MadMaster +1quote:Op maandag 21 juli 2008 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Melomanics.
En de foto is genomen in het nieuwe dierenasiel hier vlak bij mij in de buurt...
5 goed...quote:Op maandag 21 juli 2008 18:22 schreef schaap001 het volgende:
Fender - Rickenbacker - Gretsch - Gibson - Ibanez - BC Rich ()
Geen Kramer...quote:Op maandag 21 juli 2008 18:39 schreef schaap001 het volgende:
... dan maak ik van die BC Rich een Kramer ?!
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:48 schreef schaap001 het volgende:
.... volgende dan: een Jackson?
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:20 schreef peaceman het volgende:
Godley & Creme?
quote:
quote:were one of the most popular power pop bands of the '90s; along with other revivalists like Matthew Sweet and Teenage Fanclub, they helped update the classic power pop sound for the alternative age, marrying bright, British Invasion-style melodies and harmonies to loud, grungy guitars and quirky lyrics.
were centered around the partnership of guitarists/vocalists/songwriters
and
. In 1988, the duo self-released a cassette called Failure, on which they played all the instruments; sounding especially indebted to the Hollies and Simon & Garfunkel, it was soon picked up by the Seattle indie Pop Llama, and wound up getting the band a deal with Geffen.
Whenreturned with a new album in 1993, their hometown Seattle scene had blown wide open. While the band didn't fit into any sort of grunge blueprint, they did toughen up their sound under producer Don Fleming, resulting in their harder-rocking breakthrough album,
(the title a masturbation reference). The same year,
and
backed a reunion of power pop heroes Big Star (namely Alex Chilton and Jody Stephens), a gig they would return to off and on for much of the '90s.
Die andere twee zijn echt niet belangrijk: worden ook bijna na ieder album weer vervangen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:27 schreef tong80 het volgende:
Die blonde met bril komt me bekend voor. Maar dat zegt niks. Negers lijken ook allemaal op elkaar.
Eerste album 1988, meest recente album 2005.quote:Is het een recente band ?
Da's de band inderdaad.... nou even terug naar de oorpsronkelijke vraag:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:36 schreef Burnett het volgende:
The Posies...
Getting easier to swallow and harder to spit outquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:37 schreef Burnett het volgende:
flavour of the month is busy melting in my mouth...
Tja..., vooralsnog geen flauw idee..., kzal de namen vast wel kennen...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:39 schreef schaap001 het volgende:
maw: hoe heten de leiders van The Posies?
Jon Auer is goed en een anagram voor nummer 2 is :quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:42 schreef Z het volgende:
Jonathan Paul Auer en ...
Kan me nog goed herinneren dat ik Frosting On The Beater voor de eerste keer hoorde, in 1993. Na de drie-dubbele openingssalvo van Dream All Day, Solar Sister en Flavor Of The Month dacht ik zeker te weten dat ik de band had ontdekt die de komende jaren de dienst zouden gaan uitmaken. Maar helaas.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:07 schreef Burnett het volgende:
ken stringfellow
Heb ze eens opgezocht naar aanleiding van hun versie van Owner Of A Lonely Heart. Wel aardig, maar draai het niet veel.quote:
Afgelopen maart nog te zien geweest in Rotownquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:46 schreef ranja het volgende:
Ik heb 'm volgens mij wel eens gezien
Ook knap! Friend and Foe, heet het album!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:54 schreef bigshadow het volgende:
Menomena?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |