Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van marketing. Voor de producenten is het de meest makkelijke vorm van klantenwinst, je hebt een klagende klant die je geweldig tevreden houd als je de klant een extra product geeft. Productie kosten zijn zeer gering dus het financiele gemis is ook beperkt. Bovendien hebben veel producenten een percentage meeberekend voor productiefouten. Mond-tot-mond reclame is bovendien gratis en de klant is ALTIJD tevreden als je hem een gratis product toebedeelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:04 schreef cati het volgende:
Een zonnepit in een potje yoghurt...hoe erg is dat? Pel dat ding zelf gewoon of haal hem eruit en gooi hem weg en eet je joghurt gewoon verder op zou ik zeggen als winkelier.
Raar dat die winkeliers er steeds intrappen en maar kortingsbonnen, artikelen of geld geven.
Denk dat ik ook maar eens ga zeuren als ik in geldnood zit
Ik ookquote:
En dan dien je niet alsnog de klacht in bij het afrekenen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:39 schreef Fogel het volgende:
Twee weken geleden in een restaurant een gerecht met kipfilet besteld en een van de twee was aan een kant nog rauw (echt rauw, niet zwak rose). Dit aan de bediening gemeld, en gezegd dat ik een nieuwe wilde . Dat was OK, maar er werd verder niks gedaanNa een half uur/drie kwartier moesten we gaan en er was dus nog niks gekomen... jammer maar helaas.
Dat was is een soort van familierestaurant waar je bij de bar je eten moet bestellen (ze nemen geen bestellingen op aan de tafels), tafelnr opgeven en meteen afrekenen waarna de bediening het een keer komt brengen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:52 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
En dan dien je niet alsnog de klacht in bij het afrekenen?![]()
Hier ook een keer klacht ingediend over de flippo's die niet bij de chips zaten, kreeg een hele grote doos met allemaal extra flippo's van smiths. Ach ja als jochie van 9 heb je weinig beters te doen
Bij Edon in de Tyholttoren?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:02 schreef Fogel het volgende:
Dat was is een soort van familierestaurant waar je bij de bar je eten moet bestellen (ze nemen geen bestellingen op aan de tafels), tafelnr opgeven en meteen afrekenen waarna de bediening het een keer komt brengen.
Egon ja, niet in de toren maar een van de vestigingen in de stad (Prinsen).quote:
Wat een gezeik zeg, Verkade kan er toch niets aan doen dat het supermarktpersoneel met die koekjes smijt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:24 schreef Curiosity het volgende:
Ik had laatst een rol Sanfransico gekocht ( grote rol) waarvan er al 15 ofzo gebroken waren.
Ik met foto en al geklaagd bij Verkade.
Krijg ik als antwoord dat zij niet verantwoordelijk zijn voor wat er gebeurt zodra ze het terrein verlaten, dat we dus overgeleverd zijn aan de grillen van de verkopende partij.
Ik heb toen geantwoord dat ik geen verkade koekjes meer zou kopen.
2 dagen later een doosje via de post met een nieuwe rol en nog een pak nieuwe koekjes met chocolade
Het is geen gezeik, ik koop een pak koeken om op te eten, niet om deze boven de gootsteen uit te schudden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg, Verkade kan er toch niets aan doen dat het supermarktpersoneel met die koekjes smijt?
Ik vind dit topic sowieso ontzettend zielig. Dat je klaagt als er glas, schoonmaakmiddel of ongedierte in je boodschappen zit is logisch, maar waar sommigen over klagen alleen maar om een gratis product te krijgen... Ik begrijp niet dat die mensen zich niet schamen.
Dan moet je koekjes in een blik kopen. En waarom klaag je dan? Gewoon om vervelend te zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het is geen gezeik, ik koop een pak koeken om op te eten, niet om deze boven de gootsteen uit te schudden.
De leverancier moet maar voor een degelijke verpakking zorgen die een beetje tegen transport kan.
En ik klaag alleen als het terecht is, en nee, niet om een gratis produkt te krijgen.
Ik moet ook werken voor mijn centen en daar wil ik gewoon kwaliteit voor hebben.
Koop zelf lekker een blik en je weet waar je die kan douwen, Janus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dan moet je koekjes in een blik kopen. En waarom klaag je dan? Gewoon om vervelend te zijn?
Hahaha, je voelt je toch een beetje belachelijk met je geklaag geloof ik!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:48 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Koop zelf lekker een blik en je weet waar je die kan douwen, Janus.
Totaal, maar open anders een topic in KB en ga daar lekker klagen over ons zielige figuren die klagen voor een gratis pak koekjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:01 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Hahaha, je voelt je toch een beetje belachelijk met je geklaag geloof ik!
Gek he, gaat per gram.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef _Arual_ het volgende:
Buuf van mijn schoonma heeft hagelslagjes zitten tellen, omdat er vijftig procent witte en vijftig procent bruine hagelslagjes in zouden zitten.
![]()
Het klopte niet, en daar heeft ze schijnbaar een brief over geschreven.
Nounou, het houdt je scherp als er ook eens wat tegengeluiden komen in zo'n topic. Straks gaan mensen die over dit soort dingen klagen nog denken dat dat normaal isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:07 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Totaal, maar open anders een topic in KB en ga daar lekker klagen over ons zielige figuren die klagen voor een gratis pak koekjes.
Maak jezelf eens nuttig.
Zo en nu weer verder tot de orde van de dag.
Dit soort brieven zou ik wel kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:28 schreef Druidfather het volgende:
Whaha leuk topic zie het net pas. Toevallig vanochtend een mailtje naar Schwarzkopf gedaan.
Goedemiddag,
Ik ben al enkele maanden een tevreden gebruiker van Schwarzkopf Junior Extreme I.D. Shaping Paste Xtreme Chaotic tot een paar weken geleden.
Het stelde mij teleur toen ik enkele weken geleden een potje kocht die schijnbaar niet goed is. De paste is érg dik, en zéér moeilijk smeerbaar. Maargoed, mijn kapsel bleef goed zitten, nog sterker tégoed. Na anderhalf uur douchen was mijn haar ongeveer wel paste-vrij.
Dat het een langdurig effect heb wist ik al, maar dat het zo erg was nou ook weer niet. 'makkelijk uit te wassen en zonder restjes' geld waarschijnlijk voor mij ook niet. Mijn haar heeft hier een diep geworteld trauma aan overgehouden...
Met vriendelijke groet,
----
Klagen over ondeugdelijke goederen of diensten ís ook normaal. Het dondert niet of het om een auto of een pak koekjes gaat. Je betaalt ervoor en mag dus een fatsoenlijk product verwachten. Is dat niet het geval dan is je klacht gewoon terecht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:14 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Nounou, het houdt je scherp als er ook eens wat tegengeluiden komen in zo'n topic. Straks gaan mensen die over dit soort dingen klagen nog denken dat dat normaal is
Ja klagen over verrotte, smerige, gevaarlijke of ondeugdelijke producten wel ja. Maar niet over bijvoorbeeld gebroken koekjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Klagen over ondeugdelijke goederen of diensten ís ook normaal. Het dondert niet of het om een auto of een pak koekjes gaat. Je betaalt ervoor en mag dus een fatsoenlijk product verwachten. Is dat niet het geval dan is je klacht gewoon terecht.
Zijn ze nu wel lekker dan? Ik vond ze toen ze net uitkwamen nogal waterig...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:26 schreef Curiosity het volgende:
En van de week kreeg ik nieuwe chocomelpads geleverd, ik had verleden jaar een klacht ingediend, toen ook al een nieuwe doos gehad.
Maar omdat ze verbeterd zijn kreeg ik nu weer een nieuwe, of ik dan wel even mijn bevindingen aan hun wil door geven, prima.
Kijk, dat noem ik nu service
Ik kreeg er dus alleen maar water uit, uit die oude dan, maar van die nieuwe hebben we inmiddels al een doos staan, en ik waag me er gewoon niet meer aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:31 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Zijn ze nu wel lekker dan? Ik vond ze toen ze net uitkwamen nogal waterig...
Er zat dan in ieder geval geen antivries inquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:22 schreef Wekkor het volgende:
Vandaag heb ik ook geklaagd![]()
Mijn Crystal Clear had opeens spontane ijsvorming bij koelkastttemperatuur, beetje raar. Het viel ook al op dat er extreem veel koolzuur in zat. Hoop dat ze het gaan testen, want ik ben wel benieuwd wat ik naar binnen heb gewerkt...![]()
Lekkere up btw
Klinkt als een te koud afgestelde koelkastquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:22 schreef Wekkor het volgende:
Vandaag heb ik ook geklaagd![]()
Mijn Crystal Clear had opeens spontane ijsvorming bij koelkastttemperatuur, beetje raar. Het viel ook al op dat er extreem veel koolzuur in zat. Hoop dat ze het gaan testen, want ik ben wel benieuwd wat ik naar binnen heb gewerkt...![]()
Lekkere up btw
Haha dit dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:26 schreef Curiosity het volgende:
En van de week kreeg ik nieuwe chocomelpads geleverd, ik had verleden jaar een klacht ingediend, toen ook al een nieuwe doos gehad.
Maar omdat ze verbeterd zijn kreeg ik nu weer een nieuwe, of ik dan wel even mijn bevindingen aan hun wil door geven, prima.
Kijk, dat noem ik nu service
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |