Mee eens, het verneukt de hele KANELLY-experience.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ruk dat theesopt?
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van marketing. Voor de producenten is het de meest makkelijke vorm van klantenwinst, je hebt een klagende klant die je geweldig tevreden houd als je de klant een extra product geeft. Productie kosten zijn zeer gering dus het financiele gemis is ook beperkt. Bovendien hebben veel producenten een percentage meeberekend voor productiefouten. Mond-tot-mond reclame is bovendien gratis en de klant is ALTIJD tevreden als je hem een gratis product toebedeelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:04 schreef cati het volgende:
Een zonnepit in een potje yoghurt...hoe erg is dat? Pel dat ding zelf gewoon of haal hem eruit en gooi hem weg en eet je joghurt gewoon verder op zou ik zeggen als winkelier.
Raar dat die winkeliers er steeds intrappen en maar kortingsbonnen, artikelen of geld geven.
Denk dat ik ook maar eens ga zeuren als ik in geldnood zit
Ik ookquote:
En dan dien je niet alsnog de klacht in bij het afrekenen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:39 schreef Fogel het volgende:
Twee weken geleden in een restaurant een gerecht met kipfilet besteld en een van de twee was aan een kant nog rauw (echt rauw, niet zwak rose). Dit aan de bediening gemeld, en gezegd dat ik een nieuwe wilde . Dat was OK, maar er werd verder niks gedaanNa een half uur/drie kwartier moesten we gaan en er was dus nog niks gekomen... jammer maar helaas.
Dat was is een soort van familierestaurant waar je bij de bar je eten moet bestellen (ze nemen geen bestellingen op aan de tafels), tafelnr opgeven en meteen afrekenen waarna de bediening het een keer komt brengen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:52 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
En dan dien je niet alsnog de klacht in bij het afrekenen?![]()
Hier ook een keer klacht ingediend over de flippo's die niet bij de chips zaten, kreeg een hele grote doos met allemaal extra flippo's van smiths. Ach ja als jochie van 9 heb je weinig beters te doen
Bij Edon in de Tyholttoren?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:02 schreef Fogel het volgende:
Dat was is een soort van familierestaurant waar je bij de bar je eten moet bestellen (ze nemen geen bestellingen op aan de tafels), tafelnr opgeven en meteen afrekenen waarna de bediening het een keer komt brengen.
Egon ja, niet in de toren maar een van de vestigingen in de stad (Prinsen).quote:
Wat een gezeik zeg, Verkade kan er toch niets aan doen dat het supermarktpersoneel met die koekjes smijt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:24 schreef Curiosity het volgende:
Ik had laatst een rol Sanfransico gekocht ( grote rol) waarvan er al 15 ofzo gebroken waren.
Ik met foto en al geklaagd bij Verkade.
Krijg ik als antwoord dat zij niet verantwoordelijk zijn voor wat er gebeurt zodra ze het terrein verlaten, dat we dus overgeleverd zijn aan de grillen van de verkopende partij.
Ik heb toen geantwoord dat ik geen verkade koekjes meer zou kopen.
2 dagen later een doosje via de post met een nieuwe rol en nog een pak nieuwe koekjes met chocolade
Het is geen gezeik, ik koop een pak koeken om op te eten, niet om deze boven de gootsteen uit te schudden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg, Verkade kan er toch niets aan doen dat het supermarktpersoneel met die koekjes smijt?
Ik vind dit topic sowieso ontzettend zielig. Dat je klaagt als er glas, schoonmaakmiddel of ongedierte in je boodschappen zit is logisch, maar waar sommigen over klagen alleen maar om een gratis product te krijgen... Ik begrijp niet dat die mensen zich niet schamen.
Dan moet je koekjes in een blik kopen. En waarom klaag je dan? Gewoon om vervelend te zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het is geen gezeik, ik koop een pak koeken om op te eten, niet om deze boven de gootsteen uit te schudden.
De leverancier moet maar voor een degelijke verpakking zorgen die een beetje tegen transport kan.
En ik klaag alleen als het terecht is, en nee, niet om een gratis produkt te krijgen.
Ik moet ook werken voor mijn centen en daar wil ik gewoon kwaliteit voor hebben.
Koop zelf lekker een blik en je weet waar je die kan douwen, Janus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dan moet je koekjes in een blik kopen. En waarom klaag je dan? Gewoon om vervelend te zijn?
Hahaha, je voelt je toch een beetje belachelijk met je geklaag geloof ik!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:48 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Koop zelf lekker een blik en je weet waar je die kan douwen, Janus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |