Inderdaad! Complimenten voor Cafca!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:58 schreef Grobbel het volgende:
Geniale titel.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:12 schreef schaap001 het volgende:
The Alarm
quote:You must have heard the cautionary tales
The dangers hidden on the cul-de-sac trails
From wiser men who've been through it all
And the ghosts of failures spray-canned up on the wall
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Pete Townshend - Face The Face (keep looking!!)
Ja, dat het 2 mutsen op leeftijd zijn had ik al ontdekt, maar die dopneusquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:58 schreef MadMaster het volgende:
De vraag is er één uit de categorie:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:03 schreef cafca het volgende:
Zijn het de Heart-Mutsen?
Die heb ik niet bezocht/ga ik niet bezoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:25 schreef bartrid het volgende:
Hepi en Hepi.
Photoshop is mijn beste vriend...quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:14 schreef Burnett het volgende:
[..]
Kan het aan mij liggen? Ik zie maar 1 dame...
Daarom ook 'Wie zijn dit?' i.p.v. 'Wie is dit?'...quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef Burnett het volgende:En de hele tijd maar denken: het is niet deborah en ook niet kate...
quote:Rockbandbrengt een CD en DVD uit van een live-registratie van een concert in Paradiso. De Amerikaanse formatie heeft in haar zeventienjarig bestaan nog nooit eerder een live-CD of -DVD uitgebracht, laat platenlabel Sony/BMG donderdag weten.
De registratie van het rockconcert, dat ruim twee weken geleden plaatsvond in de Amsterdamse poptempel, komt in oktober uit.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:49 schreef MadMaster het volgende:
Live
DVD halen dus! Toch wel leuker als je er zelf bij was: zo was ik bij de opnames van de DVD 'Return To Childhood' van Fish in Paradiso, een jaartje of drie geleden ter ere van het 20-jarig jubileum van Misplaced Childhood. Erg goed trouwens.quote:Had daar graag bij willen zijn, maar was te laat voor kaarten en had op 1 juli ook al Radiohead op het programma staan...
quote:Rockbandbrengt een CD en DVD uit van een live-registratie van een concert in Paradiso. De Amerikaanse formatie heeft in haar zeventienjarig bestaan nog nooit eerder een live-CD of -DVD uitgebracht, laat platenlabel Sony/BMG donderdag weten.
De registratie van het rockconcert, dat ruim twee weken geleden plaatsvond in de Amsterdamse poptempel, komt in oktober uit.
Al weer een stap dichter in de juiste richting...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:48 schreef schaap001 het volgende:
Rotterdam Termination Source ? Wie hij dan is, weet ik niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |