Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Simpel, door suiker weg te laten krijgt je lichaam eindelijk de kans de echte troep in je lijf af te breken.
Dat doet ie dan zo enthousiast, dat je ontzettende koppijn kan krijgen.
De een heeft er meer last van dan de ander, afhankelijk van hoeveel suiker je gewend was te eten.
Suiker zorgt voor enorme ruis in je stofwisseling.
Daarom zegt SHE![]()
* SHE neemt nog een hapje van haar cheesecake
Maar goed, eigenlijk moet je dus heel blij zijn dat je pijn hebt; het is een supergoed teken en het verdwijnt echt vanzelf.
Ibu slikken, niet morren.
Ik denk dat te weinig vocht bij mij ook heeft bijgedragen aan de koppijn, ik drink nl. altijd (te) weinig. Heb bijna nooit dorst ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef k_i_m het volgende:
Als je nog hoofdpijn hebt moet je nog meer water drinken, heus!
Nóg meer? Dan kom ik niet meer van de WC af.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef k_i_m het volgende:
Als je nog hoofdpijn hebt moet je nog meer water drinken, heus!
Rechtsboven. Resultaat toevoegen heet het geloof ik. Heb je Troel al gePMt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:08 schreef k_i_m het volgende:
Euh, ik heb me aangemeld op het forum om ook in het lijstje te komen, maar waar moet ik in godsnaam gegevens ingeven? Ik ben echt een beetje achterlijk vandaag.
http://www.dieet-web.nl/quote:
Het lukte mij ook niet om me aan te melden, alhoewel ik geen echte internet-kneus ben...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:08 schreef k_i_m het volgende:
Euh, ik heb me aangemeld op het forum om ook in het lijstje te komen, maar waar moet ik in godsnaam gegevens ingeven? Ik ben echt een beetje achterlijk vandaag.
Ik was niet de enige zie ik nuquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb me geregistreerd op het forum. D'ohhhhh
Je zult gaandeweg sowieso merken dat je een ontzettend fijne neus krijgt voor 'lekker' .quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Dat ene blokje pure chocola (70%, fair trade van de Lidl) smaakt wel extra lekker nu.
Okee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Je zult gaandeweg sowieso merken dat je een ontzettend fijne neus krijgt voor 'lekker' .
Je smaak verbeterd, je cravings verdwijnen en je gaat echt op zoek naar gezonde dingen; die ineens ook heel anders smaken.
Ik ben er niet zozeer lyrisch over omdat je er van afvalt, maar omdat het absoluut je levensvreugd verhoogd.
Dat gaat niet zo snel volgens mij... Maar erg haalbaar lijkt dat dieet inderdaad niet. Ik heb het overwogen omdat ik jarenlang last heb gehad van vrij ernstige acne (en daar zou het tegen helpen), maar ik was toen nog vegetariër en dan is dat dieet helemáál onhaalbaar. Uiteindelijk ben ik met evil westerse geneeskunde van mijn acne afgekomen (Roaccutane, absolute rommel maar ik wou dat ik het tien jaar eerder had genomen).quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
Mwoah, als we zouden eten zoals we dat eigenlijk horen te doen; dan aten we alleen zaden, noten, rauwe plantjes en rauw vlees.
Dat is natuurlijk onhaalbaar en ik denk ook wel dat onze spijsverteringsorganen in de loop der duizenden jaren enigzins zijn geevolueerd.
Da's waar. Het is ook allemaal vrij logisch.quote:Ik ben het in essentie met ze eens, maar ik geloof niet in oer-dieten. We hebben een totaal andere calorie-behoefte, omgeving en dagelijkse lichamelijke/geestelijke acitivteit.
Ik ben er nog niet uit of je dit wel zo makkelijk kunt toepassen op een totaal andere tijd.
Vwb mijn 'dieet' ; dat lijkt overal op. Verschillende componenten zul je terugvinden in andere dieten.
Ik ben immers ook niet in de veronderstelling dat ik het wiel opnieuw heb uitgevonden; ik heb alleen getracht het noodzakelijke met het plezierige te combineren.
Vallen linzen daar ook onder? Ben ik echt dol op, maar ook op aardappelen trouwens. Niet gekookt, maar met name gebakken / gefrituurd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef SHE het volgende:
Overigens ben ik wel nog steeds voor het absoluut mijden van aardappel, bonen en granen uit je voeding.
Je draait beter, sneller en effectiever...is een feit.
Ik eet 'noodgedwongen' vrijwel geen kaas - mijn vriend lust het niet, dus ik maak sowieso vrijwel nooit gerechten met kaas. Bak af en toe een tosti en daar blijft het wel zo'n beetje bij.quote:Je eet ook minder, je stofwisseling is effectiever en je hebt minder kans op 'fout' eten.
Als je dan ook nog kaas kan laten staan ( iets wat ik nooit zou kunnen of willen ) ; dan kom je wel aardig in de buurt van een superslim dieet.
S'ochtends voor ontbijt; of s'avonds heel laat. Eerste heeft de voorkeur.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:45 schreef BlackWizard het volgende:
Even een vraagje.
Ik wil morgen beginnen met wat af te vallen en wil gaan hard lopen. Zijn er bepaalde tijdstippen waarin je het best kunt lopen, of maakt dat niks uit? Hoe zit het met eten? Moet ik vóór het hardlopen eten of daarna? Of moet het volledig buiten ontbijt, lunch of diner vallen?
Hebben jullie misschien tips voor het hardlopen? Zijn er bepaalde trainingschema's? Hoe lang moet ik de eerste keer lopen?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:57 schreef loveli het volgende:
Ik (lees: mijn lijf) ben er wel een voorstander van om te eten wat er van origine groeit in het land waar je bent geboren. Veel buitenlandse etenswaren verdraagt mijn lijf gewoon niet.
Linzen zijn peulvruchten en derhalve familie van de boon.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vallen linzen daar ook onder? Ben ik echt dol op, maar ook op aardappelen trouwens. Niet gekookt, maar met name gebakken / gefrituurd.
[..]
Ik eet 'noodgedwongen' vrijwel geen kaas - mijn vriend lust het niet, dus ik maak sowieso vrijwel nooit gerechten met kaas. Bak af en toe een tosti en daar blijft het wel zo'n beetje bij.
Ben er zelf van overtuigd dat zuivelprodukten in het algemeen niet echt gezond zijn...
Ga ik ook zeker niet doen. Ben dol op Afrikaans & Indiaas eten. Dan kun je echt niet zonder linzen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Linzen zijn peulvruchten en derhalve familie van de boon.
Ik vind ze fantastisch en zou ze ook nooit helemaal afraden, al eet ik ze zelf zeer matig. ( ik verdraag bijna geen enkele boon )
Ze zijn zo vreselijk gezond dat ik vind dat je jezelf tekort doet als je ze laat staan.
doe ik tenmiste iets goed... nauwelijks brood, zelden kaas, misschien 4 keer aardappel per jaar...quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef SHE het volgende:
Overigens ben ik wel nog steeds voor het absoluut mijden van aardappel, bonen en granen uit je voeding.
Je draait beter, sneller en effectiever...is een feit.
Je eet ook minder, je stofwisseling is effectiever en je hebt minder kans op 'fout' eten.
Als je dan ook nog kaas kan laten staan ( iets wat ik nooit zou kunnen of willen ) ; dan kom je wel aardig in de buurt van een superslim dieet.
Exotisch voedsel is de grootste dikmaker die er is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Pff, ik ben juist dol op exotisch voedsel en vind veel 'typisch Hollandse' groente- en fruitsoorten absoluut niet lekker...
Thnx!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:58 schreef SHE het volgende:
[..]
S'ochtends voor ontbijt; of s'avonds heel laat. Eerste heeft de voorkeur.
Eten maakt niet uit, vooral niet te zwaar of hooguit wat eiwitten, als het je niet lukt om voor ontbijt te rennen.
Koolhydraten altijd NA het lopen; liefst binnen een kwartier na het lopen.
Ik geloof dat de meiden hier Evy lopen;
http://www.hardloopschema.nl/?p=hardlopen_nieuws_detail&detail=197
Jawel hoor; alles wat groen is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:57 schreef loveli het volgende:
Ik (lees: mijn lijf) ben er wel een voorstander van om te eten wat er van origine groeit in het land waar je bent geboren. Veel buitenlandse etenswaren verdraagt mijn lijf gewoon niet.
Verder bevatten de granen van vroeger veel meer eiwitten dan tegenwoordig, nu wordt er gekweekt op zetmeelopbrengst en wat de voedingsmiddelenindustrie nog meer interesaant vindt.
En SHE, als je groene groenten zegt bedoel je dus geen snij- tuin- of sperziebonen?
Ik ook, de deur van mijn kantoor uit hahaha!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:20 schreef conleche het volgende:
Ik loop altijd hard om een uur of 5 's middags.
Hihi, heb je een drankje op, Marzreepje??quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:23 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik ook, de deur van mijn kantoor uit hahaha!
Ik heb net uiensoep gegeten met broodjes met rauwmelkse gruyere erin... Heerlijk! Ik eet niet veel kaas, want dierlijke vetten zijn niet gezond, yadayada, maar een beetje genieten moet kunnen, toch?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vallen linzen daar ook onder? Ben ik echt dol op, maar ook op aardappelen trouwens. Niet gekookt, maar met name gebakken / gefrituurd.
[..]
Ik eet 'noodgedwongen' vrijwel geen kaas - mijn vriend lust het niet, dus ik maak sowieso vrijwel nooit gerechten met kaas. Bak af en toe een tosti en daar blijft het wel zo'n beetje bij.
Ben er zelf van overtuigd dat zuivelprodukten in het algemeen niet echt gezond zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |