Ik kan het niet plaatsenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:57 schreef frankpaul1 het volgende:
Ik zoek de naam van de muziek bij dit YouTube filmpje rond 7:19, ik zit nou al de hele avond te luisteren en kom er echt niet uit.
Ik weet zeker dat het uit een goede film of serie komt, maar ik kan me het echt niet meer herinneren. Eigenlijk is het meer een klacht over mijn slechte geheugen, maar ik hoop dat jullie muziekkenners me kunnen helpen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:20 schreef martjin het volgende:
hoe heette dat nummer van ongeveer 3 jaar geleden ofzo, ook dance, en dan zon chick die in verschillende tenues gaat dansen in londen, en lolly likken enzo, hele mooie dame, maar dat nummer ook. Kan er gewoon niet opkomen...!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:17 schreef DIR het volgende:
Heeft iemand enig idee van wie deze muziek is en hoe het nummer heet?
Het gaat om de muziek bij dit filmpje:
Era - The championsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:05 schreef Fenomening het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-de-genie-2re_people
Een lastige denk ik, maar hopelijk kent iemand deze muziek..
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:57 schreef frankpaul1 het volgende:
Ik zoek de naam van de muziek bij dit YouTube filmpje rond 7:19, ik zit nou al de hele avond te luisteren en kom er echt niet uit.
Ik weet zeker dat het uit een goede film of serie komt, maar ik kan me het echt niet meer herinneren. Eigenlijk is het meer een klacht over mijn slechte geheugen, maar ik hoop dat jullie muziekkenners me kunnen helpen.
Ah geweldig, dank je!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:15 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Era - The champions
Ik kan er alleen ff geen videootje van vinden.
Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:21 schreef Anansy het volgende:
Hoi,
ik zag gisteren een clip op MTV waarin en geblinddoekte vrouw in een trailer zat en die trailer werd bestormd door de politie. Muziek leek een beetje als die van de Avalanches...
Kan iemand mij de naam van dat nummer geven als je het bovenstaande herkent?
Dank je!
Mark
Air - Kelly Watch The Starsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:28 schreef s00z het volgende:
Zoek een instrumentaal nummer uit eind '90 met twee mannen die een spelletje 'swingball' of 'tetherbal' spelen inde videoclip.
Dit spel:
[ afbeelding ]
Het klinkt een beetje in de stijl van Air enzo destijds. ('97/'98/'99?)
[ afbeelding ]
Hier nog een foto:
http://lh5.ggpht.com/_DEc(...)/Winter+2007+016.jpg
Het is dus niet Air, die spelen PingPongquote:
*kuch*quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:18 schreef s00z het volgende:
Ok, nog maar een keer dan, iemand die dit weet??
Zoek een instrumentaal nummer uit eind '90 met twee mannen die een spelletje 'swingball' of 'tetherbal' spelen in de videoclip.
Dit spel:
[ afbeelding ]
Het klinkt een beetje in de stijl van Air enzo destijds. ('97/'98/'99?)
Maar het is dus NIET Air!
[ afbeelding ]
Hier nog een foto:
http://lh5.ggpht.com/_DEc(...)/Winter+2007+016.jpg
quote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |