Ik had 'm vierkant uitgelachen, ga je je toch niet aan ergeren?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn god, mijn broer zit nog aan de telefoon te zeiken tegen mijn moeder dat ze gisteren niet mee mochten uit eten. Hoe triest en dom kun je zijn. Ze beschuldigen mijn ouders zelfs van liegen nu. Die mensen steken per maand honderden euro's in hun. Nu klinkt hij als een klein zielig kind die niet krijgt wat hij wilt. Dat geld wat naar hun toe gaat krijg ik absoluut niet. Mijn ouders vonden het daarom leuk om ons mee te nemen en dat zien ze dus niet.
Damn, rellen over een fucking etentje.
Ik zou heel snel de hand op mijn knip leggen om een punt te maken tegen over je broer als ik zijn ouders was.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, maar ja, mijn ouders krijgen het gewoon te verduren. Geloof me, dat drama duurt nog weken.
Bedankt, vooral die laatste ben ik het mee eens.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Karrel, vermaak jezelf maar even met deze en deze.
Aaf Brandt Corstius over Jamie
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Aaf vlieg snel in brand nogwat is een irritant mensquote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Kan je gewoon niet tegen appels of is dat omdat het te zoet is?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:05 schreef DarkElf het volgende:
oh men, ik heb net appelsap gedronken (hadden klein bezoek dit weekend en die dronk dat, dus gehaald..) ik denk net: lekker, das lang geleden...
Nu weet ik weer waarom: ik ben misselijk![]()
te zoet denk ik... mengen is een goed idee want ik vind bijvoorbeeld spa appel wel lekker en kan ik prima drinkenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan je gewoon niet tegen appels of is dat omdat het te zoet is?
Ik meng appelsap altijd met spa rood in de verhouding zoals je in de kroeg rum cola krijgt zeg maar. Dus heel weinig appelsap maar net genoeg om je spa een smaakje te geven. Dan is het wel lekker fris.
Anniequote:Op maandag 14 juli 2008 16:02 schreef Anthraxx het volgende:
Nog sterker... hij beweert nu mij gefeliciteerd te hebben en alles. Terwijl hij dat absoluut niet gedaan heeft. Hij lult zich er nu onderuit door te liegen....
Mijn fucking god.
Ik vind haar grappig. DE, ik maak soms zelf appelsap en daar doe ik Stoli en veel ijs bij - jumquote:Op maandag 14 juli 2008 16:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Aaf vlieg snel in brand nogwat is een irritant mens
dat klinkt prima! Maar ik heb geen sapcentrifuge...quote:Op maandag 14 juli 2008 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
. DE, ik maak soms zelf appelsap en daar doe ik Stoli en veel ijs bij - jum
Ja hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Aaf én Jamie allebei geweldig.
Mag dat ook?
Ik ken haar verder vooral als tafeldame bij DWDD, daar is ze zo irritant.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind haar grappig. DE, ik maak soms zelf appelsap en daar doe ik Stoli en veel ijs bij - jum
Obli is een fantastisch Loeder. We zijn gescheiden bij geboorte, wist je dat?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:03 schreef Troel het volgende:
Ik heb foto's gezien van het eten van Obli, en die kan stylen met food
Zoals zij dingen op een bord legt, gaat elke kleuter ineens eten
Hoe blijven vrouwen fit naast een topbaan dan? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een beetje kriebelig word van dit soort scheidingen, je moet oppassen dat je niet in de stereotypes valt, want dat doe je hierboven al. Vrouwen wilen alleen maar tutten, terwijl het d emannen zijn die de topbanen hebben en spieren willen kweken.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Obli is een fantastisch Loeder. We zijn gescheiden bij geboorte, wist je dat?
@ Darkelf: je omschrijft precies mijn intenties.
Ik ga namelijk de roomboter; de rijke voeding en de oer-dranken absoluut promoten. Wat hoe je het ook wendt of keert; uiteindelijk word je daar echt mooier-gelukkiger en slanker van.
Beauty-tips zullen breed zijn, voor de vrouwen meer in de trand van: mijn haar is dof, wat kan ik doen?
wat tegen pukkels, wat tegen slappe huid etc ( en alles met voedsel he; geen chems! )
Voor mannen zal dat meer zijn : wat kan ik thuis doen om wat spier te kweken, hoe blijf ik fit naast een topbaan, wat is mental agility food, hoe verzorg ik mijn huid zonder supergay gevonden te worden.
Maar met een knipoog, want ik ga wel degelijk een stiekeme gay-sectie ertussen proppen![]()
Oer en puur is een beetje de basis, maar wel voor iedereen.
Dat dus: gewoon bij elkaar pakken en niet aangeven of het specifiek voor mannen of voor vrouwen is, behalve als er voo rmannen en vrouwen een aparte aanpak is.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe blijven vrouwen fit naast een topbaan dan? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een beetje kriebelig word van dit soort scheidingen, je moet oppassen dat je niet in de stereotypes valt, want dat doe je hierboven al. Vrouwen wilen alleen maar tutten, terwijl het d emannen zijn die de topbanen hebben en spieren willen kweken.
Het is geen kookboek. Geen dieetboek.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:06 schreef AKnynke het volgende:
ik zou het erg betuttelend vinden SHE:...ik kook als ik het leuk vind om te koken, en ik kook iets waar ik op dat moment zin in heb. Is dat mannelijk eten, soit, let it be! Ik heb dagen dat ik het liefst een hele koe eet, en dat ik groente voor konijnen vind. En op die dag eet ik ook het liefst koe en geen groenvoer..
Niet denk, ik, kiezen!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus: gewoon bij elkaar pakken en niet aangeven of het specifiek voor mannen of voor vrouwen is, behalve als er voo rmannen en vrouwen een aparte aanpak is.
Hoe blijf je trouwens fit naast een topbaan en een zuigeling![]()
![]()
Als je had opgelet had je gezien dat 1 van de ondertitels ook carriere-vrouwen was.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe blijven vrouwen fit naast een topbaan dan? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een beetje kriebelig word van dit soort scheidingen, je moet oppassen dat je niet in de stereotypes valt, want dat doe je hierboven al. Vrouwen wilen alleen maar tutten, terwijl het d emannen zijn die de topbanen hebben en spieren willen kweken.
Ja, wat dat betreft ben ik een echte bh-verbrander. Ik denk graag dat ik hetzelfde kan doen als mannen doen, en dat mannen hetzelfde zouden kunnen doen als ik doe.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je gezien dat 1 van de ondertitels ook carriere-vrouwen was.
Ik maak dat onderscheid dus helemaal niet. Wat vrouwen doen, doen mannen ook, alleen de benadering en inhoud is anders.
Jij BH-verbrander, jij
quote:Op maandag 14 juli 2008 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
risotto is klaar en René NIET thuisstaat gewoon te verpieteren
;{
Recepten komen er ook in; gewoon omdat ze goddelijk zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou het wel interessant vinden omdat ik nu al moeite heb om goede en lekkere dingen te vinden. Ik weet wel ongeveer wat goed voor mij is, maar ik denk dat ik al snel verval in dezelfde dingen. Maar het is echt meer bedoelt dus als "advies" dan als receptenboek?
Opeten! Laat jouw lekkere eten niet verpesten, dan warmt hij het wel later op!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
;{
Bert zou ook al om 6 uur thuis zijn, maar ik zie hem nog online op zijn werkquote:Op maandag 14 juli 2008 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
;{
Dan zou ik het wel aanschaffen. Altijd leuk om meer te leren over etenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Recepten komen er ook in; gewoon omdat ze goddelijk zijn.
Belangrijkste is denk ik de tools die je meekrijgt om op je eigen persoonlijke situatie toe te passen.
Koken, eten en ontspannen is geen kunst. Het is een leerproces. Hoe meer je weet; hoe creatiever je wordt.
Luister naar die bh-verbrander!!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Opeten! Laat jouw lekkere eten niet verpesten, dan warmt hij het wel later op!
nee, mijn vriend waardeert wát ik ook maak, eigenlijk...quote:Op maandag 14 juli 2008 18:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je vervolgens maar niet zo'n Gordon Ramsey tirade over je heen krijgt van hem als hij thuis komt en de risotto is niet lekker
een schatje is het ook. Zit je al te eten?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, mijn vriend waardeert wát ik ook maak, eigenlijk...
Dat scheeltquote:Op maandag 14 juli 2008 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, mijn vriend waardeert wát ik ook maak, eigenlijk...
dat vroegen wij ons dus ook al af!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:29 schreef AKnynke het volgende:
wat ik zo vreselijk vind DE is dat voorstukje op net5 over vrouwen die hun liefde in het buitenland gaan opzoeken. Wederom, de bh-verbrander in me: waarom kunnen alleen vrouwen hun liefde in het buitenland opzoeken? Doen mannen dat soort idngen niet? Is het alleen maar leuk om te kijken naar vrouwen die weggaan? Levert het niet net zo'n leuk verhaal op als een man naar het buitenland vertrekt om een vrouw op te zoeken?
quote:
Die van mij zijn maar een handje vol, die kunnen niet gaan hangen..quote:Op maandag 14 juli 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Pff, zonder BH hangen ze ergens halverwege mijn knieën, dat vind ik niet zo fijn.
Op dit moment mijn handen vol...Geen ander iemand in e buurt om ze vast te houden.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
Jou handen vol of iemand anders handen vol?
HELL YES! Ik zou het kopen!quote:Op maandag 14 juli 2008 17:58 schreef SHE het volgende:
Enige wat nu nog ontbreekt is een food stylist
Ik heb al een wetenschapper gevonden die mijn theorieen staaft met keiharde facts and figures.
Ik heb een redacteur
Ik heb een fotograaf
Ik heb een illustrator ( die maakt poppetjes onderaan sommige pagina's van Sjors the foodnazi die iets roept wat belangrijk is)
Ik weiger dat te installeren.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom gebruik je de gewone MSN niet SHE?
Niet? Nou dus wel!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:05 schreef Vivi het volgende:
Maar voedsel stylen voor foto's doen ze toch vaak met hele enge nare dingen? Echt niet dat je gewoon je lekkere from scratch eten zo op de foto kan kwakken hoor.....
Ja, maar voor echt professionele foto's (met dus hele hete lampen enzo, die er een tijd opstaan) heb je vaak toch wat kunstgrepen nodig om het er aantrekkelijk uit te laten zien (langer dan 5 minutenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet? Nou dus wel!
Ziet er in mijn ogen ook nog eens eerlijker uit!
Wat je ziet is wat je proeft.
Haiquote:
Waarvoor moet het er altijd professioneel uitzien dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar voor echt professionele foto's (met dus hele hete lampen enzo, die er een tijd opstaan) heb je vaak toch wat kunstgrepen nodig om het er aantrekkelijk uit te laten zien (langer dan 5 minuten) .
hé een gezéllige overloper uit LIFquote:Op maandag 14 juli 2008 19:08 schreef Vivi het volgende:
Gefeliciteerd MoBlo, lees ik toch zomaar over je nieuwe baan, en erger nog, je risotto heen.
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hé een gezéllige overloper uit LIF![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:16 schreef DarkElf het volgende:
juist het niet overgestylde is misschien eens verfrissend
Ja idd, sta je naar je eigen gedrocht te kijken, helemaal trots.... en dan valt je oog op t recept en de foto ernaast...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik vind het altijd prettig dat er plaatjes bij zitten, maar krijg het nooit zo rood, of groen, of.....
Frustrerend!
Ja 'tuurlijk, maar we hebben het nu over het boek toch. Dan wil je toch geen "kiekjes" neem ik aan?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarvoor moet het er altijd professioneel uitzien dan?
Ik heb zat leuke en lekkere uitziende foto's in het wat eet ik vandaag topic gezien.![]()
En iedereen reageert daar ook erg leuk op.
Tof he?!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:40 schreef MuadDib het volgende:
Liejannuh: geweldig, iedereen wil je graag hebbenen Devotchka klinkt aantrekkelijk
stom wief, vroeg me al af wat ik je misdaan had (buiten een keer je pesten in oudquote:
Zoietsquote:Op maandag 14 juli 2008 19:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja idd, sta je naar je eigen gedrocht te kijken, helemaal trots.... en dan valt je oog op t recept en de foto ernaast...
je kijkt nog eens naar je bord, je kijkt eens naar t boek....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |