdat er vijftig procent witte en vijftig procent bruine hagelslagjes in zouden zitten.
![]()
Het klopte niet, en daar heeft ze schijnbaar een brief over geschreven.
Nounou, het houdt je scherp als er ook eens wat tegengeluiden komen in zo'n topic. Straks gaan mensen die over dit soort dingen klagen nog denken dat dat normaal isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:07 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Totaal, maar open anders een topic in KB en ga daar lekker klagen over ons zielige figuren die klagen voor een gratis pak koekjes.
Maak jezelf eens nuttig.
Zo en nu weer verder tot de orde van de dag.
Dit soort brieven zou ik wel kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:28 schreef Druidfather het volgende:
Whaha leuk topic zie het net pas. Toevallig vanochtend een mailtje naar Schwarzkopf gedaan.
Goedemiddag,
Ik ben al enkele maanden een tevreden gebruiker van Schwarzkopf Junior Extreme I.D. Shaping Paste Xtreme Chaotic tot een paar weken geleden.
Het stelde mij teleur toen ik enkele weken geleden een potje kocht die schijnbaar niet goed is. De paste is érg dik, en zéér moeilijk smeerbaar. Maargoed, mijn kapsel bleef goed zitten, nog sterker tégoed. Na anderhalf uur douchen was mijn haar ongeveer wel paste-vrij.
Dat het een langdurig effect heb wist ik al, maar dat het zo erg was nou ook weer niet. 'makkelijk uit te wassen en zonder restjes' geld waarschijnlijk voor mij ook niet. Mijn haar heeft hier een diep geworteld trauma aan overgehouden...
Met vriendelijke groet,
----
Klagen over ondeugdelijke goederen of diensten ís ook normaal. Het dondert niet of het om een auto of een pak koekjes gaat. Je betaalt ervoor en mag dus een fatsoenlijk product verwachten. Is dat niet het geval dan is je klacht gewoon terecht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:14 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Nounou, het houdt je scherp als er ook eens wat tegengeluiden komen in zo'n topic. Straks gaan mensen die over dit soort dingen klagen nog denken dat dat normaal is
Ja klagen over verrotte, smerige, gevaarlijke of ondeugdelijke producten wel ja. Maar niet over bijvoorbeeld gebroken koekjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Klagen over ondeugdelijke goederen of diensten ís ook normaal. Het dondert niet of het om een auto of een pak koekjes gaat. Je betaalt ervoor en mag dus een fatsoenlijk product verwachten. Is dat niet het geval dan is je klacht gewoon terecht.
Zijn ze nu wel lekker dan? Ik vond ze toen ze net uitkwamen nogal waterig...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:26 schreef Curiosity het volgende:
En van de week kreeg ik nieuwe chocomelpads geleverd, ik had verleden jaar een klacht ingediend, toen ook al een nieuwe doos gehad.
Maar omdat ze verbeterd zijn kreeg ik nu weer een nieuwe, of ik dan wel even mijn bevindingen aan hun wil door geven, prima.
Kijk, dat noem ik nu service
Ik kreeg er dus alleen maar water uit, uit die oude dan, maar van die nieuwe hebben we inmiddels al een doos staan, en ik waag me er gewoon niet meer aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:31 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Zijn ze nu wel lekker dan? Ik vond ze toen ze net uitkwamen nogal waterig...
Er zat dan in ieder geval geen antivries inquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:22 schreef Wekkor het volgende:
Vandaag heb ik ook geklaagd![]()
Mijn Crystal Clear had opeens spontane ijsvorming bij koelkastttemperatuur, beetje raar. Het viel ook al op dat er extreem veel koolzuur in zat. Hoop dat ze het gaan testen, want ik ben wel benieuwd wat ik naar binnen heb gewerkt...![]()
Lekkere up btw
Klinkt als een te koud afgestelde koelkastquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:22 schreef Wekkor het volgende:
Vandaag heb ik ook geklaagd![]()
Mijn Crystal Clear had opeens spontane ijsvorming bij koelkastttemperatuur, beetje raar. Het viel ook al op dat er extreem veel koolzuur in zat. Hoop dat ze het gaan testen, want ik ben wel benieuwd wat ik naar binnen heb gewerkt...![]()
Lekkere up btw
Haha dit dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:26 schreef Curiosity het volgende:
En van de week kreeg ik nieuwe chocomelpads geleverd, ik had verleden jaar een klacht ingediend, toen ook al een nieuwe doos gehad.
Maar omdat ze verbeterd zijn kreeg ik nu weer een nieuwe, of ik dan wel even mijn bevindingen aan hun wil door geven, prima.
Kijk, dat noem ik nu service
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |