En daar maakte John Moss dan ook deel van uit...quote:Op maandag 21 juli 2008 10:35 schreef tong80 het volgende:
The nipple erectors was de eerste band van Shane
Is hetzelfde als Queen zonder Freddy.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef belsen het volgende:
Ik heb The Undertones nog gezien een paar jaar terug.
Maar helaas zonder Sharkey.
taaaa-ta-ta-ta-taa-ta-ta-taaahquote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef tong80 het volgende:
You litle thief.
Heb hem te lang gevolgd na de Undertones. Maar ja je bent fan of niet
That Petrol Emotionquote:Op maandag 21 juli 2008 11:37 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de leden van The Undertones gingen door onder en andere naam. Kom er even niet op.
Dus later gingen ze om geld te verdien nog even de oude bandnaam gebruiken ?
Ik heb ze in 2005 of 2006 gezien als Undertones in een uitverkocht Ekko (250 man ofzo).quote:Op maandag 21 juli 2008 11:37 schreef tong80 het volgende:
Dus later gingen ze om geld te verdien nog even de oude bandnaam gebruiken ?
Doe maar jaquote:Op maandag 21 juli 2008 11:46 schreef schaap001 het volgende:
[..]
That Petrol Emotion
was dat al de nieuwe vraag?
De Ekko is dan ook een wereldtent.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2005 of 2006 gezien als Undertones in een uitverkocht Ekko (250 man ofzo).
Tja, het was wel anders dan met Feargul (maar ik ging toch ook voor minstens 60% heen voor het voorprogramma, The Riplets).
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:24 schreef Burnett het volgende:
tc matic - choco
quote:De neutraliteit van dit artikel wordt betwist.
Zie de bijbehorende overlegpagina voor meer informatie.
is een Noord-Hollandse electro-rockband, die werd opgericht in 1999 in Heerhugowaard. De grootste invloed bestond uit elektronische acts als Kraftwerk, Devo, Daft Punk en New Order en rockbands als Red Hot Chili Peppers en Faith No More. Langzamerhand begonnen ze de podia te veroveren met hun energieke liveshow, immer gestoken in stijlvolle kostuums. De eerste tijd met pak en stropdas, later in witte overalls.
Tijdens een modeshow in Parijs, waar dede show ondersteunen met muziek, ontmoeten ze Jeroen Theunissen. Deze modeontwerper biedt aan om nieuwe pakken te onwerpen voor de liveshows en dit worden de kenmerkende rode pakken waar nog steeds in opgetreden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |