Beschrijving:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef knars het volgende:
kan het plaatrje niet zien, maar als het een getinte gabber is ga ik voor DarkRaver
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:24 schreef knars het volgende:
Was dat niet de Mosselman, de Mosselman, de Mosselman, was dat niet de Mosselman die een hitje scoorde in 97?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:45 schreef bartrid het volgende:
hakkuhbar?
Jouw naam kwam ik ook tegen in het reeds lang stilstaande topic over de Mosselman, dus dat jij dit weet verbaast me niet. Daar was een flinke tijd geleden de discussie gaande of de Mosselman (Sander Scheurwater) wel of niet deel uitgemaakt had van Human Resource. Dat is dus wel het geval geweest, zij het slechts als MC...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:01 schreef methodmich het volgende:
Human Resource
't is vrijdagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:24 schreef MadMaster het volgende:
We zijn nu aanbeland in de categorie '13 in een dozijn', vrees ik...
Return of the Mackquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mark Morrison
Jim Morisson?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef cafca het volgende:
Dan maar een makkelijke om het weekend in te luiden, wie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:01 schreef knars het volgende:
mc miker g & dj sven?
Hebben we deze voor: Help ik zoek...#243quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:49 schreef frankpaul1 het volgende:
Onder het mom van Trivia: ik zoek de naam van de muziek bij dit YouTube filmpje rond 7:19, ik zit nou al de hele avond te luisteren en kom er echt niet uit.
Ik weet zeker dat het uit een goede film of serie komt, maar ik kan me het echt niet meer herinneren. Eigenlijk is het meer een klacht over mijn slechte geheugen, maar ik hoop dat jullie muziekkenners me kunnen helpen.
het leven van een modje gaat niet over rozenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En omdat die nu vol is: Help ik zoek...#244
't Is dat ik er royaal voor betaald krijgquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
het leven van een modje gaat niet over rozen
Je krijgt wat je verdient, he?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Is dat ik er royaal voor betaald krijg
Bartrid+1quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:23 schreef bartrid het volgende:
Faith van George Michael..
Van George Michael Faith? Dikke lamaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welk nummer heeft Estelle verhaspelt in No Substitute Love?
Ze doet me aan Toyah denken? Ze is in ieder geval Brits toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:15 schreef knars het volgende:
Goedemorgen, wie is dit nou weer?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |