abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60525081
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 22:06 schreef _Arual_ het volgende:
Om de pijn te verzachten kreeg ik een kookboekje met recepten waarvoor je die specifieke broodmix nodig had.
pi_60545303
Ik denk naar aanleiding van dit topic en alle succesverhalen hier toch maar eens klagen over mijn woordenboek Italiaans dat na minder dan een jaar gebruiken uit elkaar is gevallen:

Mijn mail:
quote:
Geachte heer, mevrouw,

ik ben momenteel student Italiaans en werk part-time als docent Italiaans.

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik het Kramers Woordenboek Italiaans-Nederlands Nederlands-Italiaans gekocht.

Ik wilde u graag laten weten dat ik erg tevreden ben over het woordenboek. Op wat kleine foutjes na (zo is het woord foto vrouwelijk en niet mannelijk, en is fiore mannelijk en niet vrouwelijk) zijn de vertalingen van goed niveau. Uitdrukkingen die in andere woordenboeken nogal eens ontbreken, ontbreken in Kramers niet.

Bovendien is het een groot voordeel beide woordenboeken (Ita-Ned en Ned-Ita) samen in één boek te hebben. Wat dit betreft heeft het gebruik van Prisma en Vandale een nadeel.

Wel is er één aspect waar ik niet erg tevreden over ben. Ruim een half jaar geleden begon het boek zich geleidelijk aan te ontdoen van zijn kaft. Eerst heb ik dat nog met plakband proberen op te lossen, maar later scheurde de kaft los en nu is het geen redden meer aan voor wat de letter A betreft. Inmiddels zijn er al zoveel blaadjes uit gevallen dat het woordenboek begint bij "ammarare"...u kunt zich voorstellen dat ik af en toe een woordje mis. Ik heb een tijd geleden geprobeerd de blaadjes nog vast te nieten aan het boek maar ik merkte dat ik inmiddels wat kwijt was en dat ook dat niet hield en dat na een tijd alles weer loskwam.

Ik ben natuurlijk een actieve gebruiker van het boek maar dat dat binnen een jaar al kan gebeuren vind ik toch wel erg snel. Zeker omdat het aanschaffen van het woordenboek voor mij als student toch geen goedkope taak is, vind ik dat u in de toekomst uw boeken sterker zou moeten maken of eventueel zou kunnen vermelden dat het boek bij intensief gebruik binnen een jaar uit elkaar kan vallen.

Als u mijn exemplaar eventueel beter zou willen bekijken, kan ik u indien gewenst ook enkele foto's doen toekomen van mijn woordenboek.

Met vriendelijke groet en bedankt voor uw tijd,
[naam]

Antwoord binnen 1 dag:
quote:
Geachte heer,

Graag willen wij u een nieuw exemplaar toesturen. Ik heb een exemplaar uit 2007. Ik weet niet uit welk jaar uw exemplaar komt, het zou kunnen zijn dat na jaren de lijm gaat indrogen, en dan met het intensieve gebruik, kan het dat pagina's los raken.

Wel leuk te lezen dat u blij bent met onze uitgave. We zijn nu ook bezig om een 2 in 1 woordenboek van Prisma te maken. Dus dat zit nog in de planning.

Graag uw adresgegevens, dan kan ik u het nieuwe boek toesturen.

Met vriendelijke groet,

Is wel heel netjes van ze. Ik voel me er niet prettig bij om erover te klagen maar het is wel waar dat het boek zeer snel uit elkaar viel, ook al gebruikte ik het natuurlijk wel erg vaak.

Scheelt me weer 20 euro!!!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60547107
Volgens mij hebben Nederlandse producenten gewoon veel betere service dan winkels waar de producten verkocht worden (meestal dan).
Cool story, Hansel.
pi_60549728
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:24 schreef _Arual_ het volgende:

Bij een rolmops was de prikker overdwars en in zijn totaal in de augurk beland, onzichtbaar dus, waardoor ik bijna stikte. Nou, da's overdreven, maar ik haalde wel mijn verhemelte open. Alle overige rolmopsen hadden ook zo'n overdwars prikkertje. Toen is er nog een meneer geweest om de pot op te komen halen en te onderzoeken. Daarna kregen we een jaarvoorraad augurken cadeau.

Je verhemelte nog wel?

Ik heb wel eens buskaarten gekregen. Van de BBA, die hadden op een interliner een La Tourette chauffeur die ging vloeken als mensen de knop naar zijn mening te vroeg indrukte. De dronken en de inslaap vallende chauffeur had ik eigenlijk ook in moeten sturen ... (kwam daar regelmatig voor ).

Van Connexxion, ik werd uitgescholden door een chauffeur na de vraag waar de bus van 3 kwartier geleden bleef. Dagkaart (heb ik nog liggen trouwens :$ ).
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_60549810
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:31 schreef Dinus het volgende:
Ik heb eens geklaagd over de nieuwe Coca Cola fles, die lag te lekken in de koelkast, er kwam een opvallende Coca Cola auto bij me langs om de fles te halen en ik kreeg een fles Cola vergoed en een echt Coca Cola cd etui

Dat is standaard bij cocacola. Ook, zoals bij een vriend van mij, als je een flinke slok neemt uit een fles, en daarna naar het ziekenhuis kan omdat er een of andere schoonmaaksubstantie in de fles is achtergebleven
pi_60549884
Oh, Neckermann, vakantie geboekt, hebben ze de tickets naar het verkeerde adres gestuurd.

Ik bellen, naar een te duur 0900 nummer, een paar keer zelfs, om daar achter te komen. En toen maar een emailtje met een klacht gestuurd (En de tickets uit de brievenbus van het leegstaande huis geplukt).

Kreeg ik een brief dat ze mij niet in de gemaakte onkosten tegemoet konden komen (ca. 30 euro telefoonrekening), maar ik kreeg wel 2 bioscoopbonnen van ¤7,50 ...

Leuk, maar had het dan gewoon meegestuurd mét de onkostenvergoeding. Geen Neckermann voor mij meer, dit zijn wel erg slordige fouten
pi_60560170
Laten we dat topic van vorig jaar maar eens herstarten om de arme studenten te helpen. Start het klagen
  Moderator zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:39:35 #83
45833 crew  Fogel
pi_61073326
Twee weken geleden in een restaurant een gerecht met kipfilet besteld en een van de twee was aan een kant nog rauw (echt rauw, niet zwak rose). Dit aan de bediening gemeld, en gezegd dat ik een nieuwe wilde . Dat was OK, maar er werd verder niks gedaan Na een half uur/drie kwartier moesten we gaan en er was dus nog niks gekomen... jammer maar helaas.
Vorige week zat ik toevallig met iemand op een feest te praten en dit kwam ter sprake. Bleek hij de manager daar te zijn en wilde het goedmaken.
Zo gezegd zo gedaan, vandaag 25% korting gekregen op de hoofdgerechten + drinken en daarnaast gratis nagerecht + koffie gekregen en ook nog 6 bonnen voor gratis lunch voor een andere keer.
Goed opgelost
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_61081134
3 weken geleden, salade gemaakt met ham (uit blik) op blokjes gesneden. In 1 stukje ham zat een volledige tand.
Netjes briefje gestuurd met de tand erbij of ze deze willen teruggeven aan de rechtmatige eigenaar.
Kreeg afgelopen vrijdag een pakket met allerlei produkten van Zwanenberg en een brief (uiteraard vol excuses) dat na onderzoek bleek dat het om een varkenstand ging.
this bitch bites
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:54:05 #85
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_61081886
Een personenweegschaal die na het vervangen van de battterij het dubbele aantal kilo's aangaf, hij was niet meer te resetten.
Na mail contact het apparaat opgestuurd en binnen 3 dagen een nieuwe in huis, top service van Medisana.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:36:48 #86
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_61085073
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:21 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Wij hadden een Philps video gekocht, deze ging na 7 maanden gek doen, teruggebracht naar Mediamarkt, gerepareerd terug, een maand later weer kapot, weer terug gebracht, alleen kregen we nu een nieuwe mee, dus het kan wel, achteraf ook nog door Philips gebeld of de gebode service oké was.
Tsjah, daar kan Samsung Nederland nog iets van opsteken.. Toen hier de harddisk recorder stuk ging, kon ik deze zelf aangetekend laten opsturen naar de reparatiefirma, zit je dus 3 tot 6 wekend zonder apparaat. Krijg je hem ongerepareerd terug, waarna je hem nog eens 2 keer op kan sturen alvorens ie gerepareerd wordt/is. 3 keer 7, 50 euro opgemaakt aan verzendkosten, maar geloof maar neit dat men je tegemoet komt op welke manier dan uit. Hufters. Voor mij dus nooit Samsung meer.
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
<snip>
Leuk, maar had het dan gewoon meegestuurd mét de onkostenvergoeding. Geen Neckermann voor mij meer, dit zijn wel erg slordige fouten
Hmm. Nederlandse Neckermann? Collega van me heeft een aantal keer bij de Belgische Neckermann reizen geboekt.. Een paar jaar geleden kwamen ze aan bij het resort waar ze zouden verblijven (in Turkije.. ) bleek dat dit helemaal verbouwd werd, 1 grote bouwput dus. Enfin, doorgereden naar eerst volgende resort. Resort met 1 ster meer dus. Wel 1 nadeel, minder dingen in de buurt voor de kinderen. Da's dan weer net jammer. Collega had dit bij de contactpersoon aldaar doorgegeven. Enfin, bij thuiskomst lag er een excuusbrief op de deurmat + een bos bloemen bezorgd en een cadeaubon voor de volgende vakantie als ik mij niet vergis (korting van 100 euro o.i.d.). Dus schijnbaar gaan die er wel netter mee om.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_61085526
ik klaag niet voor de gein, alleen als ik vind dat er echt iets niet goed is

bij een deo van Fa waar op stond dat het 24 h per dag protection biedt, maar wat nog geen 4 uur werkte (bij Rexona en Sanex trouwens nooit problemen), kreeg ik een bericht terug dat het verschillend kan zijn per persoon en kreeg als vervanging een deo en een douche gel uit dezelfde lijn, maar met een ander geurtje

bij de ah had ik kippenpoten gekocht, stond een sticker op met “Kippenpot minder bot meer vlees”, haal ik die dingen uit de verpakking en draai ze om, zag ik direct dat er aan elk pot aan de randen overbodig los vel en vet hing, zonder het bijbehorende vlees eronder. Het vel/vet was wel mooi naar binnengeslagen, zodat men het vanbuiten voor de aankoop niet kon zien. Kreeg later een mailtje terug van de klantenservice dat ik met de verpakking maar naar ah moest gaan om mijn geld terug te krijgen...ja daaag, ik moest wel wat eten die dag en heb het vel/ vet maar gewoon weggesneden

bij de C1000 hadden wij ooit nootjes die niet helemaal lekker waren, smaakten heeel oud maar ze waren nog niet afgelopen of zo, moesten die zaak toen opsturen een kregen een tegoedbon van 2.50 en uitleg hoe het kon gebeuren en laatst was Pickwick thee in de reclame 3 voor de prijs van 2 (verrekend als 33,34% korting), werd de korting aan de kassa niet afgetrokken, toen mijn vriend er iets van zei ging de kassamedewerkster in de folder kijken en kreeg die iets terug, achteraf klopte het nog steeds niet, was nog 30 cent te weinig, want het voorbeeld in de folder waren heel andere soorten met een andere prijs, naar de klantenservice gemaild, die hebben het weer naar de filiaal doorgestuurd en toen konden wij een C1000 bon van 5 Euro op gaan halen (ja klinkt zielig voor 30 cent zo een stennis schoppen, ik weet, maar onze C1000 heeft een handje ervan dat de aanbiedingen/ prijzen op het schap niet kloppen en de kassabon krijg je alleen mee als je die extra laat uitprinten, en ik wil toch graag erop kunnen vertrouwen dat het allemaal gewoon klopt wat ik betaal)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 24-08-2008 15:09:06 ]
pi_61101498
Volgens mij hoort er vel/vet aan een kippenpoot te zetten, dat is het lekkerste van die hele poot
Fingerspitzgefühl
pi_61105724
Een mooie gelegenheid om BCC af te kraken. Ik had daar een tosti apparaat gekocht. Ding was na een keer gebruikt te hebben kapot. Dus binnen een week terug naar de winkel. Kon alleen gerepareerd worden. Belachelijk, verzenden en arbeidsloon zou veel meer zijn dan de aankoopprijs, laat staan de fabrieksprijs. Na meer dan een maand was ie "gerepareerd". Was gewoon een nieuwe. Geef die dan gelijk mee
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:18:47 #90
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_61107398
Psies.. Gewoon drempel zo hoog mogelijk maken voor klanten, zodat ze gewoon maar iets nieuws kopen. Veel beter voor de omzet! Alleen jammer dat ze het dan niet meer bij jouw toko gaan halen.

Zelf bij BCC ook eens een stofzuiger teruggebracht. 2 maanden zonder stofzuiger gezeten. Gelukkig bij iemand anders eentje kunnen lenen, want bij de BCC was de "leenstofzuiger" ( ) je raadt het al.. uitgeleend.

En voordat iemand zegt: "Ja, maar meer hoef je ook niet te evrwachten bij die Duitse prijsvechters.." BCC (en Mediamarkt en Saturn) zijn al jaren geen prijsvechters meer in Nederland.. Dus de "service" slaat gewoon heul nergens op.

[ Bericht 6% gewijzigd door neo2000 op 25-08-2008 17:36:29 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_61107637
De jammere moraal van dit topic is dus dat er geen reet met je klacht gedaan wordt. Je krijgt een goedmakertje en daarmee is de kous af.
pi_61107848
tvp
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:40:12 #93
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61107864
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:29 schreef frenchfries het volgende:
De jammere moraal van dit topic is dus dat er geen reet met je klacht gedaan wordt. Je krijgt een goedmakertje en daarmee is de kous af.
voor een groot bedrijf is het juist goed als mensen klagen.... dan weten ze waar de verbeter punten liggen.
vaak is er een fout (dingen overdatum op glas in producten) daar kunnen ze achteraf niets meer aan doen.
je krijgt de gratis zooi omdat je een klacht in dient.. de klacht zelf is bijzaak.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61107873
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:18 schreef neo2000 het volgende:
want bij de BCC was de "leenstofzuiger" (:')) je raadt het al.. uitgeleend.
pi_61109648
Overigens voor de duidelijkheid: ik klaag alleen maar als ik daar echt een reden voor heb. Nu ga ik bij Bakker Bart klagen omdat het stokbrood dat ik er kocht alleen geschikt is om iemand de hersens mee in te slaan.
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:59:54 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61109750
Ik heb ooit bij Verkade geklaagd over de verpakking van die Kaneel lange vingers (hoe ze ook mogen heten). Vond ik lekker om in de thee te dopen, maar omdat de verpakking ruk was, waren alle koekjes bij thuiskomst al gebroken. Terwijl ze bovenop lagen. Brief geschreven en een week of wat later kreeg ik een nieuwe doos koekjes met een tientje eraan vastgeplakt en niet veel later veranderde de verpakking in iets sterkers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61109765
Ts heeft echt een triest leven Niet eerst gaan kijken of er uit een bepaald product een houten stokje steekt, maar het gewoon in je mond stoppen en dan later gaan klagen.
pi_61109784
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ooit bij Verkade geklaagd over de verpakking van die Kaneel lange vingers (hoe ze ook mogen heten). Vond ik lekker om in de thee te dopen, maar omdat de verpakking ruk was, waren alle koekjes bij thuiskomst al gebroken. Terwijl ze bovenop lagen. Brief geschreven en een week of wat later kreeg ik een nieuwe doos koekjes met een tientje eraan vastgeplakt en niet veel later veranderde de verpakking in iets sterkers.
Gebroken koekjes Waar de mens wel niet over kan zeuren.
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:02:06 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61109814
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef Zenon het volgende:
Gebroken koekjes Waar de mens wel niet over kan zeuren.
Weet je wel hoe ruk dat theesopt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61109847
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:00 schreef Zenon het volgende:
Ts heeft echt een triest leven Niet eerst gaan kijken of er uit een bepaald product een houten stokje steekt, maar het gewoon in je mond stoppen en dan later gaan klagen.
Je zag het stokje niet aan de buitenkant, het zat overdwars in zijn geheel in de augurk, stak nergens uit.

Ik ga niet ieder stukje eten ontleden voordat ik het in mijn mond stop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')