abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60174894
Vandaag lag er een pakketje op de deurmat van Verstegen, die kruidenboer. Ik had pasgeleden 'gemord' omdat in een kruidenpakket een zakje ingrediënten ontbrak (1 gram cayennepeper ), en nu compenseerden ze dat met een nieuw pakketje en nog een kruidenmix voor shoarma.

Als tiener ging ik een keer over mijn nek omdat er een lange, zwarte haar was meegebakken in het brood van de bakker. Als vergoeding kregen we een aantal nieuwe broden, een taart en een zooi croissantjes.

Eén zure schnitzel bij de supermarkt, leverde me een gezinsverpakking nieuwe schnitzels op

Bij een rolmops was de prikker overdwars en in zijn totaal in de augurk beland, onzichtbaar dus, waardoor ik bijna stikte. Nou, da's overdreven, maar ik haalde wel mijn verhemelte open. Alle overige rolmopsen hadden ook zo'n overdwars prikkertje. Toen is er nog een meneer geweest om de pot op te komen halen en te onderzoeken. Daarna kregen we een jaarvoorraad augurken cadeau.

Mijn oma had een blikje knakworstjes van unox waar maar 7 i.p.v. 10 worstjes in zaten. Die kreeg na het indienen van een klacht echt een mega-unileverpakket bezorgd.

Hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat een product niet in orde was? Wat leverde klagen op?

Mijn niet geslaagde klaagacties laat ik maar even achterwege. Tis een soort sport aan het worden

[ Bericht 0% gewijzigd door _Arual_ op 18-07-2008 10:25:16 ]
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:31:00 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60175003
Ik plak hier even een mooie MSN-monoloog in van een kennis van me.
quote:
Jasper says:
wat een leipe shit man.. je moet voor de grap eens naar 'friesland foods'
schrijven
Jasper says:
ik had in zon yoghurtdrankje een ongepelde zonnebloempit.'. dan sturen ze je
een briefje van 5 euro ter compensatie!
Jasper says:
ik denk dat ik nu een miljoen ga eisen
Jasper says:
im rich
Jasper says:
dont mess with the king
Jasper says:
let ook op deze zin:
Inmiddels hebben wij contact opgenomen mete de leverancier en vertrouwen erop
dat dit in de toekomst zal worden voorkomen.
Jasper says:
Zo van: Gerrit, pel die pitten nou eens.
Jasper says:
en dat allemaal dankzij mij
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60175032
Ik kreeg twee zakken M&M's na het klagen over een M&M die doormidden was gebroken en de rand was groen uitgeslagen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:34:09 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_60175060
Een hele doos vol met (vieze) chocola toen er tussen de (vieze) chocoladepinda's een worm zat
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:37:03 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60175115
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kreeg twee zakken M&M's na het klagen over een M&M die doormidden was gebroken en de rand was groen uitgeslagen.
Misschien dat als ik ga klagen dat de prijs van M&M's nu belachelijk veel hoger is dan een jaar geleden, dat ze me dan voortaan ook gratis M&'M's zullen opsturen....
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:37:08 #6
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_60175118
Klagen over chips is ook altijd prijs
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_60175333
Heb ooit een grote wit uitgeslagen reep van Cadbury teruggestuurd (RSA).
Kreeg een flink formaat schoenendoos met chocolade terug. .

Wat mis is mik ik altijd in de vuilnisbak maar ik geef je eigenlijk groot gelijk om verhaal te gaan halen. .
pi_60175448
Geklaagd over Mona pudding, vond hem te waterig . Kreeg 3,00 euro tegoed bon, die ik weer in een envelop met de kassa bon kon opsturen naar Mona .

NS, drie kaartjes gepint terwijl ik er twee nodig had, derde persoon ging onverwachts niet mee. NS geschreven, kreeg ik alle drie kaartjes vergoed .
pi_60175508
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef Brembo het volgende:
Geklaagd over Mona pudding, vond hem te waterig . Kreeg 3,00 euro tegoed bon, die ik weer in een envelop met de kassa bon kon opsturen naar Mona .

Zo'n Mona gedoe zou ik echt geen trek in hebben.
Heb je het gedaan trouwens?
pi_60175615
Ik had eens Brinta met enorme klonten erin die ook na veelvuldig roeren niet weggingen, na een mailtje kreeg ik een groot pakket met allerlei Brinta-producten thuis.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_60175645
Yep daar zijn de (Nederlandse) producenten altijd erg goed in !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:08:35 #12
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60175844
Dat vind ik altijd teveel moeite
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60175913
Heb trouwens ook een keer zoiets meegemaakt !

Poep op mijn drop !
(godver waarom doen die foto's het niet meer!!)
pi_60176025
Een tijdje terug over chips geklaagd. Kreeg ik het aankoopbedrag terug. Vroeger kreeg je altijd een hele doos chips met verschillende smaken als goedmakertje.
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:32:20 #15
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_60176419
Ik had over Magnum mini's geklaagd. Daar zat nl. de verkeerde inhoud in. Kreeg een waardebon voor 2 verpakkingen Ola ijs.
pi_60176521
Ik weet niet hoe jullie dat doen.. Laatst bij c1000 2 pak vruchtenfris gekocht. Bleek beide niet goed te zijn. Op de één of andere manier leek het wel of ze vergeten waren om d'r wat in te gooien, want de kleur was niet goed en het smaakt ook beetje raar. dus ik schrijven naar c1000 met een net verhaal + duidelijk foto's. Tot op de dag van vandaag helemaal niks gehoord. Zelf geen brief! en tis al zowat 2 maand geleden gebeurt.

Daarvoor heb ik verschimmelde roggebrood van bolletje gehad. zo'n pakje kost, uit mijn hoofd, iets van 1,60. moest er nog een postzegel op + moest een nette brief typen met duidelijke foto. resultaat: we kregen een tegoedbon van 2 euro. Dat is minder dan de kosten die ik d'r voor heb gemaakt!!!

Weeeeer daarvoor had ik een bol gezette pak met krieltjes. Ook van de c1000 alleen dit maal kreeg ik een tegoedbon van 5 euro. Alleen ze deden beetje heeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk bij het innemen van die bon. Blijkt dat ze bij de kassa zelden tot nooit zo'n bon zien. Manager van pand d'r bij en inmiddels een dikke rij wachtende klanten.
Dit keer zonder signature
pi_60176674
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:35 schreef Ericjuh het volgende:
Ik weet niet hoe jullie dat doen.. Laatst bij c1000 2 pak vruchtenfris gekocht. Bleek beide niet goed te zijn. Op de één of andere manier leek het wel of ze vergeten waren om d'r wat in te gooien, want de kleur was niet goed en het smaakt ook beetje raar. dus ik schrijven naar c1000 met een net verhaal + duidelijk foto's. Tot op de dag van vandaag helemaal niks gehoord. Zelf geen brief! en tis al zowat 2 maand geleden gebeurt.

Daarvoor heb ik verschimmelde roggebrood van bolletje gehad. zo'n pakje kost, uit mijn hoofd, iets van 1,60. moest er nog een postzegel op + moest een nette brief typen met duidelijke foto. resultaat: we kregen een tegoedbon van 2 euro. Dat is minder dan de kosten die ik d'r voor heb gemaakt!!!

Weeeeer daarvoor had ik een bol gezette pak met krieltjes. Ook van de c1000 alleen dit maal kreeg ik een tegoedbon van 5 euro. Alleen ze deden beetje heeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk bij het innemen van die bon. Blijkt dat ze bij de kassa zelden tot nooit zo'n bon zien. Manager van pand d'r bij en inmiddels een dikke rij wachtende klanten.
Als je bij de C1000 klantenservice (telefoon/mail/brief) een klacht indient krijg je altijd een waardebon met een waarde afhankelijk van het product. Tevens krijgt het filiaal waar jij jouw product hebt gekocht een kopie van de klacht + een mededeling dat jouw een tegoedbon is overhandigd per mail verstuurd. Het filiaal weet er dus van.

Vaak wordt gezegd dat Nederlanders veel zeuren, maar ik heb het idee dat veel mensen graag zeuren maar geen werk maken van hun klachten. Als er iets mis is met een product, meteen melden! Die nummers zijn er niet voor niks, en als jij niks meld word er niks (overdreven dat weet ik) verbeterd.
  Redactie Frontpage donderdag 17 juli 2008 @ 22:52:18 #18
197197 Moozze
Plugged
pi_60176929
Ik kocht een keer een magnum (ijsje) ergens maar toen ik hem kreeg constateerde ik dat de verpakking al was opengescheurt. Toen ik opmerkte dat "hij al open was..." keek de snackbarvent me raar aan en vroeg me geërgerd of ik dacht dat er misschien wat mis zou zijn. Ik was een beetje overrompeld door deze reactie dus ben maar, met magnum, naar buiten gelopen en heb de magnum maar gewoon opgegeten. (ik leef nog) Daar kom ik dus nooit meer!
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:57:34 #19
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_60177060
Ik had een pak Melba taost rondjes waar welgeteld 1 heel toastje in zat, de rest was gebroken, kreeg ik een doos met 5 soorten toast bezorgd, de ronde waren overigens ook in deze verpakking gebroken.

Ook een keer naar Knorr geschreven dat ik de burrito mix zo lekker vond alleen de wraps wat aan de kleine kant, kreeg ik een doos met 3 soorten wereldgerechten en een bedankje voor het compliment.

Ook een keer bij John west, een blikje tonijn, hierin zat een graat van 7 cm, foto gemaak en mail erbij.
Kreeg ik een doos met blikjes tonijn en zalm.

Ik ben wel zo, ik klaag alleen als het terecht, ik ga niet lopen zoeken.

Maar tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

Oh nee toch niet, ik had een keer een blikje pepsi waar een ranzige ijzer smaak aan zat, nou het is dat ik een paar keer gemaild had, anders was er nooit een reactie gekomen.
Ik weet nog de oorzaak niet, maar ik kreeg een vvv bon van 5 euro.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_60177336
Vroeger bij Olvarit.

Toen ik nog van die potjes at, met bloemkoolsmaak (die lustte ik niet graag).

Zat er ineens een haarspeld in

M'n moeder schrijven/ bellen.

Kregen we een hele maandvoorraad aan Olvarit -met -bloemkoolsmaak
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60177430
Oh, ik vergeet wat.

Ik had ook Kruidvat lenzenreinigers gekocht.

Maar direct na aankoop zag het er allemaal niet zo fris uit (zaten blaasjes op).

Ik naar het nummer gebeld wat op de verpakking stond, om te vragen of dat wel normaal was.

Kreeg een hele vriendelijke mevrouw aan de telefoon en die beloofde me netjes 2 nieuwe doosjes

In principe kon ik de oude tabletten wel gebruiken, maar ik heb het maar niet gedaan.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60177446
Ow... wacht, dit is in Cul
pi_60177809
vroegah met de flippo's zat er een stukje afgesneden randje van zo'n flippo tussen de chips,
brief gestuurd, hele doos vol met 6-7 zakken verschillende soorten,

fustje voor de perfect draft, geen koolzuur, waterig bier>nieuw fustje+belgisch bier pakket
pi_60177946
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ow... wacht, dit is in Cul
Maakt toch niet uit?
Nu hebben we een leuk lijstje naar wie je wel en niet lukratief verkeerde producten kunt terugsturen. .
pi_60178059
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Vaak wordt gezegd dat Nederlanders veel zeuren, maar ik heb het idee dat veel mensen graag zeuren maar geen werk maken van hun klachten. Als er iets mis is met een product, meteen melden!
Denk wel dat je gelijk hebt.
Ik heb nooit zin om een heel papier te tikken met info waar ik iets gekocht heb en hoe met daarnaast al je gegevens incl. bankrekeningnummer. Het is snel om je heen klagen en verder laat ook maar.

Maar eik moet je wel klagen maar dus niet bij de Mona blijkt uit dit topic.
Al dat gezeik met die bonnetjes en tegoedbonnen etc, ik heb ook een uurloon denk ik dan. .
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:53:13 #26
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_60178188
Ik geef hem een zetje naar GC
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:58:23 #27
112545 Muck
pi_60178272
Ik had een paar maanden geleden allemaal zwarte beestjes in mijn zakje tortellini, dus ik heb een klachtenformulier ingevuld op de site van Grand Italia. 2 Dagen later kreeg ik een uitgebreid mailtje met hun excuses en de belofte dat ze een nieuw zakjes op zouden sturen.
Na een paar dagen stond er een doos met 2 zakken tortellini, 4 potten pastasaus, een pak spaghetti en een andere nieuwe pastasoort voor de deur
pi_60178285
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroeger bij Olvarit.

Toen ik nog van die potjes at, met bloemkoolsmaak (die lustte ik niet graag).

Zat er ineens een haarspeld in

M'n moeder schrijven/ bellen.

Kregen we een hele maandvoorraad aan Olvarit -met -bloemkoolsmaak
Hahha dat is mooi balen dan ja

Maar wel netjes dat er blijkbaar zoveel producenten zijn die zulk soort vergoedingen sturen. dat wist ik helemaal niet
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:12:36 #29
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60178626
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:12 schreef Oldbie het volgende:
OMG, Nederlanders zeuren dus werkelijk om alles??
Triest!!
Dat merk je wrs. ook niet wanneer je aan de productielijn staat ? .
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:21:09 #31
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60178650
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat merk je wrs. ook niet wanneer je aan de productielijn staat ? .
Ik begrijp je niet. Wat heeft een productielijn met zeuren te maken?
pi_60178764
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:59 schreef Fha het volgende:

[..]

Hahha dat is mooi balen dan ja

Maar wel netjes dat er blijkbaar zoveel producenten zijn die zulk soort vergoedingen sturen. dat wist ik helemaal niet
Producenten zijn hartstikke bang voor negatieve publiciteit. Kijk naar amerika: als er iets mis is leidt het vaak tot een rechtzaak met alle publiciteit erbij. Als jij als producent het simpelweg kan afdoen met een aantal gratis producten (kostprijs nihil) en jij als consumente niet de publiciteit op zoekt blijft hun imago overeind.
pi_60178832
Hier was een aantal jaar ( ) geleden volgens mij een reeks van, als ik me niet vergis.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:32:04 #34
112545 Muck
pi_60178859
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hier was een aantal jaar ( ) geleden volgens mij een reeks van, als ik me niet vergis.
ik liep ook al te zoeken, maar kan hem niet vinden
pi_60180394
Gratis Producten 1.0

alsjeblieft toen ik nog rookte heb ik het eens met sigaretten gerobeerd maar ik kreeg niks terug
graag verwijderen
pi_60180400
haha in dat topic kwam dwc ook al over andere topics lullen waarin ze dat proberen !
graag verwijderen
pi_60180417
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 02:38 schreef fyah het volgende:
haha in dat topic kwam dwc ook al over andere topics lullen waarin ze dat proberen !
Echt? !

[edit]

Lol idd, sjezus .
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:22:06 #38
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_60183304
Heb het wel eens gedaan bij KPN Direct ADSL. Het ging namelijk helemaal fout met de aanvraag, de eerste aanvraag bleek niet doorgekomen te zijn, terwijl ik er wel een bevestiging had. Telefonisch dus een nieuwe aanvraag moeten doen. Daarbij vermeldde de website een veel kortere aansluittijd dan ze waar konden maken. Ik was aan het wachten met verhuizen tot die opgeleverd was, want ook voor mijn werk heb ik internet nodig. Klacht ingediend via het klachtenformulier op hun site en 2 dagen later werd ik door een overdreven vriendelijk persoon gebeld. Helaas konden ze het toen niet meer versnellen (2 dagen later zou het dan eindelijk opgeleverd worden) maar hij bood me wel aan dat ik 2 maanden geen abonnementskosten hoefde te betalen. Hiermee ben ik dan maar akkoord gegaan, scheelde me wel weer dik 70 euro
Don't let my username fool you...
pi_60195823
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:21 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet. Wat heeft een productielijn met zeuren te maken?

Wat begrijp je niet aan zeuren -> onderzoek productielijn. Hier wel een beetje mensen uitmaken voor zeurders terwijl je zelf een grote zeikert bent. .
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:12 schreef Oldbie het volgende:
OMG, Nederlanders zeuren dus werkelijk om alles??
Triest!!
Er is niets mis met mensen die producten hebben gekocht waar iets mis mee is en vervolgens hun beklag doen. .
pi_60196245
Een zonnepit in een potje yoghurt...hoe erg is dat? Pel dat ding zelf gewoon of haal hem eruit en gooi hem weg en eet je joghurt gewoon verder op zou ik zeggen als winkelier.
Raar dat die winkeliers er steeds intrappen en maar kortingsbonnen, artikelen of geld geven.
Denk dat ik ook maar eens ga zeuren als ik in geldnood zit
pi_60196440
Een boterhammenzakje in een flesje bier, ik zag het al voordat ik 'm opende. Dat vond ik zo goor dat ik een mailtje stuurde naar de brouwerij. Kreeg een berichtje dat ze het flesje op zouden komen halen, of ik daar een middag thuis wilde blijven.
Dat heb ik niet gedaan, maar gemaild dat ik hem bij de deur neer zou zetten en ze hem zo mee konden nemen. Stond er later een six-pack witbier in de schuur. WITBIER zeg ik je,
pi_60197572
Huisgenoot van mij kon met zo'n coca cola actie die code nergens vinden op de fles. Dus hij de klantenservices bellen om te vragen waar die code stond. Mevrouw van de klantenservice vertelde dat de code onder de dop moest staan. Maar daar stond geen code. Bleek dus dat er bij een paar honderd flessen de doppen met code op waren. En toen hebben ze er gewone doppen opgezet.

Kregen we 2 dagen later een enveloppe met 2 doppen (met code) En een coca cola key cord. Beetje jammer dat de actie net die dag voorbij was en je de codes niet meer kon invullen
pi_60197880
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:04 schreef cati het volgende:
Een zonnepit in een potje yoghurt...hoe erg is dat? Pel dat ding zelf gewoon of haal hem eruit en gooi hem weg en eet je joghurt gewoon verder op zou ik zeggen als winkelier.
Raar dat die winkeliers er steeds intrappen en maar kortingsbonnen, artikelen of geld geven.
Denk dat ik ook maar eens ga zeuren als ik in geldnood zit
Iemand met een notenallergie o.i.d.
Ik ben een weggooier die af en toe bij naasten wat namokt want ik hou natuurlijk wel van op z'n Gordons klagen he. .

Maar die reeks van Oversight die hier eerder gepost is, is wel leuk om te lezen. En de mensen die er wel werk van maken, al die moeite. Vind wel dat ze die pakketjes en cadeaubonnen verdienen ook. Het valt me trouwens op dat fabrikanten doorgaans wel correct reageren. .
pi_60197900
Ik heb het eens gedaan bij Ebay, iets betaald voor $40 ofzo, en het was over datum Ik was zo pissed dat ik meteen negatieve feedback heb gegeven (weet ik veel hoe dat werkt ). Heel verhaal en gezeur en uiteindelijk kon ik het wel terugsturen maar kreeg mijn geld dan later pas terug. Nou daar begin ik dus niet aan, je moet zelf ook altijd eerst betalen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 juli 2008 @ 21:55:27 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60197992
Mijn zoon van anderhalf viel kortgeleden voorover met kinderstoel en al in de mc donalds vestiging hier in de buurt. Dit op de eerste plaats omdat de kinderstoelen veel te groot en instabiel zijn.

Ik heb dit gemeld bij hun website, omdat het wachten is op serieuze ongelukken. Ik kreeg een antwoord, maar zelfs excuses waren nog te veel gevraagd.

Weinig succesvol dus.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:56:16 #46
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_60198007
Zowel m'n ouders als ik hebben wel 'ns geklaagd bij de NS en altijd netjes geld terug gekregen.

M.
Hallon!
pi_60198403
Nog niet vaak geklaagd, maar meestal had het wel effect.

Behalve bij de Hema. Voor een kinderverjaardag (2007) petit-fours besteld. Waren behoorlijk zuur.
Reactie Hema: "dank voor uw bericht, we zullen het doorgeven aan de fabriek".
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:11:50 #48
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60324195
tvp
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60324281
Ik heb het n.a.v. dit topic voor de grap bij Coolbest gedaan en heel veel excuses + uitleg en ook willen ze het geld van 1 pak terugstorten. Ik ga er geen aanspraak op maken maar ik denk dat je gerust met een middagje klachtscharrelen wel wat binnen kunt halen. .
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:43:45 #50
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60324710
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:16 schreef Dirkh het volgende:
Een boterhammenzakje in een flesje bier, ik zag het al voordat ik 'm opende. Dat vond ik zo goor dat ik een mailtje stuurde naar de brouwerij. Kreeg een berichtje dat ze het flesje op zouden komen halen, of ik daar een middag thuis wilde blijven.
Dat heb ik niet gedaan, maar gemaild dat ik hem bij de deur neer zou zetten en ze hem zo mee konden nemen. Stond er later een six-pack witbier in de schuur. WITBIER zeg ik je,
de schoften!
  donderdag 24 juli 2008 @ 18:25:54 #51
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_60325358
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:57 schreef Curiosity het volgende:
Ik had een pak Melba taost rondjes waar welgeteld 1 heel toastje in zat, de rest was gebroken, kreeg ik een doos met 5 soorten toast bezorgd, de ronde waren overigens ook in deze verpakking gebroken.

Ook een keer naar Knorr geschreven dat ik de burrito mix zo lekker vond alleen de wraps wat aan de kleine kant, kreeg ik een doos met 3 soorten wereldgerechten en een bedankje voor het compliment.

Ook een keer bij John west, een blikje tonijn, hierin zat een graat van 7 cm, foto gemaak en mail erbij.
Kreeg ik een doos met blikjes tonijn en zalm.

Ik ben wel zo, ik klaag alleen als het terecht, ik ga niet lopen zoeken.

Maar tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

Oh nee toch niet, ik had een keer een blikje pepsi waar een ranzige ijzer smaak aan zat, nou het is dat ik een paar keer gemaild had, anders was er nooit een reactie gekomen.
Ik weet nog de oorzaak niet, maar ik kreeg een vvv bon van 5 euro.
Melba toast is niet het merk he maar een type toast
heb ik gelezen bij "dingen waar je pas jaren later achterkwam"

Zelf heb ik begin deze week naar webprint gemailed dat de foto's zo bijgesneden waren dat de text in de border er half af was. Dat blijkt elke printservice te doen ivm witrandjes, maar ze gaan het bedrag vergoeden bij de volgende bestelling
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 24 juli 2008 @ 18:28:57 #52
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_60325423
Oja en ik had eens gelezen dat iemand ging klagen dat de croky chips zo lekker was dat het te snel op was dat hij een buld nieuwe zakken kreeg
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 24 juli 2008 @ 20:07:54 #53
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_60326913
Er zat een keer een dode muis in een zak hooi van de Jumper (voor m'n konijn), ik geklaagd, kreeg ik een Jumper kalender terug
pi_60330911
Niet zo lang geleden vond ik in een pak cornflakes een vreemd object dat nog het meeste weghad van een verrotte, misvormde kies in een suikerlaagje. In elk geval niet iets waar je graag in zou willen bijten, want het was keihard. Pak teruggestuurd dus en een tijdje later kreeg ik een nette brief met uitleg dat uit analyse bleek dat het een soort suikerresidu was. Plus twee nieuwe pakken natuurlijk.
pi_60331013
Pas maar op dat julle deze filliaalmanager niet tegen komen als je een mobieltje gaat kopen !
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:48:35 #56
78498 classpc
I don't like change
pi_60331682
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:10 schreef Roi het volgende:
Pas maar op dat julle deze filliaalmanager niet tegen komen als je een mobieltje gaat kopen !
Dan ga je gewoon klagen bij het hoofdkantoor en fluiten ze hem echt wel terug. (al mag 'ie misschien zelf denken dat 'ie onschendbaar is en overal mee weg kan komen omdat 'ie "leidinggevende" is)
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_60331693
laatst een zak chocotoff van cote d'or gekocht in een cadeauverpakking (doosje). bleek dat de chocotoffjes een witte aanslag hadden, ik keek op de cadeauverpakking bleek dat deze nog goed was. keek ik verder op de zak waar de chocotoffjes inzaten: HALF JAAR OVER DATUM .

brief en hele zak opgestuurd naar de fabrikant, resultaat: 2 zakken chocotoff
  vrijdag 25 juli 2008 @ 00:25:20 #58
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60332174
Mijn schoonbroer was in New York, en was naar een chocolade speciaalzaak gegaan, en verstuurde vanaf daar een doosje chocola op naar ons in California. Dat kwam 2 dagen later aan, maar de inhoud was dus geheel gesmolten. Wij gebeld naar de zaak, en zij stuurden ons gekoeld een nieuw doosje op zonder extra kosten.

Ik had laatst 4 uur lang geen internet door storing. Ik bellen naar Time Warner Cable dat dat toevallig heel slecht uitkwam op dat moment. Kreeg ik $10 korting op de rekening van die maand, en dat komt dus eigenlijk overeen met een week gratis internet.

Overigens ook een leuk verschil tussen Nederlandse en Amerikaanse klantenservice:

Ik kocht in Nederland een TV/Video combo. 5 weken later ging het loopwerk van de Video kapot. Ik met dat ding terug naar de winkel, zeiden ze dat het een "bekend probleem" was bij dit type, en dat ik em 4 tot 6 weken kwijt zou zijn voor reparatie bij de fabriek.

Ik kocht in de VS een TV voor mijn schoonmoeder, bijna 2 maanden later horen we een keer "pop" en geluid deed het niet meer..... ergens een transistor plat, geen idee. Ik terug naar de winkel ermee, medewerker neemt de TV in, komt terug met een nieuwe doos, drukt em in mijn handen. "Veel plezier ermee".

Het verschil is dus dat in Nederland het probleem bij jou blijft, en dat ze in de VS het probleem van garantie/reparatie overnemen en jou met een werkende tv de deur uit zetten. Dat werkt natuurlijk niet meer met een jaar oude TV, maar als je em net gekocht heb (zeg minder dan 3 maanden oud) dan krijg je vaak gewoon een nieuwe mee.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_60332221
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:10 schreef Roi het volgende:
Kopen is geen probleem bij 'm
Maar o wee als je je meldt met een verkeerd product
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 08:48:34 #60
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60334786
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:49 schreef greatchampion het volgende:
laatst een zak chocotoff van cote d'or gekocht in een cadeauverpakking (doosje). bleek dat de chocotoffjes een witte aanslag hadden, ik keek op de cadeauverpakking bleek dat deze nog goed was. keek ik verder op de zak waar de chocotoffjes inzaten: HALF JAAR OVER DATUM .

brief en hele zak opgestuurd naar de fabrikant, resultaat: 2 zakken chocotoff
Bij mijn weten, gaat chocolade bijna niet over de datum.. Het slaat wit uit, maar dat betekend niet dat het overstuur is..
pi_60335234
Ik had ooit eens een stuk glas in de chocopasta zitten....Niet van de pot want die was nog helemaal heel. Bleek bekend probleem te zijn, hadden meer mensen over contact opgenomen die het ook hadden, twee dagen later: Doos met vier potten chocopasta, een kinderschirt, broodstokjes, kleurboekje en noem maar op. Vond ik wel netjes!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:39:06 #62
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60335550
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb het eens gedaan bij Ebay, iets betaald voor $40 ofzo, en het was over datum Ik was zo pissed dat ik meteen negatieve feedback heb gegeven (weet ik veel hoe dat werkt ). Heel verhaal en gezeur en uiteindelijk kon ik het wel terugsturen maar kreeg mijn geld dan later pas terug. Nou daar begin ik dus niet aan, je moet zelf ook altijd eerst betalen
Jij koopt je eten op Ebay, en dan nog in de US ?

Zelf ooit eens film gaan kijken in bios (Ice Age 2), geluid viel 5mins weg, vervolgens beeld weg, dan weer alles goed, maar film was gewoon blijven doorlopen. Uiteindelijk iets van 10-15mins aan film gemist.
Ik nadien mail gestuurd dat ik samen met iem naar die film geweest was en dus wel de volle 15mins aan film gemist had (ach ja voor die prijs vind ik dat ik dat best wel mag opeisen). Kreeg ik 2 kaartjes opgestuurd voor een film naar keuze. Persoon die met me mee was geweest had net zelfde gedaan, en kreeg ook 2 kaartjes. Hadden we mooi 4 gratis kaartjes
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:21:12 #63
139677 Curiosity
pi_60336265
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:25 schreef maartena het volgende:
Mijn schoonbroer was in New York, en was naar een chocolade speciaalzaak gegaan, en verstuurde vanaf daar een doosje chocola op naar ons in California. Dat kwam 2 dagen later aan, maar de inhoud was dus geheel gesmolten. Wij gebeld naar de zaak, en zij stuurden ons gekoeld een nieuw doosje op zonder extra kosten.

Ik had laatst 4 uur lang geen internet door storing. Ik bellen naar Time Warner Cable dat dat toevallig heel slecht uitkwam op dat moment. Kreeg ik $10 korting op de rekening van die maand, en dat komt dus eigenlijk overeen met een week gratis internet.

Overigens ook een leuk verschil tussen Nederlandse en Amerikaanse klantenservice:

Ik kocht in Nederland een TV/Video combo. 5 weken later ging het loopwerk van de Video kapot. Ik met dat ding terug naar de winkel, zeiden ze dat het een "bekend probleem" was bij dit type, en dat ik em 4 tot 6 weken kwijt zou zijn voor reparatie bij de fabriek.

Ik kocht in de VS een TV voor mijn schoonmoeder, bijna 2 maanden later horen we een keer "pop" en geluid deed het niet meer..... ergens een transistor plat, geen idee. Ik terug naar de winkel ermee, medewerker neemt de TV in, komt terug met een nieuwe doos, drukt em in mijn handen. "Veel plezier ermee".

Het verschil is dus dat in Nederland het probleem bij jou blijft, en dat ze in de VS het probleem van garantie/reparatie overnemen en jou met een werkende tv de deur uit zetten. Dat werkt natuurlijk niet meer met een jaar oude TV, maar als je em net gekocht heb (zeg minder dan 3 maanden oud) dan krijg je vaak gewoon een nieuwe mee.
Wij hadden een Philps video gekocht, deze ging na 7 maanden gek doen, teruggebracht naar Mediamarkt, gerepareerd terug, een maand later weer kapot, weer terug gebracht, alleen kregen we nu een nieuwe mee, dus het kan wel, achteraf ook nog door Philips gebeld of de gebode service oké was.
pi_60351956
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:24 schreef _Arual_ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat een product niet in orde was? Wat leverde klagen op?
Ik klaag al 3 jaar over mijn laptop. Ben nu ongeveer 100 telefoontjes verder (misschien wel meer) en ik nu bijna zover dat ze de kosten (omdat het ondertussen geen garantie meer is) willen betalen.
Wat me eraan herinnerd dat ie binnekort weer naar de reparateur moet.

Verder hebben klachten op een mp3 speler (die van Packard Bell die opvallend veel mensen hadden) me 5 of 6 nieuwe opgeleverd. Laatste keer zelfs de nieuwe 4 gb zwarte ipod voor ¤ 100 (ipv die ¤ 250 ofzo die het in het begin kostte).
En 1 jaar extra garantie.
pi_60352528
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:39 schreef Jack. het volgende:

[..]

Jij koopt je eten op Ebay, en dan nog in de US ?

Lees eens goed, staat daar eten? Lekker duur voor één product dan
pi_60378235
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:21 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Wij hadden een Philps video gekocht, deze ging na 7 maanden gek doen, teruggebracht naar Mediamarkt, gerepareerd terug, een maand later weer kapot, weer terug gebracht, alleen kregen we nu een nieuwe mee, dus het kan wel, achteraf ook nog door Philips gebeld of de gebode service oké was.
Idd verschilt gewoon per winkel en per keer denk ik.

Bij ons ging laatst een 1,5 jaar oude dvd speler kapot.
Wij teruggebracht en laten maken, 1,5 week kwijt geweest, teruggekregen en een week later weer kapot. toen opnieuw weggebracht, toen de nieuwprijs teruggekregen.
  maandag 28 juli 2008 @ 08:04:20 #67
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60389683
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Lees eens goed, staat daar eten? Lekker duur voor één product dan
En waar staat dat het slechts over één product gaat?
pi_60500463
Ik had laats twee six packs La Trappe Tripel (gekocht bij verschillende winkels) die wat meer schuimden dan normaal. Ze smaaktte prima, maar wat ik ook deed, de flesjes schuimden enorm. Na een mailtje en het invullen van een formuliertje kreeg ik mijn geld terug en werd ik keurig door een vrouwtje van La Trappe gebeld met een duidelijke verklaring en excuses; een slechte hopoogst waar gebruik gemaakt van was.

Echt topservervice van La Trappe! Het was nog eens niet mijn intentie om het geld terug te krijgen. Ik was gewoon benieuwd of er een verklaring voor was. Daarnaast draag ik de brouwers van La Trappe een warm hart toe omdat ze zulke prachtige producten hebben!
pi_60500657
Ik had een hi studenten abonnement voor 25 euro met een telefoon daar bij waarvoor ik 60 euro bij moest betalen besteld... bij de actie stond "Inclusief eindeloos online" ik kreeg de telefoon thuis gestuurd en op de factuur stond dat het eindeloos online 9,95 pm kost. ik de telefoon retour gestuurd en de klantenservice gebeld. maar ze vertelde mij dat dat gewoon zo hoorde en de telefoon zonder eindeloos maarliefst 100 euro duurder was.

naja toen heb ik maar een klacht ingediend bij hi en nu heb ik de zelfde telefoon gratis met een 25 euro abonemment voor 20 euro en gratis eindeloos online ^o^
  Moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:29:52 #70
45833 crew  Fogel
pi_60500662
Twee weken geleden een pak worsten gekocht en die bleken zuur te smaken. Mailtje gestuurd naar de producent met waar ik het gekocht had en andere relevante informatie, kreeg ik een brief terug dat ze de betreffende fabriek op de hoogte hebben gesteld zodat ze kunnen onderzoeken of er iets tijdens de productie mis is gegaan en ze wilden mijn bankrekeningnr hebben. Vandaag stond daar ongeveer 2,5x het aankoopbedrag op! Netjes en snel geregeld.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_60500769
Lol, ik was laatst chocola aan het eten van de Milka, maar het was echt warm enzo, dus die chocola helemaal smelten Ik dacht even klagen, krijg ik vandaag een reep chocola gestuurd
pi_60501233
Ik heb eens geklaagd over de flesjes van Hero - Fruit 2 day. De randjes zijn erg scherp en doen pijn aan je lippen tijdens het drinken. Toen kreeg ik 2 verpakkingen toegestuurd. Was niet eens mijn bedoeling, wilde het gewoon melden .

Laatst had ik plakken Old Amsterdam kaas gekocht en deze bleven aan elkaar plakken (haha), en waren echt niet los te krijgen. Verpakking teruggestuurd en VVV-bon ontvangen.

Enkele maanden geleden in de Hugo Boss winkel in Berlijn 2 shirts gekocht. Achteraf blijkt 1tje heel scheef gestikt te zijn op voornamelijk de schouderpartij. Contact opgenomen, opgestuurd. Maar ze hebben het shirt niet meer op voorraad (voorjaars collectie). Nu is het afwachten op een gepaste oplossing
Fingerspitzgefühl
pi_60506180
Ik heb eens geklaagd over de nieuwe Coca Cola fles, die lag te lekken in de koelkast, er kwam een opvallende Coca Cola auto bij me langs om de fles te halen en ik kreeg een fles Cola vergoed en een echt Coca Cola cd etui

Oh, en ik had bij Venz geklaagd dat de chocopasta voor de kinderen alleen tegen het glas bruin/groen gestreept was en binnenin de pot bruine smurrie. Kwam er een mega doos met 10 potten pasta en vlokken bij me thuis!

Schiet me nog eentje te binnen... Salmiak lolly's van Chupa Chups. Vielen boven m'n toetsenbord uiteen, foto gemaakt en gemailed. Resultaat 2 zakken lolly's.

Mijn vriend heeft in de voedingsindustrie gewerkt en hij zegt dat bedrijven graag feedback krijgen

En pakjes krijgen is zo leuk!
Zolang er was is, is er leven.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:02:48 #74
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60516864
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:54 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb eens geklaagd over de flesjes van Hero - Fruit 2 day. De randjes zijn erg scherp en doen pijn aan je lippen tijdens het drinken. Toen kreeg ik 2 verpakkingen toegestuurd. Was niet eens mijn bedoeling, wilde het gewoon melden .
Om je nog meer te bezeren aan je lippen ?
Wel beetje vreemde actie, klaag je dat de randen scherp zijn sturen ze je 2 pakken van hetzelfde
pi_60516919
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 22:02 schreef Jack. het volgende:

[..]

Om je nog meer te bezeren aan je lippen ?
Wel beetje vreemde actie, klaag je dat de randen scherp zijn sturen ze je 2 pakken van hetzelfde
Het kan nog gekker.

Ik kon een bepaalde broodmix van Koopmans nergens meer vinden. Dus ik gemaild met de vraag wat er aan de hand was. Die broodmix bleek inmiddels niet meer geproduceerd te worden. Om de pijn te verzachten kreeg ik een kookboekje met recepten waarvoor je die specifieke broodmix nodig had.
pi_60525081
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 22:06 schreef _Arual_ het volgende:
Om de pijn te verzachten kreeg ik een kookboekje met recepten waarvoor je die specifieke broodmix nodig had.
pi_60545303
Ik denk naar aanleiding van dit topic en alle succesverhalen hier toch maar eens klagen over mijn woordenboek Italiaans dat na minder dan een jaar gebruiken uit elkaar is gevallen:

Mijn mail:
quote:
Geachte heer, mevrouw,

ik ben momenteel student Italiaans en werk part-time als docent Italiaans.

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik het Kramers Woordenboek Italiaans-Nederlands Nederlands-Italiaans gekocht.

Ik wilde u graag laten weten dat ik erg tevreden ben over het woordenboek. Op wat kleine foutjes na (zo is het woord foto vrouwelijk en niet mannelijk, en is fiore mannelijk en niet vrouwelijk) zijn de vertalingen van goed niveau. Uitdrukkingen die in andere woordenboeken nogal eens ontbreken, ontbreken in Kramers niet.

Bovendien is het een groot voordeel beide woordenboeken (Ita-Ned en Ned-Ita) samen in één boek te hebben. Wat dit betreft heeft het gebruik van Prisma en Vandale een nadeel.

Wel is er één aspect waar ik niet erg tevreden over ben. Ruim een half jaar geleden begon het boek zich geleidelijk aan te ontdoen van zijn kaft. Eerst heb ik dat nog met plakband proberen op te lossen, maar later scheurde de kaft los en nu is het geen redden meer aan voor wat de letter A betreft. Inmiddels zijn er al zoveel blaadjes uit gevallen dat het woordenboek begint bij "ammarare"...u kunt zich voorstellen dat ik af en toe een woordje mis. Ik heb een tijd geleden geprobeerd de blaadjes nog vast te nieten aan het boek maar ik merkte dat ik inmiddels wat kwijt was en dat ook dat niet hield en dat na een tijd alles weer loskwam.

Ik ben natuurlijk een actieve gebruiker van het boek maar dat dat binnen een jaar al kan gebeuren vind ik toch wel erg snel. Zeker omdat het aanschaffen van het woordenboek voor mij als student toch geen goedkope taak is, vind ik dat u in de toekomst uw boeken sterker zou moeten maken of eventueel zou kunnen vermelden dat het boek bij intensief gebruik binnen een jaar uit elkaar kan vallen.

Als u mijn exemplaar eventueel beter zou willen bekijken, kan ik u indien gewenst ook enkele foto's doen toekomen van mijn woordenboek.

Met vriendelijke groet en bedankt voor uw tijd,
[naam]

Antwoord binnen 1 dag:
quote:
Geachte heer,

Graag willen wij u een nieuw exemplaar toesturen. Ik heb een exemplaar uit 2007. Ik weet niet uit welk jaar uw exemplaar komt, het zou kunnen zijn dat na jaren de lijm gaat indrogen, en dan met het intensieve gebruik, kan het dat pagina's los raken.

Wel leuk te lezen dat u blij bent met onze uitgave. We zijn nu ook bezig om een 2 in 1 woordenboek van Prisma te maken. Dus dat zit nog in de planning.

Graag uw adresgegevens, dan kan ik u het nieuwe boek toesturen.

Met vriendelijke groet,

Is wel heel netjes van ze. Ik voel me er niet prettig bij om erover te klagen maar het is wel waar dat het boek zeer snel uit elkaar viel, ook al gebruikte ik het natuurlijk wel erg vaak.

Scheelt me weer 20 euro!!!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60547107
Volgens mij hebben Nederlandse producenten gewoon veel betere service dan winkels waar de producten verkocht worden (meestal dan).
Cool story, Hansel.
pi_60549728
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:24 schreef _Arual_ het volgende:

Bij een rolmops was de prikker overdwars en in zijn totaal in de augurk beland, onzichtbaar dus, waardoor ik bijna stikte. Nou, da's overdreven, maar ik haalde wel mijn verhemelte open. Alle overige rolmopsen hadden ook zo'n overdwars prikkertje. Toen is er nog een meneer geweest om de pot op te komen halen en te onderzoeken. Daarna kregen we een jaarvoorraad augurken cadeau.

Je verhemelte nog wel?

Ik heb wel eens buskaarten gekregen. Van de BBA, die hadden op een interliner een La Tourette chauffeur die ging vloeken als mensen de knop naar zijn mening te vroeg indrukte. De dronken en de inslaap vallende chauffeur had ik eigenlijk ook in moeten sturen ... (kwam daar regelmatig voor ).

Van Connexxion, ik werd uitgescholden door een chauffeur na de vraag waar de bus van 3 kwartier geleden bleef. Dagkaart (heb ik nog liggen trouwens :$ ).
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_60549810
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:31 schreef Dinus het volgende:
Ik heb eens geklaagd over de nieuwe Coca Cola fles, die lag te lekken in de koelkast, er kwam een opvallende Coca Cola auto bij me langs om de fles te halen en ik kreeg een fles Cola vergoed en een echt Coca Cola cd etui

Dat is standaard bij cocacola. Ook, zoals bij een vriend van mij, als je een flinke slok neemt uit een fles, en daarna naar het ziekenhuis kan omdat er een of andere schoonmaaksubstantie in de fles is achtergebleven
pi_60549884
Oh, Neckermann, vakantie geboekt, hebben ze de tickets naar het verkeerde adres gestuurd.

Ik bellen, naar een te duur 0900 nummer, een paar keer zelfs, om daar achter te komen. En toen maar een emailtje met een klacht gestuurd (En de tickets uit de brievenbus van het leegstaande huis geplukt).

Kreeg ik een brief dat ze mij niet in de gemaakte onkosten tegemoet konden komen (ca. 30 euro telefoonrekening), maar ik kreeg wel 2 bioscoopbonnen van ¤7,50 ...

Leuk, maar had het dan gewoon meegestuurd mét de onkostenvergoeding. Geen Neckermann voor mij meer, dit zijn wel erg slordige fouten
pi_60560170
Laten we dat topic van vorig jaar maar eens herstarten om de arme studenten te helpen. Start het klagen
  Moderator zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:39:35 #83
45833 crew  Fogel
pi_61073326
Twee weken geleden in een restaurant een gerecht met kipfilet besteld en een van de twee was aan een kant nog rauw (echt rauw, niet zwak rose). Dit aan de bediening gemeld, en gezegd dat ik een nieuwe wilde . Dat was OK, maar er werd verder niks gedaan Na een half uur/drie kwartier moesten we gaan en er was dus nog niks gekomen... jammer maar helaas.
Vorige week zat ik toevallig met iemand op een feest te praten en dit kwam ter sprake. Bleek hij de manager daar te zijn en wilde het goedmaken.
Zo gezegd zo gedaan, vandaag 25% korting gekregen op de hoofdgerechten + drinken en daarnaast gratis nagerecht + koffie gekregen en ook nog 6 bonnen voor gratis lunch voor een andere keer.
Goed opgelost
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_61081134
3 weken geleden, salade gemaakt met ham (uit blik) op blokjes gesneden. In 1 stukje ham zat een volledige tand.
Netjes briefje gestuurd met de tand erbij of ze deze willen teruggeven aan de rechtmatige eigenaar.
Kreeg afgelopen vrijdag een pakket met allerlei produkten van Zwanenberg en een brief (uiteraard vol excuses) dat na onderzoek bleek dat het om een varkenstand ging.
this bitch bites
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:54:05 #85
139677 Curiosity
pi_61081886
Een personenweegschaal die na het vervangen van de battterij het dubbele aantal kilo's aangaf, hij was niet meer te resetten.
Na mail contact het apparaat opgestuurd en binnen 3 dagen een nieuwe in huis, top service van Medisana.
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:36:48 #86
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_61085073
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:21 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Tsjah, daar kan Samsung Nederland nog iets van opsteken.. Toen hier de harddisk recorder stuk ging, kon ik deze zelf aangetekend laten opsturen naar de reparatiefirma, zit je dus 3 tot 6 wekend zonder apparaat. Krijg je hem ongerepareerd terug, waarna je hem nog eens 2 keer op kan sturen alvorens ie gerepareerd wordt/is. 3 keer 7, 50 euro opgemaakt aan verzendkosten, maar geloof maar neit dat men je tegemoet komt op welke manier dan uit. Hufters. Voor mij dus nooit Samsung meer.
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
<snip>
Leuk, maar had het dan gewoon meegestuurd mét de onkostenvergoeding. Geen Neckermann voor mij meer, dit zijn wel erg slordige fouten
Hmm. Nederlandse Neckermann? Collega van me heeft een aantal keer bij de Belgische Neckermann reizen geboekt.. Een paar jaar geleden kwamen ze aan bij het resort waar ze zouden verblijven (in Turkije.. ) bleek dat dit helemaal verbouwd werd, 1 grote bouwput dus. Enfin, doorgereden naar eerst volgende resort. Resort met 1 ster meer dus. Wel 1 nadeel, minder dingen in de buurt voor de kinderen. Da's dan weer net jammer. Collega had dit bij de contactpersoon aldaar doorgegeven. Enfin, bij thuiskomst lag er een excuusbrief op de deurmat + een bos bloemen bezorgd en een cadeaubon voor de volgende vakantie als ik mij niet vergis (korting van 100 euro o.i.d.). Dus schijnbaar gaan die er wel netter mee om.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_61085526
ik klaag niet voor de gein, alleen als ik vind dat er echt iets niet goed is

bij een deo van Fa waar op stond dat het 24 h per dag protection biedt, maar wat nog geen 4 uur werkte (bij Rexona en Sanex trouwens nooit problemen), kreeg ik een bericht terug dat het verschillend kan zijn per persoon en kreeg als vervanging een deo en een douche gel uit dezelfde lijn, maar met een ander geurtje

bij de ah had ik kippenpoten gekocht, stond een sticker op met “Kippenpot minder bot meer vlees”, haal ik die dingen uit de verpakking en draai ze om, zag ik direct dat er aan elk pot aan de randen overbodig los vel en vet hing, zonder het bijbehorende vlees eronder. Het vel/vet was wel mooi naar binnengeslagen, zodat men het vanbuiten voor de aankoop niet kon zien. Kreeg later een mailtje terug van de klantenservice dat ik met de verpakking maar naar ah moest gaan om mijn geld terug te krijgen...ja daaag, ik moest wel wat eten die dag en heb het vel/ vet maar gewoon weggesneden

bij de C1000 hadden wij ooit nootjes die niet helemaal lekker waren, smaakten heeel oud maar ze waren nog niet afgelopen of zo, moesten die zaak toen opsturen een kregen een tegoedbon van 2.50 en uitleg hoe het kon gebeuren en laatst was Pickwick thee in de reclame 3 voor de prijs van 2 (verrekend als 33,34% korting), werd de korting aan de kassa niet afgetrokken, toen mijn vriend er iets van zei ging de kassamedewerkster in de folder kijken en kreeg die iets terug, achteraf klopte het nog steeds niet, was nog 30 cent te weinig, want het voorbeeld in de folder waren heel andere soorten met een andere prijs, naar de klantenservice gemaild, die hebben het weer naar de filiaal doorgestuurd en toen konden wij een C1000 bon van 5 Euro op gaan halen (ja klinkt zielig voor 30 cent zo een stennis schoppen, ik weet, maar onze C1000 heeft een handje ervan dat de aanbiedingen/ prijzen op het schap niet kloppen en de kassabon krijg je alleen mee als je die extra laat uitprinten, en ik wil toch graag erop kunnen vertrouwen dat het allemaal gewoon klopt wat ik betaal)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 24-08-2008 15:09:06 ]
pi_61101498
Volgens mij hoort er vel/vet aan een kippenpoot te zetten, dat is het lekkerste van die hele poot
Fingerspitzgefühl
pi_61105724
Een mooie gelegenheid om BCC af te kraken. Ik had daar een tosti apparaat gekocht. Ding was na een keer gebruikt te hebben kapot. Dus binnen een week terug naar de winkel. Kon alleen gerepareerd worden. Belachelijk, verzenden en arbeidsloon zou veel meer zijn dan de aankoopprijs, laat staan de fabrieksprijs. Na meer dan een maand was ie "gerepareerd". Was gewoon een nieuwe. Geef die dan gelijk mee
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:18:47 #90
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_61107398
Psies.. Gewoon drempel zo hoog mogelijk maken voor klanten, zodat ze gewoon maar iets nieuws kopen. Veel beter voor de omzet! Alleen jammer dat ze het dan niet meer bij jouw toko gaan halen.

Zelf bij BCC ook eens een stofzuiger teruggebracht. 2 maanden zonder stofzuiger gezeten. Gelukkig bij iemand anders eentje kunnen lenen, want bij de BCC was de "leenstofzuiger" ( ) je raadt het al.. uitgeleend.

En voordat iemand zegt: "Ja, maar meer hoef je ook niet te evrwachten bij die Duitse prijsvechters.." BCC (en Mediamarkt en Saturn) zijn al jaren geen prijsvechters meer in Nederland.. Dus de "service" slaat gewoon heul nergens op.

[ Bericht 6% gewijzigd door neo2000 op 25-08-2008 17:36:29 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_61107637
De jammere moraal van dit topic is dus dat er geen reet met je klacht gedaan wordt. Je krijgt een goedmakertje en daarmee is de kous af.
pi_61107848
tvp
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:40:12 #93
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61107864
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:29 schreef frenchfries het volgende:
De jammere moraal van dit topic is dus dat er geen reet met je klacht gedaan wordt. Je krijgt een goedmakertje en daarmee is de kous af.
voor een groot bedrijf is het juist goed als mensen klagen.... dan weten ze waar de verbeter punten liggen.
vaak is er een fout (dingen overdatum op glas in producten) daar kunnen ze achteraf niets meer aan doen.
je krijgt de gratis zooi omdat je een klacht in dient.. de klacht zelf is bijzaak.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61107873
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:18 schreef neo2000 het volgende:
want bij de BCC was de "leenstofzuiger" (:')) je raadt het al.. uitgeleend.
pi_61109648
Overigens voor de duidelijkheid: ik klaag alleen maar als ik daar echt een reden voor heb. Nu ga ik bij Bakker Bart klagen omdat het stokbrood dat ik er kocht alleen geschikt is om iemand de hersens mee in te slaan.
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:59:54 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61109750
Ik heb ooit bij Verkade geklaagd over de verpakking van die Kaneel lange vingers (hoe ze ook mogen heten). Vond ik lekker om in de thee te dopen, maar omdat de verpakking ruk was, waren alle koekjes bij thuiskomst al gebroken. Terwijl ze bovenop lagen. Brief geschreven en een week of wat later kreeg ik een nieuwe doos koekjes met een tientje eraan vastgeplakt en niet veel later veranderde de verpakking in iets sterkers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61109765
Ts heeft echt een triest leven Niet eerst gaan kijken of er uit een bepaald product een houten stokje steekt, maar het gewoon in je mond stoppen en dan later gaan klagen.
pi_61109784
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ooit bij Verkade geklaagd over de verpakking van die Kaneel lange vingers (hoe ze ook mogen heten). Vond ik lekker om in de thee te dopen, maar omdat de verpakking ruk was, waren alle koekjes bij thuiskomst al gebroken. Terwijl ze bovenop lagen. Brief geschreven en een week of wat later kreeg ik een nieuwe doos koekjes met een tientje eraan vastgeplakt en niet veel later veranderde de verpakking in iets sterkers.
Gebroken koekjes Waar de mens wel niet over kan zeuren.
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:02:06 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61109814
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef Zenon het volgende:
Gebroken koekjes Waar de mens wel niet over kan zeuren.
Weet je wel hoe ruk dat theesopt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61109847
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:00 schreef Zenon het volgende:
Ts heeft echt een triest leven Niet eerst gaan kijken of er uit een bepaald product een houten stokje steekt, maar het gewoon in je mond stoppen en dan later gaan klagen.
Je zag het stokje niet aan de buitenkant, het zat overdwars in zijn geheel in de augurk, stak nergens uit.

Ik ga niet ieder stukje eten ontleden voordat ik het in mijn mond stop
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:08:12 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61111427
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Weet je wel hoe ruk dat theesopt?
Mee eens, het verneukt de hele KANELLY-experience.

Althans, het gaat om Kanelly's toch? Het is echt ronduit kut als die gebroken zijn.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')