abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60197033

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/
    www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)
    www.rwdbase.nl/ (Nieuw!)

*Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
  • Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_60197066
    Ik zoek de naam van de muziek bij dit YouTube filmpje rond 7:19, ik zit nou al de hele avond te luisteren en kom er echt niet uit.

Ik weet zeker dat het uit een goede film of serie komt, maar ik kan me het echt niet meer herinneren. Eigenlijk is het meer een klacht over mijn slechte geheugen, maar ik hoop dat jullie muziekkenners me kunnen helpen.
      vrijdag 18 juli 2008 @ 20:59:43 #3
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_60197103
    The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
    I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
      vrijdag 18 juli 2008 @ 21:02:14 #4
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60197138
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 20:57 schreef frankpaul1 het volgende:
    Ik zoek de naam van de muziek bij dit YouTube filmpje rond 7:19, ik zit nou al de hele avond te luisteren en kom er echt niet uit.

Ik weet zeker dat het uit een goede film of serie komt, maar ik kan me het echt niet meer herinneren. Eigenlijk is het meer een klacht over mijn slechte geheugen, maar ik hoop dat jullie muziekkenners me kunnen helpen.
    Ik kan het niet plaatsen
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_60197164
    Ik dacht eerst aan Snatch of Fight Club oid, maar dat was het allemaal niet. Mijn vriendin ziet het als het ideale stukje muziek voor als er iets gruwelijk fout gaat oid. Hopelijk kunnen julie helpen, want dit knaagt aan me...
      vrijdag 18 juli 2008 @ 22:45:31 #6
    158899 GasTurbine
    SEE THE PATERN ON MY COCK
    pi_60198802
    De muziek uit de nieuwe Film1reclame, weet iemand hoe die heet?

De zanger is een neger, een erg snel tempo wat ook verschilt van toonhoogte. Het heeft een beetje veel weg van Junkie XL+Elvis - Little less conversation.

Iemand??
    'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
    „Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
    pi_60204780
    Heeft iemand enig idee van wie deze muziek is en hoe het nummer heet?

Het gaat om de muziek bij dit filmpje:
    pi_60205731
    hoe heette dat nummer van ongeveer 3 jaar geleden ofzo, ook dance, en dan zon chick die in verschillende tenues gaat dansen in londen, en lolly likken enzo, hele mooie dame, maar dat nummer ook. Kan er gewoon niet opkomen...!
      zaterdag 19 juli 2008 @ 12:27:59 #9
    158966 -Pink-
    I'm a voodoo child
    pi_60205850
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 12:20 schreef martjin het volgende:
    hoe heette dat nummer van ongeveer 3 jaar geleden ofzo, ook dance, en dan zon chick die in verschillende tenues gaat dansen in londen, en lolly likken enzo, hele mooie dame, maar dat nummer ook. Kan er gewoon niet opkomen...!
      zaterdag 19 juli 2008 @ 12:30:43 #10
    158966 -Pink-
    I'm a voodoo child
    pi_60205894
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 11:17 schreef DIR het volgende:
    Heeft iemand enig idee van wie deze muziek is en hoe het nummer heet?

Het gaat om de muziek bij dit filmpje:

pi_60206462
    http://www.dailymotion.co(...)-de-genie-2re_people

Een lastige denk ik, maar hopelijk kent iemand deze muziek..
      zaterdag 19 juli 2008 @ 13:15:45 #12
    158966 -Pink-
    I'm a voodoo child
    pi_60206669
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 13:05 schreef Fenomening het volgende:
    http://www.dailymotion.co(...)-de-genie-2re_people

Een lastige denk ik, maar hopelijk kent iemand deze muziek..
    Era - The champions
    Ik kan er alleen ff geen videootje van vinden.
    pi_60206781
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 20:57 schreef frankpaul1 het volgende:

Hehe je hebt dus de hele avond lopen luisteren en het is je niet opgevallen dat dat nummer niet op 7.19 begint maar al op 4.52, en dat er in de info over het filmpje staat dat dan het volgende nummer is?: John Murphy - In the House - In a Heartbeat. Zonde van je avond

pi_60206783
    Hoi,

ik zag gisteren een clip op MTV waarin en geblinddoekte vrouw in een trailer zat en die trailer werd bestormd door de politie. Muziek leek een beetje als die van de Avalanches...

Kan iemand mij de naam van dat nummer geven als je het bovenstaande herkent?

Dank je!

Mark
    pi_60206839
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 13:15 schreef -Pink- het volgende:

[..]

Era - The champions
    Ik kan er alleen ff geen videootje van vinden.
    Ah geweldig, dank je!
    pi_60207475
    kent er iemand de remix van ice ice baby van vanilla ice? Ik heb deze al enkele keren gehoord op de zender van stubru (belgische zender) maar de playlist van de site laadt niet...

Moest iemand me kunnen helpen!
    pi_60207865
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 12:30 schreef -Pink- het volgende:

[..]

Thanx!
    Cool
      zaterdag 19 juli 2008 @ 15:28:20 #18
    36568 s00z
    geboren voor het geluk
    pi_60209096
    Zoek een instrumentaal nummer uit eind '90 met twee mannen die een spelletje 'swingball' of 'tetherbal' spelen inde videoclip.

Dit spel:

Het klinkt een beetje in de stijl van Air enzo destijds. ('97/'98/'99?)

Hier nog een foto:
    http://lh5.ggpht.com/_DEc(...)/Winter+2007+016.jpg
      zaterdag 19 juli 2008 @ 15:40:08 #19
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60209329
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 13:21 schreef Anansy het volgende:
    Hoi,

ik zag gisteren een clip op MTV waarin en geblinddoekte vrouw in een trailer zat en die trailer werd bestormd door de politie. Muziek leek een beetje als die van de Avalanches...

Kan iemand mij de naam van dat nummer geven als je het bovenstaande herkent?

Dank je!

Mark
    Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      zaterdag 19 juli 2008 @ 15:40:52 #20
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60209344
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 15:28 schreef s00z het volgende:
    Zoek een instrumentaal nummer uit eind '90 met twee mannen die een spelletje 'swingball' of 'tetherbal' spelen inde videoclip.

Dit spel:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hier nog een foto:
    Air - Kelly Watch The Stars
      zaterdag 19 juli 2008 @ 15:48:09 #21
    36568 s00z
    geboren voor het geluk
    pi_60209516
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 15:40 schreef donroyco het volgende:

[..]

Air - Kelly Watch The Stars
    Het is dus niet Air, die spelen PingPong
    Ten tweede zoek ik een instrumentaal nummer, Kelly Watch the Stars is natuurlijk niet instrumentaal
      zaterdag 19 juli 2008 @ 18:18:49 #22
    36568 s00z
    geboren voor het geluk
    pi_60212225
    Ok, nog maar een keer dan, iemand die dit weet??

Zoek een instrumentaal nummer uit eind '90 met twee mannen die een spelletje 'swingball' of 'tetherbal' spelen in de videoclip.

Dit spel:

Maar het is dus NIET Air!

Hier nog een foto:
    pi_60212408
    Ik zoek ook een instrumentaal dance nummer (nav sOOz's zoektocht);

Het betreft een vrolijk deuntje dat steeds herhaald wordt, in de trant van Eple.
    Er wordt parachute gesprongen, maar het is niet die cover van Jefferson Airplane waar
    dat wijf op die grote baby landt.
    I feel kinda Locrian today
      zaterdag 19 juli 2008 @ 18:33:08 #24
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60212431
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 18:18 schreef s00z het volgende:
    Ok, nog maar een keer dan, iemand die dit weet??

Zoek een instrumentaal nummer uit eind '90 met twee mannen die een spelletje 'swingball' of 'tetherbal' spelen in de videoclip.

Dit spel:
    [ afbeelding ]

Maar het is dus NIET Air!

[ afbeelding ]

Hier nog een foto:
    *kuch*

Uit de OP:
    quote:
    Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
    pi_60212507
    hmm

op slam fm, was net het liedje, catch me i;m falling

dance nummer,,

volgensmij zeiden ze de artiest,, maar die was ik alweer vergetennn....

iemand?

xxx
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')