abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:13:25 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61111567
Misschien moet ik ze dan maar weer eens proberen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_61114678
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:04 schreef cati het volgende:
Een zonnepit in een potje yoghurt...hoe erg is dat? Pel dat ding zelf gewoon of haal hem eruit en gooi hem weg en eet je joghurt gewoon verder op zou ik zeggen als winkelier.
Raar dat die winkeliers er steeds intrappen en maar kortingsbonnen, artikelen of geld geven.
Denk dat ik ook maar eens ga zeuren als ik in geldnood zit
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van marketing. Voor de producenten is het de meest makkelijke vorm van klantenwinst, je hebt een klagende klant die je geweldig tevreden houd als je de klant een extra product geeft. Productie kosten zijn zeer gering dus het financiele gemis is ook beperkt. Bovendien hebben veel producenten een percentage meeberekend voor productiefouten. Mond-tot-mond reclame is bovendien gratis en de klant is ALTIJD tevreden als je hem een gratis product toebedeelt.
pi_61115005
Mijn moeder vond een keer een lepel in een brood. Gaat ze naar de bakker, zegt ie: "Oh, ik ben ook nog een pantoffel kwijt, dus als je hem vindt..."
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:05:23 #106
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_61119557
"Oh, en sinds gisteren wordt de kat van de buren ook vermist, dussuh.."
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:24:49 #107
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_62201669
Ik had laatst een rol Sanfransico gekocht ( grote rol) waarvan er al 15 ofzo gebroken waren.
Ik met foto en al geklaagd bij Verkade.
Krijg ik als antwoord dat zij niet verantwoordelijk zijn voor wat er gebeurt zodra ze het terrein verlaten, dat we dus overgeleverd zijn aan de grillen van de verkopende partij.

Ik heb toen geantwoord dat ik geen verkade koekjes meer zou kopen.

2 dagen later een doosje via de post met een nieuwe rol en nog een pak nieuwe koekjes met chocolade
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:26:51 #108
139677 Curiosity
pi_62201718
En van de week kreeg ik nieuwe chocomelpads geleverd, ik had verleden jaar een klacht ingediend, toen ook al een nieuwe doos gehad.
Maar omdat ze verbeterd zijn kreeg ik nu weer een nieuwe, of ik dan wel even mijn bevindingen aan hun wil door geven, prima.

Kijk, dat noem ik nu service
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:28:36 #109
225123 Druidfather
Dit is een ondertitel
pi_62203329
Whaha leuk topic zie het net pas. Toevallig vanochtend een mailtje naar Schwarzkopf gedaan.

Goedemiddag,

Ik ben al enkele maanden een tevreden gebruiker van Schwarzkopf Junior Extreme I.D. Shaping Paste Xtreme Chaotic tot een paar weken geleden.

Het stelde mij teleur toen ik enkele weken geleden een potje kocht die schijnbaar niet goed is. De paste is érg dik, en zéér moeilijk smeerbaar. Maargoed, mijn kapsel bleef goed zitten, nog sterker tégoed. Na anderhalf uur douchen was mijn haar ongeveer wel paste-vrij.

Dat het een langdurig effect heb wist ik al, maar dat het zo erg was nou ook weer niet. 'makkelijk uit te wassen en zonder restjes' geld waarschijnlijk voor mij ook niet. Mijn haar heeft hier een diep geworteld trauma aan overgehouden...

Met vriendelijke groet,

----
Een signature
van
maximaal
vier regels.
pi_62204033
Een vriendin van mij had voor de 4de verjaardag van haar dochtertje bij de hema een foto-taart besteld. Toen ze hem af ging halen was de foto meerdere malen gescheurt,oa. midden door het hoofd van de jarige. Ze heeft toen korting op de taart gekregen...
dys·lexie [disleksie] stoornis waarbij men moeite heeft met lezen, schrijven en spellen; woordblindheid
pi_62204538
Ik ben altijd te lui om te klagen
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:54:50 #112
78498 classpc
I don't like change
pi_62206212
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:08 schreef fotostarter het volgende:
Ik ben altijd te lui om te klagen
Ik ook

Vaak zijn het ook dingen die qua prijs niks voorstellen. Dan vind ik het ook een beetje onzinnig om te klagen. Vaak koop ik gewoon een nieuwe.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_62212931
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:39 schreef Fogel het volgende:
Twee weken geleden in een restaurant een gerecht met kipfilet besteld en een van de twee was aan een kant nog rauw (echt rauw, niet zwak rose). Dit aan de bediening gemeld, en gezegd dat ik een nieuwe wilde . Dat was OK, maar er werd verder niks gedaan Na een half uur/drie kwartier moesten we gaan en er was dus nog niks gekomen... jammer maar helaas.
En dan dien je niet alsnog de klacht in bij het afrekenen?

Hier ook een keer klacht ingediend over de flippo's die niet bij de chips zaten, kreeg een hele grote doos met allemaal extra flippo's van smiths. Ach ja als jochie van 9 heb je weinig beters te doen
  Moderator dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:02:59 #114
45833 crew  Fogel
pi_62213274
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:52 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

En dan dien je niet alsnog de klacht in bij het afrekenen?

Hier ook een keer klacht ingediend over de flippo's die niet bij de chips zaten, kreeg een hele grote doos met allemaal extra flippo's van smiths. Ach ja als jochie van 9 heb je weinig beters te doen
Dat was is een soort van familierestaurant waar je bij de bar je eten moet bestellen (ze nemen geen bestellingen op aan de tafels), tafelnr opgeven en meteen afrekenen waarna de bediening het een keer komt brengen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_62213520
Ik weet niet meer wie het was, geloof de moeder van een vriendin .. er zat 50 gram te weinig chocolade in een pakje en die kreeg een hele doos chocolade opgestuurd
pi_62213819
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:02 schreef Fogel het volgende:
Dat was is een soort van familierestaurant waar je bij de bar je eten moet bestellen (ze nemen geen bestellingen op aan de tafels), tafelnr opgeven en meteen afrekenen waarna de bediening het een keer komt brengen.
Bij Edon in de Tyholttoren?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:22:56 #117
45833 crew  Fogel
pi_62213973
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Bij Edon in de Tyholttoren?
Egon ja, niet in de toren maar een van de vestigingen in de stad (Prinsen).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_62214038
Als je voor de gein nou bij Lays een klacht in zou dienen dat een zak chips niet eens voor de helft gevuld was? Je kan gewoon die zak open maken en zeggen dat je het toen pas zag oid of een paar keer erop stampen (klein luchtgaatje in de zak maken) en zeggen dat alle chips wel op poeder leek

Of doen ze daar niet aan?
Lijkt mij wel tof een keer te proberen
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:29:42 #119
16715 Mylene
*schatje*
pi_62214199
Vroeger kreeg je bij Lays een doos met verschillende soorten chips als je een klacht had. Nu een bonnetje voor teruggave aankoopbedrag.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:37:12 #120
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62214488
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:24 schreef Curiosity het volgende:
Ik had laatst een rol Sanfransico gekocht ( grote rol) waarvan er al 15 ofzo gebroken waren.
Ik met foto en al geklaagd bij Verkade.
Krijg ik als antwoord dat zij niet verantwoordelijk zijn voor wat er gebeurt zodra ze het terrein verlaten, dat we dus overgeleverd zijn aan de grillen van de verkopende partij.

Ik heb toen geantwoord dat ik geen verkade koekjes meer zou kopen.

2 dagen later een doosje via de post met een nieuwe rol en nog een pak nieuwe koekjes met chocolade
Wat een gezeik zeg, Verkade kan er toch niets aan doen dat het supermarktpersoneel met die koekjes smijt?

Ik vind dit topic sowieso ontzettend zielig. Dat je klaagt als er glas, schoonmaakmiddel of ongedierte in je boodschappen zit is logisch, maar waar sommigen over klagen alleen maar om een gratis product te krijgen... Ik begrijp niet dat die mensen zich niet schamen.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:42:14 #121
139677 Curiosity
pi_62214685
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Wat een gezeik zeg, Verkade kan er toch niets aan doen dat het supermarktpersoneel met die koekjes smijt?

Ik vind dit topic sowieso ontzettend zielig. Dat je klaagt als er glas, schoonmaakmiddel of ongedierte in je boodschappen zit is logisch, maar waar sommigen over klagen alleen maar om een gratis product te krijgen... Ik begrijp niet dat die mensen zich niet schamen.
Het is geen gezeik, ik koop een pak koeken om op te eten, niet om deze boven de gootsteen uit te schudden.
De leverancier moet maar voor een degelijke verpakking zorgen die een beetje tegen transport kan.

En ik klaag alleen als het terecht is, en nee, niet om een gratis produkt te krijgen.

Ik moet ook werken voor mijn centen en daar wil ik gewoon kwaliteit voor hebben.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:46:09 #122
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62214820
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Het is geen gezeik, ik koop een pak koeken om op te eten, niet om deze boven de gootsteen uit te schudden.
De leverancier moet maar voor een degelijke verpakking zorgen die een beetje tegen transport kan.

En ik klaag alleen als het terecht is, en nee, niet om een gratis produkt te krijgen.

Ik moet ook werken voor mijn centen en daar wil ik gewoon kwaliteit voor hebben.
Dan moet je koekjes in een blik kopen. En waarom klaag je dan? Gewoon om vervelend te zijn?
pi_62214853
Buuf van mijn schoonma heeft hagelslagjes zitten tellen, omdat er vijftig procent witte en vijftig procent bruine hagelslagjes in zouden zitten.

Het klopte niet, en daar heeft ze schijnbaar een brief over geschreven.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:48:00 #124
139677 Curiosity
pi_62214895
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Dan moet je koekjes in een blik kopen. En waarom klaag je dan? Gewoon om vervelend te zijn?
Koop zelf lekker een blik en je weet waar je die kan douwen, Janus.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:01:41 #125
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62215464
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:48 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Koop zelf lekker een blik en je weet waar je die kan douwen, Janus.
Hahaha, je voelt je toch een beetje belachelijk met je geklaag geloof ik!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:07:03 #126
139677 Curiosity
pi_62215660
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:01 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Hahaha, je voelt je toch een beetje belachelijk met je geklaag geloof ik!
Totaal, maar open anders een topic in KB en ga daar lekker klagen over ons zielige figuren die klagen voor een gratis pak koekjes.
Maak jezelf eens nuttig.

Zo en nu weer verder tot de orde van de dag.
pi_62215831
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef _Arual_ het volgende:
Buuf van mijn schoonma heeft hagelslagjes zitten tellen, omdat er vijftig procent witte en vijftig procent bruine hagelslagjes in zouden zitten.

Het klopte niet, en daar heeft ze schijnbaar een brief over geschreven.
Gek he, gaat per gram.
A man's got to do what a man's got to do.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:14:00 #128
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62215889
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:07 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Totaal, maar open anders een topic in KB en ga daar lekker klagen over ons zielige figuren die klagen voor een gratis pak koekjes.
Maak jezelf eens nuttig.

Zo en nu weer verder tot de orde van de dag.
Nounou, het houdt je scherp als er ook eens wat tegengeluiden komen in zo'n topic. Straks gaan mensen die over dit soort dingen klagen nog denken dat dat normaal is
pi_62216068
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:28 schreef Druidfather het volgende:
Whaha leuk topic zie het net pas. Toevallig vanochtend een mailtje naar Schwarzkopf gedaan.

Goedemiddag,

Ik ben al enkele maanden een tevreden gebruiker van Schwarzkopf Junior Extreme I.D. Shaping Paste Xtreme Chaotic tot een paar weken geleden.

Het stelde mij teleur toen ik enkele weken geleden een potje kocht die schijnbaar niet goed is. De paste is érg dik, en zéér moeilijk smeerbaar. Maargoed, mijn kapsel bleef goed zitten, nog sterker tégoed. Na anderhalf uur douchen was mijn haar ongeveer wel paste-vrij.

Dat het een langdurig effect heb wist ik al, maar dat het zo erg was nou ook weer niet. 'makkelijk uit te wassen en zonder restjes' geld waarschijnlijk voor mij ook niet. Mijn haar heeft hier een diep geworteld trauma aan overgehouden...

Met vriendelijke groet,

----
Dit soort brieven zou ik wel kunnen waarderen. Van mij zou je een doosje met gratis zut krijgen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62216182
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:14 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Nounou, het houdt je scherp als er ook eens wat tegengeluiden komen in zo'n topic. Straks gaan mensen die over dit soort dingen klagen nog denken dat dat normaal is
Klagen over ondeugdelijke goederen of diensten ís ook normaal. Het dondert niet of het om een auto of een pak koekjes gaat. Je betaalt ervoor en mag dus een fatsoenlijk product verwachten. Is dat niet het geval dan is je klacht gewoon terecht.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:33:42 #131
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62216612
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Klagen over ondeugdelijke goederen of diensten ís ook normaal. Het dondert niet of het om een auto of een pak koekjes gaat. Je betaalt ervoor en mag dus een fatsoenlijk product verwachten. Is dat niet het geval dan is je klacht gewoon terecht.
Ja klagen over verrotte, smerige, gevaarlijke of ondeugdelijke producten wel ja. Maar niet over bijvoorbeeld gebroken koekjes Dat is gewoon een bezigheid voor sneue huisvrouwtjes die zich graag wentelen in zelfbeklag.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:55:59 #132
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62223644
Wij klagen nooit, dus ik heb als kind nooit gratis chips en flippo's gehad
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  FOK!Fotograaf woensdag 8 oktober 2008 @ 09:48:28 #133
13368 NiGeLaToR
pi_62224816
Van die bruiningscreme gekregen op het station. Smeer het op m'n kop, loop een dag met een onwijs ranzige vette kanis rond Ik mailtje gestuurd met dat ik niet zo onder de indruk was, zij de verpakking gevraagd, ik opgestuurd, kreeg ik uitgebreid testverslag terug en wat gratis producten. Helaas, de creme werd het niet voor mij, maar het merk is
pi_62225106
Ik had een keer een incompleet pakketje van Conimex. Ik kreeg een doos vol producten toegestuurd. En een keer Ben & Jerries waarvan de Cookie Dough niet te pruimen was. Dus toen kreeg ik een tegoedbon voor een gratis pint B&J.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_62225548
Ik stuurde altijd hele zielige brieven als mijn album met voetbalplaatjes net niet compleet was en de actie was afgelopen. Kreeg je gewoon een paar vellen met die plaatjes opgestuurd. Netjes toch.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_62225808
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:26 schreef Curiosity het volgende:
En van de week kreeg ik nieuwe chocomelpads geleverd, ik had verleden jaar een klacht ingediend, toen ook al een nieuwe doos gehad.
Maar omdat ze verbeterd zijn kreeg ik nu weer een nieuwe, of ik dan wel even mijn bevindingen aan hun wil door geven, prima.

Zijn ze nu wel lekker dan? Ik vond ze toen ze net uitkwamen nogal waterig...
...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:13:28 #137
139677 Curiosity
pi_62226874
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:31 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Zijn ze nu wel lekker dan? Ik vond ze toen ze net uitkwamen nogal waterig...
Ik kreeg er dus alleen maar water uit, uit die oude dan, maar van die nieuwe hebben we inmiddels al een doos staan, en ik waag me er gewoon niet meer aan.
Ik laat dat aan mijn man over, die lukken altijd.
Maar de smaak is goed.
  vrijdag 21 november 2008 @ 16:22:09 #138
215337 Wekkor
Goedenmorgen!
pi_63408091
Vandaag heb ik ook geklaagd

Mijn Crystal Clear had opeens spontane ijsvorming bij koelkastttemperatuur, beetje raar. Het viel ook al op dat er extreem veel koolzuur in zat. Hoop dat ze het gaan testen, want ik ben wel benieuwd wat ik naar binnen heb gewerkt...

Lekkere up btw
Gratis 25 Gram Kratom? PM me!
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 16:24:15 #139
42184 crew  DaMart
pi_63408143
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:22 schreef Wekkor het volgende:

Mijn Crystal Clear had opeens spontane ijsvorming bij koelkastttemperatuur, beetje raar. Het viel ook al op dat er extreem veel koolzuur in zat. Hoop dat ze het gaan testen, want ik ben wel benieuwd wat ik naar binnen heb gewerkt...

Lekkere up btw
Er zat dan in ieder geval geen antivries in .
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_63408547
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:22 schreef Wekkor het volgende:

Lekkere up btw
Klinkt als een te koud afgestelde koelkast Je weet dat als het in huis afkoelt, je koelkast niet minder stroom gaat gebruiken maar zelf gewoon wat kouder wordt van binnen?
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 21 november 2008 @ 16:43:47 #141
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_63408708
Mijn schoonmoeder hangt ook altijd meteen aan de telefoon als ze een slecht product heeft gekocht...en met succes. Laatst had ze Unox erwtensoep met rookworst gekocht, alleen ze waren de rookworst vergeten. Ze belde naar de fabrikant en een paar dagen later kreeg ze een heel pakket met Unoxproducten thuisgestuurd.

Vorige week ging haar Tefal-strijkijzer stuk...drie maanden na de garantieperiode. In plaats van naar de winkel terug te gaan waar ze het had gekocht, belde ze rechtstreeks naar Tefal. Een paar dagen later staat de postbode aan de deur met een gratis, splinternieuw strijkijzer. Was ze naar de winkel gegaan met dat kapotte ding, dan hadden ze het op moeten sturen, had ze geld bij moeten betalen en was ze het ding waarschijnlijk ook nog eens weken kwijtgeweest.
  vrijdag 21 november 2008 @ 18:16:15 #142
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_63410755
Mijn moeder had gezeurd bij Friesland Foods omdat er zoveel van die choco-prut in de pads bleef zitten.
Kregen we een nieuwe set met pads (zelfde probleem)

2 maand later (wat nu een maand geleden is) kregen we weer een verpakking met een brief dat de receptuur verandert is. Nog steeds blijft er teveel in die pads zitten trouwens.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:26 schreef Curiosity het volgende:

Haha dit dus
Had pagina 3 niet gezien. Leuk dat nog iemand zoiets heeft.

[ Bericht 54% gewijzigd door Daywalk3r op 21-11-2008 18:23:35 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')