Inderdaad! Complimenten voor Cafca!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:58 schreef Grobbel het volgende:
Geniale titel.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:12 schreef schaap001 het volgende:
The Alarm
quote:You must have heard the cautionary tales
The dangers hidden on the cul-de-sac trails
From wiser men who've been through it all
And the ghosts of failures spray-canned up on the wall
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Pete Townshend - Face The Face (keep looking!!)
Ja, dat het 2 mutsen op leeftijd zijn had ik al ontdekt, maar die dopneusquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:58 schreef MadMaster het volgende:
De vraag is er één uit de categorie:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:03 schreef cafca het volgende:
Zijn het de Heart-Mutsen?
Die heb ik niet bezocht/ga ik niet bezoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:25 schreef bartrid het volgende:
Hepi en Hepi.
Photoshop is mijn beste vriend...quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:14 schreef Burnett het volgende:
[..]
Kan het aan mij liggen? Ik zie maar 1 dame...
Daarom ook 'Wie zijn dit?' i.p.v. 'Wie is dit?'...quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef Burnett het volgende:En de hele tijd maar denken: het is niet deborah en ook niet kate...
quote:Rockbandbrengt een CD en DVD uit van een live-registratie van een concert in Paradiso. De Amerikaanse formatie heeft in haar zeventienjarig bestaan nog nooit eerder een live-CD of -DVD uitgebracht, laat platenlabel Sony/BMG donderdag weten.
De registratie van het rockconcert, dat ruim twee weken geleden plaatsvond in de Amsterdamse poptempel, komt in oktober uit.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:49 schreef MadMaster het volgende:
Live
DVD halen dus! Toch wel leuker als je er zelf bij was: zo was ik bij de opnames van de DVD 'Return To Childhood' van Fish in Paradiso, een jaartje of drie geleden ter ere van het 20-jarig jubileum van Misplaced Childhood. Erg goed trouwens.quote:Had daar graag bij willen zijn, maar was te laat voor kaarten en had op 1 juli ook al Radiohead op het programma staan...
quote:Rockbandbrengt een CD en DVD uit van een live-registratie van een concert in Paradiso. De Amerikaanse formatie heeft in haar zeventienjarig bestaan nog nooit eerder een live-CD of -DVD uitgebracht, laat platenlabel Sony/BMG donderdag weten.
De registratie van het rockconcert, dat ruim twee weken geleden plaatsvond in de Amsterdamse poptempel, komt in oktober uit.
Al weer een stap dichter in de juiste richting...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:48 schreef schaap001 het volgende:
Rotterdam Termination Source ? Wie hij dan is, weet ik niet....
Beschrijving:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef knars het volgende:
kan het plaatrje niet zien, maar als het een getinte gabber is ga ik voor DarkRaver
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:24 schreef knars het volgende:
Was dat niet de Mosselman, de Mosselman, de Mosselman, was dat niet de Mosselman die een hitje scoorde in 97?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:45 schreef bartrid het volgende:
hakkuhbar?
Jouw naam kwam ik ook tegen in het reeds lang stilstaande topic over de Mosselman, dus dat jij dit weet verbaast me niet. Daar was een flinke tijd geleden de discussie gaande of de Mosselman (Sander Scheurwater) wel of niet deel uitgemaakt had van Human Resource. Dat is dus wel het geval geweest, zij het slechts als MC...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:01 schreef methodmich het volgende:
Human Resource
't is vrijdagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:24 schreef MadMaster het volgende:
We zijn nu aanbeland in de categorie '13 in een dozijn', vrees ik...
Return of the Mackquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mark Morrison
Jim Morisson?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef cafca het volgende:
Dan maar een makkelijke om het weekend in te luiden, wie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:01 schreef knars het volgende:
mc miker g & dj sven?
Hebben we deze voor: Help ik zoek...#243quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:49 schreef frankpaul1 het volgende:
Onder het mom van Trivia: ik zoek de naam van de muziek bij dit YouTube filmpje rond 7:19, ik zit nou al de hele avond te luisteren en kom er echt niet uit.
Ik weet zeker dat het uit een goede film of serie komt, maar ik kan me het echt niet meer herinneren. Eigenlijk is het meer een klacht over mijn slechte geheugen, maar ik hoop dat jullie muziekkenners me kunnen helpen.
het leven van een modje gaat niet over rozenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En omdat die nu vol is: Help ik zoek...#244
't Is dat ik er royaal voor betaald krijgquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
het leven van een modje gaat niet over rozen
Je krijgt wat je verdient, he?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Is dat ik er royaal voor betaald krijg
Bartrid+1quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:23 schreef bartrid het volgende:
Faith van George Michael..
Van George Michael Faith? Dikke lamaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welk nummer heeft Estelle verhaspelt in No Substitute Love?
Ze doet me aan Toyah denken? Ze is in ieder geval Brits toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:15 schreef knars het volgende:
Goedemorgen, wie is dit nou weer?
[ afbeelding ]
http://www.cherryred.co.uk/other/cherryredtv/index1.htm, dan op pop klikken en Toyah selecteren. Ook engquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze doet me aan Toyah denken? Ze is in ieder geval Brits toch?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:48 schreef bartrid het volgende:
Enya?
Tjiezus die wordt dan altijd flink opgepimpt op d'r platenhoezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:57 schreef knars het volgende:
[..]
![]()
bartrid +1
Altijd al geweten dat achter die esoterisch verantwoorde muzak zo'n lieflijk figuur zou moeten schuilen.
En het fijne is, dat met de vernieuwde last.fm library ik alle meuk die mijn eega jaren geleden in mn profiel heeft geplaatst (zoals dit zweefmonster), er nu alsnog uit kan verwijderen
MadMaster +1quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:17 schreef MadMaster het volgende:
The Corrs?
Vreemd wijf...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:43 schreef Burnett het volgende:
Zijn dat Ronaldo en Seedorf op de achtergrond?
Gooi ik Lio er nog tegenaan...
Sergeant_Prepper +1quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:05 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
One more cup of coffee
Ik vind beide artiesten te gek, vooral dylan
Raconteurs zijn ook tof
edit: de cover is natuurlijk door the white stripes gedaan voor degene die het verkeerd opvatten![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:36 schreef Burnett het volgende:
Mute?
bartrid +1
oa Nick Cave, Depeche Mode...
Suzanne?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:55 schreef Berkery het volgende:
Wat hebben Jaap Fischer, Leonard Cohen en Lou Reed gemeen?
Juist, nog een Suzanne. Burnett +1quote:Op zondag 20 juli 2008 21:25 schreef Burnett het volgende:
vof de kunst
MadMaster +1quote:Op zondag 20 juli 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
The Sweet (versie met Andy Scott)
Ik ben ook tukken, morgen meer in dit theater...
Culture Clubquote:Op maandag 21 juli 2008 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik 4 bands horen waar deze meneer in gespeeld heeft (hoe kort of lang dan ook...)?
Ik had n.a.v. ons kort gesprekje afgelopen zaterdag je modem-perikelen al gemeld in de MUZ SC...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:53 schreef ranja het volgende:
Zo, ben weer op m'n werk en daar heb ik wel internet. Afgelopen 2 weken cursus gehad en m'n verbinding thuis is tijdelijk kapot.
Hij zat ook nog in 3 andere Engelse punkbands...quote:Op maandag 21 juli 2008 09:14 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Culture Club
The Damned
Adam and the Ants
meer weet ik er niet...
Die dan weer net niet...quote:Op maandag 21 juli 2008 09:32 schreef Burnett het volgende:
The Exploited?
Die was al correct!quote:Op maandag 21 juli 2008 10:15 schreef tong80 het volgende:
Stiff litle Fingers ?
The Damned ?
The Vibrators ?
Cockney Rejects ?
Crass ?
BZN ?
Nou, The Damned was al gemoemd namelijk. En van die andere bands weet ik niet of ze goed zijn: Sitff Little Fingers niet, lijkt mij, want die komen uit Ierland.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:22 schreef tong80 het volgende:
Heb ik het nu goed na al die weken te laat zijn met een antwoord ?
Nee, want band nr. 4, 5 of 6 staat niet in jouw lijstje (en is ook nog niet genoemd door één van de anderen)...quote:Op maandag 21 juli 2008 10:22 schreef tong80 het volgende:
Heb ik het nu goed na al die weken te laat zijn met een antwoord ?
quote:were a four piece punk band formed in London in 1976 and were best known for their wild stage act.
quote:were an English punk rock band formed in London in 1977, and are notable as Pogues frontman Shane MacGowan's first musical group.
Kiest u maar...quote:were an English punk rock band, active from 1976 to 1986, part of the original wave of UK punk.
En daar maakte John Moss dan ook deel van uit...quote:Op maandag 21 juli 2008 10:35 schreef tong80 het volgende:
The nipple erectors was de eerste band van Shane
Is hetzelfde als Queen zonder Freddy.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef belsen het volgende:
Ik heb The Undertones nog gezien een paar jaar terug.
Maar helaas zonder Sharkey.
taaaa-ta-ta-ta-taa-ta-ta-taaahquote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef tong80 het volgende:
You litle thief.
Heb hem te lang gevolgd na de Undertones. Maar ja je bent fan of niet
That Petrol Emotionquote:Op maandag 21 juli 2008 11:37 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de leden van The Undertones gingen door onder en andere naam. Kom er even niet op.
Dus later gingen ze om geld te verdien nog even de oude bandnaam gebruiken ?
Ik heb ze in 2005 of 2006 gezien als Undertones in een uitverkocht Ekko (250 man ofzo).quote:Op maandag 21 juli 2008 11:37 schreef tong80 het volgende:
Dus later gingen ze om geld te verdien nog even de oude bandnaam gebruiken ?
Doe maar jaquote:Op maandag 21 juli 2008 11:46 schreef schaap001 het volgende:
[..]
That Petrol Emotion
was dat al de nieuwe vraag?
De Ekko is dan ook een wereldtent.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2005 of 2006 gezien als Undertones in een uitverkocht Ekko (250 man ofzo).
Tja, het was wel anders dan met Feargul (maar ik ging toch ook voor minstens 60% heen voor het voorprogramma, The Riplets).
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:24 schreef Burnett het volgende:
tc matic - choco
quote:De neutraliteit van dit artikel wordt betwist.
Zie de bijbehorende overlegpagina voor meer informatie.
is een Noord-Hollandse electro-rockband, die werd opgericht in 1999 in Heerhugowaard. De grootste invloed bestond uit elektronische acts als Kraftwerk, Devo, Daft Punk en New Order en rockbands als Red Hot Chili Peppers en Faith No More. Langzamerhand begonnen ze de podia te veroveren met hun energieke liveshow, immer gestoken in stijlvolle kostuums. De eerste tijd met pak en stropdas, later in witte overalls.
Tijdens een modeshow in Parijs, waar dede show ondersteunen met muziek, ontmoeten ze Jeroen Theunissen. Deze modeontwerper biedt aan om nieuwe pakken te onwerpen voor de liveshows en dit worden de kenmerkende rode pakken waar nog steeds in opgetreden wordt.
MadMaster +1quote:Op maandag 21 juli 2008 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Melomanics.
En de foto is genomen in het nieuwe dierenasiel hier vlak bij mij in de buurt...
5 goed...quote:Op maandag 21 juli 2008 18:22 schreef schaap001 het volgende:
Fender - Rickenbacker - Gretsch - Gibson - Ibanez - BC Rich ()
Geen Kramer...quote:Op maandag 21 juli 2008 18:39 schreef schaap001 het volgende:
... dan maak ik van die BC Rich een Kramer ?!
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:48 schreef schaap001 het volgende:
.... volgende dan: een Jackson?
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:20 schreef peaceman het volgende:
Godley & Creme?
quote:
quote:were one of the most popular power pop bands of the '90s; along with other revivalists like Matthew Sweet and Teenage Fanclub, they helped update the classic power pop sound for the alternative age, marrying bright, British Invasion-style melodies and harmonies to loud, grungy guitars and quirky lyrics.
were centered around the partnership of guitarists/vocalists/songwriters
and
. In 1988, the duo self-released a cassette called Failure, on which they played all the instruments; sounding especially indebted to the Hollies and Simon & Garfunkel, it was soon picked up by the Seattle indie Pop Llama, and wound up getting the band a deal with Geffen.
Whenreturned with a new album in 1993, their hometown Seattle scene had blown wide open. While the band didn't fit into any sort of grunge blueprint, they did toughen up their sound under producer Don Fleming, resulting in their harder-rocking breakthrough album,
(the title a masturbation reference). The same year,
and
backed a reunion of power pop heroes Big Star (namely Alex Chilton and Jody Stephens), a gig they would return to off and on for much of the '90s.
Die andere twee zijn echt niet belangrijk: worden ook bijna na ieder album weer vervangen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:27 schreef tong80 het volgende:
Die blonde met bril komt me bekend voor. Maar dat zegt niks. Negers lijken ook allemaal op elkaar.
Eerste album 1988, meest recente album 2005.quote:Is het een recente band ?
Da's de band inderdaad.... nou even terug naar de oorpsronkelijke vraag:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:36 schreef Burnett het volgende:
The Posies...
Getting easier to swallow and harder to spit outquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:37 schreef Burnett het volgende:
flavour of the month is busy melting in my mouth...
Tja..., vooralsnog geen flauw idee..., kzal de namen vast wel kennen...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:39 schreef schaap001 het volgende:
maw: hoe heten de leiders van The Posies?
Jon Auer is goed en een anagram voor nummer 2 is :quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:42 schreef Z het volgende:
Jonathan Paul Auer en ...
Kan me nog goed herinneren dat ik Frosting On The Beater voor de eerste keer hoorde, in 1993. Na de drie-dubbele openingssalvo van Dream All Day, Solar Sister en Flavor Of The Month dacht ik zeker te weten dat ik de band had ontdekt die de komende jaren de dienst zouden gaan uitmaken. Maar helaas.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:07 schreef Burnett het volgende:
ken stringfellow
Heb ze eens opgezocht naar aanleiding van hun versie van Owner Of A Lonely Heart. Wel aardig, maar draai het niet veel.quote:
Afgelopen maart nog te zien geweest in Rotownquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:46 schreef ranja het volgende:
Ik heb 'm volgens mij wel eens gezien
Ook knap! Friend and Foe, heet het album!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:54 schreef bigshadow het volgende:
Menomena?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Antwoord op de volgende vraag:
Ronnie James Dio...
Antwoord nummer 3 is natuurlijk Gloria Jones...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:45 schreef schaap001 het volgende:
Als er in de kroeg een slimmerik probeert een instinker van een popvraag te stellen, is het antwoord meestal Ronnie James Dio. Antwoord op vraag nummer twee is vaak Frank Beard.
![]()
.... en Paul Hewson is een goeie vierde.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef Burnett het volgende:
[..]
Antwoord nummer 3 is natuurlijk Gloria Jones...
Natuurlijk op de voet gevolgd door Dave Evans en James Osterberg...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:56 schreef schaap001 het volgende:
[..]
.... en Paul Hewson is een goeie vierde.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nerds
moment...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:43 schreef belsen het volgende:
We've got a winner.
64.49275% - Mega Music Nerd
Ja, deels wel...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:18 schreef knars het volgende:
Lijkt het op Mega Music Nerd...?
Weeshuis van de hits? Morrisson? Wat doetiehier? Goeie vraag....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Voor de nachtploeg:
[ afbeelding ]
WIe is hij en wat doet 'ie hier?
![]()
Meer hoefde ik niet te horen, gewoon een vraag ter herinnering aan een nostalgisch radioprogramma...quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:46 schreef Burnett het volgende:
[..]
Weeshuis van de hits? Morrisson? Wat doetiehier? Goeie vraag....
Jij hebt misschien nog een leven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |